• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 23 z 97
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 97
 #841178  autor: reboot
 18 gru 2015, 20:44
tomasiq - odpowiedzialny jest Fakt, bo to ich regulamin. Miałem ten sam problem (RBM7 - FAKT - RBM E z roczną ważnością - skróciło mi do 2 dni).
W Fakcie powiedzieli, że jestem w RBM i mam dzwonić do RBM - na nic moje prośby, groźby, tłumaczenia, że to ich regulamin, skorzystałem z usługi w ich sieci i to oni mają to doprowadzić do końca, bo RBM nie ma nic wspólnego ze świadczoną przez Fakt usługą przenoszenia numerów.
W RBM zgodnie z prawdą powiedzieli, że nie mogą nic zrobić, bo odpowiada Fakt.
Zadzwoniłem ponownie do Faktu, odebrał ktoś z większymi uprawnieniami i zmienił tę ważność na roczną.
Dzwoń do Faktu i musisz wymóc na nich zmianę ważności.

Zatem dobrze robi Play, że olewa Twoje zgłoszenia, bo piłka jest ewidentnie po stronie Faktu.

WKS
 #841199  autor: Maks SIM
 18 gru 2015, 23:59
tomasiq pisze:Hej,
taka sytuacja: przy przenoszeniu na Lubię to! z Faktu, okres ważności skrócił się do dwóch dni a powinien zostać niezmieniony. {.....}
"tomasiq" - kiedy wykonywałeś migracje ?
Problem z RWK występował na początku grudnia, o czym pisaliśmy wcześniej
i został rozwiązany 11 grudnia zarówno w taryfach Play jak i FaktMobile.
Czyżby znowuż "niespodziankę" zrobili?
W razie problemów -> BOK FaktMobile , powołać się na regulamin FaktMobile i domagać się do skutku zmiany Ilości dni poł. wychodzących.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #841210  autor: xander21
 19 gru 2015, 02:42
Chyba w fakcie jakieś problemy. Przenoszę 3 numery prepaid darmówki z redbulla do faktu. Dwa dni już minęły i nic nie skoczyło. :?

ps: przenieśli przed kilkoma minutami, ale stare nazwy operatora redbull i menu *111#
 #841308  autor: kowal2200
 20 gru 2015, 10:23
Proszę Was o pomoc bo utknąłem w martwym miejscu: mam starter RBM5->migracja do fakt +5 zł czyli RWK->migracja do RBM Enegry i tu klops bo konsultant na infolinii powiedział, że nie dokonują zmiany na starsze taryfy.
 #841310  autor: bolek2004
 20 gru 2015, 10:57
Bo przez infolinię nie przeniesiesz do rbm5 jak powiedział konsultant. Trzeba było po migracji do fakt i doładowaniu zrobić to samemu. Wchodzimy kodem *163# i tam dajemy więcej i mamy rbm 5 i zmieniamy sobie sami.
Zmigruj do faktu z powrotem przez infolinię doładuj za 5zł żeby mieć rwk, a potem tak jak napisałem sam przenieś. Chyba że jesteś w fakcie teraz z rwk to od ręki możesz przejść do rbm5.
 #841312  autor: kowal2200
 20 gru 2015, 11:04
Zasugerowałem się niepotrzebnie się kodem z menu karty SIM *111# zamiast *163#. Dziękuję, tak zrobię i dam znać.

Edycja:
Migracja przebiegła bezproblemowo, ale faktycznie po ponownej zmianie taryfy na Fakt ważność konta skróciła się do miesiąca więc musiałem znów doładować za 5 zł.
 #841609  autor: Rozyk
 22 gru 2015, 15:02
Melduję wykonanie zadania ;-)
Przenosiłem numer telefonu babci, która jest 200 km ode mnie.
W Play24 ja mam ją w swoich numerach i mój numer podany jest do SMSów z hasłem jednorazowym, potwierdzającym operacje w Play24.

Przeniesienie z RBME do Faktu - wczoraj w godzinach wieczornych. Rozmowa z konsultantem, po 20 minutach numer był już w Fakcie. Następnie doładowanie za 5 zł. Kolejny telefon na infolinię Faktu i prośba o przeniesienie (wczoraj po godz. 21). Konsultant nie mógł, bo mają jakiś błąd w systemie (być może był to ten o najniższych uprawnieniach), ale przyjął zgłoszenie w systemie i mój numer tel, do kontaktu w sprawie przeniesienia. Czekam i czekam, sprawdzam co chwilę na Play24 i nic. W końcu ok. godz. 14.00 dzwoni konsultant, weryfikacja czy było doładowanie, na jaką kwotę i ile obecnie jest środków na kocie (mniej więcej). Przeniesienie od ręki znów do RBME.
Z duszą na ramieniu loguję się na Play24, żeby sprawdzić ważność konta i... jest 12 miesięcy :-)
Tak więc nie muszę robić już skarbonki i będę włączał babci pakiety, po doładowaniu za tyle ile ma być :-)

