• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 443 z 447
  • 1
  • 441
  • 442
  • 443
  • 444
  • 445
  • 447
 #1186999  autor: bolek2004
 31 sty 2025, 14:34
Co do przejścia z Faktu do play na inną taryfę niż 3.0 to nie ma takiej możliwości.
Pod 163 pokazują się inne taryfy, ale przy próbie zmiany jest że usługa chwilowo niedostępna.
 #1187076  autor: darekka
 01 lut 2025, 15:58
W jaki sposób da się przejść ze starych taryf RBM energy(likwidacja w marcu więć trzeba kombinować) do Fakt Mobile oraz czy środki(kasa) zostają po migracji?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1187079  autor: KC-KARLOS
 01 lut 2025, 16:21
darekka: migracja kodem *163# do PNK 3.0 - a stamtąd kodem *163*12# do Faktu. Po zleceniu migracji, trzeba ją potwierdzić odpisując na smsa - więcej: viewtopic.php?p=1186432#p1186432
Kasa zostaje, ważność 14 dni gdy już będziemy w Fakcie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1187093  autor: PiotrG-dz
 01 lut 2025, 18:16
Da się w FM wymienić kartę na Nano SIM bo ta ma już 16 lat i chyba przeciąć się nie da?
 #1187098  autor: kszaq
 01 lut 2025, 18:57
Da się, powiedz w salonie, że karta Ci padła i wymienisz bez opłat. Tylko musisz trafić na salon, który ma jeszcze karty FM lub na kumatego konsultanta, który wymieni Ci na "zwykłą" kartę Play.
 #1187185  autor: paw
 03 lut 2025, 10:37
Czy pakiet 300min/300sms można włączyć 2x w miesiącu?
Gdyby 300minut było za mało w miesiącu? (nie potrzebuje NL)
 #1187187  autor: KC-KARLOS
 03 lut 2025, 10:41
paw: można wielokrotnie włączać pakiety nieodnawialne, wedle swoich potrzeb.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1187189  autor: paw
 03 lut 2025, 11:04
No to jeszcze jedno pytanie:
A jak w danym miesiącu "wygadam" np.150min. to jak odnowię w ostatni dzień pakiet 300min/300sms to będę miał 450min?
Czy pakiety się sumują?
Jeżeli by tak było to mogę z Play Fresh i Energy przechodzić do FM :)
 #1187195  autor: KC-KARLOS
 03 lut 2025, 12:53
paw: polecam samemu to sprawdzić, czy pakiety tego samego typu się sumują. Na pierwszy rzut oka tak się dzieje.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1187343  autor: MariuszY
 05 lut 2025, 14:12
paw pisze:
03 lut 2025, 11:04
No to jeszcze jedno pytanie:
A jak w danym miesiącu "wygadam" np.150min. to jak odnowię w ostatni dzień pakiet 300min/300sms to będę miał 450min?
Czy pakiety się sumują?
Jeżeli by tak było to mogę z Play Fresh i Energy przechodzić do FM :)
Pakiet 300min/300sms jest z tzw. tańszych. Pakiety tego typu się nie sumują, są zużywane w kolejności aktywacji i każdy kończy się w swoim terminie ważności, czyli miesiąc od aktywacji. Każdy z nich zużywany jest po min/sms za kody, a te z kolei sumują się z pakietami droższymi.
Wcześniejsza aktywacja pakietu tańszego (przed upływem ważności poprzedniego) przy zachowanych środkach z niego nic nie daje, bo nic nie ulegnie przedłużeniu.
Droższe i tańsze były już wielokrotnie wałkowane w tym wątku. Wystarczy poczytać.
 #1187579  autor: blacQ1
 10 lut 2025, 08:15
Proszę skorzystać z kodu który podał Mariusz ponieważ dziś podałem błedny kod błędna literka z góry przepraszam , pozdrawiam
 #1187621  autor: PiotrG-dz
 11 lut 2025, 12:35
Obrazek
Obrazek
Wczoraj byłem u mnie w Galerii Alfa w Salonie Play wymienić kartę SIM na Nano SIM no i muszę pochwalić Pracowników tam obsługujących klientów.Wyżej pokazaną kartę dostałem od ręki a w szufladzie widziałem ,że było tam mnóstwo czystych kart dla obsługi FM :D
 #1187644  autor: PiotrG-dz
 11 lut 2025, 21:56
macqmacq pisze:
11 lut 2025, 20:13
PiotrG-dz - Poniosłeś jakieś koszty takiej wymiany? :?:
Nic nie płaciłem.
Tylko Konsultantka pytała czy nie mam zastrzeżonego PESELU.
Oraz zmieniły się procedury bo wymieniana SIMka nie jest zaraz odpalona tylko przychodzą SMSy
"Dzień dobry,
rozpoczęliśmy wymianę karty SIM / e-SIM. To znaczy, że Twoja dotychczasowa karta SIM dla numeru 48XXXXXXXXX wkrótce przestanie działać.

