• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 442 z 447
  • 1
  • 440
  • 441
  • 442
  • 443
  • 444
  • 447
 #1186030  autor: PiotrG-dz
 15 sty 2025, 21:46
GaduAirowiec pisze:
15 sty 2025, 20:27
MariuszY pisze:
15 sty 2025, 18:22
GaduAirowiec pisze:
15 sty 2025, 16:06
Czyli sknerzy 2 razy tracą.
Pewnie masz na myśli sknerów z taryfą FM :?: :wink:
Tak poważnie - naprawdę myślisz, że ktoś ma FM po to by tłuc speedtesty? Podejrzewam, że 1/1000 wszystkich testów szybkości w Play jest w taryfie Fakt, nie więcej. Przecież w tej ofercie nie masz nawet jakiegoś promocyjnego neta, bo 50MB/tydzień nie liczę, a żeby testować 5G trzeba kilka GB mieć "na zmarnowanie". Jeśli zaś wziąć pod uwagę promil wszystkich testów to średnia dla operatora rzędu procent w górę czy w dół nie ma znaczenia.
Ja mam FM i testuję speedtestem codziennie! 25zl pakiet daje 10GB miesięcznie.Nic lepszego no limit za te cenę w Play nie ma. Z MMSami.
Jo codziennie?Toć te 10 GB nie starczy na tyle speedtestów :lol:
 #1186036  autor: KC-KARLOS
 15 sty 2025, 22:14
GaduAirowiec: zapomnij. To oferta dla wrażliwych ceną i ma na tyle małe pakiety, że niepotrzebne jest zdejmowanie limitu prędkości, z którego ucieszysz się kilkanaście minut, bo pakiet się skończy. Poza tym Fakt to prepaid, Vectra to abonament i ludzie płacą rachunek to wymagają dobrej jakości.
Z Faktem jest kłopot, bo to stara taryfa i wszelkie zmiany nie będą tam raczej dokonywane (zresztą po co? Abyś później płacił więcej? To błędne koło). Broń lepiej niskiej stawki i pakietów, bo reszta oferty na kartę w Play prócz jeszcze Virgin - nie grzeszy cenami, szczególnie poza pakietami S/M/L/XL/XXL itp.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186040  autor: GaduAirowiec
 15 sty 2025, 22:55
koszalineo941268 pisze:
15 sty 2025, 22:12
10GB to na jeden test na fast.com starczy
Obrazek
1 test prędkości transmisji na speedteście.pl to około 140 MB. 10GB miesiecznie to ponad 300MB na dzień. Można robić spokojnie 2 testy dziennie;)))
 #1186044  autor: GaduAirowiec
 15 sty 2025, 23:25
Uma_Naraka pisze:
15 sty 2025, 23:08
@gaduairowiec to wlacz sobie speedtest na fast.com przy 300 sekundowym pomiarze w paśmie n78 i sprawdź zużycie:)
Tu jest mój test 5G w Fakt Mobile.Szybkiej transmisji ,bez ograniczeń, chcemy w Fakt Mobile !
https://ibb.co/qY4R304
 #1186046  autor: KC-KARLOS
 15 sty 2025, 23:56
GaduAirowiec: chcesz tanio - zaakceptuj 70/20 i tyle. Chcesz rozwinąć skrzydła, zapłać niewiele więcej w innej taryfie, np. w Virgin.
Pamiętaj, że w ciągu minuty możesz na 70 mbps pobrać nawet ok. 0,5 GB (speedtesty nie mają ciągle pełnej prędkości).
Albo weź abonament w Vectrze. Wybór masz. Nikt Ciebie w FM nie trzyma.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186055  autor: KC-KARLOS
 16 sty 2025, 09:24
imovane: przy WiFi Calling są darmowe, bo jesteś rozliczany jak w Polsce. Bez tego masz roaming, więc za smsa skasuje kilka zł.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186168  autor: roki2701
 17 sty 2025, 12:35
kszaq pisze:
31 gru 2024, 13:45
@Remington: 2 dni temu przechodziłem z OdNowy do Fakt Mobile przez PnK3.0 i oba przejścia wykonałem przy pomocy USSD + odpowiedź "TAK" na SMS z potwierdzeniem zmiany taryfy. Nie trzeba dzwonić na infolinię. Myślę, że można tę uwagę dopisać do viewtopic.php?f=22&t=133962
Jak długo czekałeś od momentu wpisania kodu na przejście do Faktu tj *163*12# do momentu przyjścia smsa , na który trzeba odpowiedzieć TAK ?
 #1186807  autor: korkodyl
 28 sty 2025, 16:35
Chcę Wam tylko potwierdzić, że zmiana kodami z OdNowa do Fakt poprzez PNK 3.0 działa. Dziś zmieniałem mamie i poszło w ciągi kilki minut.
 #1186905  autor: www2
 30 sty 2025, 10:26
mam pytanie dot. eSIM w Fakt Mobile

