zolvio pisze:Bardziej chyba rozchodzi się o to, że na forum szukamy pomocy w przypadku problemów, stąd są opinie negatywne. Ciężko sobie wyobrazić, żeby zadowoleni użytkownicy zakładali konta na forach tel-kom i pisali: "super", "bez problemów" i inne entuzjastyczne opinie. Uwierzyłbyś?
Wydaje mi się, że a2m jest młodą siecią, dobrze reklamowaną i chyba mają duży wzrost liczby klientów, troszkę na infolinii BOK trzeba poczekać, usunięcie usterek też trwa kilka dni.
Moja rada: testować, testować, testować.
Przyjęli ok 4tys. numerów - gdzieś zestawienie MNP było na głównej - może drugie tyle było wcześniej. Oferta właściwe nie jest reklamowana, Aero2 żyje z oferty hurtowej, ale a2 opłacalne musi być

Co do usuwania usterek, przy tak malej bazie, w jedną noc można Klientów przełączyć na nowszą/poprawioną platformę

Grupa CP miała integrować systemy, CRM, ciekawe czy jesteśmy "już" w Plusie, czy nadal platforma zakupiona do obsługi FullMVNO CP/Centernet jest utrzymywania. CP odsyła już do oferty Plusa, w zakresie telefonii, tak czy inaczej, a2 jako karta do rozmów działa dobrze - to tylko i aż telefon
