• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 179 z 446
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 446
 #896335  autor: xander21
 19 lis 2016, 20:43
Z ankietami to chyba jakieś oszustwo, bo odpowiadasz na kilka pytań i stwierdzają, że nie pasujesz. I tak każda ankieta. Czyli tak naprawdę odpowiadasz na kilka pytań i nic za to nie dostajesz. Chyba świadomie tak robią, zeby się nas pozbyć i nic nie dać. :(
 #896387  autor: lee
 20 lis 2016, 09:20
Najlepsze pytania z ankiet to były chyba te o dochody czy posiadany samochód.
Jestem ciekaw czy ktoś zaznaczył inną opcje niż: wolałbym nie odpowiadać na to pytanie hehe
 #896541  autor: Konoko
 21 lis 2016, 14:00
Działa znowu strona panelu badawczego panelfaktmobile.pl .Niestety w regulaminie nie ma już zapisu o jednorazowym bonusie za rejestrację (50min i 500BM).
Ciekawe, czy dostał ktoś z zarejestrowanych w panelu o tym powiadomienie??

"Panel Fakt Mobile zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie,
o których Uczestnicy będą powiadamiani drogą mailową. Brak odpowiedzi w terminie 30 dni
od otrzymania zmian w Regulaminie automatycznie oznacza wyrażenie przez Uczestnika
zgody na dokonane tych zmian"
 #896997  autor: Konoko
 24 lis 2016, 16:39
blacQ1 pisze:...Ps. a za ostatni kod przepraszam ,ale palnąłem gafą moja wina :)
To nie twoja wina , gafa jest po stronie Faktu. Sprawdzałem kod w gazecie , wydrukowali j (jot).
 #897389  autor: Tik-Tak
 26 lis 2016, 17:39
Znajoma mi osoba przy rejestracji numeru w Play otrzymała kartkę na której było już zaznaczone wyrażenie zgody na:

Potwierdzenie rejestracji

Wyrażam zgodę na:

(1) prowadzenie przez P4 sp. z o. o. lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem telefonu. Oświadczenie jest niezależne od czasu obowiązywania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.

(2) przetwarzanie danych transmisyjnych dla celów marketingu usług telekomunikacyjnych. Dane te będą przetwarzane w okresie obowiązywania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.

(3) prowadzenie marketingu bezpośredniego dotyczącego P4 sp. z o. o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących. Oświadczenie jest niezależne od czasu obowiązywania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.

(1), (2), (3) dodałem dla ułatwienia w ewentualnej dalszej rozmowie.

Jeżeli nie interesują mnie oferty, promocje P4 oraz Fakt to jest to dla mnie w dużym skrócie
(1) "nękanie" telefoniczne
(2) sprzedaż danych osobowych innym podmiotom
(3) "spam" w skrzynce pocztowej

Czy Fakt ma takie same pytania?
Formularz jest podobno w czerwonym kolorze.

O zgodach marketingowych w P4 i nie tylko przeczytałem kilka artykułów i wiem że każdy operator "wciska" te zgody marketingowe tyle ile może, nawet bez zgody i wiedzy właściciela numeru telefonu.

Otrzymałem informację że trzeba zgodzić się na wszystko, a może nie...
Nie mam zamiaru zgodzić się na te zgody marketingowe jak również kłócić się w salonie i wstrzymywać rejestrację innym jeżeli nie mam racji.

Mam pytanie do bardziej „upierdliwych”, wymagających użytkowników P4/Fakt jak to było w ich przypadku.
 #897404  autor: rudymax
 26 lis 2016, 20:12
Jeżeli rejestrujesz kartę w salonie, to zależy co podsunie Ci do podpisu pracownik. Nie ma reguły. Nie ma też obowiązku wyrażania zgód. Jeżeli rejestrujesz poza salonem np. w "Ruchu" to domyślnie wszystkie zgody są w systemie zaznaczone jako "brak zgody". Jeżeli już zdarzy się, że wyrazisz zgody (czy choćby jedną zgodę) nieświadomie, możesz ją zaraz cofnąć poprzez Play24. Możesz dowolnie wyrażać lub cofać zgodę. Możesz jeszcze w niektórych przypadkach wyrazić zgodę częściową.
 #897417  autor: Konoko
 26 lis 2016, 21:50
Pierwsze rejestrowałem Orange i Nju ,bezproblemowo. Z formularzem rejestracyjnym wydrukowanym ze strony www i wypełnionym tylko koniecznymi danymi, zgody zaznaczone w kwadratach na nie i wizyta w salonie firmowym.
Następnie w salonie T-M/Heyah i szok, kradzież danych przy sprawdzaniu dowodu (chyba to opisywałem) i rezygnacja z usług tego salonu, bez rejestracji, a mimo to co wyłudzili to zostało w systemie.
Następnie wizyta w salonie partnerskim Play/Fakt gdzie już na powitanie zastrzegłem, że podam tylko konieczne dane do rejestracji i bez zgód, spisali jednak nr dowodu , ale już wyrobiłem nowy bo mijał termin ważności.
Kolejna próba z Heyah i znów klapa bo system bez kodu pocztowego i daty urodzenia podobno nie działa.
Do rejestracji zdecydowanie polecam wizyty w Ruchu lub na Poczcie, tam nie ma chcących wszystko wiedzieć pseudokonsultantów.
Bardziej "upierdliwi" powinni pisać skargę do operatora (z kopią wysłaną do UKE) w przypadku odmowy rejestracji.
 #897425  autor: Rebeliant
 26 lis 2016, 22:56
Rejestrowałem kilka razy i nigdy nic nie mówiłem, ale sprawdzałem przed podpisaniem. Za każdym razem miałem domyślnie wszystkie zgody zaznaczone na NIE. W plejowatych można bez problemu wycofać zgody poprzez zgłoszenie + stop spam SMS-em i nic nie przychodzi.
 #897497  autor: Gregrin
 27 lis 2016, 14:41
Dzisiaj w okolicach godziny 13 miałem jeszcze pakiet netu z vouchera (z data do wczoraj). Chciałem aktywować nowy ale zamiast niego dostałem pakiet sms. Po rozmowie z konsultantka aktywowano mi pakiet 50MB i skumulował się ze starym ;)
  • Strona 179 z 446
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 446
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 446