mam rozwiązanie waszych problemów z tymi skracanymi ważnościami konta,należy się powoływać na stanowisko konsultanta z drugiej linii fakt mobile i ten co odbierze telefon musi wam uznać reklamację na wazność konta i nie może się wykręcać regulaminem i dowolnie go interpretować,w play na karte lubię to i play rok ważność konta i red bull energy ma być rok ważności konta po przeniesieniu pod warunkiem że na fakcie też mieliśmy rok ważne konto i tyle
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
a i jeszcze jedno,jeśli chodzi o rok ważne konto na taryfie red bull na karte 5 to już koniec z tymi przejściami z faktu,to że nam się wyswietla ta opcja to nie ma możliwości reklamacji jest i będzie to tłumaczone błedem systemu i nie bawem zostanie to usunięte,operator dalej po nowym roku bedzie udostepniał darmowy internet LTE tylko nie jest określone do kiedy ponieważ jest tworzona nowa oferta i taryfa RBM na karte 5 zostanie wycofana ,choć ci co ją mają bedzie dalej działać tak jak rbm na karte 7 ale obie te oferty stracą na atrakcyjności i zostanie nam tylko migracja na nową,co będzie w nowej zobaczymy ,ta wiadomość jest z dobrej reki nie z rękawa,sprawdźcie sobie czy z posta wyżej działa to powoływanie się na konsultanta z drugiej linii i dajcie znać czy miałem rację
a taryfę rbm na karte 5 i tak by usuneli z faktu wcześniej czy później ,tylko wpływ na tą decyzje że zrobili to teraz ,miały skargi ,które zaczęły spływać do operatora od klientów sieci że nikt ich nie informuje o promocjach i takie tam, plus doszedł wątek sprzedaży tych kart na min. alledrogo
Witajcie. Właśnie byłem w salonie playa, przniosłem numer na karte z innej sieci do RBM na karte. Zobaczymy co z tego wyjdzie, po północy karta powinna mieć zasięg - tak powiedziała pani w salonie. Co ciekawe, nie potrzeba było żadnej specjalnej karty, wyjęła poprostu starter do tego PlayNK 5zł.
eh, i jest problem, bo dopiero dziś rejestrowałem ten numer który chce przenieść, a to podobno do 7 dni trwa (w 2015 roku już 16 zaraz:)porażka, troche dłużej to potrwa
W jakiej sieci rejestrowałeś ? Plus ??
tak, a jest jakiś związek z tym?
No tylko chyba u Plusa (i to od niedawna) rejestracja numeru trwa do 7 dni. Moim zdaniem ten krok nie przysporzy im popularności. Śmieszne, bo rejestracja jest potrzebna tylko w prepaidzie (a to nie jest najważniejszy segment dla operatorów) i starając się ja utrudniać wyrobią sobie złą opinie na cala markę.
hollender Twoje posty mnie nie przekonują zupełnie, też znam kogoś , kto zna kogoś i mówił mi że to czy tamto.
Przeczytałeś chociaż pierwszą stronę tego tematu? Co Twoja wypowiedź ma wspólnego z tematem?
Podpowiem, jest inny temat od takich rzeczy.
Z każdym dniem poziom tego forum spada. No ale co ja tam wiem.
Mamy Ci zrobić zdjęcie czy co?maciekk pisze:Witajcie. Właśnie byłem w salonie playa, przniosłem numer na karte z innej sieci do RBM na karte. Zobaczymy co z tego wyjdzie, po północy karta powinna mieć zasięg - tak powiedziała pani w salonie. Co ciekawe, nie potrzeba było żadnej specjalnej karty, wyjęła poprostu starter do tego PlayNK 5zł.
Przeczytałeś chociaż pierwszą stronę tego tematu? Co Twoja wypowiedź ma wspólnego z tematem?
Podpowiem, jest inny temat od takich rzeczy.
Z każdym dniem poziom tego forum spada. No ale co ja tam wiem.
Chcę sie dostać do starej taryfy RBM na karte z przdłużeniem konta o 150 dni po doładowaniu za 50zł. Jeszcze ta opcja przeniesienie numeru play na karte do faktu i potem do rbm też dobra byłaby dla mnie jeśli nadal jest RWK możliwe, mam tu jakiś numer playnakarte.Interesuje mnie ten net LTE póki jest jeszcze.Wiem, że są te rzeczy na alegro.
Pewnie nie czytał pierwszej strony bo to za dużo klikania dla niego.
Mnie tylko jedno śmieszy w tym wszystkim, a mianowicie jakim cudem przyjęli ci numer niezarejestrowany do przeniesienia, twoja historia jest ładną bajką , jak dla mnie to jesteś zwykłym trolem i tyle w temacie.
Mnie tylko jedno śmieszy w tym wszystkim, a mianowicie jakim cudem przyjęli ci numer niezarejestrowany do przeniesienia, twoja historia jest ładną bajką , jak dla mnie to jesteś zwykłym trolem i tyle w temacie.
http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
No zarejestrowałem numer i mam to na kartce papieru wydrukowane i podpisane, ale plusowi zajmuje widocznie troche czasu wprowadzenie kilku wyrazów do systemu
Do RBM 7 MNP nie przeniesiesz w ogóle. Do RBM 5 przeniesiesz kodem, ale nie pozostawi on RWK, a na infolinii ani RBM ani fakt nikt Ci tego nie przywróci bo o tej taryfie nie ma słowa w regulaminiemaciekk pisze:Chcę sie dostać do starej taryfy RBM na karte z przdłużeniem konta o 150 dni po doładowaniu za 50zł. Jeszcze ta opcja przeniesienie numeru play na karte do faktu i potem do rbm też dobra byłaby dla mnie jeśli nadal jest RWK możliwe, mam tu jakiś numer playnakarte.Interesuje mnie ten net LTE póki jest jeszcze.Wiem, że są te rzeczy na alegro.

