• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 396 z 448
  • 1
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
  • 398
  • 448
 #1166278  autor: Makk
 15 lut 2024, 18:33
I jeszcze w trakcie rozmowy z konsultantem:
"Nie mamy czatu fakt mobile"

Co mam napisać w pierwszej wiadomości, żeby przekierowało mnie do odpowiedniego konsultanta?
 #1166279  autor: babciagienia1p
 15 lut 2024, 18:50
Wejdź w numer, który na pewno masz w Fakcie.
Odczekaj chwilę, aż czat ustabilizuje się i zacznij od "Dzień dobry, dotyczy numeru xxx xxx xxx. Do tej pory nie dotarł do mnie bonus po wysłaniu kodu LHQM z gazety Fakt. Kod został wysłany SMS-em, na numer 4949, o godz. yy:yy. Proszę o ręczną aktywację bonusu".
 #1166281  autor: Makk
 15 lut 2024, 18:57
Dosłownie coś w tym guście wysłałem ze wszystkimi tymi informacjami. A co zaznaczyć na początku? Obsługa klienta czy kwestie techniczne?
 #1166283  autor: babciagienia1p
 15 lut 2024, 19:09
@Makk
"Kwestie techniczne".
Jeszcze raz powtórzę. Upewnij się, że korzystasz z czatu na numerze z taryfą Fakt. Do konta możesz mieć podpiętych wiele numerów. Może coś Ci się "omsknęło"...
 #1166285  autor: Makk
 15 lut 2024, 19:17
Spokojnie, mam w apce tylko dwa numery i oba w fakcie.
Teraz trafiłem na innego konsultanta i tym razem okazało się, że da się to zrobić bez problemu.
Wcześniej wybrałem "obsługa klienta", teraz "kwestie techniczne", jeśli to ma jakieś znaczenie.

Tylko teraz patrzę w sms i jest info o aktywacji pakietu "10 sms", a nie "10 minut"...
 #1166312  autor: babciagienia1p
 16 lut 2024, 03:37
U mnie - przed chwilą - wszystko poszło bez problemów na kilku numerach.
Dwa SMS-y zwrotne w ciągu dwóch minut, kod *106# zwraca przyznane i przedłużone - do 23 lutego 2024 - minuty oraz zachowane SMS-y i MB.
Właśnie z powodu zawirowań, na wzór wczorajszych, stosuję cykl wysyłania kodów środa-piątek-sobota.

PS. @Makk - zakładam, że wróciłeś - jeszcze wczoraj - do BOK-u i poprosiłeś o minuty...
 #1166317  autor: Sinpelo
 16 lut 2024, 08:17
Czy ten kod na 5p mb jest prawidłowy? Wywala mi błąd że kod nieprawidłowy.

Wpisywałem TZWM. Przed wpisaniem tego kodu wpisałem kod na 10 minut i on pol godziny temu zadziałało...
 #1166318  autor: MariuszY
 16 lut 2024, 08:43
Sinpelo pisze:
16 lut 2024, 08:17
Czy ten kod na 5p mb jest prawidłowy? Wywala mi błąd że kod nieprawidłowy.

Wpisywałem TZWM. Przed wpisaniem tego kodu wpisałem kod na 10 minut i on pol godziny temu zadziałało...
Czy spojrzałeś, że kod na MB jest od 17.02??? Oczywiście nie i oczywiście inni winni, że kod błędny. Wpisz go jutro i wtedy się okaże czy coś znim nie tak. ;-)
Kody na MB pomimo, że podawane w piątki ważne są zawsze od soboty.
 #1166328  autor: blacQ1
 16 lut 2024, 10:33
Nie wiem czy co do niektórych osób mam pisać drukowanymi literami , lub cyframi🙂 i tak dobrze iż kod jest podany dzień wcześniej przed sobotą , jak by tak ktoś podał kod , ja bym się cieszył 🙂 a tu piszą iż kod nie wszedł
 #1166350  autor: Makk
 16 lut 2024, 17:55
babciagienia1p pisze:
16 lut 2024, 03:37
PS. @Makk - zakładam, że wróciłeś - jeszcze wczoraj - do BOK-u i poprosiłeś o minuty...
Normalnie bym olał, bo ile można kontaktować się bez sensu, ale tak, w końcu się udało. Tylko teraz nie wiem, czy nie będzie problemu z aktywacją pakietu na 10 SMS-ów w przyszłym tygodniu, skoro już mam aktywowany :)

Ogólnie jestem zdumiony tym czatem. Nie tylko przez tę ich niekompetencję w większości przypadków, ale też pozytywnie, że chce im się w ogóle babrać z tymi "reklamacjami" darmowych pakietów.

1 - konsultantka - proszę kontaktować się z fakt mobile, ale nie przekieruję, bo nie mamy takiego czatu.
2 - konsultantka - da się zrobić, efekt: "aktywowano pakiet 10 sms".
3 - konsultantka - czas na aktywację pakietów to 24 godziny, więc czekać.
4 - konsultant - ok, załatwione.
 #1166357  autor: babciagienia1p
 16 lut 2024, 18:39
Makk pisze:
16 lut 2024, 17:55
...Tylko teraz nie wiem, czy nie będzie problemu z aktywacją pakietu na 10 SMS-ów w przyszłym tygodniu, skoro już mam aktywowany :)

Nie powinno być problemów, bo pakiet był aktywowany ręcznie, ale kto wie... Problemy są zazwyczaj przy SMS-ach niedzielnych, po wysłaniu kodu na MB. No cóż, być może musisz znowu skorzystać z czatu lub infolinii...
Nie ma tego złego, które na dobre by nie wyszło... Dzięki ręcznej aktywacji możesz, bezkosztowo, przeskoczyć z aktywacjami SMS-ów na środę. Sprawdź do kiedy masz ważne SMS-y i podejmij decyzję.
 #1166366  autor: zyggi358
 16 lut 2024, 20:45
mam okazje bywac w budynkach gdzie "pracuja" konsultanci play i wiekszosc tej ekipy wyglada jakby podeslano ich tam z gimnazjum na praktyki :mrgreen:
wiec nie oczekujcie cudow - jesli ktos wam odpowie "dzien dobry" to mozecie to uznac za sukces
  • Strona 396 z 448
  • 1
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
  • 398
  • 448
  • 1
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
  • 398
  • 448