• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 4 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

 #675253  autor: Niezgodna7
 17 lis 2013, 00:11
Emsi.
Tego akurat nie wiedziałem, że no limit nie zaskakuje. Dużo ma braków i pogłosów z Popa ten Yes, stąd moje "robiona na kolanie".
Ja bym zadzwonił, a 1,50 powinni oddać, ale jak chcesz.
#
Patrz kilka postów wyżej - pisałem, że to też kwestia indywidualna, trzeba próbować.
PS. Może w Nd wszystko zadziała..?

 #675285  autor: Emsi
 17 lis 2013, 10:54
Dzwoniłem pod *100, połączenie trwało 23 minuty. Przez większość czasu coś sprawdzał każąc mi czekać, zadawał pytania by na koniec powiedzieć, że tak naprawdę to nie wie co się stało, być może wynika to z problemów technicznych. A 1,50zł z konto poleciało, nic nie załatwiłem, kazał mi czekać jeszcze jeden dzień, że pakiet być może zostanie jeszcze aktywowany w ciągu doby. ŻENADA!

 #675687  autor: Orange Ekspert
 18 lis 2013, 18:04
Emsi pisze:Dzwoniłem pod *100, połączenie trwało 23 minuty. Przez większość czasu coś sprawdzał każąc mi czekać, zadawał pytania by na koniec powiedzieć, że tak naprawdę to nie wie co się stało, być może wynika to z problemów technicznych. A 1,50zł z konto poleciało, nic nie załatwiłem, kazał mi czekać jeszcze jeden dzień, że pakiet być może zostanie jeszcze aktywowany w ciągu doby. ŻENADA!
Bardzo mi przykro, że doszło do opisanej sytuacji. Jeśli nadal masz problemy z uruchomieniem tej usługi, skontaktuj się z nami poprzez zakładkę Pomoc Orange, na profilu Orange Polska na Facebooku. Sprawdzimy to.

Pozdrawiam,
Alicja

 #675695  autor: AYAKS
 18 lis 2013, 18:29
No patrzcie, co to sie porobiło. Chcesz coś załatwić, to przez Facebook, promocje doładowania (np. Play) tylko Facebook, itd, itd. A ja nie mam, i niechce mieć Fejsa, to co, już nie jestem dobrym abonentem ? Już niczego nie można załatwić normalną drogą, tylko Fejs i Fejs.

 #675714  autor: Orange Ekspert
 18 lis 2013, 19:12
AYAKS pisze:No patrzcie, co to sie porobiło. Chcesz coś załatwić, to przez Facebook, promocje doładowania (np. Play) tylko Facebook, itd, itd. A ja nie mam, i niechce mieć Fejsa, to co, już nie jestem dobrym abonentem ? Już niczego nie można załatwić normalną drogą, tylko Fejs i Fejs.
Jak najbardziej możesz :) Zgłoszenie możesz przesłać poprzez zakładkę "kontakt z BOK", którą znajdziesz na swoim koncie na Orange On-Line. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie, pod numerem *100 (510100100). Opłata za całość połączenia to 1,50 zł (w przypadku numerów Orange).

Pozdrawiam,
Alicja

 #675725  autor: AYAKS
 18 lis 2013, 19:38
Alicja ! Ja to wszystko wiem, tylko wnerwia mnie to ciągłe odsyłanie do Facebook'a, jakby to była jakaś nowa religia lub obowiązek posiadania konta na Fejsie. Dlaczego nie mówi się, że można coś tak, czy tak załatwić tylko odrazu ,wejdź na Facebook'a . CO TO, MASZ FEJSA TO ŻYJESZ, JESTEŚ, etc. Nie masz Fejsa, znaczy nie istniejesz dla nas ?

 #675730  autor: KC-KARLOS
 18 lis 2013, 20:00
AYAKS, niestety, mnóstwo firm odsyła na FB, bo wiedzą, że mogą dotrzeć do większej ilości osób - potencjalnych klientów. To żadna nowość.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #675738  autor: AYAKS
 18 lis 2013, 20:24
Karlos20. Masz 100% racji, ale do mnie to i tak nie przemawia. Mam swoje zdanie odnośnie Fejsa, ale to moja prywatna sprawa. Tylko się zastanawiam dlaczego mówi się wejdź na Fejsa, lub więcej na Fejsie, a nie podaje się innych form kontaktu. Chcesz się skontaktować, lub coś sprawdzić poza Fejsem to, przetrzep sobie internet.

