serek5555 pisze:Kup nową kartę i po problemie.
Coś mi się obiło o oczy, że w regulaminie mają zapis o wyłączeniu karty bez podania przyczyny.
Rozumiem, że z tym zakupem nowej karty to był żart?
Oczywiście, że mają zapis w regulaminie nt. blokowania - i to niejeden.
Paragraf 8 Punkt 3 - tam podpunktów od a) do i). No czyli są super przygotowani na każdą okazję. Nawet wytłuszczony jeden punkt, to pewnie ten najgroźniejszy. Ale sami pod spodem piszą, że w przypadku wyłączenia karty bądź zawieszenia usług powinienem dostać zawiadomienie. A ja nic nie dostałem.
@nagrabus, Jestem pewien, że Twój telefon jest w porządku. Po prostu odcięli Ci tą kartę od neta tak jak mi. Nic nie da zmiana APN, testowanie na innych telefonach/modemach. U mnie jest dokładnie tak samo. Mam drugą kartę a2mobile - na rozmowy - i tą bez problemu wpuszczają do łączenia się z internetem.