Jest widoczna. W aplikacji play24, pulpit-->pokaż więcej środków-->promocyjne minuty do wszystkich.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
zaqu222 tak wiem. Teraz sprawdzałem i już jest widoczna (rano nie była widoczna). Minut mi jeszcze nie dodaje. Dzwonię i sprawdzam z sieci Orange.
Nie dodaje mi nadal minut z Orange. Konsultant próbował mi wmówić,że nie ma już ZM.
Ale ja twardo, niech dobrze sprawdzi. Czekam co dalej, sprawa została zgłoszona.
ps. Dlaczego nie mogę zalogować się na forum Telepolis w telefonie, tak jakbym hasło źle wpisywał?
Ale ja twardo, niech dobrze sprawdzi. Czekam co dalej, sprawa została zgłoszona.
ps. Dlaczego nie mogę zalogować się na forum Telepolis w telefonie, tak jakbym hasło źle wpisywał?
paw: zadzwoń z Orange do Play zalogowanym na sieci 2G. A najlepiej, żeby obie strony były w zasięgu 2G.
Co do logowania na forum - usuń historię przeglądania lub ciasteczka/pliki tymczasowe i spróbuj jeszcze raz. Kolejne pytania w tej sprawie kieruj na dedykowaną część forum > viewforum.php?f=6
Co do logowania na forum - usuń historię przeglądania lub ciasteczka/pliki tymczasowe i spróbuj jeszcze raz. Kolejne pytania w tej sprawie kieruj na dedykowaną część forum > viewforum.php?f=6


Tak jak pisałem wcześniej karta Orange musi być zalogowana do 2G. A karta Play może być zalogowana do 2G lub 3G.
Tylko co to mnie powinno interesować czy Ktoś ma w 2G 3G czy 4G.
Nigdzie tego nie ma w regulaminie. Jest krótko 2za1 i reszta mnie nie interesuje.
Nigdzie tego nie ma w regulaminie. Jest krótko 2za1 i reszta mnie nie interesuje.
Tutaj nie ma nigdzie napisane, że ma być w 2.....3.....4GSzczegóły dotyczące Oferty Promocyjnej „Zbieraj minuty w Play Fresh”.
3. Dzięki usłudze „Zbieraj minuty w Play Fresh” Użytkownik otrzymuje jedną pełną
minutę na połączenia głosowe wychodzące do wszystkich krajowych sieci
komórkowych oraz na krajowe numery stacjonarne, za każde dwie pełne minuty
odebranego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i w zasięgu Sieci
Telekomunikacyjnej P4 połączenia głosowego przychodzącego od innych
operatorów krajowych i zagranicznych.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2025, 14:16 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli ciebie to nie interesuje to operatora tym bardziej. Usługę tworzono w czasach gdy natywna obsługa połączeń telefonicznych była oczywistością. Dzisiaj wszystko de facto leci jako voip, więc nie dziw się że takie rzeczy się dzieją. Możesz "kopać się z koniem" i pisać reklamacje, ale prędzej doczekasz likwidacji Fresh'a niż skonfigurowania usługi zgodnie z twoimi oczekiwaniami.
Na swoje żale i utyskiwania znajdziesz wątek tu > viewtopic.php?f=3&t=128669
Ktoś sie orientuje czy są jakieś plany wyłączenia tej opcji przez operatora ?
Planuje przenieść jeden ze swoich dwóch numerów:
www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=1186249#p1186249
ale ten główny "daily" jest właśnie w niebanalnej promocji z tematu
Planuje przenieść jeden ze swoich dwóch numerów:
www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=1186249#p1186249
ale ten główny "daily" jest właśnie w niebanalnej promocji z tematu

A jednak interesuje to Operatora.MariuszY pisze: ↑06 lut 2025, 20:53Jeśli ciebie to nie interesuje to operatora tym bardziej. Usługę tworzono w czasach gdy natywna obsługa połączeń telefonicznych była oczywistością. Dzisiaj wszystko de facto leci jako voip, więc nie dziw się że takie rzeczy się dzieją. Możesz "kopać się z koniem" i pisać reklamacje, ale prędzej doczekasz likwidacji Fresh'a niż skonfigurowania usługi zgodnie z twoimi oczekiwaniami.
Na swoje żale i utyskiwania znajdziesz wątek tu > viewtopic.php?f=3&t=128669
Po złożeniu reklamacji otrzymałem odpowiedz:
"Pana reklamację uznałem za zasadną. Przepraszam za niedogodności. Dodałem do Pana konta 100 minut promocyjnych. W ramach rekompensaty doładowałem Pana konto za 10 zł i wydłużyłem ważność Pana konta o 60 dni. "
Minut dalej nie dodaje więc po tygodniu następna reklamacja.
Teraz dostałem odp: "nie przyznaliśmy 23 minut. Dodałam do Pana konta w ramach rekompensaty 50 minut na rozmowy............. Zgłosiliśmy problem z pakietem"
Przy złożeniu pierwszej reklamacji zadzwonili do mnie z Play. Poinformowali o regulaminie, przytoczyli cytat o rozmowach przy których nie dodaje minut.
Ja powiedziałem, że kartę sim mam włożoną w starą Nokię i po sprawdzeniu przez Konsultanta reklamacje zostają uznawane. Mnie nie interesuje czy Ktoś dzwoni z VoLTE czy 4G. Ja mam 2G/3G. Problem z przyznawaniem minut byłby gdybym miał sim w smartfonie. A jednak warto kopać się z Koniem.
Jeżeli dalej nie będą mi przyznawane minuty to złożę następną reklamacje.
paw: przyzwyczaj się, to Play. Mydlą oczy, przyznają minutki i złotówki oraz powiedzą "spadaj". Nie licz na rozwiązanie problemu, bo go nie naprawią, wiedząc, że w statystykach Fresh + ZM ma mniej niż 3% bazy prepaid, więc pójdą pod nóż.
Polecam nie gromadzić minut, tylko przygotować się na zblizającą migrację przymusową do innej taryfy. Minuty przy przymusowej zmianie i tak dostaną nową ważność (180 dni), bo tak operator robi już od lat, gdy migruje klientów na nowsze taryfy.
Polecam nie gromadzić minut, tylko przygotować się na zblizającą migrację przymusową do innej taryfy. Minuty przy przymusowej zmianie i tak dostaną nową ważność (180 dni), bo tak operator robi już od lat, gdy migruje klientów na nowsze taryfy.


