
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
ciekawy,
Znowu piszesz bzdury
wuerzet, dlatego jak najszybciej należy zawiadomić UKE. I poinformować o zawiadomieniu obu operatorów. W takich wypadkach, blad na 99% jest po stronie Plusa. I moim zdaniem, robione jest to celowo...
Znowu piszesz bzdury
wuerzet, dlatego jak najszybciej należy zawiadomić UKE. I poinformować o zawiadomieniu obu operatorów. W takich wypadkach, blad na 99% jest po stronie Plusa. I moim zdaniem, robione jest to celowo...
Moja historia przeniesienia numeru do MV.
W grudniu wskazałem termin 6 stycznia 2014.
4 stycznia dostałem maila:
Dziś o północy (tj. z 4 na 5 stycznia) nr przestał funkcjonować w sieci Play i nadal nie działa na karcie MV.
Ludzie dzwoniący do mnie słyszą komunikat "numer nie istnieje" lub "nie ma takiego numeru".
W grudniu wskazałem termin 6 stycznia 2014.
4 stycznia dostałem maila:
Jednak działał wciąż na karcie Play więc uznałem to za falstart informacyjny.Twój numer został z sukcesem przeniesiony do Mobile Vikings
Dziś o północy (tj. z 4 na 5 stycznia) nr przestał funkcjonować w sieci Play i nadal nie działa na karcie MV.
Ludzie dzwoniący do mnie słyszą komunikat "numer nie istnieje" lub "nie ma takiego numeru".

Pozdrawiam
piotras, wydawało mi sie, ze migracja byla z plusa. Najwyraźniej sie pomylilem.
Jeżeli migracja byla z Play, a numer nie nalezal do Plusa, to raczej nie jest to wina sieci zdrajcy narodu polskiego, ale do UKE i tak powinien napisać
Jeżeli migracja byla z Play, a numer nie nalezal do Plusa, to raczej nie jest to wina sieci zdrajcy narodu polskiego, ale do UKE i tak powinien napisać

Znowu problem gdy play przenosi numer pomiędzy swoimi sieciami / wirtualnymi działającymi na swojej infrastrukturze. Nie feruje wyroków (nie jestem jakiś anty-playowy bo sam korzystam z tego operatora) ale coś może być na rzeczy. Ja też miałem problem gdy przenosiłem numer z Play do VM.MADMAX pisze:Moja historia przeniesienia numeru do MV.
W grudniu wskazałem termin 6 stycznia 2014.
4 stycznia dostałem maila:Jednak działał wciąż na karcie Play więc uznałem to za falstart informacyjny.Twój numer został z sukcesem przeniesiony do Mobile Vikings
Dziś o północy (tj. z 4 na 5 stycznia) nr przestał funkcjonować w sieci Play i nadal nie działa na karcie MV.
Ludzie dzwoniący do mnie słyszą komunikat "numer nie istnieje" lub "nie ma takiego numeru".
Po przeniesieniu numeru operator ma czas do 72godz na pełną aktywacje przeniesionego numeru ale z reguły pełna aktywacja następuje w ciągu kolejnych 24godzMADMAX pisze:Ludzie dzwoniący do mnie słyszą komunikat "numer nie istnieje" lub "nie ma takiego numeru".
Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty
Po 3 tygodniach w końcu mogę odbierać telefony i smsy od siostry która mieszka za ścianą
I od reszty osób z Plusa.
[ Dodano: 2014-01-09, 10:58 ]
Jeśli byłby ktoś zainteresowany to mam do oddania 2 kody rabatowe na startery 19zł (z rabatem cena wynosi 5 zł) do wykorzystania do końca miesiąca. Szczegóły na PW.

[ Dodano: 2014-01-09, 10:58 ]
Jeśli byłby ktoś zainteresowany to mam do oddania 2 kody rabatowe na startery 19zł (z rabatem cena wynosi 5 zł) do wykorzystania do końca miesiąca. Szczegóły na PW.
Kontakt z help desk na razie więcej niż wzorowy. Dziś (11.01) otrzymałem komunikat że mój numer został przeniesiony jutro czyli 12.01
Na razie nowa karta nie działa ale według zapewnień powinna odpalić jutro w ciągu dnia. Panel sterowania bardzo przyjemny dla oka i czytelny.

Widziałem, widziałem na FBwuerzet pisze:Epilog mojej sprawy z Wikingami i Plusem.
W ramach rekompensaty otrzymałem 190 punktów Wikingów (1 doładowanie) + zestaw firmowych gadżetów (słuchawki nauszne, pendrive 2GB, torba lniana, notes, długopis, smycz).

Córka korzysta już od kilku dni z MV i jak na razie wszystko OK.
[ Dodano: 2014-01-15, 20:35 ]
Jakby kogoś interesowało to załączam zrzuty panelu sterowania: