• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 28 z 97
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 97

 #576895  autor: lee
 22 sie 2012, 23:25
Orfi, pierwszy 1000 tak ma
Też sprawdziłem roaming w pomarańczy działa

 #576896  autor: kaspeed
 22 sie 2012, 23:26
no bo jak narazie mało ludu dzwoni;) ja czekam na bramkę sms do virgin:)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #576899  autor: lee
 22 sie 2012, 23:33
kaspeed, a będzie taka? Szczerze wątpię
:mrgreen:

 #576901  autor: kaspeed
 22 sie 2012, 23:34
będzie;) sms.ipk prv itd będą obslugiwali virgin tylko kwestia czasu;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #576902  autor: lee
 22 sie 2012, 23:39
Jak dziewica wyrośnie z bycia dziewicą hehe
:twisted:

 #576904  autor: kaspeed
 22 sie 2012, 23:43
oj panowie panowie:P ja szperalem i nie widze: czy pakiet neta działa tylko na Play? czy na orangutanie tak samo:)? I co ważniejsze czy jest 1mega speed czy więcej:D

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #576905  autor: myslak12
 22 sie 2012, 23:45
Wiem już dlaczego nie mogłem się zarejestrowac i zalogować do klubu virgin.Ponieważ jest problem z logowaniem i zarejestrowaniem do klubu virgin, gdy sie używa przegladarki internetowej internet explorer 8 .Gdy zainstalowalem firefoxa wszystko chodzi jak nalezy.Problem jest po stronie internet explorer 8

 #576907  autor: Orfi
 22 sie 2012, 23:47
Zaraz sprawdzę czy pakiet ( ten płatny) działa tez na Orange.

Orfi

 #576908  autor: myslak12
 22 sie 2012, 23:47
kaspeed pisze:oj panowie panowie:P ja szperalem i nie widze: czy pakiet neta działa tylko na Play? czy na orangutanie tak samo:)? I co ważniejsze czy jest 1mega speed czy więcej:D
u mnie w dzień było w downloadzie 2,5 Mb/s a w uploadzie 1 Mb/s

 #576909  autor: kaspeed
 22 sie 2012, 23:50
nie wygląda to źle;] teoretycznie gdyby zaiwaniało te 4mega bo play więcej nie wydoli..( choć dziwne widywałem że o 10 ciąglo ktoś wie jak;)? ) Dobra wrót do tematu. Regulaminy przekopuję i nie widze nic na temat neta w VM poza mapką która teoretycznie pokazuje nadajniki PLAY...

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #576912  autor: Orfi
 22 sie 2012, 23:53
Płatny pakiet 25 MB działa na Orange bez problemu. Prawidłowo nalicza transfer danych.

Orfi

 #576914  autor: kaspeed
 22 sie 2012, 23:56
dobrze wiedzieć;]na orange też wyciąga u was góra 4mb czy też więcej;)?bo jak wyciąga więcej tooo Virgin witaj jako moja awaryjna sim 2x po 250mb na miesiac 500mb wystarczy:D

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #576915  autor: Orfi
 23 sie 2012, 00:00
Korzystał już ktoś z Was z poczty głosowej w Virgin?

Orfi

 #576917  autor: Rambus
 23 sie 2012, 00:04
Ja przejrzałem regulamin darmowych 250MB i normalnych pakietów internetowych i nigdzie nie jest napisane, że tylko na nadajnikach Play. W pierwszym pisze, że można wykorzystać w sieci Virgin Polska a w drugim piszą tylko o prawidłowym APN.

 #576918  autor: kaspeed
 23 sie 2012, 00:05
czyli <Super> teraz poczekam na 250mb x2:) na 2 siM:) i będą testy

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #576920  autor: myslak12
 23 sie 2012, 00:15
22 sierpnia 2012 r. działalność rozpoczął nowy operator komórkowy – Virgin Mobile Polska, który oferuje usługi prepaid w atrakcyjnych cenach wraz z wyjątkową ofertą doładowań kont 50% ekstra dla każdego i darmowym dostępem do internetu do końca 2012 r.

Innowacyjny operator chce wyróżniać się na polskim rynku najwyższą jakością obsługi użytkowników telefonów na kartę w Polsce oraz nowoczesną komunikacją z klientami m.in. poprzez portale społecznościowe.

