O czym wogóle mowa? Przedstawiłem fakty, później wylalem swoją frustrację na forum. Sytuację zgłosiłem w formie reklamacji do boku. Domyślam sie jaka jest przyczyna owej sytuacji. Prawdopodobnie pomimo zmiany taryfy potwierdzonej smsem nie wszystko zostało zmienione. Pomimo właściwej taryfy nie chciał sie włączyć pakiet. uważam ze w tej sytuacji nie powinno pobierać kasy za smsy. Dodatkowo na orange on line mialem pakiet 50mb, z którego nie schodziły dane tylko z konta głównego. Sprawdziłem tylko prędkość w aplikacji i zjadlo ponad 6zl. Czy nie mam prawa być zdenenerwowany? Polasilem sie na 6gb, a system pokazal mi palec.sebusy pisze:Wybacz, ale jesteś przykładem użyszkodnika, który napisał co napisał tylko po to by zaznaczyć (czyt.zhejtować) swoją wybitną niechęć do operatora. Piszę Ci to najdelikatniej jak się da, choć gdy ktokolwiek zacząłby coś hejtować w tematach P4 został by zjedzony na miejscu...greg.x pisze:Dziś kupiłem starter, zminiełem taryfe na RWK w orange go, potem wysłałem sms aktywacynjy na paczkę 6GB, odpowiedź usługa chwilowo niedostępne, spróbuj później. Wysłałe ponownie, ale skutek ten sam. Kasa oczywiście za smsy jest zdejmowana. zarejestrowałem nr na orange pl i w pakietach jest ta usługa ale info, usługa chwilowo niedostępna. Gratuluje orange, dobrze że nigdy nie miałem u nich usług komórkowych i ta raczej się nie zmieni. Dziś wydałem na nich 10zł to ostatnie pieniądze, które im dałem. Macie jakiś pomysł jak to właczyć. Kod *110*67# nie działa, usługa niedostępna
Połasiłeś się na 6GB na wakacje, kupiłeś se starter (nie piszesz za ile, ile miałeś na koncie, ile doładowałeś). Zaznaczasz, że jesteś w Orange GO (migrowałeś, starter był w tę taryfę?) - twierdzisz, że uruchomiłeś RWK (czyli zjadło 3zł, bo nowy starter, brak stażu 3m-cy) a potem od razu zabrałeś się za aktywację 6GB...
No i wsio, od razu nic nie działa, "ostatni raz korzystam z O, nigdy nie chciałem" itp itd, ale jednak zakupiłeś ten starter - czyli skorzystałeś, czy nie warto by się troszkę zaznajomić jak wszystko funkcjonuje, bo coś mi się zdaje, że chciałeś wszystko za szybko no i nie wyszło...
Wszystkim działa, a akurat Tobie, takiemu sceptykowi do O to akurat nie zadziałało, by jeszcze bardziej znienawidził Pomrańczowych, tak
Pouczam Cię, w każdej sieci jest tak, że jeśli coś nie zadziała, najpierw należałoby doczytać czy wszystko zrobiłem dobrze, a potem istnieje jeszcze kontakt z Biurem Obsługi Klienta i można to zrobić mailowo - zapewniam Cię, że wszystko jest do odzyskania, odkręcenia jeśli "coś poszło nie tak" - a nawet jeśli, piszę to mając doświadczenie w tej materii, zrobiłeś jakiś błąd w aktywacji, na pewno z racji bycia "nowym" w sieci miałbyś spore szanse by odzyskać stracone pieniążki i to nawet z nawiązką.
Jeśli chciałeś mieć faktycznie tylko usługę internetu na 60dni, pocieszyć się nią, a potem dalej hejtować O. to cieszę się, że Ci nie zadziałało, w innym przypadku polecam troszkę czytać i zaznajamiać się z regułami itp, bo nam, którzy aktywowali 6GB po 8 lipca wszystko na razie pięknie działa, prawda ludziska
Przepraszam za uniesienie, ale nie mogę znieść takich wpisów - pewnie dobrym sposobem jest przemilczenie tematu, ale mnie akurat ponosi takie coś.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Panowie, za dużo emocji. Greg być może się pośpieszyłeś z wykupowaniem pakietu ale jeśli otrzymałeś smsa z potwierdzeniem zmiany taryfy to miałeś prawo. Myślę, że wszyscy wiemy jak wolno działa system Orange. Ja wczoraj zmieniałem taryfę to czekałem ponad godzinę na smsa potwierdzającego a czekałbym pewnie jeszcze dłużej ale ktoś do mnie zadzwonił i "popchnął" całą machinę. 

Dobra to teraz już bez emocji:
greg.x, czyli pośpiech, tak
Dobra napisz proszę jeszcze co odpowiedział Ci BOK, wraz z informacją, że kupiłeś ten 3 od góry starter http://www.orange.pl/kid,4002009309,id, ... ticle.html
...czyli w taryfę SMART, a to co dostałeś to 500MB a nie 50 i które pewnie przepadają jeśli zmienisz taryfę
Dalej dedukować nie będziemy, jednak chciałbym by wszyscy wiedzieli z czym związana była Twoja frustracja.
greg.x, czyli pośpiech, tak

Dobra napisz proszę jeszcze co odpowiedział Ci BOK, wraz z informacją, że kupiłeś ten 3 od góry starter http://www.orange.pl/kid,4002009309,id, ... ticle.html
...czyli w taryfę SMART, a to co dostałeś to 500MB a nie 50 i które pewnie przepadają jeśli zmienisz taryfę

Dalej dedukować nie będziemy, jednak chciałbym by wszyscy wiedzieli z czym związana była Twoja frustracja.
Dlaczego uwazasz ze tylko ty znasz różnice między 50 a 500 MB? Miałem na koncie pakiet 50 ważny 5 dni. Nie mam zamiaru szukać i czytać regulaminów skąd ten pakiet i dlaczego wyparowal gdy konto zostało wyzerowane.sebusy pisze:Dobra to teraz już bez emocji:
greg.x, czyli pośpiech, tak![]()
Dobra napisz proszę jeszcze co odpowiedział Ci BOK, wraz z informacją, że kupiłeś ten 3 od góry starter http://www.orange.pl/kid,4002009309,id, ... ticle.html
...czyli w taryfę SMART, a to co dostałeś to 500MB a nie 50 i które pewnie przepadają jeśli zmienisz taryfę
Dalej dedukować nie będziemy, jednak chciałbym by wszyscy wiedzieli z czym związana była Twoja frustracja.
Nie ogarniam tego tematu ( wiek robi pewnie swoje )
Moja córka ma tablet SAMSUNG Galaxy Tab 4 10.1 LTE 16GB i teraz mam pytanie do Was.
Mam kupic sim na Orange starter za 5 zł ( jaki ? POP , Nowy Orange ?) , potem podładowac konto ( jaką kwotą ? ) , następnie wykupic pakiet 6GB internetu ?
Proszę o pomoc
Jestem kpl. laikiem
Moja córka ma tablet SAMSUNG Galaxy Tab 4 10.1 LTE 16GB i teraz mam pytanie do Was.
Mam kupic sim na Orange starter za 5 zł ( jaki ? POP , Nowy Orange ?) , potem podładowac konto ( jaką kwotą ? ) , następnie wykupic pakiet 6GB internetu ?
Proszę o pomoc
Jestem kpl. laikiem
Budrys.
Kup starter za 10zł. (ewent.za 5zł, ale +5zł zdrapkę)
Obojętnie , byle nie był to Wybierz Numer.
Przejdź do POP-a,
Kodem:
*101*20#
Teraz wyślij sms o treści: START -na numer 8002.
Włącz pakiet 6GBza 6zł.
Kup starter za 10zł. (ewent.za 5zł, ale +5zł zdrapkę)
Obojętnie , byle nie był to Wybierz Numer.
Przejdź do POP-a,
Kodem:
*101*20#
Teraz wyślij sms o treści: START -na numer 8002.
Włącz pakiet 6GBza 6zł.
Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
Witam. Ktoś się orientuje czy jakbym kupił drugi pakiet 6gb za 6 zł. A mam już jeden włączony (zostało mi ledwo 500mb już). To te dwa pakiety się zsumują?
Czy wpierw muszę wyłączyć stary pakiet i dopiero włączyć nowy?
Jeżeli tak to jak mam stary wyłączyć?
Jakiś kod jest czy co?
Bo w regulaminie Orange nic o tym znaleźć nie mogę.
Albo źle szukałem....
Będę wdzięczny za pomoc.
Czy wpierw muszę wyłączyć stary pakiet i dopiero włączyć nowy?
Jeżeli tak to jak mam stary wyłączyć?
Jakiś kod jest czy co?
Bo w regulaminie Orange nic o tym znaleźć nie mogę.
Albo źle szukałem....
Będę wdzięczny za pomoc.
@Sahim dziękuję. Rzeczywiście pakiety się sumują.
Ale jaja. Kupiłem przed chwilą nowy 6gb i fajną mam jego ważność. Ważny mam do 14.09.2014 (ta data to moje 24 urodziny).
Ale żem trafił.....
Fajny zbieg okoliczności. 6,5 GB ważne aż do urodzin....
Heh.... W każdym razie dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Ale jaja. Kupiłem przed chwilą nowy 6gb i fajną mam jego ważność. Ważny mam do 14.09.2014 (ta data to moje 24 urodziny).

