@Grafik, to dostałeś w SMSie trochę błędne info, bo to o czym na czacie Ci powiedziano to blokada z innego paragrafu i powinieneś dostać mniej więcej takiego SMSa:
"W związku z naruszeniem §9 PKT 5 Regulaminu swiadczenia uslug dla Abonentow na karte ograniczymy swiadczenie uslug"
A ten punkt jest taki:
"§9 (...)
5.Abonent jest zobowiązany niezwłocznie zawiadamiać Operatora o zmianie danych, które podał Operatorowi, ale nie później niż w terminie 14 dni od dokonania zmiany. Zawiadomienie o zmianie danych Abonenta powinno zostać złożone przy użyciu formularza rejestracyjnego zawierającego aktualne dane Abonenta karty SIM."
A Twój SMS mówi o innym paragrafie.
Ciekawe czy konsultant miał wgląd w Twoje konto i odpisał Ci zgodnie z prawdą, czy wrzucił Cię do jednego worka z innymi i udzielił standardowej odpowiedzi dlaczego zablokowano kartę z Grunwaldem.
Ja bym drążył temat i dopytał dlaczego taki SMS, a nie ten który tutaj podałem. Może jednak z innego powodu dostałeś blokadę, a tylko konsultant Ci taką ogólną informację przekazał.
Oczywiście na początek udawałbym, że dane są poprawne

i że to na bank nie o to chodzi.