Narazie jest tak mało opcji, że kody w zupełności wystarczają. Pozatym żadnej apce bym co do stanu konta nie zaufał.
@Lakers67 sprawdziłeś czy wszystko działa poprawnie? Sam się waham z przenosinami z Virgin do a2 słysząc różne opinie, lub jakieś problemy z poprawnym działaniem sieci . Możesz napisać o Twoich problemach z Virgin M.?Jeszcze jedno jeżeli można to proszę o wyrozumiałość i odpowiedzlakers67 pisze:To ciekawe co piszesz. Numeru używa mama. Będę musiał ją uczulić na "sygnały" że ktoś nie może się dodzwonić. Mam dwa numery VoIP różnych operatorów więc to na pewno sprawdzę.zwariowany.kurczak pisze:A jak kierunkowania? VM zawsze mi robił numer iż z części sieci PO przeniesieniu do innego OPA z części sieci numer był nieosiągalny... Reklamacja do nowego OPA, leciała do VM a dalej do PLAY i dopiero zadziałało jak powinno.lakers67 pisze:Bałem się trochę choć to nie pierwsze moje przeniesienie numeru. Ale z Virgin były same problemy...
Pzdr
Lakers67

czy problemy o których pisał @zwariowany.kurczak występują u innych użytkowników?
czy można utworzyć swoje konto i na nim gromadzić/podglądać środki pieniężne na cykliczne doładowanie pakietu , bo rozumiem że opcja cyklicznego odnawiania w a2 jest dostępna
w formularzu ; liczba dni ; ma znaczenie jaką wpiszę ? w V.M. mam przykładowo ważność do 11 każdego miesiąca .
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi
