• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 32 z 97
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 97
 #848468  autor: xander21
 01 lut 2016, 02:02
teleman29 pisze:Dziś na dwóch numerach przejście z Minimax do PNK RWK. doładowanie za 5 zł by ustawiła się RWK, potem przejście do RBM. Wszystko kodami, przejścia Express w ciągu minuty, dwóch. RWK zachowana. Działa bez problemu.
Nie trzeba było zasilać konta, wystarczyło przedłużyć konto na play24 o 365dni. :) Ale, w sumie żadna strata, bo i tak trzeba zasilać konto.
 #848484  autor: pakierhakierxd
 01 lut 2016, 09:06
Też doladowalem a potem dowiedziałem się o darmowym sposobie, 5zl to nie majątek i tak potem jak już byłem w rbm doladowalem za 50.

Pozdrawiam :)
 #848863  autor: amigo007
 02 lut 2016, 21:08
W dalszym ciągu można przechodzić z faktu do redbull z darmowym LTE?
 #849464  autor: bagarLTE
 05 lut 2016, 11:28
czytales !!!
Jeszcze 2 dni temu Lte dzialalo slabo , dziś 3G przerywa 4G nie łączy .
Pakiet do jutra LTE do 21.
A nie dziala .
Zmienilem na karte Aero i LTE Super .
czyżby RBM padlo ?.
 #849482  autor: pakierhakierxd
 05 lut 2016, 12:30
Nikt nie pisał że nie można.
Rbm 5 lepsze jeśli chodzi o "darmowe lte".
Rbm Energy za to ma za 29zł pełny no limit + 5gb :)

Pozdrawiam :)
 #849556  autor: TomecekGD
 05 lut 2016, 17:52
Mam problem z migracją. Przenosiłem dwa numery.

1. Z RBM Energy do Faktu, doładowanie 5 zł i kodem *163# do RBM5. Wszystko bez problemu.

2. Problem jest z drugim numerem. Przeszedłem z RBM do Faktu, doładowałem 35 zł i za pomocą kodu *163# wydałem polecenie przejścia do RBM5. Niestety po czterech dniach nadal jestem w Fakcie. Kiedy ponownie używam kodu *163# otrzymuję informację, że migracja jest w trakcie realizacji. Na infolinii Faktu twierdzą, że mój numer się nie przeniósł do RBM5 ponieważ nie da się już przejść do tej taryfy i dlatego system nie wykonał polecenia. Co więc mam zrobić skoro na infolinii nie chcą mnie przenieść, bo "nie da się" a kod *163# jest zablokowany, "bo migracja w trakcie realizacji" już czwarty dzień?
 #849569  autor: TomecekGD
 05 lut 2016, 18:40
Czas to max. 24 godziny.
Zadzwoniłem na infolinię Fakt Mobile i poprosiłem o przeniesienie do RBM Energy. Migracja trwała kilka minut i już jestem w RBM Energy. Problem polega na tym, że kod *163# nadal nie działa - po jego wybraniu otrzymuję informację, że migracja jest w trakcie realizacji i nie mogę zlecić nowej przed zakończeniem starej. Jeżeli ponownie przejdę do Fakt Mobile, to nadal nie będę mógł zmienić taryfy na RBM5, bo *163# się zablokowało. Nieźle mnie zrobili. 35 zł w plecy, cóż teraz począć? :(
 #849586  autor: bolek2004
 05 lut 2016, 19:56
Po co ładowałeś przed migracją te 35zł? Swoją drogą jeśli są na koncie głównym to nie mają prawa przepaść.
Swoją drogą to zmieniła Ci się nazwa taryfy tylko, a pełna migracja jest w trakcie i to tyle trwa. Mi po migracji do faktu udaje się kodem przejść na inne taryfy po około 3 godzinach dopiero, ale to też nie zawsze.
Migracja regulaminowo trwa do 7 dni, konsultanci mówią o 24 godzinach bo tak przeważnie się dzieje, ale wg regulaminu mają 7 dni na to.
Co mogę doradzić, jeśli interesuje Cię rbm5 to i tak możesz na tą taryfę migrować tylko z faktu więc. poczekałbym na spokojnie do jutra niech się wszystko ustawi w rbm energy. Potem telefon do faktu i odczekanie po migracji jakieś 3 godziny, zrobienie rwk i ponowna próba migracji kodem do rbm5 bo innej drogi i tak nie ma. W między czasie jeszcze doładowanie.
Jeżeli znowu się coś zawiesi to znaczy że coś grzebią w systemie, albo trzeba na innym numerze spróbować.
 #849600  autor: bolek2004
 05 lut 2016, 21:33
Jeżeli masz zasięg lte innych sieci i wszystko działa to nie sądzę że winny jest Twój modem. Prędzej coś z nadajnikiem, może go wyłączyli albo coś rekonfigurują, ale raczej w boku takich informacji albo nie mają albo nie podają.
Nie wiem jaki masz modem ale może spróbuj wyszukać ręcznie jeśli masz taką możliwość w modemie.
 #850692  autor: slawekt
 11 lut 2016, 19:50
artix pisze:Zmieniłem taryfę z Fakt na RBM5. Zmienili rok ważności konta na 14 dni. Coś się zmieniło?
A doładowałeś konto będąc jeszcze w Fakt Mobile? I sprawdziłeś czy ustawiło Ci przed zmianą taryfy RWK?
  • Strona 32 z 97
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 97
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 97