Virgin Mobile Polska korzysta ze wsparcia międzynarodowej grupy Virgin Mobile oraz doświadczonego lokalnego partnera biznesowego – Łukasza Wejcherta, prezesa firmy Dirlango. Virgin Mobile to globalna marka, która powstała w 1999 r. w Wielkiej Brytanii jako pierwszy operator wirtualny na świecie. Obecnie z usług Virgin Mobile korzysta niemal 20 mln użytkowników w dziewięciu krajach. Oprócz Polski są to: Wielka Brytania, Australia, Stany Zjednoczone, Kanada, Republika Południowej Afryki, Francja, Indie, Chile oraz Polska (od 22 sierpnia 2012 roku). W ramach Grupy Virgin działa ponad 400 różnego rodzaju firm i przedsięwzięć biznesowych, zatrudniających ponad 50 tysięcy osób w 35 krajach.

Dotychczasowe doświadczenie i sukcesy operatora Virgin Mobile na wielu wymagających światowych rynkach, siła marki, atrakcyjność oferty oraz nowatorskie podejście do działań biznesowych stanowią główne atuty nowego operatora rozpoczynającego działalność w Polsce.

Virgin Mobile Polska świadczy usługi na terenie całej Polski i poza jej granicami (roaming) jako wirtualny operator komórkowy (MVNO) w zasięgu sieci Play i Orange. Dzięki temu operator nie musi ponosić olbrzymich kosztów budowy własnej sieci komórkowej, a może skoncentrować swoje działania na świadczeniu takich usług, których najbardziej oczekują Polacy.

"Z satysfakcją rozpoczynamy działalność Virgin Mobile w Polsce, a tym samym obecność w regionie Europy Środkowej i Wschodniej właśnie od Polski, doceniając wiodącą pozycję i potencjał rozwojowy naszego kraju oraz jego dojrzały rynek telefonii komórkowej i rosnące potrzeby polskich klientów" – mówi Tomasz Gniewek, Dyrektor Zarządzający Virgin Mobile Polska – "Z analiz wynika, że w Polsce nadal jest miejsce dla nowego istotnego operatora, a jak pokazują badania, dotychczasowy poziom obsługi klientów na polskim rynku nie jest wystarczająco satysfakcjonujący. Dotyczy to szczególnie posiadaczy telefonów na kartę, do których kierujemy swoją ofertę." – dodaje.

Virgin Mobile Polska wyróżnia unikalne podejście do jakości obsługi klientów, którzy dzwoniąc do call center zawsze będą rozmawiać z doświadczonymi konsultantami, a nie poprzez niezbyt lubiany przez Polaków system automatyczny IVR. W uruchomionym biurze obsługi klientów nowego operatora pracuje kilkunastu profesjonalnych konsultantów, których liczba będzie optymalnie zwiększana w trakcie rozwoju liczby klientów sieci.

Virgin Mobile Polska wyróżnia się także bardzo prostą ofertą i atrakcyjnymi cenami usług:

19 groszy – to cena minuty połączenia do wszystkich sieci telekomunikacyjnych
12 groszy – cena SMS do wszystkich sieci
25 groszy – cena MMS do wszystkich sieci
1 grosz za 5 kB danych – to opłata za transfer danych

"Najniższe w Polsce ceny połączeń, liczne korzyści i promocje oraz unikalna jakość obsługi klientów zgodnie z filozofią działania „Customer Champion” są najważniejszym zaletami naszej oferty" –powiedział Marcin Wieczorkowski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile Polska – "Cenimy bardzo naszych klientów, dlatego w komunikacji z nimi stawiamy na szczerość i prostotę przekazu – bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek, jak to często się zdarza na polskim rynku. Jestem przekonany, że staniemy się ulubionym operatorem użytkowników telefonów na kartę w Polsce, także ze względu na atrakcyjność marki Virgin Mobile oraz nasze niestandardowe działania komunikacyjne, np. z wykorzystaniem mediów społecznościowych."

