• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #329453  autor: widex
 15 kwie 2009, 10:40
Większość przenoszących numer to osoby z TakTak-a. Tak Tak ostatnio nie ma ciekawej oferty, więc sugeruję, że użytkownicy Takak są mało zadowoleni z Ery

 #329456  autor: linchpin
 15 kwie 2009, 10:55
osachorzow pisze:no to masz szczęście wynikające chyba z niekompetencji pracownika ;) nie mógł włączyć startera 9zł to uruchomił za 30 żeby przez system przeszedł :D pewnie myślał że jest niedouczony bo nie działa i dlatego wolał dołożyć 21zł od siebie :D a tak w ogóle to chyba 28 marca a nie kwietnia ;)
No z jednej strony dostałem "gratis" 21 zł, ale z drugiej nie zwrócili mi kosztów przeniesienia i nie przyznali dodatkowych pakietów minut/złotówek z promocji dla przenoszących numery. Oczywiście pracownik mnie poinformował, że przy starterze "dziewiątce" takowe otrzymam, więc przez jego niekompetencję straciłem 90 zł, bo tyle teoretycznie można w sumie dostać z tych promocji po 3 miesiącach. No i stąd moja reklamacja, na której rozpatrzenie wciąż czekam.

 #329469  autor: osachorzow
 15 kwie 2009, 11:32
linchpin, no ja się nie dziwię, że składasz reklamację... o moich bojach z play już dość w tym wątku pisałem... dziś nareszcie numer jest aktywny w play... tylko po minimum 36h przerwy w działaniu numeru przez nieudolność play...

ja na razie reklamacji na całą procedurę nie składałem, wysłałem maila do rzecznika P4 i czekam na jego wyjaśnienia, bo na razie odpisał że sprawę wyjaśnia...

 #329527  autor: Btk_Tomas
 15 kwie 2009, 16:26
linchpin pisze:Oczywiście pracownik mnie poinformował, że przy starterze "dziewiątce" takowe otrzymam, więc przez jego niekompetencję straciłem 90 zł, bo tyle teoretycznie można w sumie dostać z tych promocji po 3 miesiącach. No i stąd moja reklamacja, na której rozpatrzenie wciąż czekam.
Chciałeś zaoszczędzić na kosztach i wziąłeś starter za 9 zł choć w regulaminie jest jasno napisane że zwrot kosztów przysługuje do startera za 30 zł.
Znając kompetentność pracowników w salonach lepiej się samemu doinformować i poczytać regulaminy promocji.

 #329530  autor: osachorzow
 15 kwie 2009, 16:30
Btk_Tomas, to czy linchpin chciał zaoszczędzić czy nie to akurat nie ma ŻADNEGO znaczenia - jeśli pracownik powiedział że można na 9zł z bonusami to świadczy źle tylko i wyłącznie o obsłudze w salonie... a przeniesienia na 9tki faktycznie są dostępne od 7.04 więc skąd ten pracownik wyczarował je tydzień wcześniej to nie wiem :D

potwierdza się odwieczna zasada: czytać, czytać i jeszcze raz czytać ;) bo w Polsce niestety trzeba wiedzieć więcej od obsługi gdy się przychodzi cokolwiek załatwić ;)

 #329535  autor: Btk_Tomas
 15 kwie 2009, 16:55
osachorzow pisze:trzeba wiedzieć więcej od obsługi gdy się przychodzi cokolwiek załatwić ;)
To święta prawda, czasem czytając Telepolis ma się większą wiedzę niż pracownik punktu operatora, a zwłaszcza Orange.
Jeden mi powiedział że Play OnLine działa na internecie Ery.

