babciagienia1p pisze: ↑16 lut 2024, 03:37
PS. @Makk - zakładam, że wróciłeś - jeszcze wczoraj - do BOK-u i poprosiłeś o minuty...
Normalnie bym olał, bo ile można kontaktować się bez sensu, ale tak, w końcu się udało. Tylko teraz nie wiem, czy nie będzie problemu z aktywacją pakietu na 10 SMS-ów w przyszłym tygodniu, skoro już mam aktywowany
Ogólnie jestem zdumiony tym czatem. Nie tylko przez tę ich niekompetencję w większości przypadków, ale też pozytywnie, że chce im się w ogóle babrać z tymi "reklamacjami" darmowych pakietów.
1 - konsultantka - proszę kontaktować się z fakt mobile, ale nie przekieruję, bo nie mamy takiego czatu.
2 - konsultantka - da się zrobić, efekt: "aktywowano pakiet 10 sms".
3 - konsultantka - czas na aktywację pakietów to 24 godziny, więc czekać.
4 - konsultant - ok, załatwione.