• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 173 z 176
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
 #1183162  autor: macqmacq
 23 lis 2024, 20:49
A ja zleciłem przeniesienie on-line w czwartek 21.11, jeden nr z a2-mobile, drugi z play.
Dzisiaj dostałem info, że przesyłka już czeka w moim mieście na dostarczenie przez DPD. Więc w poniedziałek odbiorę oba starterki :mrgreen:
Tak to działa on-line ;-)
 #1183166  autor: 88aska88
 24 lis 2024, 00:22
Sinpelo pisze:
23 lis 2024, 21:27
A ja czekam i czekam i czekam...
Już 7 dzień bez tymczasowego...

U mnie zgubiono dokumenty... 4 dni robocze nic się nie dzieje, numer tymczasowy jest, bok udaje głupa iż numer się przeniesie, a data minęła... i tak czekają na dokumenty...
 #1183167  autor: babciagienia1p
 24 lis 2024, 09:43
Orange
Sinpelo pisze:
23 lis 2024, 21:27
A ja czekam i czekam i czekam...
Już 7 dzień bez tymczasowego...
Możesz czekać do u... śmierci. Jak nie ruszysz t... i nie pójdziesz do rozsądnego salonu, gdzie będziesz cisnąć, żeby zdiagnozowali problem, nic z tego nie będzie.
verona1 pisze:
21 lis 2024, 00:42
Sinpelo jeśli nie ma na karcie nr tymczasowego to numer się nie przeniesie, odkręć to jak najszybciej żeby numer przenoszony nie wisiał gdzieś w niebycie.
 #1183170  autor: babciagienia1p
 24 lis 2024, 10:21
Orange
@Sinpelo
Czat nic Ci nie pomoże. To [WYMODEROWANO]
Musisz znaleźć rozgarniętego i chętnego do pomocy pracownika/-czkę w jakimś salonie.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2024, 11:22 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 5 razy. Powód: Szanujmy pracujących tam ludzi na zlecenie operatora - niezależnie co o nim myślimy i co oni robią, aby biedny pracownik dążył do pogoni za prowizją.. Skoro ktoś inaczej myśli - zatrudnij się na takiego doradcę.
 #1183173  autor: KC-KARLOS
 24 lis 2024, 11:31
Naprawdę komuś przeszkadza tryb MNP do OFNK drogą online? Nie ma z tym problemu. Promocja na RWK + 1000 GB nadal trwa. Te 2 tygodnie można poczekać. A jak komuś przeszkadza postępowanie operatora, który woli naciskać na pracownika salonu aktywację abonamentową (za to ma zarobek i też proszę go zrozumieć) - wiecie, do kogo uderzyć, ale nie łudźcie się, że pan Wojtek pomoże, bo to góra o tym decyduje. Zawsze można wybrać innego operatora, który ma inne podejście do tematu - tyle ode mnie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1183183  autor: Sinpelo
 24 lis 2024, 12:47
Karolu, postep to by był gdyby można było w 100 procentach przenosić numery online i odbierać karty w paczkomacie jak np. w redbull mobile.

Jeżeli tks będzie to wówczas przeniosę numer on-line
 #1183190  autor: 88aska88
 24 lis 2024, 13:44
Sinpelo pisze:
24 lis 2024, 12:47
Karolu, postep to by był gdyby można było w 100 procentach przenosić numery online i odbierać karty w paczkomacie jak np. w redbull mobile.

Jeżeli tks będzie to wówczas przeniosę numer on-line
Heyah01, Flex.. tam umieją, ale operatorom się nie chce, a już rejestrować numery on-line umieją..
 #1183196  autor: 88aska88
 24 lis 2024, 14:28
Sinpelo pisze:
24 lis 2024, 13:46
Asia dokładnie. A już abonamencik to nawet telefonicznie zalatwia
Całkowicie rozumiem Operatora - chce zarobić - ale niech Klienta karciarza, da w obsługę on-line gdzie ma min. koszty.
Najlepiej obsługa w aplikacji/www + starter z kiosku.
Można takiemu zaoferować zniżkę na abonament... zawsze ktoś się skusi. Ale to PL, tu wręcz traci się Klienta bo robi mu się pod górkę.
Ewentualnie Operator jest tak bogaty, iż nie widzi możliwości dodatkowego zarobku.

U mnie dokumenty nadal zaginęły, nikt nic nie wie, wnioski MNP są aktywne więc nic z numerami nie zrobię, a dane osobowe są gdzieś...
 #1183231  autor: 88aska88
 25 lis 2024, 14:00
Dokumenty "chyba" się znalazły, bo ostrej wymianie zdań z BOK i konsultacjach w O jakby jeszcze nakłamać...

I taki bonus, wszystkie bonusy/pakiety, wszystko możecie włączyć JUŻ, byle tylko data przeniesienia minęła. Bo jest to "przewidywana data", Umów Orange nie musi respektować, to Klient musi...
Jak burdel z obsługą był tak jest, nikt nie chce nic zrobić i byle tylko być oraz wciskać szkodliwe produkty.
 #1183233  autor: Window
 25 lis 2024, 14:38
88aska88 pisze:
24 lis 2024, 13:44
Sinpelo pisze:
24 lis 2024, 12:47
Karolu, postep to by był gdyby można było w 100 procentach przenosić numery online i odbierać karty w paczkomacie jak np. w redbull mobile.

Jeżeli tks będzie to wówczas przeniosę numer on-line
Heyah01, Flex.. tam umieją, ale operatorom się nie chce, a już rejestrować numery on-line umieją..
A też weryfikować w MV można online od kuriera odbierasz jedynie kartę i wio masz numer przeniesiony/aktywowany.
 #1183571  autor: Window
 03 gru 2024, 15:17
W Webowym Mój Orange możesz zobaczyć w Moje Sprawy - przy Przenosiłeś numer? masz wszystkie numery jakie przenosiłeś bądź przenosisz
 #1183641  autor: matias55
 04 gru 2024, 15:15
Dzięki,

Salon ma mnie w WYMODEROWANO, czyli to, co czytałem. Nie bierzesz abonamentu, to nie dasz rady przenieść. Zamiast wysłać wnioski przez platformę lokalizacyjno-informacyjną to zbywają pisząc maile gdzieś.
Ostatnio zmieniony 04 gru 2024, 15:21 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: wulgaryzm
  • Strona 173 z 176
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176