0. wiem, ze jedyna mozliwosc to taryfa play i migracja do FM, ale czy mozna z FM->Play jakas taryfa-> FM ?
1. jesli mam aktualnie fakt mobile to da sie zmigrowac do taryfy play? jakiej? bo zaden kod mi nie dziala aktualnie *162*2#, itp.
2. czy po otrzymaniu eSIM fizyczna karta na stale jest dezaktywowana? co jesli sie telefon zresetuje do ustawien fabrycznych/zepsuje? jak odzyskac eSIM?
 #1186906  autor: KC-KARLOS
 30 sty 2025, 10:37
www2:
1. info znajdziesz w tym poście > viewtopic.php?p=1186904#p1186904
2. To chyba oczywiste. Wymieniając kartę, to dotychczasowa traci zasięg i możesz jedynie podejrzeć na niej kontakty czy smsy wcześniej na niej zapisane. Odzyskanie eSIM w przypadku awarii urządzenia, możliwe jest w aplikacji Play24 lub podczas wizyty z doradcą w punkcie Play. Jeśli nie czujesz się pewnie, co do eSIM lub nie znasz dokładnego działania tejże karty (ona jest zintegrowana z ustawieniami telefonu) - radzę nie zabierać się do wymiany fizycznej karty na tą cyfrową.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186908  autor: www2
 30 sty 2025, 11:14
@KC-KARLOS dziękuję bardzo za pomoc

ad. 1 - próbowałem *163# i przejscia na Play na karte, Play Lubie to, Roka waznosci - dostaje komunikat: "Przepraszamy. Usluga jest czasowo niedostepna. Sprobuj pozniej" i myslalem, ze jest jakis inny sposob...
 #1186910  autor: KC-KARLOS
 30 sty 2025, 11:15
www2: masz teraz taryfę Fakt? Wyłączyłeś na chwilę VoLTE / WiFi Calling? Masz ważne konto na wychodzące?

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186931  autor: kszaq
 30 sty 2025, 18:32
KC-KARLOS pisze:
30 sty 2025, 10:37
Odzyskanie eSIM w przypadku awarii urządzenia, możliwe jest w aplikacji Play24 lub podczas wizyty z doradcą w punkcie Play.
Nie ma możliwości odzyskania eSIM w Play24, jeśli profil nie jest aktywny na tym samym telefonie, co aplikacja. Jeśli utracimy eSIM (awaria telefonu, przypadkowe wykasowanie), pozostaje wizyta w salonie.
 #1186949  autor: KC-KARLOS
 30 sty 2025, 23:43
kszaq: Play ma dużo do zrobienia w tej kwestii...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 442 z 447
  • 1
  • 440
  • 441
  • 442
  • 443
  • 444
  • 447
  • 1
  • 440
  • 441
  • 442
  • 443
  • 444
  • 447