• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 42 z 179
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 179
 #926399  autor: Ramirez
 17 maja 2017, 16:13
nagrabus pisze:Do ZOLVIO:

U mnie jest to samo. Po przekroczeniu pierwszego progu 5 GB nie załącza mi się lejek. Operator całkowicie odciął mnie od internetu, nie można nawiązać połączenia komórkowego mimo prawidłowej konfiguracji APN. Do tego wszystkiego operator przestał wpuszczać mnie na nadajniki LTE, jest takie ustawienie w telefonie "Preferowany typ sieci" i tam samo z siebie przestawia się na WCDMA. Dziś jest 6 dzień jak nie mam internetu w a2mobile. Nie odpowiadają na maila, na 3 zgłoszenia telefoniczne. Interwencja na ich facebooku nie pomaga. A dodam że pół roku u nich jestem i wszystko było OK na poprzedniej taryfie.

To brzmi jak jakaś fantastyka. W życiu nie słyszałem aby operator zdalnie coś w telefonie przestawiał. LTE to może zablokować teoretycznie ale nie przestawić tą opcje w ustawieniach telefonu. Coś masz z telefonem nie tak. Na upartego tak by się dało zrobić w plusie po zmianie APN Plus na APN Internet i wtedy nie mamy zasięgu LTE ale to w plusie a nie w a2mobile. Lepiej usuń wszystkie punkty dostępu APN i ponownie je zainstaluj lub ręcznie skonfiguruj.
 #926400  autor: sixis
 17 maja 2017, 16:15
Witajcie

Umowa z TM kończy mi się 08.06.2017 jaką opcję zaznaczyć przy przenoszeniu do A2 - Koniec okresu wypowiedzenia czy Koniec umowy promocyjnej żeby nie płacić żadnych kar ?

Pozdrawiam
 #926407  autor: nagrabus
 17 maja 2017, 16:34
Ramirez ja też nie dowierzam. To ustawienie o preferowanym typie sieci samo mi wskoczyło na WCDMA. Jak wybieram LTE to przez chwile szuka zasięgu po czym znowu wskakuje na WCDMA. Punkty APN już kilka razy kasowałem zakładałem, zezwalałem na roaming danych itp połącz, rozłącz, restart. Nie dostałem smsa o wykorzystaniu progu danych ale zerowałem licznik w telefonie na początku pakietu i widzę że jest 5 GB przetransferowane. Zolvio z kilku postów powyżej ma ten sam problem od niedzieli. Ja od piątku rano. On jest w Krakowie, a ja w Warszawie. Mam jeszcze dwa numery a2mobile w rodzinie, u nich internet działa ale oni nie doszli do progu pierwszego lejka i raczej na siłę nie będziemy tego przyśpieszać bo może się to samo zrobić, a operator nie reaguje na reklamację. Dodam jeszcze, że połaczenia i sms działają normalnie, nie mogę nawiązać jedynie komórkowej transmisji danych. Korzystam z oferty od grudnia, a problemy pojawiły się dopiero po przejściu na nowe pakiety. Kupię dzisiaj jakiś starter w kiosku żeby się upewnić że moja xperia się nie popsuła, ale uważam że to jakiś problem informatyczny/systemowy u operatora. Można jeszcze gdybać że karta SIM się popsuła i nie jest autoryzowana do sieci LTE. Ale to przynajmniej po 3G powinno się połączyć z ich APN.
 #926414  autor: Ramirez
 17 maja 2017, 17:08
Dziwne to trochę. Trzeba by było sprawdzić w innym telefonie aby wykluczyć winę telefonu. Bo nic mądrego tu chyba nikt nie wymyśli ;)
 #926418  autor: andx
 17 maja 2017, 17:37
Miał Ktoś problem z a2m po przekroczeniu granicy? W rodzinie zaistniała taka sytuacja, po przełączeniu na roaming zagranica, zasięg pojawił się po ok 1,5godz.
 #926420  autor: reboot
 17 maja 2017, 17:43
sixis pisze:Umowa z TM kończy mi się 08.06.2017 jaką opcję zaznaczyć przy przenoszeniu do A2 - Koniec okresu wypowiedzenia czy Koniec umowy promocyjnej żeby nie płacić żadnych kar ?
Dziś jest 17 maja, więc tak czy siak przeniosą numer po 8 lipca (okres wypowiedzenia to pełny okres rozliczeniowy), bo złożone dziś wypwoiedzenie oznacza rozwiązanie umowy z dniem 8.07.2017 i od 9.07.2017 będziesz mógł być w nowej sieci.
Obojętne, co wybierzesz.

