DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 390 z 415
  • 1
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 415
 #1161690  autor: MariuszY
 14 gru 2023, 13:32
@Karlos20: wiem, że sms'y zawsze przychodzą z pewnym opóźnieniem. Nawet gdy wbijam kod w późniejszych godzinach, zdarza się że druga wiadomość ("...zostanie włączona...") przychodzi po trzeciej ("...jest już aktywny..."). Normalnie jednak sms pierwszy i drugi przychodzą seryjnie i bez większej zwłoki od razu po wbiciu kodu. Tym razem drugi przyszedł dużo później. Stąd moje zaniepokojenie i ostrzeżenie dla Was.
 #1161702  autor: Iwona2002
 14 gru 2023, 18:05
Planuje zakup iPhona 14/15 bez slotu sim. Czy jest możliwość przejścia na esim z zachowaniem bonusów zgromadzonych na koncie? Czy jest jakaś wizja na nabliższy rok aby taka opcja była możliwa? A czy poprostu lepiej zrobić przejście wcześniej z utratą bonusów i zacząć gromadzić nowe bonusy już na karcie esim?
 #1161704  autor: kszaq
 14 gru 2023, 18:33
Oficjalnie eSIM nie jest dostępny w Fakt Mobile i aplikacja Play24 nie pozwala na wymianę karty na eSIM w tej taryfie. Możliwa jest tylko zamiana w innej taryfie i powrót do Fakt.

Jeśli planujesz zakup nowego telefonu w przyszłości, to ktoś inny musi Ci odpowiedzieć, czy jest możliwy transfer profilu eSIM w Play pomiędzy iPhonami. Aplikacja na pewno na ten moment nie pozwala na wymianę eSIM na nową eSIM.

Możesz spróbować dokonać wymiany w salonie, a nuż się uda...
 #1161706  autor: Zygzuso
 14 gru 2023, 19:42
MariuszY pisze:
14 gru 2023, 08:24
Dzisiaj na 5-ciu numerach, na których wbijam kody "benefit zlecony..." (pierwszy sms) przychodzi normalnie, ale drugiego sms'a brak, a zawsze przychodzi minutę, dwie po pierwszym. Trzeci sms nie przychodzi przed godz. 9, więc może wtedy wskoczą razem, ale... :arrow: Czyżby przymiarka Play do czyszczenia zasobów?
Zwracajcie uwagę czy pakiet wszedł na Wasze konta.
Faktycznie przychodzą z opóźnieniem ponad 10min 2 sms potwierdzające włączenie, bo sms o zleceniu benefitu natychmiast, ale on nic nie zmienia w systemie.
 #1161734  autor: jamto02
 15 gru 2023, 20:32
Właśnie jestem w Fakt. Również odpaliłem swoje pierwsze 10 minut z kodu. Jak długo owe 10 minut jest ważne?
 #1161736  autor: KC-KARLOS
 15 gru 2023, 21:09
jamto02: 7 dni. Sprawdź stan kodami *102# lub *106#

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1161756  autor: Snowman
 16 gru 2023, 20:19
babciagienia1p pisze:
22 lis 2023, 17:32
@Czlowiek_z_Zelaza
To kłamstwo. Teraz karty SIM są uniwersalne i są formatowane do Faktu lub Playa w systemie.
1) Możesz próbować "udać Greka" i zadzwonić na infolinię Faktu z prośbą o dostarczenie kart do konkretnego punktu.
2) Możesz przenieść "na okrągło" via Play, ale wtedy pewnie pozbawisz się możliwości reklamacji braku bonusa 200/20/60+RWK.
Nie wiem w co oni w tych salonach grają,ale w dwóch z nich Odp: kart nie mamy,nie przeniesiemy numeru itp. Poprosiłem o SIM Playa na kartę z przeniesieniem numeru,nagle okazało się,że można przenieść bezpośrednio do Faktu. Wcześniej było to "niemozliwe". Tak,jakby nie chcieli przenosić numerów do Faktu.
 #1161763  autor: Sinpelo
 17 gru 2023, 09:45
Hej koledzy i koleżanki. Czy jest tu ktoś z play, aby mógł powiedzieć mi co mam powiedzieć konsultantom w salonie, o zrobić żeby przenieśli mi numer do faktMobile na starterach play? W kilku salonach twierdzili ze nie przeniosą bo nie mają kart faktu, i że od wielu miesięcy nie mieli dostawy. Kilku z was twierdzi, że w salonie są w stanie przenieść numer na dowolnym playowskim starterze.

