DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 179 z 203
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 203
 #1141457  autor: KC-KARLOS
 11 sty 2023, 19:46
bezmaktek451: jakie oszustwo? Promka 50% więcej do doładowania została wycofana na 2 miesiące przed przymusową migracją z taryfy 2012. Z tego powodu nie licz na żadne rekompensaty.

asdaf: sprawdź stan konta *101#, przyznawanie RWK potrwa jakiś czas. Oni wiedzą, kto był w taryfie 2012 i tylko tym osobom dają dłuższą ważność konta.

lee: mi się chyba zakup Mini3 opłacił, bo konto mam teraz ważne 2 lata, choć wolałbym aby mi te 3 zł zwrócili i pozostał ten rok. Ale na 2 lata wychodzących się nie obrażę :D

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141464  autor: asdaf
 11 sty 2023, 20:35
Karlos20 pisze:
11 sty 2023, 19:46
asdaf: sprawdź stan konta *101#, przyznawanie RWK potrwa jakiś czas. Oni wiedzą, kto był w taryfie 2012 i tylko tym osobom dają dłuższą ważność konta.
Wczoraj zostałem "zasypany " smsami, że moja taryfa zostaje zmieniona na #chcewszystko. To raz. Drugi raz gdy zaczął się szum, że niektórym została skrócona ważność konta otrzymałem smsa , że moja taryfa zostaje zmieniona na ... "Virgin 2" .
Ps. Nie skrócili ważności dlatego się nie martwię, że nie wydłużyli. :)
 #1141496  autor: ManiacGSM
 12 sty 2023, 10:59
Mam nadzieję że Play szybko się upora ze swiomi pomysłami. Mam jeden leżak VM.
Po zalogowaniu do aplikacji Virgin, kręci się "kółeczko" i aplikacja niby się ładuje, ale w nieskończoność. Próba dodania numeru do Play24 kończy się komunikatem "coś poszło nie tak"
Miał/ma ktoś z Was podobne problemy?
Dzwoniłem na info Play'a, ale konsultant odpowiedział mi że VM ma swoją własną aplikację i dlatego też nie udało mi się przypisać numeru do Play24. Ehh... Rąsie opadają.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #1141569  autor: KC-KARLOS
 13 sty 2023, 09:51
ratatam: bo Play przeniósł numery Virgin na swoją platformę billingową, przy okazji przenosząc osoby z taryfy 2012 na nowszą.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141576  autor: Remington
 13 sty 2023, 11:27
Wątpię by routing internetu zależał od systemu billingowego. Prędzej zmienili nazwę hosta lub właściciela puli adresów IP (skoro wchłonęli starą firmę).

Czy są jakieś przesłanki na to, że też numery niemigrowane z taryfy 2012 zostały przeniesione?
 #1141578  autor: KC-KARLOS
 13 sty 2023, 11:42
Remington: komunikaty błędów połączeń są już Playowe, nie ma blokady na opcje premium (czy błędu połączeń z numerami 800), stan konta pokazuje jak w Play, wraz z kontem promocyjnym, infolinia automatyczna o cenach w roamingu też jest z lektorką dla Playa (na platformie Virgin głos był inny, też kobiecy).
Albo przenieśli na platformę billingową Play albo playową scalili z tą dla Virgin.
Sam byłem na taryfie 2012 i stare karty miały wszystko tak samo jak w Play bez dostępu do LTE. Po jej wymianie wpadłem do platformy Virgin, ale zachowałem parametry taryfowe. Teraz po przymusowej migracji niejako wróciłem do playowych parametrów sieciowych, mogli to zrobić dla wszystkich numerów, również z domyślną taryfą #ChcęWszystko.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141580  autor: Remington
 13 sty 2023, 12:09
I to masz na numerze będącym dotąd w taryfie Wszystko? Tak, to by znaczyło, że zmigrowali nomen omen wszystko :)

Czy coś odpowiada kod *163# ?