WKS
 #926425  autor: zolvio
 17 maja 2017, 17:51
serek5555 pisze:Kup nową kartę i po problemie.
Coś mi się obiło o oczy, że w regulaminie mają zapis o wyłączeniu karty bez podania przyczyny.
Rozumiem, że z tym zakupem nowej karty to był żart?
Oczywiście, że mają zapis w regulaminie nt. blokowania - i to niejeden.
Paragraf 8 Punkt 3 - tam podpunktów od a) do i). No czyli są super przygotowani na każdą okazję. Nawet wytłuszczony jeden punkt, to pewnie ten najgroźniejszy. Ale sami pod spodem piszą, że w przypadku wyłączenia karty bądź zawieszenia usług powinienem dostać zawiadomienie. A ja nic nie dostałem.
@nagrabus, Jestem pewien, że Twój telefon jest w porządku. Po prostu odcięli Ci tą kartę od neta tak jak mi. Nic nie da zmiana APN, testowanie na innych telefonach/modemach. U mnie jest dokładnie tak samo. Mam drugą kartę a2mobile - na rozmowy - i tą bez problemu wpuszczają do łączenia się z internetem.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #926426  autor: xander21
 17 maja 2017, 17:53
nagrabus pisze:To ustawienie o preferowanym typie sieci samo mi wskoczyło na WCDMA. Jak wybieram LTE to przez chwile szuka zasięgu po czym znowu wskakuje na WCDMA.
Też miałem takie cyrki w Plusie, a2mobile :( pomimo wymuszenia lte, wskakiwało do 3G, kiedy chciało.
 #926428  autor: mati33
 17 maja 2017, 18:00
Ramirez pisze:Czyli masz pecha. Widać akurat tutaj gdzie mieszkasz sieć plusa chodzi bardzo słabo. Możesz napisać jakoś reklamacje ale to chyba raczej bezcelowe. Zobacz czy nie masz w tych telefonach opcji związanych z roamingiem. Jeśli tak to zaznacz wszystko bo a2mobile jest traktowana jako siec roamingowa nawet jeśli nie ma żadnej o tym informacji. Jak masz ochotę na testy to możesz kupić starter plusa i zobaczyć czy na nim jest tak samo.
Reklamacja napisana - zobaczymy?
gdzie szukać tej opcji związanych z roamingiem :?: w Xiaomi Redmi 2 Pro :!:

Obrazek

czasami to nie jest ta opcja?
 #926435  autor: Ramirez
 17 maja 2017, 18:28
Tak, pozaznaczaj tam w opcjach co sie da. Nie wie czy co pomoże ale nie zaszkodzi ;)
 #926439  autor: mati33
 17 maja 2017, 18:36
Ramirez pisze:Tak, pozaznaczaj tam w opcjach co sie da. Nie wie czy co pomoże ale nie zaszkodzi ;)
Przesył danych podczas roamingu > Ustawić na Zawsze czy, Tylko dla wyjątków?
Obrazek

