• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 24 z 26
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26

 #330795  autor: wshk
 21 kwie 2009, 22:14
W sumie pisanie(nawet w wersji kopiuj-wklej) takich durnowatych odpowiedzi to dla nich koszta. Nie wiem jak na e-mail ale na reklamacje papierowa maja obowiazek odpowiedziec na pismie wiec to tez koszta. A wbrew pozorom papierowe odpowiedzi na reklamacje ktos tam podpisuje wlasnorecznie wiec etacik jest:D

Proponuje pisac duzo reklamacji aby podniesc im nieco koszta :mrgreen:

 #330973  autor: forumiak
 22 kwie 2009, 18:02
Na innym forum znalazłem dziś kolejną zapowiedź wprowadzenia nowej niesamowitej oferty. Internauci zaczynają już sami tworzyć dla zabawy własne banery reklamowe.

 #331606  autor: vego
 25 kwie 2009, 14:33
Ja natomiast dziś zauważyłem że ostatnie pkt profit dostałem 22 stycznia :?: wcześniej dostawałem co miesiąc 25pkt a od stycznia cicho!! Nie jestem na bieżąco w temacie więc pytam : co jest ku**a?

 #331611  autor: biotyt
 25 kwie 2009, 15:03
vego, ja też to zauważyłem. Zareklamowałem brak 105 punktów, bo nie zostały mi podliczone doładowania za 5 zł i 100 zł. Co dziwniejsze były to doładowania, do których było doliczone 200% więcej. Regulamin wspomnianej promocji nie wykluczał naliczenia za te doładowania Punktów Profit.

biotyt

 #331686  autor: annm1986
 25 kwie 2009, 22:17
zeby dostac jakie kolwiek punkt musialabym chyba ciagle dzwonic pod jakies *

co to ma znaczyc wogole....

nic mi nie naliczaja...za doladowania i faktury :evil:

PoZdRaWiAm...:)

 #331694  autor: cesarz
 25 kwie 2009, 22:52
Mi też ostatnio nie naliczali punktów profit . Napisałem do [email protected] i naliczono wszystko prawidłowo. Coś dzieje się z systemem profit , nie mogłem nawet sprawdzić historii punktów i to na trzech numerach.

CNN

 #331707  autor: Orfi
 25 kwie 2009, 23:26
Miałem ten sam problem i niestety za każdym razem kosztuje mnie to 1 zł. za połączenie z konsultantem i obiecanki ,że już się to nie powtórzy a za miesiąc jest znów to samo.

Orfi

 #331729  autor: kowcio
 26 kwie 2009, 09:22
Orfi pisze:Miałem ten sam problem i niestety za każdym razem kosztuje mnie to 1 zł. za połączenie z konsultantem i obiecanki ,że już się to nie powtórzy a za miesiąc jest znów to samo.
Dlatego radze robić tak jak ja to robię, pisać na @. Dłużej to trwa, ale nie muszę się użerać z nimi.
cesarz pisze:[email protected]
I po sprawie ;-) Nie dzwońcie tam, ja zawsze dzwoniłem i mi oddawała babka kasę za połaczenie (żądałem zwrotu), ale ostatnim razem powiedziała że ona nie może i coś tam, więc od teraz piszę @. Po co mamy narażać się na niepotrzebne koszta.

 #332512  autor: forumiak
 30 kwie 2009, 08:55
Konsultantki mają ograniczone możliwości - nie mają dostępu do waszej kasy, mogą coś sprawdzić ale nie zmienić, do zmian trzeba pisać wyżej.

 #332513  autor: wodzuu
 30 kwie 2009, 08:55
Witam.
Ja uważam, że Orange to najgorsza sieć (nie porównywałem do Ery, gdyż nie miałem z nią do czynienia).
Mam już dość.
Najpierw niekorzystna umowa- podpisałem ją (wiem, wiem, że to mój błąd), ale informacje o umowie, udzielane przez konsultantów Propozycji, były nieprawdziwe, co jest niezgodne z prawem. A wszystkie rozmowy z konsultantką Magdą C. dziwnym trafem nie mogą zostać odtworzone (a przynajmniej jedna była nagrana).
Teraz przeszedłem na pre-paid, ale przełączyli mnie dzień wcześniej przez co straciłem masę minut i wszystkie punkty Profit (trochę ich było...). Tego ostatniego nie przepuszczę Orange, ponieważ nagrałem kłamstwo konsultantki.
Ostrzegam wszystkich- tylko nie Orange!! Jednym się nic nie stanie, ale nigdy nie wiesz czy nie przytrafi Ci się to samo.