Ale żem trafił.....
Fajny zbieg okoliczności. 6,5 GB ważne aż do urodzin....
Heh.... W każdym razie dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Zrobiłem tak jak napisałeś i zjadło 10 zł a pakietu jak nie było tak nie maCalm7 pisze:Budrys.
Kup starter za 10zł. (ewent.za 5zł, ale +5zł zdrapkę)
Obojętnie , byle nie był to Wybierz Numer.
Przejdź do POP-a,
Kodem:
*101*20#
Teraz wyślij sms o treści: START -na numer 8002.
Włącz pakiet 6GBza 6zł.

Po rejestracji na orange.pl napisane że usługa chwilowo niedostępna a kasy nie zwróciło.
[ Dodano: 2014-07-17, 03:29 ]
trzeba zacząć pisać info Że po zmianie taryfy(lub po aktywacji nowego startera) należy odczekać dla Własnego spokoju i bezpieczeństwa kasy na koncie 24 godziny(no dobra można w tym czasie wysłać sms START ale Dopiero po smsach informujących o zmianie taryfy,i sprawdzeniu stanu konta i kasy czyli *124*#)i ewentualnie doładować dopiero potem aktywować pakiet...A jak już uda się go aktywować to odczekać chociaż ze 2 godziny nim zacznie się go używać najlepiej zalogować(założyć konto) się na orange online i sprawdzić czy pakiet jest identyfikowany żeby kolejnych cudów nie było...Bo potem takie jaja wychodzą..A orange online pokazuje ci jaką taryfę?pokazuje już POPa?
Kurkasa pisze:damian398 pisze:Zrobiłem tak jak napisałeś i zjadło 10 zł a pakietu jak nie było tak nie maCalm7 pisze:Budrys.
Kup starter za 10zł. (ewent.za 5zł, ale +5zł zdrapkę)
Obojętnie , byle nie był to Wybierz Numer.
Przejdź do POP-a,
Kodem:
*101*20#
Teraz wyślij sms o treści: START -na numer 8002.
Włącz pakiet 6GBza 6zł.
Po rejestracji na orange.pl napisane że usługa chwilowo niedostępna a kasy nie zwróciło.

