• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 27 z 97
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 97
 #843790  autor: a_lex
 06 sty 2016, 02:13
Dzięki - tak, wydłużyłem :)
A czy ten dowolny pakiet internetowy to może być 10GB za 10 zł? Bo widzę możliwość aktywacji w Play24.
 #843812  autor: kowal2200
 06 sty 2016, 10:43
a_lex pisze:Dzięki - tak, wydłużyłem :)
A czy ten dowolny pakiet internetowy to może być 10GB za 10 zł? Bo widzę możliwość aktywacji w Play24.
Przyłączam się do pytania i czy ważność pakietu będę taka jak ważność konta?
 #843818  autor: KC-KARLOS
 06 sty 2016, 10:47
W wypadku dokupienia pakietu 10 GB, ważność pakietu:
> będzie 30 dniowa (bez doładowania)
> będzie taka sama, jak ważności konta (po doładowaniu od 50 zł i więcej), gdyż bonus z zasilenia ląduje pod *107# czyli do tego samego salda, co dokupowywane pakiety - nie dotyczy Dni bez limitu w RBME, gdzie MB lądują do innego salda (*108#) i są rozliczane jako pierwsze.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #843925  autor: zorian
 06 sty 2016, 17:26
Ja na karcie Fakt mam przejście na RBM5 pod "3"
Kod: Zaznacz cały
Send:*163#
Receive:Dostepne taryfy:
1. Formula Play na Karte
2. RBM Energy na karte
3. RBM na Karte 5
4. Play na Karte 5 zl Lubie to!
8 Wiecej
0 Wyjscie

Send:8
Receive:Dostepne taryfy:
1. Formula Play na Karte Starter
2. Play na Karte 5 zl (0 zl w Play)
3. Play na Karte Rok Waznosci Konta
0 Wyjscie
 #843926  autor: Gregrin
 06 sty 2016, 17:33
zorian pisze:Ja na karcie Fakt mam przejście na RBM5
Dzieki za potwierdzenie. Po wybraniu taryfa do zmiany czasami zwracało błędy (prace w systemie play) ale myślę ze nie w tym przypadku.
bagarLTE pisze:Nie ma powrotu do RBM5
Ze względu na rozeznanie użytkownika, raczej nie traktowałbym tego poważnie.
 #844065  autor: reboot
 07 sty 2016, 15:45
Czy z jakiejkolwiek taryfy mogę przenieść się kodem do Faktu, czy do FM jedynie przez infolinię?

I jak szybko po przeniesieniu się do Faktu i doładowaniu za 5zł można próbować z przeniesieniem kodem *163# do RBM5 (obecnie mam RBM7, ale bez RWK i leży jako zapasowa i chciałbym mieć RWK, żeby nie ładować 50zł/150 dni).

Czy można przejść z RBM7 do Play, uzyskać w Play RWK i potem przejść do Faktu, a z Faktu kodem *163# do RBM5 RWK?

WKS
 #844083  autor: bolek2004
 07 sty 2016, 16:44
reboot pisze:Czy z jakiejkolwiek taryfy mogę przenieść się kodem do Faktu, czy do FM jedynie przez infolinię?
Nic się nie zmieniło tylko przez infolinię można zmigrować do faktu i to też nie ze wszystkich taryf.
reboot pisze:I jak szybko po przeniesieniu się do Faktu i doładowaniu za 5zł można próbować z przeniesieniem kodem *163# do RBM5 (obecnie mam RBM7, ale bez RWK i leży jako zapasowa i chciałbym mieć RWK, żeby nie ładować 50zł/150 dni).
Próbować można od razu po doładowaniu, teraz i tak szybciej migracja następuje niż kiedyś.
reboot pisze:Czy można przejść z RBM7 do Play, uzyskać w Play RWK i potem przejść do Faktu, a z Faktu kodem *163# do RBM5 RWK?
To wszystko nie tak. Według regulaminu do Faktu migrują tylko z taryfy rbm energy więc najpierw musiałbyś zmienić rbm7 na energy kodem *163*99#, potem dopiero telefon do faktu z prośbą o zmianę na fakt, po zmianie na fakt doładowanie za 5zł i już migracja kodem *163# do rbm5. Innej drogi nie ma.
* tylko nie wiadomo czy jeśli zmienisz na początku na energy i zadzwonisz na infolinię faktu od razu czy w systemie będzie możliwość od ręki migracji, bo jak wiemy często trzeba czekać jakiś czas (przeważnie do max 24 godzin) aby się wszystko przemigrowało na nową taryfę, więc mogą stwierdzić że system na razie nie wpuszcza do faktu póki całkowita zmiana na energy nie nastąpi.
Od biedy możesz zadzwonić i prosić o zmianę z rbm7 na fakt bez migracji na rbm energy ale wątpię żeby to przeszło bo jest niezgodne z regulaminem.
 #844448  autor: olafo
 09 sty 2016, 15:17
Witam po dłuższej przerwie :)