P.S. Mam znajomych (przynajmniej dwie osoby), którzy mieli naliczane rozmowy nigdy nie odbyte- co to mówi o Orange?

Orange.pl - najgorsza sieć w Polsce - niekompetencja na poziomie oszustwa!

 #332515  autor: Btk_Tomas
 30 kwie 2009, 09:23
wodzuu pisze:Teraz przeszedłem na pre-paid, ale przełączyli mnie dzień wcześniej przez co straciłem masę minut
Zawsze przełączają w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego, będąc jeden dzień dłużej w abo wykorzystałbyś wszystkie minuty???
wodzuu pisze:wszystkie punkty Profit (trochę ich było...)
Punkty Profit przechodzą do Pre-paida wraz z Twoim numerem.

Dla użytkowników którzy mają w swojej książce tel numery w większości Orange po ostatnich zmianach oferta jest dość atrakcyjna.

 #332525  autor: wodzuu
 30 kwie 2009, 10:16
Btk_Tomas pisze:
wodzuu pisze:Teraz przeszedłem na pre-paid, ale przełączyli mnie dzień wcześniej przez co straciłem masę minut
Zawsze przełączają w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego, będąc jeden dzień dłużej w abo wykorzystałbyś wszystkie minuty???
wodzuu pisze:wszystkie punkty Profit (trochę ich było...)
Punkty Profit przechodzą do Pre-paida wraz z Twoim numerem.

Dla użytkowników którzy mają w swojej książce tel numery w większości Orange po ostatnich zmianach oferta jest dość atrakcyjna.
Dwie godziny rozmów drogą nie chodzi. Dzisiaj miałem zamiar to wygadać.
Punkty Profit mi nie przeszły. Wiesz lepiej ode mnie?

Co do dnia zmiany, słyszałem o tym, ale w ciągu ostatnich dwóch dni zadzwoniłem do Orange i WYRAŹNIE powiadomiono mnie, że dopiero od jutra będę miał zmieniony plan.

Wspomnę jeszcze o tym, iż dzisiaj dostałem smsa, że zmieniono mi plan taryfowy (już w obrębie pre-paid), a po blisko 2 godzinach kolejnego smsa, że jeszcze nie zmieniono mi planu. Myślisz, że to przypadkowe? Uruchamiasz usługi płatnymi smsami, ale tylko tracisz kasę, bo masz nieprawidłowy plan taryfowy..
Polityka Orange to "oszwabić i olać". A Ty jak chcesz, to nadal kochaj swoją sieć..

P.S. Dziwnym trafem giną nagrania rozmów? Chciałbym Ci przypomnieć, że muszą je archiwizować przez min 2 lata. Wnioski na temat Orange wyciągnijcie sobie sami.

Orange.pl - najgorsza sieć w Polsce - niekompetencja na poziomie oszustwa!

 #332526  autor: mikage1
 30 kwie 2009, 10:43
skoro nie przeszły Ci punkty profit - to złóż reklamację do profitu - bo powinny

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #332527  autor: wodzuu
 30 kwie 2009, 10:47
mikage1 pisze:skoro nie przeszły Ci punkty profit - to złóż reklamację do profitu - bo powinny
Wygląda na to, że zostałem "wyrejestrowany" z Profit, bo na orange.pl, na moim koncie, każe mi się zarejestrować, a jeszcze wczoraj było ok. Nie ma to jak Orange... Jedno wielkie g...

Orange.pl - najgorsza sieć w Polsce - niekompetencja na poziomie oszustwa!

