• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 19 z 97
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 97
 #838323  autor: hollender
 04 gru 2015, 18:20
mam rozwiązanie waszych problemów z tymi skracanymi ważnościami konta,należy się powoływać na stanowisko konsultanta z drugiej linii fakt mobile i ten co odbierze telefon musi wam uznać reklamację na wazność konta i nie może się wykręcać regulaminem i dowolnie go interpretować,w play na karte lubię to i play rok ważność konta i red bull energy ma być rok ważności konta po przeniesieniu pod warunkiem że na fakcie też mieliśmy rok ważne konto i tyle
 #838326  autor: hollender
 04 gru 2015, 18:37
a i jeszcze jedno,jeśli chodzi o rok ważne konto na taryfie red bull na karte 5 to już koniec z tymi przejściami z faktu,to że nam się wyswietla ta opcja to nie ma możliwości reklamacji jest i będzie to tłumaczone błedem systemu i nie bawem zostanie to usunięte,operator dalej po nowym roku bedzie udostepniał darmowy internet LTE tylko nie jest określone do kiedy ponieważ jest tworzona nowa oferta i taryfa RBM na karte 5 zostanie wycofana ,choć ci co ją mają bedzie dalej działać tak jak rbm na karte 7 ale obie te oferty stracą na atrakcyjności i zostanie nam tylko migracja na nową,co będzie w nowej zobaczymy ,ta wiadomość jest z dobrej reki nie z rękawa,sprawdźcie sobie czy z posta wyżej działa to powoływanie się na konsultanta z drugiej linii i dajcie znać czy miałem rację
 #838328  autor: hollender
 04 gru 2015, 19:07
a taryfę rbm na karte 5 i tak by usuneli z faktu wcześniej czy później ,tylko wpływ na tą decyzje że zrobili to teraz ,miały skargi ,które zaczęły spływać do operatora od klientów sieci że nikt ich nie informuje o promocjach i takie tam, plus doszedł wątek sprzedaży tych kart na min. alledrogo
 #838450  autor: maciekk
 05 gru 2015, 15:24
Witajcie. Właśnie byłem w salonie playa, przniosłem numer na karte z innej sieci do RBM na karte. Zobaczymy co z tego wyjdzie, po północy karta powinna mieć zasięg - tak powiedziała pani w salonie. Co ciekawe, nie potrzeba było żadnej specjalnej karty, wyjęła poprostu starter do tego PlayNK 5zł.
 #838460  autor: maciekk
 05 gru 2015, 16:41
eh, i jest problem, bo dopiero dziś rejestrowałem ten numer który chce przenieść, a to podobno do 7 dni trwa (w 2015 roku już 16 zaraz:)porażka, troche dłużej to potrwa
 #838478  autor: Gregrin
 05 gru 2015, 18:23
No tylko chyba u Plusa (i to od niedawna) rejestracja numeru trwa do 7 dni. Moim zdaniem ten krok nie przysporzy im popularności. Śmieszne, bo rejestracja jest potrzebna tylko w prepaidzie (a to nie jest najważniejszy segment dla operatorów) i starając się ja utrudniać wyrobią sobie złą opinie na cala markę.
 #838489  autor: bolek2004
 05 gru 2015, 19:10
hollender Twoje posty mnie nie przekonują zupełnie, też znam kogoś , kto zna kogoś i mówił mi że to czy tamto.
maciekk pisze:Witajcie. Właśnie byłem w salonie playa, przniosłem numer na karte z innej sieci do RBM na karte. Zobaczymy co z tego wyjdzie, po północy karta powinna mieć zasięg - tak powiedziała pani w salonie. Co ciekawe, nie potrzeba było żadnej specjalnej karty, wyjęła poprostu starter do tego PlayNK 5zł.
Mamy Ci zrobić zdjęcie czy co?
Przeczytałeś chociaż pierwszą stronę tego tematu? Co Twoja wypowiedź ma wspólnego z tematem?
Podpowiem, jest inny temat od takich rzeczy.
Z każdym dniem poziom tego forum spada. No ale co ja tam wiem.
 #838510  autor: maciekk
 05 gru 2015, 22:25
Chcę sie dostać do starej taryfy RBM na karte z przdłużeniem konta o 150 dni po doładowaniu za 50zł. Jeszcze ta opcja przeniesienie numeru play na karte do faktu i potem do rbm też dobra byłaby dla mnie jeśli nadal jest RWK możliwe, mam tu jakiś numer playnakarte.Interesuje mnie ten net LTE póki jest jeszcze.Wiem, że są te rzeczy na alegro.
 #838511  autor: adik
 05 gru 2015, 22:30
Pewnie nie czytał pierwszej strony bo to za dużo klikania dla niego.