Nie będzie można z niej dzwonić, wysyłać SMS-ów, korzystać z internetu. Wznowimy świadczenie usług, gdy włączymy nową kartę SIM / e-SIM.

Jeśli zlecenie wymiany nie przyszło od Ciebie – jak najszybciej skontaktuj się z nami: 790 500 500. Wysyłamy tę wiadomość dla Twojego bezpieczeństwa. Jeśli zlecenie jest Twoje – nic nie musisz robić, poczekaj na włączenie nowej karty.

Pozdrawiamy,
Zespół Play "
"Dzień dobry,

przypominamy, że jesteśmy w trakcie wymiany karty SIM / e-SIM dla numeru: 48XXXXXXXXX

Zadzwoń do nas, jeśli nie wiesz o zleceniu wymiany: 790 500 500. Jeśli to było Twoje zlecenie – nic nie musisz robić. Poczekaj na włączenie nowej karty SIM / e-SIM, to nastąpi już wkrótce.

Pozdrawiamy,
Zespół Play''
" Dzień dobry,

trwa proces wymiany karty SIM / e-SIM dla numeru: 48XXXXXXXXX. Nie wiesz o zleceniu wymiany?

Zadzwoń pod numer 790 500 500 i przerwij proces – to jest już ostatni moment. Jeśli zlecenie jest Twoje – poczekaj jeszcze chwilę, aż włączymy nową kartę SIM / e-SIM.

Pozdrawiamy,
Zespół Play "
Do włączenia nowej karty upłynęły około 2 godziny.Widocznie P 4 zabezpiecza się przed kradzieżą numerów.
 #1187654  autor: kszaq
 12 lut 2025, 10:13
Taka procedura w Play jest "od zawsze", nawet przy wymianie eSIM - przychodzą SMSy, maile i nowa karta działa nie wcześniej niż po 2-3 godzinach.

Wymiana ze starej karty (bez nano) na nową jest najczęściej bezpłatna, nawet nie trzeba konsultantowi ściemniać, że "karta przestała działać".
 #1187677  autor: PiotrG-dz
 12 lut 2025, 12:51
kszaq pisze:
12 lut 2025, 10:13
Taka procedura w Play jest "od zawsze", nawet przy wymianie eSIM - przychodzą SMSy, maile i nowa karta działa nie wcześniej niż po 2-3 godzinach.

Wymiana ze starej karty (bez nano) na nową jest najczęściej bezpłatna, nawet nie trzeba konsultantowi ściemniać, że "karta przestała działać".
Ja wymieniałem na kartę Nano SIM we Freshu we wrześniu 2018 i aktywacja w wtedy przebiegała błyskawicznie. :)
 #1187932  autor: kszaq
 16 lut 2025, 10:48
Czy zdarza się Wam, że niedługo po wysłaniu kodu na 4949 i otrzymaniu wiadomości "Benefit zlecony do aktywacji", karta przechodzi na kilkanaście sekund w tryb "Tylko połączenia alarmowe", po czym wraca do normy i przychodzą 2 SMSy o zleceniu i aktywacji pakietu? Mam tak na Maxcom MM443 oraz Nokia 105 4G.
 #1187934  autor: KC-KARLOS
 16 lut 2025, 10:53
kszaq: to normalne zachowanie. System billingowy restartuje ustawienia sieciowe, po których wpadają zakupione/włączone pakiety. Tak jest w całym Playu, gdy u innych ten proces działa w tle i nie zanika sygnał komórkowy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1188186  autor: Tomkiz
 21 lut 2025, 10:02
Zmieniłem taryfę kodem, dostałem informację, żeby odpowiedzieć na SMS, ale SMS nie przychodzi. Nie mogę teraz ani zmienić drugi raz, ani nawet sprawdzić taryfy. "Zmiany w trakcie realizacji". Co robić?

EDIT: Napisałem "TAK" do 729-080-819 i zadziałało.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2025, 10:36 przez Tomkiz, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1188189  autor: KC-KARLOS
 21 lut 2025, 10:36
Tomkiz: rozwiązanie problemu >> viewtopic.php?p=1186432#p1186432
Proszę czytać poprzednie posty.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 443 z 447
  • 1
  • 441
  • 442
  • 443
  • 444
  • 445
  • 447
  • 1
  • 441
  • 442
  • 443
  • 444
  • 445
  • 447