Ciekawe czy ktoś dostał informacje n/t skracania ważności po migracjach do PNK LT / PNK RWK ??
Ostatnio zmieniony 06 gru 2015, 21:49 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.
Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
/ Szczęśliwego Nowego Roku

w Fakcie zaczęli blokować szybkie przechodzenie między taryfami,blokują a raczej przetrzymują jak najdłużej na swojej,więc jak ktoś ma ważne konto 2 dni to będzie musiał dzwonić na infolinię o przyspieszenie zmiany taryfy bo inaczej termin ważności przepadnie i doładowanie czeka nas
holender - na jakiej podstawie wysnuwasz takie przypuszczenie że "zaczęli blokować" ??
czasami migracja trwa dłużej i to żadna nowość.
BOK FaktMobile pracuje bardzo dobrze i takie sugerowanie złośliwości z ich strony jest bezzasadne !
czasami migracja trwa dłużej i to żadna nowość.
BOK FaktMobile pracuje bardzo dobrze i takie sugerowanie złośliwości z ich strony jest bezzasadne !
Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
/ Szczęśliwego Nowego Roku

ano maks sim jest zasadne ,ponieważ korzystam sobie na tych zmianach taryf to widzę że moje konto zawiesza się na dużo dłużej niż dotychczas,jesli masz podejrzenia że sobie coś wymyślam to sprawdź na własnym koncie,oczywiście mówimy tu o przypadku kiedy robimy to na własny użytek a nie na wielu nowych starterach dopiero co aktywowanych w jakimś tam celu,choć to co ja robię to też jest nadużycie i podejrzewam że ma to jakiś zwiazek bo nie mogę zmienić taryfy od prawie 20 godzin
hollender Napisz z jakiej taryfy na jaką to się odbywa, czy chodzi o samo ustawienie Fakt, czy robisz to kodem czy przez konsultanta. Prośba o więcej szczegółów bo tak to nie wiadomo o co chodzi. Jakie komunikaty się wyświetlają jeśli kodem.
Przed grudniem migracja play-fakt-play wyglądała tak że po rozłączeniu konsultanta faktu żeby ustawił tą taryfę co następowało praktycznie po rozłączeniu (taryfa fakt) odczekiwało się około 3 godziny aby wrócić z powrotem do play, w międzyczasie doładowując konto i migracja kodem szła bez problemu. Ale to było do końca listopada.
Przed grudniem migracja play-fakt-play wyglądała tak że po rozłączeniu konsultanta faktu żeby ustawił tą taryfę co następowało praktycznie po rozłączeniu (taryfa fakt) odczekiwało się około 3 godziny aby wrócić z powrotem do play, w międzyczasie doładowując konto i migracja kodem szła bez problemu. Ale to było do końca listopada.
Przenosiłem w piątek numer z RBM do Faktu i dosłownie minutę po rozłączeniu z konsultantem miałem wszystko pozmieniane: taryfę, blokady premium, Play24, nazwę sieci na telefonie.
Wczoraj ten sam numer przeniosłem do Play RWK (kodem) i tak samo kilka minut i taryfa zmieniona. Tylko wygląd Play24 pozostaje do tej chwili czerwony z logo Faktu a na telefonie wróciła nazwa RBM.
Wczoraj ten sam numer przeniosłem do Play RWK (kodem) i tak samo kilka minut i taryfa zmieniona. Tylko wygląd Play24 pozostaje do tej chwili czerwony z logo Faktu a na telefonie wróciła nazwa RBM.
bolek2004,to się odbywa jak przechodzimy z RBM Energy do Faktu i trzeba dzwonić żeby przyspieszyli zmianę taryfy, a potem z Faktu za pomocą kodu na RBM na karte 5 to 18 godzin czekałem,ale myślę że ma to związek z tym, że jest to robione notorycznie i dlatego przedłużają żebym doładował konto,bo wiedzą że konto jest ważne po migracji na RBM 5 tylko 2 dni więc napisałem posta żeby pilnować migracji,do końca listopada było normalnie od kilkunastu minut do kilku godzin,z tym że zaznaczam że jest to robione non stop na tych samych kartach jak jest z świeżą kartą nie sprawdzałem