 #332534  autor: vego
 30 kwie 2009, 12:22
kowcio pisze:
cesarz pisze:[email protected]
I po sprawie ;-) Nie dzwońcie tam, ja zawsze dzwoniłem i mi oddawała babka kasę za połaczenie (żądałem zwrotu), ale ostatnim razem powiedziała że ona nie może i coś tam, więc od teraz piszę @. Po co mamy narażać się na niepotrzebne koszta.
Napiszałem już do nich 2 emaile od tamtej pory i nic :/ zero kontaktu ze mną :/

 #332537  autor: Btk_Tomas
 30 kwie 2009, 12:44
wodzuu, poczekaj parę dni, niech system na spokojnie przemieli Twój numer po przejściu na kartę, pewnie po paru dniach Twoje punkty Profit się odnajdą.

Nie kocham Orange, tylko dlatego że większość moich znajomych korzysta z tej właśnie sieci jeszcze w niej jestem.

 #332571  autor: dj krysta
 30 kwie 2009, 16:28
Punkty napewno przechodzą, złóż rekalmację i czekaj, rozpatrzą ją i zwrócą Ci punkty...

 #333090  autor: Spioszek
 04 maja 2009, 12:09
Wygląda to w ten sposób że mam OrangePOP (jeszcze, bo będę zmieniał na Playa) i skończył mi się okres ważnych połączeń wychodzących.
Na koncie miałem prawie 90zł, zasiliłem konto za 25zł 2dni po wygaśnięciu ważności konta.
Jakie było moje ździwienie gdy po zasileniu miałem tylko te 25zł a 87zł które miałem wcześniej znikło...
Zadzwoniłem do BOK żeby to wyjaśnić, miły Pan powiedział, że Orange bierze sobie te środki i jak klient nie zasili konta w ciągu 5 dni od wygaśnięcia ważności konta to Oni juz tych środków, które był wcześniej nie zwracają..., ale że ja się zmieściłem w tym terminie to wszystko mi zwrócą w ciągu 48godzin, i tak się stało.
Dla mnie poprostu to co robi Orange z tym to jest poprostu zwykła kradzierz, inaczej nazwać tego nie można.
Zapłaciłem za te wszystkie doładowania, co ich obchodzi że nie wydzwoniłem tego, z tym że zablokują konto bo mają terminy ważności konta (operator chce się bronić przed tym żeby ich nie naciągać) to jeszcze rozumiem, ale żeby kase klientowi znikała bo się spóźnił np tydzień z doładowaniem konta to nie uczciwe.
Rozumiem co inengo jakby mineło kilka miesięcy to już inna sprawa, ale 5 dni tylko dają na to.
To poprostu złodziejskie praktyki ,ale nie że mną te numery... Niedługo zmykam do Playa .
A wy co otym wszystkim myślicie?

 #333093  autor: kowcio
 04 maja 2009, 12:15
darkangel pisze:A wy co otym wszystkim myślicie?
Ja myślę, że nie czytałeś regulaminów... Więc po co się mądrzysz? Wiesz co to jest złodziejstwo? Gdybyś miał "gwarancję zwrotu" w ciągu tych 5 dni, doladowałbyś, a kasy nigdy nie odzyskał... W ten czas byłoby złodziejstwo. A tutaj co? Doładowaleś, kase dostałeś, więc?? Kompletnie nie rozumiem Twojego oburzenia... Z tego wygląda że Orange jest uczciwą siecią, bo postąpili zgodnie z regulaminem?
Idź do Play'a, tylko późnej nie bądź rozczarowany, bo różnie bywa. Drugi raz podchodzę do Play'a, drugi raz nieudana próba...

Także moja rada- zanim będziesz wpadał w panikę i oburzenie, poczytaj regulaminy...

 #333096  autor: Spioszek
 04 maja 2009, 12:19
Ja wiem że w regulaminie pisze tak (teraz już wiem) nie chodzi mi teraz o regulamin, tylko ogólne zasady moralności.
To że tak pisze i jest to wiadomo, ale dlaczego tak robią? przecież to jest kasa użytkowników...
Oile wiem żaden inny polski operatyor nie robi takich praktyk...
  • Strona 24 z 26
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26