U mnie to samo.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
U mnie kod zarejestrowany ale nie przedłużył ważności internetu.
To samo u mnie na 2 numerach co u waldekgdynia
Edycja:
pomógł telefon na infolinię fakt, pakiet po paru minutach był aktywny, podobno rano mieli jakiś problemy.
Edycja:
pomógł telefon na infolinię fakt, pakiet po paru minutach był aktywny, podobno rano mieli jakiś problemy.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2017, 19:39 przez kowal2200, łącznie zmieniany 1 raz.
Poczekajcie trochę, czasami była obsuwa z czasem aktywacji pakietu.
U mnie kod przyjęty i pakiet przyznany bez problemów w ciągu 5 minut.
U mnie kod przyjęty i pakiet przyznany bez problemów w ciągu 5 minut.
Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
/ Szczęśliwego Nowego Roku

Ja wysłałem o 7 rano, ale narazie czekam spokojnie. Najwyżej wieczorem aktywuję pakiety netu.
Też dzwoniłem na infolinię, ale konsultant nie pomógł. Można reklamować, ale dopiero po 24 godzinach od smsa potwierdzającego rejestrację kodu. Pakiet internetu mam jeszcze ważny kilka dni, to poczekam, ale widzę stopniowe zmiany na gorsze w podejściu konsultantów do dzwoniących z problemami. Jeszcze do niedawna można było stawiać infolinię Fakt za wzór. Nadal nie jest źle ale kierunek zmian wyraźnie widocznykowal2200 pisze:To samo u mnie na 2 numerach co u waldekgdynia
Edycja:
pomógł telefon na infolinię fakt, pakiet po paru minutach był aktywny, podobno rano mieli jakiś problemy.

Zadzwoń jeszcze raz, trafisz na innego konsultanta i załatwisz. mi właśnie aktywował.
dokładnie tak, 2 konsultantów, 2 różne podejścia: pierwszy włączył podobno pakiet na 2 numerachm na pierwszym po paru minutach dostałem pakiet SMS zamiast netu, na drugim na razie nic. Znów zadzwoniłem i drugi konsul włączył pakiet netu i podobno dorzucił ekstra 500 MB, na razie jeszcze nie mam tego drugiego pakietu.
szunaj pisze:Zadzwoń jeszcze raz, trafisz na innego konsultanta i załatwisz. mi właśnie aktywował.
Zadzwoniłem. Drugi konsultant był chętny do współpracy i aktywował pakiet, tyle że .... minęła godzina i żadnego smsa i żadnych zmian na konciekowal2200 pisze:dokładnie tak, 2 konsultantów, 2 różne podejścia: pierwszy włączył podobno pakiet na 2 numerachm na pierwszym po paru minutach dostałem pakiet SMS zamiast netu, na drugim na razie nic. Znów zadzwoniłem i drugi konsul włączył pakiet netu i podobno dorzucił ekstra 500 MB, na razie jeszcze nie mam tego drugiego pakietu.

