• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 24 z 25
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
 #1189579  autor: MaxDeMe
 24 mar 2025, 10:30
@KC-KARLOS, z tymi kodami jest różnie. Mam włączoną opcję "Wszystko za nie więcej niż 19 zł" i sprawdzając kodem USSD - stan usługi: *127*66*1#
dostaje komunikat:

Obrazek

Zgłosiłem to, mają się tym zająć.
 #1189582  autor: KC-KARLOS
 24 mar 2025, 10:39
MaxDeMe: załóż konto w njumobile.pl/logowanie (sprawdzasz na telefonie w przeglądarce) i tam możesz sprawdzać bieżące wykorzystanie usług wraz z ilością promocyjnych GB z ich ważnością. Kody i smsy nic Tobie nie powiedzą.
Niestety, to niskokosztowa oferta, więc również i na tym są oszczędności.

Co do błędu, nie masz aktywnej usługi "wszystko za nie więcej niż 19 zł" a "nju19", użyłeś złego kodu USSD.
Dla swojej opcji sprawdzasz stan włączenia kodem *127*70*1# lub wysyłasz sms o treści ILE19 na 80980 - a jeszcze dokładniej, logując się do https://njumobile.pl/logowanie

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1189585  autor: MaxDeMe
 24 mar 2025, 10:53
KC-KARLOS pisze:
24 mar 2025, 10:39
Co do błędu, nie masz aktywnej usługi "wszystko za nie więcej niż 19 zł" a "nju19", użyłeś złego kodu USSD.
Dla swojej opcji sprawdzasz stan włączenia kodem *127*70*1# lub wysyłasz sms o treści ILE19 na 80980 - a jeszcze dokładniej, logując się do https://njumobile.pl/logowanie

Kody są z linku
Wszystko za nie więcej niż 19 zł
- włączanie: *127*66*#
- wyłączanie: *127*66*00#
- stan usługi: *127*66*1#

Kod *127*70*1# i sms o treści ILE19 na 80980 oczywiście działa.

PS
Konto w njumobile.pl oczywiście mam :)
 #1189587  autor: KC-KARLOS
 24 mar 2025, 11:07
MaxDeMe: nie szukaj na tej stronie kodów USSD bo dotyczą starszych, mniej korzystnych ofert. To Ciebie wprowadziło w błąd.
Aktualną ofertę i sposoby jej włączenia / sprawdzenia masz na tej stronie: https://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte
No i na stronie logowania, zaloguj się i sprawdź wszystko co trzeba: opcja "stan konta".

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1189689  autor: kazik20
 25 mar 2025, 14:04
Dziś kod USSD 127 zwraca stan konta np.16.53 PLN twoja taryfa to NJU ważność 0 dni zamiast bezterminowo. :?
A ogólnie na ekranie w stanie czuwania wyświetla sieć ORANGE zamiast NJU. :|
 #1189710  autor: KC-KARLOS
 25 mar 2025, 17:38
kazik20: a co w tym złego, że będąc w nju masz na telefonie "Orange"? Wszystko gra, jesteś w tej sieci. Kto ma Plusha ma prawo u tej osoby pisać "Plus". Wielkie mi halo. Nazwa etykietki nie zmienia się tak łatwo jak kiedyś jednym smsem w Play.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1189739  autor: KC-KARLOS
 25 mar 2025, 20:47
Window: tak, bo nju to submarka / taryfa Orange. Etykietka podstawowa nie zmienia się, gdy zmienisz taryfę z nju do Flexa czy z nju do Orange i odwrotnie. Gdy masz WiFi Calling aktywne - wtedy telefon emituje info, że to "Orange WiFi (Calling)".
Na iPhonie przy eSIMce w nju subskrypcji zamiast nju pisze Orange.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1189798  autor: MaxDeMe
 26 mar 2025, 13:35
Działa wam kod USSD
*127*70*1#
do sprawdzania stanu usługi "nju19"? U mnie od wczoraj nie działa, przedwczoraj jeszcze działał :(

Komunikat zwrotny
Usługa niedostępna w twoim planie taryfowym.
 #1189799  autor: KC-KARLOS
 26 mar 2025, 13:45
MaxDeMe: tak jak pisałem wcześniej, wejdź na https://njumobile.pl/logowanie - zaloguj się na konto i kliknij "Stan konta".

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1189801  autor: KC-KARLOS
 26 mar 2025, 14:16
MaxDeMe: problemy techniczne. Można im to zgłosić w BOK.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1189843  autor: MaxDeMe
 27 mar 2025, 09:39
KC-KARLOS pisze:
26 mar 2025, 14:16
MaxDeMe: problemy techniczne. Można im to zgłosić w BOK.

Zgłosiłem w BOK, napisałem też zgłoszenie poprzez pomoc techniczną ze swojego konta nju. Tak jak napisałeś, budżetowa oferta, więc i obsługa na tym samym poziomie. :?
 #1190958  autor: macqmacq
 19 kwie 2025, 17:29
macqmacq pisze:
10 mar 2025, 17:05
lu33 pisze:
09 mar 2025, 10:40
Niestety już po przeniesieniu smsem z Orange okazało się, że trzeba doładować za 5zł co trochę mija się z celem w moim przypadku.
Trzeba zrobić doładowanie, żeby mieć "konto po wieki"??? :shock:
Doczytałem teraz regulamin :oops:
 #1191228  autor: norbitor
 27 kwie 2025, 12:57
Po zakończeniu obecnej umowy Orange Love chcę się przenieść do Nju na kartę. Nie jestem w stanie jednak rozszyfrować ich regulaminów.
Widzę, że nie ma już oferty za nie więcej niż 1,2 zł dziennie, jest tylko ten wariant za 19 i 29 zł. Ja bym ewentaulnie wybrał ten pierwszy, ale jest też pakiet 9 GB za 9 zł i tutaj pytania:
- Jak jest z tym roamingiem? Na stronie piszą, że pakiet daje 2,54 GB w UE, a w regulaminie jest, że ten pakiet nie działa w roamingu. Raz w roku zdarzy mi się gdzieś wyjechać i wolę wiedzieć, czy muszę wtedy kupić pakiet za 19 zł.
- Czy w ramach pakietu jest 5G? Wiem, że przy takiej ilości danych zbytek, ale z ciekawości pytam.
- Czy ten pakiet ma pierwszeństwo przed pakietem nju na kartę 19 zł? Regulamin nic na ten temat nie mówi.

Generalnie mój przypadek użycia: zużywam około 5 GB na miesiąc, rozmów i SMS-ów góra kilkanaście jednostek.
  • Strona 24 z 25
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25