• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 38 z 97
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 97

 #579032  autor: bake83
 31 sie 2012, 15:21
bledos pisze:A próbowałeś włożyć kartę otrzymaną z dokumentami do telefonu?
tak, nowa karta też nie działa.

 #579041  autor: patrix-83
 31 sie 2012, 15:53
Mam do wszystkich taką małą sprawę a mianowicie: każdy z was kto ma problem z połączeniami z sieci Play do Biura Obsługi Klienta sieci Virgin Mobile które są błędnie taryfikowane jak połączenia z Biurem Obsługi Klienta sieci Play niech zgłaszają ten problem poprzez *500 (play24) i jednocześnie do PlayForYou na oficjalnym forum w tym wątku który ja właśnie założyłem:
http://forum.blogplay.pl/showthread.php ... 1-5z%C5%82

Tylko razem jesteśmy w stanie zmucić Play do "naprawy" taryfikowania połączeń wykonywanych do BOK Virgin Mobile.
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2012, 14:59 przez patrix-83, łącznie zmieniany 2 razy.

 #579042  autor: kaspeed
 31 sie 2012, 15:54
Jeśli dziś wyłączyli to po 24tej numer powinien już zalogowac się w nowej sieci;)możesz zadzwonić do vm niech przyspiesza;P

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #579058  autor: Golarz Filip
 31 sie 2012, 16:50
Numer włączany jest u nowego operatora na platformie bilingowej w kolejny dzień zaraz po północy.
Także jutro już będzie ok:)

 #579063  autor: lee
 31 sie 2012, 17:30
Patryk83żółwik, tjaaa... mnie z jednego numeru dali 5 PLN a z drugiego 10 PLN rekompensaty... na forum play nie mogę się zalogować coś ech...

 #579119  autor: słoneczny
 31 sie 2012, 21:19
Dziś przetestowałem tą dziewicę. Połączenia i sms nalicza poprawnie. Co do jakości połączeń to jest poprawna, co nie znaczy idealna. Małe zrywy zdarzają się nawet na sztywnym Orangutanie. I lepiej takie ustawienia zostawić. Nie testowałem jeszcze tego podczas jazdy samochodem, i prawdę mówiąc tego najbardziej się boję (handover). Pod względem modulacji jest ok. Większe zastrzeżenia miałem do roamingu Plusa na karcie Playa.
Startery powoli już w moich stronach są, a doładowań nadal nie ma. Dziwna polityka.

Co dwie sieci to nie jedna.

 #579120  autor: bolek2004
 31 sie 2012, 21:25
słoneczny Myślę że doładowania też już są to tylko kwestia aktualizacji terminali ale pewnie większym problemem jest niewiedza sprzedawców.

 #579122  autor: słoneczny
 31 sie 2012, 21:29
No możliwe. Niestety pani w Żabce nic na ten temat nie wiedziała i dopiero po moim zakupie zainteresowała się szerzej tematem doładowań. Za kilka dni ich sprawdzę, już to im obiecałem.

Co dwie sieci to nie jedna.

 #579123  autor: bolek2004
 31 sie 2012, 21:34
Z drugiej strony skąd taki kasjer ma o tym wiedzieć? Reklam w tv jeszcze nie ma, dostęp do internetu też nie każdy ma, zresztą jeśli nawet to portale branżowe śledzą tylko osoby zainteresowane tematem więc tak to wygląda. Jeśli ktoś będzie na tyle inteligentny i będzie mu się chciało przejrzeć w terminalu dostępne doładowania to znajdzie ale jeśli nie to wcale nie oznacza że ich nie ma tak na prawdę.

 #579125  autor: kubik
 31 sie 2012, 21:37
otóż to, pracownicy sklepów dostają największe baty za to, że mają pełno na głowie i nie jeszcze nie wiedzą co tam nowego w kwestii doładowań :(

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #579126  autor: słoneczny
 31 sie 2012, 21:53
bolek2004
W dwóch sklepach panie mi głośno czytały wszystkie doładowania jakie mają z vouchera i nie było tam doładowań VM. A więc nie było ich fizycznie, a nie że się komuś nie chciało spojrzeć.
A co do aktualizacji to nie mam pojęcia jak ona przebiega i kto się tym zajmuje.

Co dwie sieci to nie jedna.

 #579128  autor: kaspeed
 31 sie 2012, 22:26
spokojnie co do dołądowań /terminali wszystko zalezy jaki terminal jest w danym sklepie;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #579154  autor: myslak12
 01 wrz 2012, 00:05
w żabce i kauflandzie doładowywałem i bez problemów. Doładować można przez internet np. blue media

 #579161  autor: słoneczny
 01 wrz 2012, 00:19
Internet to jest jasna sprawa. Nikt tego nie kwestionuje. Tu problemu nie ma.

Co dwie sieci to nie jedna.

 #579283  autor: myslak12
 01 wrz 2012, 17:59
Korzystał już ktoś z Was z poczty głosowej w Virgin mobile?

 #579284  autor: lee
 01 wrz 2012, 18:10
myslak12, ano:)

 #579285  autor: myslak12
 01 wrz 2012, 18:15
Kurde sporo chyba myślałeś nad tą wypowiedzią, co :?: :lol: Byś chociaż odpowiedział po kaszubsku - jo :wink:


Na facebooku wyczytałem, że szykują się jakieś nowości podobno od października.....zobaczymy.

 #579290  autor: lee
 01 wrz 2012, 18:27
myslak12, ano może i sporo... ale już pisałem wstępnie o poczcie ;)

 #579304  autor: słoneczny
 01 wrz 2012, 19:12
Co mnie zaciekawiło, że na starterze nie ma żadnego cennika, tylko adresy www.
A to może znaczyć, że oferta może być szybko zmodyfikowana pod względem promocji jak i cennika głównego. Październik to dobry okres na promocje, ludziom kończą się abonamenty i mixy. A przed świętami prepaidy są hojnie ładowane z bonów świątecznych.

Co dwie sieci to nie jedna.

 #579308  autor: kaspeed
 01 wrz 2012, 19:34
Napewno będą pakiety sms tyle mogę zdradzić.Wraz z rozpoczęciem kampanii reklamowej. W najbliszszym czasie będą konkursy z nagrodami z logo vm :) smyczki głośniki i pendrive;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
  • Strona 38 z 97
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 97
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 97