Widzicie, że w plejaku są ostatnio cięcia kosztów, także w najbliższym czasie możecie się spodziewać różnych zmian (na gorsze) w Fakcie. Wcale by mnie nie zdziwiło, gdyby stracili na tym jadący na samych kodach gazetowych.
Jednak się myliłem. Sms z informacją o włączeniu pakietu dotarł o 9:10, ale faktycznie pakiet musiał pojawić się na koncie krótko przed północą. Świadczy o tym obecna data ważności pakietu. Ostatni raz sprawdzałem kodem ok 23:30 to jeszcze nie było.rudymax pisze: Jestem prawie pewien, że nie obejdzie się bez zgłoszenia.
Przy okazji sprawdziłem swoje zaproszenia do wypełnienia ankiet z grudnia. Dostałem 4 zaproszenia: 13, 19, 25, 29 ale żadnej ankiety nie udało mi się wypełnić. Czy jest ktoś komu udało się to zrobić w grudniu, lub już obecnie w styczniu?
Mimo że wczoraj konsul aktywował mi pakiety, dzisiaj tez dostałem kolejne sms.Tak jak @rudymax z ważnością do 14.01.
Dostałem w grudniu 13,20,25 i 29. Próby dotarcia do końca ankiety bez sukcesów.rudymax pisze:...Przy okazji sprawdziłem swoje zaproszenia do wypełnienia ankiet z grudnia. Dostałem 4 zaproszenia: 13, 19, 25, 29 ale żadnej ankiety nie udało mi się wypełnić. Czy jest ktoś komu udało się to zrobić w grudniu, lub już obecnie w styczniu?
Te kody już były.leszekte pisze:Kody za ankietę z 9 stycznia :
Wyślij kod 7dwa na darmowy numer 4949 a otrzymasz 10 min
Wyślij kod r3wm na darmowy numer 4949 a otrzymasz 100 MB
I tak największym geniuszem jesteś Ty, skoro nie umiesz zakumać, że tam tylko kody, a tu dyskusja. Kolejny Twój geniusz to porównywanie dwóch zupełnie innych ofert skierowanych do innych klientów. No ale powodzenia w nowej sieci.erosvip pisze:Ktory to taki geniusz,kody z 9.01 sa stare i byly pol roku temu za ankiete,w tej chwili ankiety sa bardzo rzadko,a jak juz sa to nie dzialaja,konsultanci juz pomimo ich bledow sieciowych za nie dzialajace kody z gazet fakt,nie chca przyznawac takze rekompensat,wiec czas uciekac z fakt i nie zawracac sobie tym glowy.Nie maja nawet oferty laczonej no-limit na wszystko,gdzie kazda konkurencja ma nawet nowy operator a2mobile ich miazdzy z oferta suty 25 zl polecam wszystkim zalukac na http://www.a2mobile.pl Fakt niech pakuje walizki i do domciu.

Nie wiem jak u was ale wysłałem kod na 10 minut dzisiejszy, po jakimś czasie wysłałem kod za ankietę z 9 stycznia: 7dwa i bez problemu dostałem kolejne 10 minut, bez potrzeby dzwonienia do boku.
Nie wiem czy to ma znaczenie ale na tym numerze nabijam tylko minuty w czwartki i czasem jakiś pakiet 100 minut się wykupi, nie nabijam netu, ani smsów.
Nie wiem czy to ma znaczenie ale na tym numerze nabijam tylko minuty w czwartki i czasem jakiś pakiet 100 minut się wykupi, nie nabijam netu, ani smsów.
Udało mi się aktywować pakiet 10 min kodem 7dwa na 2 numerach. Dla reszty przekroczona ilość kodów.
Ten kod już dawno pojawił się na forum. Nie jest przypadkiem tak, że nie wchodzi Wam na starszych aktywacjach, a wchodzi na nowych numerach? U mnie to tak wygląda.
No tak ja również próbowałem uaktywnić ten kod 7dwa na moich dwóch nr lecz pisze iż podałeś nie aktywny kod po rozmowie z konsultantem,mówił iż uaktywni te 10 min no i 100 MB i tu lipa nie ma nic
,a co do nowych numerów w fakt (mobile) to również pisze to samo co na starych nr czyli przekroczyłeś limit ,lub podałeś nie aktywny kod ! POZDRAWIAM!

Śledziłem wątek od dawna i jakoś na ten kod nie wpadłem. Ten co kody dodaje to ponad 2 lata jest już w fakcie.
Co do limitu aktywacji, pamiętam że kiedyś można było wysłać ze 3 razy błędny kod, za czwartym poprawny i minuty były przyznawane. Ale od jakiegoś czasu musieli to zmienić bo wystarczy raz błędny kod wysłać i potem już jest info że wykorzystałeś limit czy coś i jedyne wyjście to dzwonić na infolinię, kiedyś tak nie było.
Co do limitu aktywacji, pamiętam że kiedyś można było wysłać ze 3 razy błędny kod, za czwartym poprawny i minuty były przyznawane. Ale od jakiegoś czasu musieli to zmienić bo wystarczy raz błędny kod wysłać i potem już jest info że wykorzystałeś limit czy coś i jedyne wyjście to dzwonić na infolinię, kiedyś tak nie było.