 #675740  autor: KC-KARLOS
 18 lis 2013, 20:32
AYAKS, polityka operatorów, jak i innych firm się zmieniła po pojawieniu się form społecznościowych.
Ale chodzi też o coś jeszcze -
> relacja do klienta: po co klient ma płacić za połączenie z BOK?
> relacja korporacyjna: Po co mamy tracić kasę na utrzymywanie większej ilości osób na call-center i wysłuchiwać niezadowolonych klientów? Odeślijmy ich na maila, Fejsa, itp.
Wszystko się rozchodzi o kasę rzecz jasna. Ale korporacja na tym najbardziej skorzysta, my już nie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #675741  autor: Emsi
 18 lis 2013, 20:36
Flash999 pisze:Dostępna jest również forma kontaktu poprzez e-mail. Do wyboru, do koloru.
Właśnie poszukiwałem maila do jakiegoś BOK Orange, ale niestety nie znalazłem. Podeślij, może przyda się na przyszłość.

Alicjo, już wszystko działa jak należy. ;-)

 #675742  autor: KC-KARLOS
 18 lis 2013, 20:39
Emsi, [email protected] to mail do nich :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #675746  autor: AYAKS
 18 lis 2013, 20:48
Karlos20. I w tym jest całe sedno sprawy, kasa. A nas i tak mają w d....... Jaka by to firma nie była my, jesteśmy tylko mięso armatnie. I to tyle.

 #718145  autor: Emsi
 17 maja 2014, 16:03
SMS od Orange pisze:Korzystaj z internetu z nowym, odnawialnym pakietem za 17gr dziennie! Wyślij SMS o treści NET5 pod numer 261, aby otrzymać aż 200MB na 30 dni za jedyne 5zł.
Dostałem takiego SMS-a (taryfa Yes). To jakaś nowa promocja? Zna ktoś jakieś szczegóły?

 #718151  autor: KC-KARLOS
 17 maja 2014, 16:24
Emsi, pakiety Internetowe 200 MB za 5 zł, 500 MB za 9 zł i 1 GB za 13 zł, są również dostępne w opcji ODNAWIALNEJ co 30 dni, nie tylko w opcji jednorazowej na 30 dni.
Oferta dostępna nie tylko w Orange YES, ale i w taryfie ONE, POP i NOWE GO.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #718164  autor: Emsi
 17 maja 2014, 16:49
No też mnie to zaskoczyło, aż zacząłem przeglądać stronkę Orange w poszukiwaniu tego pakietu. :D

 #732521  autor: plustik
 14 lip 2014, 15:07
Witam, nie chcąc zakładać nowego tematu zapytam tutaj:

Jestem teraz w nju na kartę. Chce przejść do Orange Nowe GO i doładować za 100 zł = połączenia wychodzące na 5 miesięcy i dwa miesiące rozmów za free z 3 użytkownikami w Orange.

Czy przechodząc po tym trzech miesiącach do oferty YES i włączając pakiet "Rozmowy bez limitu w sieci" za 9zl/miesiąc będę miał wychodzące dalej ważne przez te 3 pozostałe miesiące? Zależy mi też na RWK a ten pakiet nie koliduje podobno z RWK :roll:

Nie chcę od razy przechodzić do Yes ponieważ tam doładowując się kwotą 100zł mam tylko 100dni na wychodzące a w NGO będę miał 5miesięcy a to wychodzi korzystniej :)

 #732522  autor: Emsi
 14 lip 2014, 15:21
Jeżeli chcesz mieć RWK w taryfie Yes , to i tak nie możesz korzystać z opcji bezpłatnych rozmów w ramach ważnych wychodzących. Przy RWK masz pakiet 31dni do Orange za 9zł.

 #732524  autor: plustik
 14 lip 2014, 15:34
Emsi pisze:Jeżeli chcesz mieć RWK w taryfie Yes , to i tak nie możesz korzystać z opcji bezpłatnych rozmów w ramach ważnych wychodzących. Przy RWK masz pakiet 31dni do Orange za 9zł.
O ile wiem w taryfie YES:
- pakiet 0zł/min w Orange wykłucza RWK ponieważ jest to darmowa opcja
- natomiast pakiet "Rozmowy bez limitu w sieci" opłaca się kwotą 9zł/miesiąc i nie wyklucza RWK.

:roll:
:?:

 #732527  autor: Niezgodna7
 14 lip 2014, 15:58
Plustik.
Przejdź do Go, włącz extra minuty, doładuj 5zł, na drugi dzień za 25zł na 910, pogadaj 2 tygodnie z 3nr w Orange (plus 40 minut do ALL sieci), przejdź do Yes. Kup pakiet rozmów za 9zł.
Możesz sobie w Yes/Go włączyć RWK po przejściu z Nju.
3zł to Cię kosztuje.
I masz 365 dni na wychodzące, czy to w Yes, czy Go. Bez znaczenia.
Heja.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
  • Strona 4 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8