Domniemywałem, że użytkownik jest już na tyle zorientowany, że trzeba odczekać swoje, aż taryfa /usługa zaskoczy.
PS. Jeśli zjadło 10zł, tzn.że wszystko jest okej, i trzeba niezwłocznie dzwonić do BOK. Zwrócą 10zł, proś też o koszt 1,5zł.
PS. Jeśli zjadło 10zł, tzn.że wszystko jest okej, i trzeba niezwłocznie dzwonić do BOK. Zwrócą 10zł, proś też o koszt 1,5zł.
Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
tak dostałem sms z informacją że "witamy w orange POP" czy coś wtym stylu.sa pisze:[ Dodano: 2014-07-17, 03:29 ]sa pisze:Kurkadamian398 pisze: Zrobiłem tak jak napisałeś i zjadło 10 zł a pakietu jak nie było tak nie ma
Po rejestracji na orange.pl napisane że usługa chwilowo niedostępna a kasy nie zwróciło.trzeba zacząć pisać info Że po zmianie taryfy(lub po aktywacji nowego startera) należy odczekać dla Własnego spokoju i bezpieczeństwa kasy na koncie 24 godziny(no dobra można w tym czasie wysłać sms START ale Dopiero po smsach informujących o zmianie taryfy,i sprawdzeniu stanu konta i kasy czyli *124*#)i ewentualnie doładować dopiero potem aktywować pakiet...A jak już uda się go aktywować to odczekać chociaż ze 2 godziny nim zacznie się go używać najlepiej zalogować(założyć konto) się na orange online i sprawdzić czy pakiet jest identyfikowany żeby kolejnych cudów nie było...Bo potem takie jaja wychodzą..A orange online pokazuje ci jaką taryfę?pokazuje już POPa?
Zaraz po tym zalogowałem się do orange.pl i było że obecna taryfa to orange POP. Wysłałem sms na pakiet 6GB i dostałem "zlecenie w trakcie realizacji w ciągu 24h"
24h minęły, pieniądze zapłacone a pakietu nie ma

Damian.
Czy ja napisałem po chińsku??
Jest okej, a jeśli pobrało 10zł, to nie czekasz 24h, a bierzesz się za słuchawkę, i DZWONISZ DO BOK.
ZGŁASZASZ PROBLEM - POBRAŁO MI 10ZŁ ZA PAKIET 6GB (6ZL). NIE MAM 10ZŁ, NIE MAM GB, ORAZ ZWROT ZA POŁĄCZENIE - 1,5ZŁ.
Czy ja napisałem po chińsku??
Jest okej, a jeśli pobrało 10zł, to nie czekasz 24h, a bierzesz się za słuchawkę, i DZWONISZ DO BOK.
ZGŁASZASZ PROBLEM - POBRAŁO MI 10ZŁ ZA PAKIET 6GB (6ZL). NIE MAM 10ZŁ, NIE MAM GB, ORAZ ZWROT ZA POŁĄCZENIE - 1,5ZŁ.
Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
tak tak tylko że znowu trzeba konto doładować żeby z BOK się porozumieć... ale muszę to zrobić.Calm7 pisze:Damian.
Czy ja napisałem po chińsku??
Jest okej, a jeśli pobrało 10zł, to nie czekasz 24h, a bierzesz się za słuchawkę, i DZWONISZ DO BOK.
ZGŁASZASZ PROBLEM - POBRAŁO MI 10ZŁ ZA PAKIET 6GB (6ZL). NIE MAM 10ZŁ, NIE MAM GB, ORAZ ZWROT ZA POŁĄCZENIE - 1,5ZŁ.
To już lepiej wyślij e-maila lub napisz do nich poprzez swoje konto na orange.pldamian398 pisze:tak tak tylko że znowu trzeba konto doładować żeby z BOK się porozumieć... ale muszę to zrobić.Calm7 pisze:Damian.
Czy ja napisałem po chińsku??
Jest okej, a jeśli pobrało 10zł, to nie czekasz 24h, a bierzesz się za słuchawkę, i DZWONISZ DO BOK.
ZGŁASZASZ PROBLEM - POBRAŁO MI 10ZŁ ZA PAKIET 6GB (6ZL). NIE MAM 10ZŁ, NIE MAM GB, ORAZ ZWROT ZA POŁĄCZENIE - 1,5ZŁ.
Damian.
Trzeba też baterię naładować, bo czasem się wisi pół godziny na konsultanta
:- D
Tak, jak trzeba, to doładuj za te 5zł..
PS. Ale.. Ale.. Nie wiem czy kredyt obsługuje połączenia do BOK.. Ktoś kiedyś dzwonił z Kredytu na BOK?
Trzeba też baterię naładować, bo czasem się wisi pół godziny na konsultanta
:- D
Tak, jak trzeba, to doładuj za te 5zł..
PS. Ale.. Ale.. Nie wiem czy kredyt obsługuje połączenia do BOK.. Ktoś kiedyś dzwonił z Kredytu na BOK?
Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
Doładowałem konto za 5 zł i wybrałem numer *100 po czym usłyszałem że nie mam wystarczających środków na koncie. Loguję się ponownie na orange.pl żeby sprawdzić o co chodzi i widzę że na koncie mam 2,75 złCalm7 pisze:Damian.
Trzeba też baterię naładować, bo czasem się wisi pół godziny na konsultanta
:- D
Tak, jak trzeba, to doładuj za te 5zł..
PS. Ale.. Ale.. Nie wiem czy kredyt obsługuje połączenia do BOK.. Ktoś kiedyś dzwonił z Kredytu na BOK?



