• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #328854  autor: Claudec
 11 kwie 2009, 20:43
Czas chyba zakończyć watek bo problem został rozwiązany a dzięki Sikor28 ludzie
spokojnie mogą spamować smsami z życzeniami :)

 #328864  autor: Sikor28
 11 kwie 2009, 21:25
Bardzo dziekuje za ciekawa odpowiedz (Tomek_19)

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #328903  autor: bart-xtreme
 12 kwie 2009, 00:02
Ja zgadzam się z postępowaniem Play - bramki FCT narażają operatorów na koszty, i masowe rozsyłanie treści reklamowych również. Jako osoba prywatna nie masz potrzeby rozsyłania tych wiadomości reklamowych, więc jeżeli system wykrywa, że w ciągu kilku minut zostało wysłanych 90 SMSów, a nie ma świąt czy innych ważnych dat, system blokuje numer. Bo tutaj mowa jest o SMSach bezpłatnych, jak to już ktoś wspomniał - jakbyś miał płatne, to dopiero przy wyższym pułapie pewnie by zablokowali, o ile by w ogóle zablokowali.

Przytoczę tutaj znaną już kwestię zasadności pobierania przez banko opłaty za obsługę nieterminowej spłaty zadłużenia na karcie kredytowej - ostatnio po zgłoszeniu reklamacji i pokazaniu im braku odpowiednich uregulowań prawnych dających podstawy do takich wysokich opłat (45 zł w GE) również zasłaniali się regulaminem, cennikiem itd. Jednak po reklamacji uwzględnili zniesienie opłaty nie komentując tego, tylko opisując sytuację.

Tak samo będzie w tym przypadku - to, że akurat ty podpadłeś pod obostrzenia systemu mogło być zwykłym 'błędem maszyny'

Pozdrawiam

 #328960  autor: Sikor28
 12 kwie 2009, 17:41
[/quote]- ja mysle ze to troche nie tak.Zlozyl reklamacje i dzwonil do BOKu czesto to pracownicy nie wiedzac co sie dzieje pewnie przepchneli Jego reklamacje poza kolejka,szefu zmienil ustawienia na numerze i pewnie dodal dopisek"upierdliwiec-przytakiwac i przepraszac" :-D ot i tyle.[/quote]

Kaczorku, doprawdy, dwa razy cos napisales, dwa razy bez tresci i bez sensu - smietnik. Wez przyklad z kolegow, poczytaj co ciekawego pisza i moze wykaz sie czyms rzeczowym, pokaz wiedze w tym temacie. Twoje posty maja jeden cel: obsmiac i obrazic, moze tez sprowokowac do podobnej odpowiedzi. Zanim pogdybasz co ja robilem w tym temacie moze po prostu zapytaj, udziele odpowiedzi, nie pisz bzdur.
Avatar do stylu wypowiedzi dopasowany wrecz perfekcyjne.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #328966  autor: rfk
 12 kwie 2009, 19:04
Przeczytałem co piszecie "po łepkach" ponieważ chcę Simplusa zmienić na Playa ale nie wiem jaki jest regulamin (nie chce mi się szukać), tak więc proszę kogoś aby wyjaśnił jak to jest z blokowanie sms-ów. Jeśli możliwe proszę o cytat.

 #328981  autor: widex
 12 kwie 2009, 21:10
rfk, każdy operator ma prawo zablokować użytkownika, który nadmiernie obciąża sieć bez umowy (odpowiedniego zapisu u operatora). To nie jest przypadek konkretnie sieci play.

 #332033  autor: kubik
 27 kwie 2009, 19:30
odnośnie niekompetencji konsultantów, to właśnie jestem 'ofiarą' tej przypadłości.
złożyłem wniosek o MNP 16.03, na drugi dzień mogłem już odebrać kartę SIM (NPK30) i kodem zmigrować do PF po aktywacji. w międzyczasie (19.03) pojawiła się promocja 'Play Fresh z moim numerem' - zadzwoniłem od razu z pytaniem, czy mój przenoszony właśnie numer zostanie zakwalifikowany do wspomnianej promocji, konsultant potwierdził i tyle. nadszedł dzień aktywacji numeru (23.03) i klops. żaden pakiet nie został naliczony, złożyłem reklamację tego samego dnia i... czekam do dziś, bo nikogo nie obchodzi, że blisko 1.5 miesiąca temu zostałem wprowadzony w błąd.
wystarczyło powiedzieć, że profilaktycznie proszę wycofać wniosek i złożyć ponownie (po wejściu promocji), a nie przytakiwać na wszystko. tym sposobem czy czekać na wspomniany i wyczekiwany pakiet, czy poprostu doładować konto.

dzisiaj złożyłem kolejny wniosek MNP, mam nadzieję że na drugim numerze pakiety zostaną automatycznie przyznane. w przeciwnym wypadku UKE będzie miało pracowity maj ;o)

 #332051  autor: widex
 27 kwie 2009, 19:58
ja akurat mialem przygode w punkcie podczas odbierania startera. Jednak dotychczas nie mam żadnych wiekszych problemów.

 #332175  autor: Sikor28
 28 kwie 2009, 11:44
BOK w Play praktycznie nie istnieje. Zupełnie nie radzą sobie z obsługą - to właściwie brak obsługi. Konsultanci nic nie wiedzą na temat sieci w której pracują. Inni operatorzy mają po 14 milionów abonentów i sobie radzą a Play ile ? 2 miliony ? Zgłoszenia wysyłane z konta przez net wiszą po 10-14 dni jako zarejestrowane, potem rozpatrywane. Następnie przysyłają odpowiedź po takim czasie "proszę podać hasło do konta" albo "przecież ma Pan aktywny numer" (a był nieaktywny 2 tygodnie wcześniej). Kpina. To jest sieć dla osób, które nie są przywiązane do własnego numeru i w przypadku wystąpienia problemów kupują następny starter - bo sieć w niczym nie pomoże, niczego nie rozwiąże, konsultanci niekompetentni. Oczywiście jeśli nic się nie dzieje, niczego się nie chce od Play to wszystko jest w porządku do czasu ...
Mój problem z blokowaniem usług się zakończył, wysyłam sms-ów tyle ile chcę (limit 3000 wykorzystam może w 30%), tak więc warto było się trochę "poawanturować" z nimi. Co do regulaminu Play to jak widać po wielokrotnych cytatach w tym wątku jest on bardzo ogólny i nijak nie można go dopasować do siebie. Jak rozumieć duży ruch w sieci, czy tez przekroczenie dopuszczalnego limitu wysyłania wiadomości. Ile to jest ? To celowo zostawione furtki a chyba warto wiedzieć szczegóły przed decyzją zakupu niż się rozczarowywać po fakcie. Ale być może jestem przewrażliwiony, bo jestem przyzwyczajony do innego typu umów i regulaminów z operatorem, gdzie wszystko jest napisane i dopowiedziane, bez domysłów i gdybań.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #332187  autor: darase
 28 kwie 2009, 14:01
Marudzicie jak stare panny, play to play s_o, macie najlepszą taryfe i jeszcze źle, kto wysyla w jednej chwili 80sms? Trzeba zajrzeć pod czapkę, kiedyś ktoś wysyłał niechciane reklamy to ciach i spokój, bardzo dobre ograniczenie powinno być.

eCoal i nie ma problemu :-)

 #332318  autor: Sikor28
 29 kwie 2009, 10:28
Tak tak, ja tylko odpowiedziałem na posty osób , które wpisały się powyżej. Cały wątek dotyczy innego tematu

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #332637  autor: Sławek
 30 kwie 2009, 22:52
20. kwietnia dostalem informacje telefoniczna o wygranym doladowaniu (30zl) za udzial w konkursie rzecznika dotyczacego przeniesienia numeru do Play. Konto mialo byc doladowane w ciagu tygodnia. Nie zostalo. Napisalem 27. kwietnia do Marcina Gruszki, ze nie dostalem obiecanego doladowania i w zwiazku z tym chcialbym wiedziec kiedy sie moge go spodziewac. Odpowiedzi brak do tej pory.

Niby nic nie stracilem, ale niesmak jest.

 #332662  autor: widex
 01 maja 2009, 08:43
Do mnie też dzownili 20 kwietnia i otrzymałem doładowanie. Wspópraca z P4 układa się dobrze.

 #332676  autor: Claudec
 01 maja 2009, 10:50
A ja dzisiaj dostałem 10min do wszystkich sieci, nie wiem jednak za co :|
Co prawda Play mi źle nalicza opłaty za internet, kasę zwrócili ale o rekompensacie nic nie pisali.

 #332786  autor: Sławek
 02 maja 2009, 01:54
widex, kiedy dostales to doladowanie?

 #332790  autor: faro666
 02 maja 2009, 07:42
chryste czym się tak podniecać, niemożna mieć wszystkiego, każdemu operatorowi zdarzają się wpadki (play bardziej podatny bo nowy na rynku i korzysta z nieswoich nadajników) ale żeby zaraz od oszustów wyzywać i się tak pultać? sam korzystam z play fresh i nie narzekam, czasem darmowe smsy trzeba po kilka razy wysyłać czasem zrywa połączenia ale co z tego, za te pieniądze i tak niema lepszej oferty.
Pozdrawiam

 #332795  autor: widex
 02 maja 2009, 10:35
Doładowanie otrzymałem 21 kwietnia

 #333395  autor: Sławek
 05 maja 2009, 20:18
Wyslalem do rzecznika juz drugiego maila. Ciekawe czy tym razem tez bedzie olewka.

 #333461  autor: osachorzow
 06 maja 2009, 09:52
szczerze to bym nie liczył na odpowiedź ;) ja mu wysłałem maila 3 tyg. temu - po godzinie odpisał że dziękuje za zgłoszenie i już wyjaśnia... i na tym się skończyło! na maile z pytaniem czy coś już zrobił nie odpisuje... dostaję tylko zwrotkę że przeczytano i koniec... widać ma klientów w dupie... tylko się zastanawiam po co odpisał że wyjaśni skoro nie miał zamiaru tego robić...
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7