Mnie tylko jedno śmieszy w tym wszystkim, a mianowicie jakim cudem przyjęli ci numer niezarejestrowany do przeniesienia, twoja historia jest ładną bajką , jak dla mnie to jesteś zwykłym trolem i tyle w temacie.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #838514  autor: maciekk
 05 gru 2015, 22:39
No zarejestrowałem numer i mam to na kartce papieru wydrukowane i podpisane, ale plusowi zajmuje widocznie troche czasu wprowadzenie kilku wyrazów do systemu
 #838518  autor: pafakt
 05 gru 2015, 23:12
maciekk pisze:Chcę sie dostać do starej taryfy RBM na karte z przdłużeniem konta o 150 dni po doładowaniu za 50zł. Jeszcze ta opcja przeniesienie numeru play na karte do faktu i potem do rbm też dobra byłaby dla mnie jeśli nadal jest RWK możliwe, mam tu jakiś numer playnakarte.Interesuje mnie ten net LTE póki jest jeszcze.Wiem, że są te rzeczy na alegro.
Do RBM 7 MNP nie przeniesiesz w ogóle. Do RBM 5 przeniesiesz kodem, ale nie pozostawi on RWK, a na infolinii ani RBM ani fakt nikt Ci tego nie przywróci bo o tej taryfie nie ma słowa w regulaminie ;-)
 #838524  autor: Maks SIM
 05 gru 2015, 23:26
Ciekawe czy ktoś dostał informacje n/t skracania ważności po migracjach do PNK LT / PNK RWK ??
Ostatnio zmieniony 06 gru 2015, 21:49 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #838528  autor: hollender
 05 gru 2015, 23:51
w Fakcie zaczęli blokować szybkie przechodzenie między taryfami,blokują a raczej przetrzymują jak najdłużej na swojej,więc jak ktoś ma ważne konto 2 dni to będzie musiał dzwonić na infolinię o przyspieszenie zmiany taryfy bo inaczej termin ważności przepadnie i doładowanie czeka nas
 #838529  autor: Maks SIM
 05 gru 2015, 23:56
holender - na jakiej podstawie wysnuwasz takie przypuszczenie że "zaczęli blokować" ??
czasami migracja trwa dłużej i to żadna nowość.
BOK FaktMobile pracuje bardzo dobrze i takie sugerowanie złośliwości z ich strony jest bezzasadne !

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #838533  autor: hollender
 06 gru 2015, 00:19
ano maks sim jest zasadne ,ponieważ korzystam sobie na tych zmianach taryf to widzę że moje konto zawiesza się na dużo dłużej niż dotychczas,jesli masz podejrzenia że sobie coś wymyślam to sprawdź na własnym koncie,oczywiście mówimy tu o przypadku kiedy robimy to na własny użytek a nie na wielu nowych starterach dopiero co aktywowanych w jakimś tam celu,choć to co ja robię to też jest nadużycie i podejrzewam że ma to jakiś zwiazek bo nie mogę zmienić taryfy od prawie 20 godzin
 #838547  autor: bolek2004
 06 gru 2015, 09:48
hollender Napisz z jakiej taryfy na jaką to się odbywa, czy chodzi o samo ustawienie Fakt, czy robisz to kodem czy przez konsultanta. Prośba o więcej szczegółów bo tak to nie wiadomo o co chodzi. Jakie komunikaty się wyświetlają jeśli kodem.
Przed grudniem migracja play-fakt-play wyglądała tak że po rozłączeniu konsultanta faktu żeby ustawił tą taryfę co następowało praktycznie po rozłączeniu (taryfa fakt) odczekiwało się około 3 godziny aby wrócić z powrotem do play, w międzyczasie doładowując konto i migracja kodem szła bez problemu. Ale to było do końca listopada.
 #838554  autor: asdaf
 06 gru 2015, 10:33
Przenosiłem w piątek numer z RBM do Faktu i dosłownie minutę po rozłączeniu z konsultantem miałem wszystko pozmieniane: taryfę, blokady premium, Play24, nazwę sieci na telefonie.
Wczoraj ten sam numer przeniosłem do Play RWK (kodem) i tak samo kilka minut i taryfa zmieniona. Tylko wygląd Play24 pozostaje do tej chwili czerwony z logo Faktu a na telefonie wróciła nazwa RBM.
 #838615  autor: hollender
 06 gru 2015, 14:37
bolek2004,to się odbywa jak przechodzimy z RBM Energy do Faktu i trzeba dzwonić żeby przyspieszyli zmianę taryfy, a potem z Faktu za pomocą kodu na RBM na karte 5 to 18 godzin czekałem,ale myślę że ma to związek z tym, że jest to robione notorycznie i dlatego przedłużają żebym doładował konto,bo wiedzą że konto jest ważne po migracji na RBM 5 tylko 2 dni więc napisałem posta żeby pilnować migracji,do końca listopada było normalnie od kilkunastu minut do kilku godzin,z tym że zaznaczam że jest to robione non stop na tych samych kartach jak jest z świeżą kartą nie sprawdzałem
  • Strona 19 z 97
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 97
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 97