• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1061272  autor: Maherr
 02 sty 2019, 23:49
Na play 24 zauważyłem włączona usługę: Limit wydatków na usługi Premium 1299,39 zł.
To znalazłem i włączyłem : Limit 0 zł na usługi Premium, dostałem potwierdzenie SMS że usługa Limit 0 zł została włączona, ponownie zalogowałem się na konto i Limit 0 zł na usługi Premium jest wyłączona i mam nadal Limit wydatków na usługi Premium 1299,39 zł , robiłem to kilkakrotnie i na kilku numerach i bezskutecznie, u was też coś takiego się pojawiło?
 #1061277  autor: zoltan666
 03 sty 2019, 00:24
Myślę, że to jakiś błąd na stronie. Mam tak samo jak ty, a w limitach mam aktywny limit na kwotę 35 zł. i jestem pewien, że jakiś czas temu taki właśnie limit miałem wyświetlany w play24 w zakładce Stan konta.
 #1061281  autor: Maherr
 03 sty 2019, 00:46
Napisałem reklamacje do PLAY bo te usługi pojawiły mi się na wszystkich numerach na kartę i abonament (na kartę nie mam takich środków, ale z abonamentem może być nieciekawie jak ktoś celowo czy niecelowo skorzysta z usług premium).

widok stanu konta:
Obrazek
 #1061367  autor: marcin19883
 03 sty 2019, 17:07
Ja też zauważyłem limit na usługi premium chyba 35zł. Chociaż od bardzo dawna na start mam zablokowane usługi premium i wszelkie inne spamowe rzeczy. Też ustawiłem na 0zł i tak jest. Nic się nie zmienia.
 #1061381  autor: tytoos
 03 sty 2019, 18:44
U mnie pojawiło się 0 zł na usługi premium bodajże na drugi dzień.
Jest o tym jakiś temat na forum Play, podobno w związku ze zmianami w prawie ten cyrk z blokowaniem usług premium...
 #1061445  autor: darekka
 04 sty 2019, 09:50
Ja od dziś w aplikacji Play24 jak i przez stronę internetową na ŻADNYM numerze nie widzę tego limitu na premium ponad 1200zł.
Aby było ciekawiej to opcja "Brak blokady ceny usług Premium" jest WŁĄCZONA, a " Limit 35 zł na usługi Premium" jest włączona-cuda jakieś i chyba trzeba by z reklamacjami wyskoczyć, bo na wszystkich numerach były wcześniej założone takie całkowite blokady PREMIUM.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2019, 09:55 przez darekka, łącznie zmieniany 2 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1061449  autor: darekka
 04 sty 2019, 10:02
Ma ktoś wzór reklamacji dla takiego problemu?
Tu https://niebezpiecznik.pl/post/naciagan ... a-w-zycie/ napisali, że limit domyślny 35zł. dotyczy TYLKO osób, które jakiegoś limitu same sobie nie wybiorą-ja i wielu z nas miało poustawiane limity na 0zł.(całkowita blokada premium), a Play nam te limity bezprawnie zmienił na 35zł. więc jest opcja, że złamał nasze prawa i to dość mocno.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1061450  autor: umcusumc
 04 sty 2019, 10:16
@darekka Żeby była jasność: zanim pojawiła się opcja limitu na 35 zł, miałeś ustawiony ten limit na 0 zł? Bo z tego co wiem, to takiej opcji wcześniej nie było, a "Blokada wszystkich usług Premium" to nie jest to samo co "Limit 0 zł na usługi Premium".

Jeszcze raz: limit 35 zł nie wyklucza włączenia blokady wszystkich usług Premium. Z prostej przyczyny: z mocy ustawy klient musi mieć zdefiniowany jakis limit. Jesli go wcześniej nie miał, to przypisywany jest domyślny z ustawy, czyli 35 zł.

Natomiast inna sprawa jest, gdy wcześniej miałeś włączoną blokadę, a Play ją zdjął bez Twojej dyspozycji. Wtedy reklamacja jak najbardziej powinna iść.
 #1061451  autor: darekka
 04 sty 2019, 10:20
Moja wina w skrócie myslowym-miałem włączoną blokadę WSZYSTKICH usług premium, która to teraz dziwnym trafem nie jest aktywowana(są wyłączone blokady " Blokada bezpłatnych przychodzących...", " Blokada połączeń Premium" i " Blokada wysyłania wiadomości Premium", a włączona jest TYLKO " Blokada przychodzących wiadomości...") więc jakoś to nijak się ma do dotychczasowego zablokowania WSZYSTKICH usług premium.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1061456  autor: Remington
 04 sty 2019, 11:00
darekka pisze:
04 sty 2019, 10:02
Ma ktoś wzór reklamacji dla takiego problemu?
Tu https://niebezpiecznik.pl/post/naciagan ... a-w-zycie/ napisali, że limit domyślny 35zł. dotyczy TYLKO osób, które jakiegoś limitu same sobie nie wybiorą-ja i wielu z nas miało poustawiane limity na 0zł.(całkowita blokada premium), a Play nam te limity bezprawnie zmienił na 35zł. więc jest opcja, że złamał nasze prawa i to dość mocno.

"W przypadku gdy abonent nie określił progu kwotowego, o którym mowa w ust. 5, próg ten wynosi
35 złotych dla każdego okresu rozliczeniowego, a w przypadku jego braku – dla każdego miesiąca kalendarzowego"


Kto miał ustawiony limit (nieważne czy 0 czy inny), temu powinien on pozostać bez zmian. Ale kto miał tylko włączoną blokadę premium (a nie jest to równoznaczne z limitem=0, choć działa tak samo) to mogli ustawić 35 zł.
 #1061459  autor: darekka
 04 sty 2019, 11:17
Generalnie już poustawiałem wszędzie blokady premium(są 4) i kwoty na premium na 0zł.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D