 #329553  autor: linchpin
 15 kwie 2009, 18:51
Btk_Tomas pisze:Chciałeś zaoszczędzić na kosztach i wziąłeś starter za 9 zł choć w regulaminie jest jasno napisane że zwrot kosztów przysługuje do startera za 30 zł.
Znając kompetentność pracowników w salonach lepiej się samemu doinformować i poczytać regulaminy promocji.
Heh, nie mam 12 lat, żeby 21 zł było dla mnie jakąś wielką oszczędnością - nie w tym rzecz mój drogi, a gdyby było trzeba, to bym kupil i starter za 50 zł, przecież i tak te pieniądze idą na rozmowy. Sprawa wyglądała tak, że pracownik salonu wyciągnął spod lady starter za 9 zł nie pytając mnie w ogóle o zdanie, nie informując o jakimkolwiek jego wyborze. Na pytanie, czy bonusy też mnie będą obowiązywały odpowiedział twierdząco. Wiadomo, teraz sobie pluję w brodę, mogłem dokałdnie przestudiować regulamin i obyło by się bez tej niemiłej "niespodzianki", ale to PRACOWNIK SALONU ma obowiązek znać ofertę, a NIE JA, i to on ma obowiązek poinoformować mnie o jej szczegółach zgodnych z regulaminem. Skoro wprowadził mnie w błąd, mam prawo domagać się rekompensaty.

 #329781  autor: express100
 17 kwie 2009, 00:01
Ja byłem wczoraj w Gdyni i popytałem czy można przenieść na dziewiątkę, to jedni konsultanci (większość 70%) mówili że nie można przenieść na dziewiątkę, ale jak powiedziałem im że gruszka pisze że można i pokazałem regulamin to zaczęli dzwonić i jednym "SZEFOSTWO" mówiło że można, ale system nie przyjmie, innym że można i przyjmie, a kolejnym że nie można.
Według mnie najgorszych konsultantów mają (w kolejności):
:arrow: PLAY
:arrow: ORANGE
:arrow: PLUS
:arrow: ERA

Pozdrawiam i życzę linchpinowi powodzenia w przenoszeniu numeru, złożenia pomyślnej skargi na konsultanta i zadowolenia z sieci PLAY :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #329790  autor: linchpin
 17 kwie 2009, 01:35
:-D
express100 pisze:[...]Pozdrawiam i życzę linchpinowi powodzenia w przenoszeniu numeru, złożenia pomyślnej skargi na konsultanta i zadowolenia z sieci PLAY :-D
Dzięki, również pozdrawiam :), numer już dawno przeniosłem i działa bezproblemowo no i przede wszystkim TANIO DZWONIĘ :-D

Sprawa mojej reklamacji zakończyła się wczoraj - zadzwoniła do mnie jakaś miła Pani z działu reklamacji i poinformowała mnie, że bonusy za przeniesienie mi się jak najbardziej należą (sic!), bo wg. niej zakupiłem starter za 30 zł :D Wyprowadziłem ją szybko z błędu, że nie jestem idiotą i dam sobie łeb ściąć, że mam starter "dziewiątkę" (1. na opakowaniu jak byk widnieje wielka dziewiątka 2. zapłaciłem za niego 9 zł 3. w Play24 widnieje taryfa Play Fresh 9 4. pare dni wcześniej konsultant w BOK poinformował mnie, że mam starter 9 zł więc bonusów nie będzie 5. jedynie co dziwne to po aktywowaniu startera na koncie miałem 30 zł). Przeproszono mnie za całe zamieszanie, winę Play wzięło na siebie i od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem bonusa za przeniesienie numeru :-D

 #334852  autor: osachorzow
 12 maja 2009, 13:53
dziś dzwoniła kobieta z OK żeby zweryfikować zgłoszenie wysłane e-mailem... po telefonie zalogowałem się do play24 i moim oczom ukazała się wprost genialna odpowiedź:
(...)Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Ofertą Promocyjną „Prezent na Święta” numer telefonu można przenieść zakupując starter za 9 zł lub 30 zł.(...)
Aż mnie korci żeby do nich napisać żeby mi wyjaśnili co ma wspólnego przeniesienie do play fresh z umową abonamentową na 24/36 m-cy w ofercie One Play, której dotyczy regulamin na który się powołują :D

Dodam jeszcze, że za ten cały burdel jaki mają łaskawie przyznali mi aż 10 minut na 30 dni :D :D aż się normalnie wzruszyłem na tą ich wielkoduszność :D :D