Konto każdego użytkownika sieci Virgin Mobile Polska jest ważne 365 dni dla połączeń wychodzących i 425 dni w przypadku połączeń przychodzących. Ponadto Virgin Mobile Polska pragnie, aby zakupione usługi wystarczały użytkownikom telefonów na kartę na dłużej, dlatego daje im wszystkim wyjątkową ofertę przy doładowaniach 50% ekstra. Każdy klient sieci Virgin Mobile Polska, który zasili swoje konto doładowaniem otrzyma połowę jego wartości od operatora gratis:

Doładowanie 5 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 2,5 zł – razem 7,5 zł
Doładowanie 10 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 5 zł – razem 15 zł
Doładowanie 30 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 15 zł – razem 45 zł
Doładowanie 50 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 25 zł – razem 75 zł
Doładowanie 100 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 50 zł – razem 150 zł
Doładowanie 150 zł – bonus od Virgin Mobile Polska 75 zł – razem 225 zł

Starter Virgin Mobile Polska kosztuje tylko 8 zł i można go kupić on-line na stronie operatora www.virginmobile.pl oraz w ponad 25 tysiącach punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Natomiast doładowania konta dostępne są dla użytkowników Virgin Mobile Polska poprzez stronę www.virginmobile.pl, a także w ponad 70 tysiącach punktów sprzedaży w całej Polsce.

Każdy z klientów Virgin Mobile Polska, który do końca września br. zakupi starter poprzez stronę www lub przeniesie numer do sieci Virgin i doładuje swoje konto kwotą przynajmniej 30 złotych, otrzyma od operatora pakiet 250 MB miesięcznie na korzystanie z internetu do końca 2012 roku.

Aktywni internauci mogą dodatkowo zakupić pakiety internetowe Virgin Mobile Polska w atrakcyjnych cenach, które wystarczy aktywować przez telefon kodami:

Pakiet danych 25 MB – 5 zł
Pakiet danych 100 MB – 9zł
Pakiet danych 200 MB – 12 zł
Pakiet danych 500 – 19 zł
Pakiet danych 1 GB – 29 zł

Virgin Mobile Polska oferuje poprzez e-sklep na stronie www.virginmobile.pl także możliwość zakupu starterów wraz z telefonami komórkowymi znanych marek, m.in. Nokia i Samsung:

Nokia X1-01 w cenie 170 zł
Nokia Asha302 w cenie 504 zł
Samsung Galaxy Pocket w cenie 465 zł
Samsung Galaxy Y (S5360) w cenie 452 zł
Samsung E2222 (Ch@t 222) w cenie 209 zł
Lg Swift E400 (L3) w cenie 487 zł
HTC Desire C w cenie 947 zł
Samsung Galaxy y Pro Dual Sim w cenie 642 zł
Sony Xperia U (ST25i) w cenie 1162 zł
Nokia Lumia 710 w cenie 1220 zł
Motorola Gleam + w cenie 386 zł

Każdy klient Virgin Mobile Polska może kupić preferowany osobiście numer telefonu na życzenie, wybierając go z puli dostępnych w ofercie w danym momencie. Ponadto klienci Virgin Mobile Polska mogą zakupić także Złote Numery w cenie 199 zł oraz bardzo atrakcyjne Numery Platynowe w cenie 399 zł. Wszyscy klienci sieci Virgin Mobile Polska mogą korzystać także z usługi przenoszenia numerów (MNP).

Virgin Mobile Polska udostępnia także takie usługi jak: poczta głosowa, blokada połączeń z numerów zastrzeżonych (ACR), serwisy „Premium Rate”, blokadę prezentacji własnego numeru (CLIR), usługę „Zadzwoń do mnie” oraz możliwość wysyłania SMS-ów na numery stacjonarne.
źródło: Virgin Mobile Polska, satelitarne.tv

 #576929  autor: Underek
 23 sie 2012, 00:55
Niech mi ktoś powie ile powinien wynosić stan konta bez doładowania konta i jak to jest z tym kontem promocyjnym w sensie na co są środki do wykorzystania?

 #576930  autor: kaspeed
 23 sie 2012, 00:58
8zł środki bonosowe na wszystko poza sms premium.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #576931  autor: banderas
 23 sie 2012, 01:03
bez doladowywanie to 8 zł a srodki promocyjne do wykorzystania na połączenia głosowe, wideo, SMS i MMS

banderassso

 #576932  autor: Underek
 23 sie 2012, 01:06
Na stronie klubu pokazuje mi 18 :-\
  • Strona 28 z 97
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 97
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 97