Karlos20 pisze: ↑10 lut 2024, 20:35
verona1: czy spełniłaś warunki zwrotu środków? Jeśli masz coś w Orange lub nju możesz poprosić o ich przeksięgowanie na inne konto, inaczej wnioski o zwrot będą z automatu odrzucane.
Jestem przed przeniesieniem numeru z Orange do Play. Jeśli są na nim środki, a ja przeniosę ten numer, mimo że mam jeszcze inny numer na kartę w Orange, to nie otrzymam zwrotu na konto bankowe?
Zapis 7.42 z RŚUT: "W sytuacji, w której konsument jest Abonentem, któremu nie przysługuje zwrot środków z doładowań, środki pozostałe z doładowań nie podlegają zwrotowi".
Skąd mam wiedzieć, że jestem Abonentem, któremu się nie należy zwrot?
Natomiast zapis 7.2 już jaśniej wskazywałby na to, ale jest tam tylko informacja o szczegółowych zasadach zwrotu z odnośnikiem do strony Orange, a tej stronie: "Czyli uprawnione osoby w chwili składania wniosku nie są aktywnymi klientami Orange na kartę".
Myślałem, że w praktyce aktywny klient odnosi się jednak tylko do przenoszonego numeru.