asdaf pisze: ↑25 lut 2020, 10:19
Wczoraj (24.02) aktywowałem nowy starter TM a na nim jest włączony pakiet: "Nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich, Supernet Video i 1 GB za 5 zł”. Konto główne ważne rok a pakiet 5 dni kalendarzowych (tak napisano w reg.) . Tymczasem po sprawdzeniu kodem pakiet ważny do 01.03 bez podanej godziny. I teraz nie wiem czy go przedłużą/wyłączą 29.02 23.59.59 czy 01.03 23.59.59?
Nie podejmuje się odpowiedzieć na to pytanie
25.01 włączyłam pakiet 3w1, który wg regulaminu daje m.in. 1GB na 30dni i 30dni ważności konta. Sprawdzenie kodem pokazało, że pakiet jest ważny do 25.02. a konto do 26.02 chociaż daty powinny być te same, bo ten pakiet nadaje ważność kontu. Te różne daty wyświetlały się również na Miboa. Domyślałam się, że z ważnością konta do 26.02 to lipa

no ale skoro pod kodem i na Miboa była data ważności pakietu 25.02 to uważałam, że 25.02 jest wiarygodny i tego dnia będzie jeszcze działał stary pakiet a nowy aktywuje się w nocy z 25/26.
Po tym jak w sobotę na wszystkich numerach w apce dołożyli mi jeden dzień ważności konta zaczęłam jednak wątpić w podane terminy i nie chcąc żeby pakiet się odnowił wczoraj wieczorem 24.02 próbowałam go wyłączyć. Nie udało się, "spróbuj ponownie później". Kiedy dzisiaj rano weszłam do apki stary pakiet cały czas był aktywny. Teraz znowu zajrzałam i oczywiście środki pobrane i pakiet odnowiony.
Dobrze że nie próbowałam dezaktywować go rano kiedy jeszcze stary pakiet był widoczny chociaż faktycznie już odnowił się kolejny, wtedy wyłączyłabym ale już ten nowy i ani kasy ani pakietu
Dodam jeszcze, że w przypadku problemów z wyłączeniem pakietu 3w1 nie można użyć alternatywnej metody i włączyć NL za 1zł, który kasuje wszystko, bo mając aktywny pakiet starego typu (ten mój albo np. pakiet minut) w apce przestaje się pokazywać NL 1zł, jest NL za 5zł, za 25zł, za 30zł a złotówki nie ma
