KC-KARLOS pisze: ↑24 mar 2025, 10:02MaxDeMe: Nie sprawdzaj kodami, sprawdzaj stan logując się na https://njumobile.pl/logowanie
Tak, wiem że tak można, ale kodem jest szybciej gdy mam go zapisany w książce adresowej.
KC-KARLOS pisze: ↑24 mar 2025, 10:02MaxDeMe: Nie sprawdzaj kodami, sprawdzaj stan logując się na https://njumobile.pl/logowanie
KC-KARLOS pisze: ↑24 mar 2025, 10:39Co do błędu, nie masz aktywnej usługi "wszystko za nie więcej niż 19 zł" a "nju19", użyłeś złego kodu USSD.
Dla swojej opcji sprawdzasz stan włączenia kodem *127*70*1# lub wysyłasz sms o treści ILE19 na 80980 - a jeszcze dokładniej, logując się do https://njumobile.pl/logowanie
Wszystko za nie więcej niż 19 zł
- włączanie: *127*66*#
- wyłączanie: *127*66*00#
- stan usługi: *127*66*1#
Usługa niedostępna w twoim planie taryfowym.
Tak, wiem, tak robię, tylko zastanawia mnie czemu ten kod nie działa, a działał.KC-KARLOS pisze: ↑26 mar 2025, 13:45MaxDeMe: tak jak pisałem wcześniej, wejdź na https://njumobile.pl/logowanie - zaloguj się na konto i kliknij "Stan konta".