Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1481
Rejestracja
13 lis 2009, 16:07
Model telefonu
offline
Tego na razie nikt na 100% nie wie, ale spróbuj zapytać o to gościa, który wrzucił ten filmik ===> http://www.youtube.com/watch?v=ayUiSe4NAZsINTRO pisze:A czy karta Virgin Mobile pójdzie w telefonach z założonym simlockiem na Playa, czy może także pójdzie w telefonach z założonym simlockiem na Orange? Czy musi być telefon bez simlocka żeby karta ruszyła. Jaki w ogóle kod MNC ma Virgin Mobile w Polsce?
Zaniepokoiło mnie to, bo o podobnych problemach u świeżych użytkowników VM z tymi właśnie usługami czytałem też na ich profilu na FB. Dlatego też parę postów wcześniej zadałem pytanie, czy tym którzy są już w VM owe usługi działają.Ruben pisze:pozwoliłem sobie zadzwonić do BOK i otrzymałem informację, że nie oferują takich usług. Poprosiłem nawet o upewnienie się, co konsultantka uczyniła dzwoniąc do Działu Technicznego ale potwierdziła się wcześniejsza informacja, czyli - nie mamy takich usług.
lee pisze:Przeciez nawet na stronie www vm sa opisane te uslugi
W PDF-ie z cennikiem Virgin Mobile wyszczególnione są obydwie usługi (Tabela nr [4] Cennik usług dodanych, punkt 8 i 9), zresztą tak jak i połączenie oczekujące oraz rozmowa konferencyjna. Może raz jeszcze wyślij maila/zadzwoń do BOK, tym razem powołując się na zapisy z cennika. Też mnie to ciekawi.Ruben pisze:lee, podrzuć linka. Jakoś nie mogę ich znaleźć. U mnie niestety nie działają te usługi
Właśnie. Może się docierają, jednak niesmak pozostaje. Na przykład przeglądając ostatnio oficjalny profili polskiego VM na FB zauważyłem, że prowadzący go/jeden z prowadzących, nie potrafił poprawnie wyliczyć efektywnej stawki za minutę połączenia przy uwzględnieniu 50% bonusu.lee pisze:a Ja dzwoniac wczoraj do bok spotkalem sie z niekompetencja nowego pracownika...
W Playu swego czasu też tak było, że jak się miało pecha i dużo problemów to można było praktycznie za darmo korzystać z telefonukaspeed pisze:tak suma sumą pozbierało się tego
Powiem szczerze jak widzę te błędy czy to z połączeniami czy ze stroną www to czuje sie jak tester tylko żeby jeszcze te uwagi które im zgłaszamy były skuteczne a tego jak na razie nie widać.słoneczny pisze:Ja to widzę, że ci pierwsi użytkownicy to bardziej testerzy platformy bilingowej niż klienci pełną gębą.Chyba jednak wstrzymam się z przejściem do tej sieci do końca tego roku.
A później się zobaczy jakie będą opinie na forum.
może testerów sieci poszukują?kaspeed pisze:ktoś musi testować;)
kaspeed pisze:nie ma dnia bym nie wysyłał im raportu z działania z uwagami;)
http://pl.wikipedia.org/wiki/MNCINTRO pisze:Nie jest to regułą, np karta Lycamobile nie ruszy w telefonach z simlockiem na Plusa, mimo, że korzysta z jego infrastruktury. Ponieważ jak się niedawno dowiedziałem ma swój własny numer MNC.