Na marginesie dodam, że babci nic nie mówiłem, że będę się bawił w przenosiny. Ona i tak czasem przez tydzień nie dzwoni wcale, czasem w jednym dniu na 3-4 numery. Wie, że ma no limit na rozmowy i może gadać ile chce. No i oczywiście traf chciał, że sobie podzwoniła wtedy kiedy była w Fakcie i nie był aktywowany pakiet ;-) No ale wygadała tylko ok. 1,50 zł.
 #841655  autor: michcio123
 22 gru 2015, 20:08
Witam.
Dzisiaj przenosiłem uruchomiony kilka dni temu starter play z mini max do faktu konsultant stwierdził że mają jakieś problemy z systemem i nie moze mnie przenieść tylko wystawi zgłoszenie. Godzinę póżniej oddzadzwonił do mnie inny konsultant i po weryfikacji standardowa regułka że przeniesienie nastapi w ciągu 24h itd. Po 10 min od rozmowy nr. był już w fakcie ale co ciekawe ważność konta pozostała nie zmieniona i nie przepadły złotówki promocyjne. Jak do tej pory to chyba tu na forum nie było takiego przypadku.
 #841665  autor: bolek2004
 22 gru 2015, 21:01
Czytałeś pierwszą stronę tego tematu chociaż?
1. Ważność zawsze zostaje niezmieniona, więc po migracji z play do fakt należy doładować za 5zł żeby mieć roczną ważność konta i dopiero wtedy migrować z powrotem. Ważność pozostanie.
2. Po zmianie na Fakt kasuje się wszystko, konto promocyjne również. Pozostają tylko środki z konta głównego.
 #841669  autor: michcio123
 22 gru 2015, 21:10
Oczywiście że czytałem.
Ważność konta przy migracji play->fakt powinna się ustawić na 30 dni a u mnie się nie zmieniła oraz złotówki promocyjne powinny przepaść a u mnie pozostały.
 #841671  autor: bolek2004
 22 gru 2015, 21:20
Moja wina nie doczytałem, to nie mi gdzieś umknęło, myślałem że przepadły:) Dzisiaj przenosiłem do faktu nr z formuły i promocyjne przepadło, także może to jakiś błąd u Ciebie. Ważność ustawiła się na 30 dni do 21.01.
 #842219  autor: FakTerminator
 27 gru 2015, 14:15
Dziwna sytuacja. Niby konsultanci nie mogli przenosić numerów do RBM7,a tu miłe zaskoczenie. Zadzwoniłem z ciekawości na infolinię, i tu sie zdziwiłem, bo mogłem to zrobić!
Pan Tomasz(chyba tak miał na imię), był bardzo miły i poinformował mnie, że od 24.12 regulamin zmiany taryf na RBM ZMIENIŁ SIĘ!
Coś czuję, że złote czasy Rocznego LTE powrócą ;3
 #842259  autor: bolek2004
 27 gru 2015, 17:41
FakTerminator pisze:Dziwna sytuacja. Niby konsultanci nie mogli przenosić numerów do RBM7,a tu miłe zaskoczenie. Zadzwoniłem z ciekawości na infolinię, i tu sie zdziwiłem, bo mogłem to zrobić!
Ale to w końcu co? Przenieśli Ci ten numer do rbm7? Bo w systemie na pewno mogą to zrobić ale zgodnie z regulaminem nie chcą po prostu.
FakTerminator pisze:Coś czuję, że złote czasy Rocznego LTE powrócą ;3
Ja bym się skłaniał ku twierdzeniu że już niedługo darmowe lte zniknie z oferty rbm, max do pierwszego półrocza nowego roku.
 #842277  autor: Spioszek
 27 gru 2015, 19:18
Też myślę że koniec darmowego LTE już jest bliskie.
Za długo już jest ta promocja i Play traci na tym że nie zarabia na tym dostępie do Internetu.
 #842278  autor: bolek2004
 27 gru 2015, 19:22
Tym bardziej że aukcja się zakończyła i pieniądze będą potrzebne, a z darmowego lte raczej zysku nie mają.
 #842286  autor: kolor100
 27 gru 2015, 20:14
Jeśli się nie mylę to darmowe LTE sponsoruje firma Red Bull, jakby nie patrzeć to większa firma od Play. I to nie Play zdecyduje o końcu tego projektu.
  • Strona 23 z 97
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 97
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 97