Od pół roku jestem szczęśliwym użytkownikiem RBM na kartę z darmowym LTE. W sumie ta opcja zastąpiła mi internet stacjonarny z orange i zerwałem z nimi umowę. Wszystko jest OK, w październiku zmigrowałem na moment do faktu i mam rwk. W sumie jest tylko jeden głupi problem. W play24 dalej mam szatę graficzną faktu. Da się to jakoś zmienić?
 #844451  autor: bolek2004
 09 sty 2016, 15:39
Zrób zgłoszenie przez play24 tylko jeśli robisz z tego numeru co masz to czerwone tło to przeniesie Cię na stronę Faktu, ale jest na to sposób.
Zaloguj się normalnie na play24 , nie wylogowuj się i w kolejnym oknie otwórz ten link: https://24.play.pl/Play24/Complains i z niego wyślij zgłoszenie, powinni to zmienić.
 #844453  autor: Spioszek
 09 sty 2016, 15:48
Olafo, mi po zgłoszeniu zmienili szatę graficzną z faktu na RBM :).
Gorzej z etykietką, która przez jakiś miesiąc nie chciała się zmienić, aż w końcu się zmieniła, tyle tylko że już mi nie pokazuje w nazwie RBM Mobile nazwy sieci do której jestem aktualnie podłączony.
Przed migracją działało to elegancko.
 #844470  autor: bolek2004
 09 sty 2016, 18:38
Z tą etykietką test trzeba uważać. Mi nie dawno na jednym numerze po migracji Fakt>Lubię to, gdy została nazwa fakt i skorzystałem z tego, przyszedł sms że moja karta sim nie obsługuje etykietki, ale mimo to została zmieniona na test, jak chciałem wyłączyć test żeby pojawił się play już to nie było takiej możliwości i na telefonie zostało test tylko:) Co prawda po jakimś miesiącu się naprawiło ale tylko tak że zamiast play dalej mam to samo czyli Fakt.
 #844482  autor: xander21
 09 sty 2016, 19:53
Miałem 3 numery z RBM darmówki. Na każdej inna suma (5zł, 3zł, 8zł), przenosiłem każdy numer do playa RWK i logo, menu *111# zostało z RBM :D Nie chce mi się dzwonić, bo to i tak nr lecą do kosza póżniej. Chciałem powiedzieć, że Play ma problemy z "platformą przenoszeniową". A myślałem, że tylko VM.
 #844545  autor: blak12
 10 sty 2016, 12:00
Od 24 XII nie moge przeniesc nr z RBME do FaktMobile. Codzien dzwonie do BOK i nic. Zarejestrowalem juz dwa zgloszenia i nadal brak rozwiazania problemu. Nie dziala dostep do Play24, nie dzialaja uslugi z kodow w gazecie, nie dziala menu z telefonu pod kodem *111*.Nie dziala formularz kontaktowy na stronie FM. Play spycha mnie do FM, FM spycha mnie do jakichs tajemniczych ekspertow. Eksperci - nie wiem czy wogole istnieja. Jednym slowem pisz pan na Berdyczow. Ale, zeby nie marudzic, jest jeden plus - na wyswietlaczu pojawilo sie logo FaktMobile moge dzwonic i sms-owac!!!!!!! Sprawa trafila do ekspertow i lezy tam juz od tygodnia. Pierwszy raz spotkalem sie z taka niemoca. Az do tej pory bylem bardzo zadowolony z BOK.

Je suis AquaFresh.
 #844548  autor: olafo
 10 sty 2016, 12:13
OK, zrobiłem zgłoszenie w sprawie tej szaty graficznej tak jak radziliście.

BTW przenoszenie numeru do faktu można zrobić nawet w niedzielę, przed chwilą to właśnie załatwiłem ;)
  • Strona 27 z 97
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 97
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 97