KC-KARLOS: numer z ZM to taki telefon zapasowy (stacjonarny). Jak zlikwidują ZM to albo FAKT MOBILE albo OFNK i 29zł na rok.
paw: i większy koszt utrzymania. Fajny masz wybór między Faktem a droższym OFNK, jeśli numer służyłby do rozmów, skoro są alternatywy, np. tani Mobilny Telegrosik za 9/mc (też zasięg Play).


Czyli jednak miałem rację, bo reklamacja nie rozwiązuje problemu, ponieważ operatora to nie interesuje. Otrzymujesz jedynie rekompensatę i, być może, tak długo jak długo będziesz te reklamacje pisał. Rzecz jednak nie w tym by z usług korzystać na zasadzie reklamacji, lecz by usługi działały prawidłowo. Dalej twierdzę, że:
MariuszY pisze:...prędzej doczekasz likwidacji Fresh'a niż skonfigurowania usługi zgodnie z twoimi oczekiwaniami.
MariuszY: A jedna zmiana jest. Dzisiaj z T-Mobile (telefon HUAWEI) minuty zostały nabite. Druga rozmowa z PLUS (telefon IPHONE) minuty zostały nabite. Wczoraj rozmowa z Orange przy włączonym 4G ale bez VoLTE też minuty nabiło.
W sieci Orange przy włączonym VoLTE nie dodaje minut ale przy wyłączonym VoLTE w 4G i włączonym internecie już nabija minuty.
W sieci Orange przy włączonym VoLTE nie dodaje minut ale przy wyłączonym VoLTE w 4G i włączonym internecie już nabija minuty.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2025, 12:03 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o używanie opcji "edytuj post", zamiast podbijania go kolejnym.
https://www.play.pl/pomoc/dokumenty/komunikaty
Według Play24 na podstawie tego Play Fresh oraz zbieraj minuty zostały wyłączone. Wiem że to stara oferta ale dla osób starszych w sam raz była.
Według Play24 na podstawie tego Play Fresh oraz zbieraj minuty zostały wyłączone. Wiem że to stara oferta ale dla osób starszych w sam raz była.
mpiotrek: pomyliły się Tobie taryfy. PNK 2.0 to dawne taryfy Red Bull Mobile na kartę - zmieniły nazwę po zakończeniu współpracy marketingowej Playa z Red Bullem w 2023 roku.
Play Fresh jeszcze działa z ZM, jeśli ma to ktoś włączone.
Play Fresh jeszcze działa z ZM, jeśli ma to ktoś włączone.


Fresh działa nadal. Mam tą taryfę
Dobry humor podstawą dnia.
Mi się nie pomyliły ale chyba w Play24 sami nie wiedzą co i jak się nazywa
Pisałem wczoraj do dwóch osób i mówili mi ze Play Fresh zostało wyłączone i zbieraj minuty też i wysłali link do strony Play. Nawet jak im pisałem że tam są inne taryfy wyszczególnione mówili że to dotyczy Fresha. Jak mówiłem że Play24 pokazuje dalej Fresh to dalej szli w zaparte. Dlatego pytam tutaj. Ja z tego nie korzystam tylko moja mama której nie działa zbieraj minuty

mpiotrek: komunikat jest jasny, to NIE jest Play Fresh, które jest grupą 4 taryf aktywnych od 2009 roku, czyli dłużej, niż Red Bull Mobile od 2011 do 2023 roku - czyli Play Na Kartę 2.0 od 2023 roku do 6 marca 2025.
Jeśli są wątpliwości, w Play24 sprawdzamy stan aktualnej taryfy. A dopóki sami czegoś nie zrobimy, stara taryfa pozostaje. Też w poprzednich postach pisaliśmy, że w niektórych przypadkach ZM nie działa prawidłowo i niektóre połączenia przychodzące nie dają ekstra minut.
Jeśli są wątpliwości, w Play24 sprawdzamy stan aktualnej taryfy. A dopóki sami czegoś nie zrobimy, stara taryfa pozostaje. Też w poprzednich postach pisaliśmy, że w niektórych przypadkach ZM nie działa prawidłowo i niektóre połączenia przychodzące nie dają ekstra minut.