Próbowałeś może włożyć SIM do iPhone i zobaczyć czy da się aktywować WiFi Calling (ekran z regulaminem)?
 #1141589  autor: KC-KARLOS
 13 sty 2023, 14:42
Remington:
> Kod *163# nie działa (zwraca komunikat o błędnym kodzie).
> Wysłałem START na 282 aby na numerze spróbować włączyć IMSa. Wysłali w odpowiedzi, że realizują moje zlecenie. Ręczna próba włączenia VoWiFi kończy się komunikatem o potrzebie skontaktowania się z Play.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141768  autor: klaudia123
 15 sty 2023, 22:07
Karlos20 pisze:
13 sty 2023, 09:51
ratatam: bo Play przeniósł numery Virgin na swoją platformę billingową, przy okazji przenosząc osoby z taryfy 2012 na nowszą.
To bardzo dobra informacja :) Oby odpalił usługi VoLte/Wifi i odkopali aplikację jak w Folx/Play Next, zyskując samodzielne MNP...
Zyskają ogarnięty bałagan, samo Virgin będzie w systemie na zasadzie Faktu, a i oferta konkurencją dla Flex/Nju. Sama marka będzie "ta tańsza", jak u pozostałych z Plush/Heyah/Nju...
Stracili trochę w MNP, a tutaj ładnie można naciągnąć statystyki.
 #1141771  autor: KC-KARLOS
 15 sty 2023, 22:28
klaudia123: na razie na to daleka droga. VoLTE / VoWiFi w Virgin nadal nie działa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141778  autor: klaudia123
 15 sty 2023, 22:45
Karlos20 pisze:
15 sty 2023, 22:28
klaudia123: na razie na to daleka droga. VoLTE / VoWiFi w Virgin nadal nie działa.
Problem z kartami sim z czasów platformy VM, czy systemowy?
Na już, to nowa taryfa w systemie PLAY, reklama 5G, VoLte/WiFi z aplikacją PLAY w kolorach VM :mrgreen:
Marketing zapewne chciałby aplikację, subskrypcje z karty płatniczej i już wszystko się wydłuża...
Jedna wtopa wizerunkowa więcej/mniej dla PLAY, nic nie zmieni :)
Najprościej im będzie, dla nowych aktywacji, zapewnić komplet usług z swobodą przejścia pomiędzy taryfami pre-paid z oferty PLAY. A starzy jakoś przeżyją :D heyah01 też startował jako eksperyment na użytkownikach :D
Ostatnio zmieniony 15 sty 2023, 22:52 przez klaudia123, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1141780  autor: KC-KARLOS
 15 sty 2023, 22:51
klaudia123: raczej systemowy. Będąc jeszcze na starej taryfie 2012 wymieniłem kartę SIM, aby na niej działało LTE (na tych starych w taryfie 2012 nie było LTE). I dzięki temu po jej wymianie, karta trafiła do platformy billingowej Virgin.
Po przymusowej migracji, numer wrócił do platformy Playa, ale ustawienia taryfowe i usługowe się tylko minimalnie zmieniły (komumikat o stanie konta jak w Play [na VM nie było salda promo i środki były ważne do godz.00:00:00], głos komunikatów jak w Play, info o roamingu - jak w Play [w VM był inny damski głos], połączenia na numery 800 - zaczęły działać [w VM był komunikat, iż takie połączenie nie może być zrealizowane z przyczyn technicznych]).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141781  autor: klaudia123
 15 sty 2023, 22:56
Czyli idąc po kosztach i na szybko... Nowa aktywacja to nowa/ta sama oferta, ale sim w systemach PLAY z kompletem usług. A dla obecnych, wymiana karty sim na koszt użytkownika czy z rabatem na FV.
Abonament łatwiej im migrować, a pre-paid właśnie przenieśli...
Ostatnio zmieniony 15 sty 2023, 23:03 przez klaudia123, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1141782  autor: KC-KARLOS
 15 sty 2023, 22:59
klaudia123: wymiana karty jest darmowa. Operator nawet gdzieś na stronie czy w regulaminach informuje, że jeśli ktoś będzie mieć kłopoty z aktywacją pakietów zintegrowanych (czy to ze środków z konta czy poprzez płatność online), powinien zamówić darmowy duplikat karty SIM, np. poprzez Selfcare Virgin lub na infolinii.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1142111  autor: lee
 20 sty 2023, 18:07
Minęło trochę czasu a ja nadal nie mogę zmienić ustawień premium na dwóch numerach.
Ustawili sobie na sztywno blokadę przychodzących prenumerat próg kwotowy 35pln i brak blokady maksymalnej jednorazowego zdarzenia.
Limit 0 nie działa. Wyłączenie całkowite premium też nie działa.
Przed zmianami miałem włączone opcje z Play właśnie z tymi blokadami a teraz lipa.
 #1142112  autor: ratatam
 20 sty 2023, 18:37
Remington pisze:
13 sty 2023, 11:27
Wątpię by routing internetu zależał od systemu billingowego. Prędzej zmienili nazwę hosta lub właściciela puli adresów IP (skoro wchłonęli starą firmę).
Tak jak pisałem ruch internetowy kierowany jest już bezpośrednio po infrastrukturze sieciowej Playa. Stare adresy IP i AS nie są już używane.
I niekoniecznie musi mieć to związek ze zmianą systemu billingowego.
  • Strona 179 z 203
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 203
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 203