Jak im to wytłumaczyć i co powiedzieć, żeby nie zostać odesłanym z kwitkiem??
 #1161765  autor: jamto02
 17 gru 2023, 10:34
Nie wiem w co oni w tych salonach grają,ale w dwóch z nich Odp: kart nie mamy,nie przeniesiemy numeru itp. Poprosiłem o SIM Playa na kartę z przeniesieniem numeru,nagle okazało się,że można przenieść bezpośrednio do Faktu. Wcześniej było to "niemozliwe". Tak,jakby nie chcieli przenosić numerów do Faktu.
Ja raczej znam odpowiedź. Bo im się nie chce w sensie nic z tego nie mają. Wolą tracić energię na wciśnięcie "atrakcyjnej oferty" za co mają bonus niż tracić czas na przeniesienie nr. Widziałem kiedyś jak kobita urabiała faceta na ubezpieczenie telefonu
 #1161766  autor: szunaj
 17 gru 2023, 11:36
Tak jest wszędzie. Gdy przenosiłem numer do T-mibile na kartę też nie chciał przenieść a w zamian wciskał mi abonament. Po telefonie na infolinie (przy nim) nagle można było. Tłumaczył się że to dla mojego dobra ponieważ klienci nie rozumieją oferty a później mają pretensje. :)
 #1161769  autor: MariuszY
 17 gru 2023, 12:22
Szanowni Państwo, to nie jest dyskusja o przenoszeniu numerów, tylko temat o ofercie i usługach FM. Odkąd Play (i de facto Fakt :) ) skończył promocję "200zł" nie miałem żadnych problemów z przeniesieniem numeru do oferty FM. Wcześniej, i owszem, zawsze było tłumaczenie o braku kart, nawet gdy wszystkie karty można już było formatować dowolnie, bo były tylko "PLAY". Teraz problemem jest "nie chce mi się" pracowników salonów i to w zasadzie wyczerpuje temat trudności z przeniesieniem numeru do FM.
Jak ktoś robi w salonie problem z przeniesieniem numeru do FM to zawsze można spróbować do Play. Jeśli okaże się to możliwe to będzie znak złej woli (lub totalnej niewiedzy) pracownika (w kwestii przeniesienia do FM bezpośrednio).
 #1162177  autor: babciagienia1p
 27 gru 2023, 14:26
@wisnia100
Zrób to w dwóch krokach.
1) Najpierw zmień taryfę na Play na Kartę. Można przez www.
2) Następnie - po upewnieniu się, że masz już taryfę PnK - zmień taryfę na Fakt kodem USSD *163*12#.
Drugi krok jest możliwy do wykonania tylko przy użyciu kodu USSD.
 #1162185  autor: wisnia100
 27 gru 2023, 15:36
babciagienia1p pisze:
27 gru 2023, 14:26
@wisnia100
Zrób to w dwóch krokach.
1) Najpierw zmień taryfę na Play na Kartę. Można przez www.
2) Następnie - po upewnieniu się, że masz już taryfę PnK - zmień taryfę na Fakt kodem USSD *163*12#.
Drugi krok jest możliwy do wykonania tylko przy użyciu kodu USSD.
dziękuję za pomoc, udało się :)
  • Strona 390 z 415
  • 1
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 415
  • 1
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 415