wcześniej było Ustawione na NIGDY :!:
 #926489  autor: promieniowanie
 17 maja 2017, 21:17
Witajcie, niestety mi też a2 nie działa zagranicą, problem zgłaszany do bok - 2 dzień bez odp.
Występuje permanentny brak zasięgu, nawet po skonfigurowaniu roamingu wg ich zaleceń.
Po wyborze ręcznym sieci są 4 dostępne, wszystkie "(zakazane)".
Ktoś ma pomysł?
 #926548  autor: leszekte
 18 maja 2017, 09:02
W poniedziałek otrzymałem kartę od kuriera( przeniesienie numeru prepaid z Plusa) Od tej pory cisza, zero maila od A2 . Kiedy można się spodziewać przeniesienia?
 #926550  autor: sp6huk
 18 maja 2017, 09:29
Właśnie wczoraj załączył mi się lejek 3 Mb/s.
Przyszła wiadomość SMS o załączeniu lejka i.... urwało połączenie z internetem. Nie było go około minuty. Po tym czasie wrócił i działa z prędkością symetryczną 3 Mb/s, także w technologii LTE.
Byłem zaskoczony, że lejek powoduje zerwanie transmisji.
 #926556  autor: Gregrin
 18 maja 2017, 09:54
leszekte pisze:W poniedziałek otrzymałem kartę od kuriera( przeniesienie numeru prepaid z Plusa) Od tej pory cisza, zero maila od A2 . Kiedy można się spodziewać przeniesienia?
Prawdopodobnie w piątek ale jak już napisano mówią o 7dmiu dniach od podpisania dokumentów.
 #926558  autor: nagrabus
 18 maja 2017, 09:59
Ciąg dalszy moich zmagań z odcięciem od internetu. Telefon sprawdzony z kartą Orange. Internet działa, LTE działa. Przed chwilą znowu zadzwoniłem do BOK i zrobiłem już nie zgłoszenie tylko oficjalną reklamację z przydzielonym numerem. Na odpowiedź mają 30 dni...........a internetu jak nie miałem tak nie mam. Moje zgłoszenie jest ponoć przetwarzane przez dział techniczny, czyli rozumiem to tak, że tam pracuje jedna osoba i ma do obsłużenia tysiące zgłoszeń i się nie wyrabia. Do tego wszystkiego powiedziałem pani w BOK że zniknęło mi 2 PLN z konta w czasie trwania pakietu nieograniczone wszystko. Sprawdziła i potwierdziła że ta kasa zeszła w momencie przekroczenia 5 GB. Czyli zamiast włączenia lejka, pożarło mi 2 PLN na transmisję, a następnie zablokowano internet. Najgorsze jest to że to dla technika kilka kliknięć w systemie, a olewają moje zgłoszenia od tygodnia. Na codzień używam w aucie płatny navi expert z funkcją omijania korków i przez a2 nie mogę z tego korzystać. Do tego przeraża mnie myśl, że jadę za tydzień za granicę na wakacje i wszyscy w rodzinie mamy a2mobile, a na forum ludzie piszą że roaming nie działa prawidłowo....
 #926559  autor: garfield-
 18 maja 2017, 10:02
do tygodnia trwa przeniesienie - z praktyki
 #926565  autor: sp6huk
 18 maja 2017, 10:37
promieniowanie pisze:Witajcie, niestety mi też a2 nie działa zagranicą, problem zgłaszany do bok - 2 dzień bez odp.
Występuje permanentny brak zasięgu, nawet po skonfigurowaniu roamingu wg ich zaleceń.
Po wyborze ręcznym sieci są 4 dostępne, wszystkie "(zakazane)".
Ktoś ma pomysł?
U mnie w telefonie jest coś takiego:
Aplikacje na karcie SIM -> ROAMING - kraj/zagranica
Może w tym rzecz ?
 #926570  autor: nagrabus
 18 maja 2017, 11:26
No i właśnie teraz dostałem sms że prędkość transmisji ograniczona do 3 Mbit w kraju, lejek włączony, internet ruszył, LTE wpuszcza. Oby to się już więcej nie powtarzało.
  • Strona 42 z 179
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 179
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 179