advert pisze: ↑26 lis 2024, 12:01
Wbijałem kod ponownie - komunikat "Zmiany w trakcie realizacji. Nie mozesz zmienic taryfy przed dokonczeniem zleconej migracji lub aktywacji komponentow". Na czacie pisałem to zrobili zgłoszenie i cisza.
Mam to samo od ubiegłego piątku. Numer przeniesiony z OFnK. Do faktu przeszło bez problemu.... ale. W aplikacji na czerwono świeci Taryfa w trakcie zmiany. Kody z gazety nie wchodzą, za każdym trzeba przez czat. Usługę nie więcej niż 15 zł musiał włączyć konsultant( nie korzystam z niej obecnie, ale niech będzie włączona w razie czego). Nie da się wyłaczyć poczty głosowej (usługa w trakcie realizacji od 4 dni). Rozmawiałem na czacie chyba z 6 konsultantami, robili jakieś resety ustawień, konfiguracje i ... nic. Nadal to samo. Któryś mówił, że jest jakiś problem techniczny i mają niebawem usunąć. Nie wiem ile u nich to niebawem trwa

Konto doładowane, dzwonić i smsować można, ale to jak samochód w trybie awaryjnym, niby jedzie.