Znów w Vectone nie działają smsy wysyłane na numery przeniesione.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Mam takie pytanie czy ktos przenosil numer do vectone ? Jesli tak to jak to wyglada?
banderassso
Na razie nie da się przenieść numeru.
Padło tu ostatnio pytanie czy karta Vectone działa na telefonie z simlockiem. Otóż mam w swojej kolekcji Motorolę T722i z dawnej Ery. Po włożeniu karty SIM Vectone telefon prosi o "Kod specjalny".
Reasumując. Karta Vectone nie działa w telefonie z simlockiem Era/T-mobile.
Reasumując. Karta Vectone nie działa w telefonie z simlockiem Era/T-mobile.
To normalne, że nie działa, Vectone ma inny identyfikator, a telefon ma blokadę na 260 02. Klucz ma taki sam identyfikator jak Plus.
Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
A'propos doładowań: przede wszystkim sieć Rossmann, poza tym salony HDS, czyli Relay, InMedio, tam nie powinno być problemu.
A'propos simlocka: telefon musi być pozbawiony tego wynalazku.
A'propos przenoszenia niumeru: nie ma opcji, dopóki sieć nie będzie podłączona do systemu MNP w UKE.
A'propos SMSów wysłanych na przeniesione numery (przede wszystkim do Playa): sieć czeka na naprawienie problemu ze strony operatora.
A'propos simlocka: telefon musi być pozbawiony tego wynalazku.
A'propos przenoszenia niumeru: nie ma opcji, dopóki sieć nie będzie podłączona do systemu MNP w UKE.
A'propos SMSów wysłanych na przeniesione numery (przede wszystkim do Playa): sieć czeka na naprawienie problemu ze strony operatora.
Theneth, skąd masz taką wiedzę na temat Vectone?
W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu
R.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu

@Rosolak powiedzmy... mocno dociekam 

Ja na Waszym miejscu sprawiłbym sobie osobę, która w Polsce testowałaby Wasze usługitheneth pisze:@Rosolak powiedzmy... mocno dociekam

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
Nie wiem czy zwróciliście uwagę na to że na skutek licznych pytań o usługi zlikwidowali na stronie informacje o Vectone App, Smart Roaming a zostawili i tak niedziałające wiadomości sportowe. Ciekawostką jest to, że w innych krajach można uruchomić na jednej karcie SIM numer z innego dodatkowego kraju, jednak np. Austrii działa to tylko na stronie internetowej bo w praktyce polskich numerów nie mieli.
A skąd posiadasz taką informację, że sieć nie ma ludzi w Polsce..?JacekK pisze:Ja na Waszym miejscu sprawiłbym sobie osobę, która w Polsce testowałaby Wasze usługitheneth pisze:@Rosolak powiedzmy... mocno dociekamKonsultanci w ogóle nie wiedzą nic o problemach i nie mają możliwości naocznie ich sprawdzić.
Wszystko w swoim czasie, myślę...kowal2200 pisze:Nie wiem czy zwróciliście uwagę na to że na skutek licznych pytań o usługi zlikwidowali na stronie informacje o Vectone App, Smart Roaming a zostawili i tak niedziałające wiadomości sportowe. Ciekawostką jest to, że w innych krajach można uruchomić na jednej karcie SIM numer z innego dodatkowego kraju, jednak np. Austrii działa to tylko na stronie internetowej bo w praktyce polskich numerów nie mieli.

Wnioskuję choćby po tym, że BOK wydzwania i pyta czy problem (masowy) nadal występuje
Przecież jeśli ktoś byłby w Polsce, to by sprawdził
Tak myślę. Wygląda, jakby nikt aktualnie nie testował Waszych kart a o wszystkich problemach (niektórych nie da się nie zauważyć, jak choćby brak możliwości dzwonienia na numery stacjonarne czy brak raportów doręczenia) operator dowiaduje się dopiero od użytkowników.


Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
Dzięki.theneth pisze:A'propos doładowań: przede wszystkim sieć Rossmann, poza tym salony HDS, czyli Relay, InMedio, tam nie powinno być problemu.
A czy można doładować z bankomatu Euronetu? Bo coś mi się kojarzy, że Euronet i ePay mają jednego właściciela czy jakoś tak?
To chyba dobry gest BOKu, że wydzwania i dopytuje, czy problem ustąpił, czy trzeba działać dalej, hmm?JacekK pisze:Wnioskuję choćby po tym, że BOK wydzwania i pyta czy problem (masowy) nadal występujePrzecież jeśli ktoś byłby w Polsce, to by sprawdził
Tak myślę. Wygląda, jakby nikt aktualnie nie testował Waszych kart a o wszystkich problemach (niektórych nie da się nie zauważyć, jak choćby brak możliwości dzwonienia na numery stacjonarne czy brak raportów doręczenia) operator dowiaduje się dopiero od użytkowników.

Nie mam pewności, nigdy nie słyszałem, żeby była opcja doładowania przez bankomaty. Ale jak sprawdzisz, daj znaćLOOPO pisze:Dzięki.theneth pisze:A'propos doładowań: przede wszystkim sieć Rossmann, poza tym salony HDS, czyli Relay, InMedio, tam nie powinno być problemu.
A czy można doładować z bankomatu Euronetu? Bo coś mi się kojarzy, że Euronet i ePay mają jednego właściciela czy jakoś tak?


Niestety, w bankomatach Euronetu nie można doładować kart Vectone. Jest tylko możliwość doładowania TM, Heyah, Orange, Nju, Plus, Play.theneth pisze:Nie mam pewności, nigdy nie słyszałem, żeby była opcja doładowania przez bankomaty. Ale jak sprawdzisz, daj znać
Witajcie!
Problem jest. Żona jest z polskim vectonem w Austrii. Mimo wszelkich możliwych ustawień nie może się nigdzie dodzwonić, ani nie można dodzwonić się do niej. Ja słyszę, że abonent ma wyłączony telefon, natomiast ona przy próbie zadzwonienia słyszy, że sieć zajęta lub trzy krótkie piknięcia. Konsultant poradził ustawić wybór sieci na automatyczny, i tak było, a w vecton services "manualnie, za granicą" i tak też jest. Telefon był restartowany, środki na koncie są, telefon loguje się do tamtejszych sieci (trzech chyba: T-mobile, Orange i trzeciej nie pamiętam). Tel to nokia 206 dual sim. Na pytanie do konsultanta czy ma znaczenie, że telefon to tylko 2G, powiedział, że nie ma to znaczenia. Ktoś? Coś? Będę wdzięczny za pomoc. Jakby co to mam z żoną kontakt przez skype, tak że nie będzie problemu ze zmianą ustawień. Jeśli potrzeba więcej informacji to pytajcie. Pozdrawiam!
Problem jest. Żona jest z polskim vectonem w Austrii. Mimo wszelkich możliwych ustawień nie może się nigdzie dodzwonić, ani nie można dodzwonić się do niej. Ja słyszę, że abonent ma wyłączony telefon, natomiast ona przy próbie zadzwonienia słyszy, że sieć zajęta lub trzy krótkie piknięcia. Konsultant poradził ustawić wybór sieci na automatyczny, i tak było, a w vecton services "manualnie, za granicą" i tak też jest. Telefon był restartowany, środki na koncie są, telefon loguje się do tamtejszych sieci (trzech chyba: T-mobile, Orange i trzeciej nie pamiętam). Tel to nokia 206 dual sim. Na pytanie do konsultanta czy ma znaczenie, że telefon to tylko 2G, powiedział, że nie ma to znaczenia. Ktoś? Coś? Będę wdzięczny za pomoc. Jakby co to mam z żoną kontakt przez skype, tak że nie będzie problemu ze zmianą ustawień. Jeśli potrzeba więcej informacji to pytajcie. Pozdrawiam!
Wysyłanie żony z pseudo siecią do Austrii to był kiepski pomysł. Następnym razem będziesz pamiętał. 
Obstawiam, że pozostaje Ci jedynie dobijanie się do BOKu, może oni coś zdziałają, w co wątpię. Zapewne jest jakiś problem pomiędzy operatorem, a partnerem roamingowym.

Obstawiam, że pozostaje Ci jedynie dobijanie się do BOKu, może oni coś zdziałają, w co wątpię. Zapewne jest jakiś problem pomiędzy operatorem, a partnerem roamingowym.
Wiesz, żona ma tam jeszcze swojego playa, który działa bez problemu oraz austriackiego vectona, który również działa miód malina. Ten polski to tak dla eksperymentu. Tu ciekawostka: połączenia z polskiego vectona, z Polski, na austriackiego w Austrii są za free.