[ Dodano: 2014-07-17, 13:02 ]
Ok wszystko zakończyło się pozytywnie.
Zgłosiłem zaistniałą sytuację przez email do orange i po 1h dostałęm wiadomość że zostało zwrócone na konto główne 18 zł i włączono pakiet 6GB na 60 dni.
[ Dodano: 2014-07-17, 13:05 ]
wyniki na speedtest w wiosce gdzie zamieszkuje 200 osób i do miasta najbliższego 20 km

http://www.speedtest.net/my-result/3630314562
nie jest źle jak na takie warunki

Szybko ci zmienili tątryfę ja co prawda smsy o zmianie dostaję prawie natychmiast ale orange on line pokazuje Starą Taryfę i muszę czekać czasami nawet 24 godziny by orange online pokazywał aktualną taryfę (stan konta i taryfy pokazuje że jest już po zmianie)co jest śmieszne bo nawet na telefonie pisze orange popdamian398 pisze:sa pisze:[ Dodano: 2014-07-17, 03:29 ]tak dostałem sms z informacją że "witamy w orange POP" czy coś wtym stylu.sa pisze: Kurkatrzeba zacząć pisać info Że po zmianie taryfy(lub po aktywacji nowego startera) należy odczekać dla Własnego spokoju i bezpieczeństwa kasy na koncie 24 godziny(no dobra można w tym czasie wysłać sms START ale Dopiero po smsach informujących o zmianie taryfy,i sprawdzeniu stanu konta i kasy czyli *124*#)i ewentualnie doładować dopiero potem aktywować pakiet...A jak już uda się go aktywować to odczekać chociaż ze 2 godziny nim zacznie się go używać najlepiej zalogować(założyć konto) się na orange online i sprawdzić czy pakiet jest identyfikowany żeby kolejnych cudów nie było...Bo potem takie jaja wychodzą..A orange online pokazuje ci jaką taryfę?pokazuje już POPa?
Zaraz po tym zalogowałem się do orange.pl i było że obecna taryfa to orange POP. Wysłałem sms na pakiet 6GB i dostałem "zlecenie w trakcie realizacji w ciągu 24h"
24h minęły, pieniądze zapłacone a pakietu nie ma

Dlatego nigdy nie śpieszę się z włączaniem pakietów tylko cierpliwie czekam aż system zatrybi zwłaszcza ze oni dają sobie prawo zmian do 24 godzin wiec teoretycznie wszystko jest ok.

A wracając do meritum sprawy najważniejsze że ci kasę zwrócili i pakiet aktywowali. następnym razem jakby było potrzeba pisz info przez orange online najtaniej i chyba najszybciej reagują bo telefonicznie 1,5 zł biorą...
Tak, biorą 1,5zł ale po to mamy język, żeby się upomnieć o zwrot, bo to z winy Orange musimy dzwonić do BOK.
PS.
Damian.
A gdzie Ci tak kasa po doładowaniu konta przepadła? Net się włączył, i kasę pobrał? Czy jakaś usługa?
PS. 2.
Ludzie, nie cytujcie caluśkich postów, bo miejsce się marnuje.
PS.
Damian.
A gdzie Ci tak kasa po doładowaniu konta przepadła? Net się włączył, i kasę pobrał? Czy jakaś usługa?
PS. 2.
Ludzie, nie cytujcie caluśkich postów, bo miejsce się marnuje.
Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis