• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 97
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 97
 #838065  autor: matek451
 03 gru 2015, 15:38
W sumie to nic i tak nie stracimy, przeniesienie na inne taryfy oprócz RBM jest możliwe telefonicznie a kod *163# większość i tak używała do migracji z FM i RWK na RBM5. Teraz to właściwie nie jest potrzebne bo brak RWK na RBM5 po tej migracji nie wnosi nic nowego w stosunku do starterów RBM na kartę. A problem z luką i tym kodem jest im pewnie znany i pierwszym krokiem było skasowanie tego RWK.
 #838067  autor: grzegi
 03 gru 2015, 15:40
Furtka na *163# jest im znana na 100% - skoro co bardziej ogarnięci użytkownicy forum się połapali, to co dopiero odpowiednie osoby z działu technicznego operatora. Wiedzą o tym na 100%, tylko najwyraźniej skala przenosin przy użyciu tej metody jest na akceptowalnym poziomie i nie generowała dla nich tak wielkich strat i mogli sobie na to pozwolić.
 #838072  autor: Gregrin
 03 gru 2015, 15:50
Dla mnie to jest proste, nie maja tego w regulaminie wiec nie ma oficjalnego sposobu. Czy to błąd systemu czy przeoczenie oficjalnie nie ma się do czego czepiać i wyjaśniać.
PS Moim zdaniem zmiana czegoś w systemie play wcale nie jest taka prosta co można zauważyć po tym ze jak przy czymś grzebią to przy okazji psuja coś innego i naprawa tego to przeważnie kwestia kilku dni a odczuwa to znaczna liczba osób dla których zmiany pewnie nie miały być wprowadzane.
 #838076  autor: bolek2004
 03 gru 2015, 16:27
Co do samego kodu *163# to służy on do zmian taryf jeśli ktoś nie zna kodów na daną taryfę, działał odkąd pamiętam w play, służył właśnie do zmian taryf.
Kodu raczej nie zablokują, ale wystarczy że usuną z listy dostępnych taryf rbm5 i już, nie sądzę żeby to był dla play jakiś problem.
A co do skróconych ważności to jest to ewidentny błąd, który pewnie zostanie naprawiony bo występuje też w przypadku zmiany niektórych taryf bez udziału faktu czyli play>play.
 #838078  autor: hollender
 03 gru 2015, 16:43
jak bedziecie tak cudować z tymi przejściami i reklamacjami, że nie ma roku wazności konta w RBM na karte 5 ,to w końcu wyłączą ten darmowy LTE ,a tak to każdy by zapłacił i korzystał a tak to bedzie lipa,mało tego to widzę że reklamacje jeszcze chcecie składać i rościć pretensje, no ręce opadają,przeciez ta furtka by była dalej dla kazdego gdyby ludzie nie zaczeli przerabiac masowo kart na własny użytek czy do handlu, czytajac te forum to krew mnie zalewa jak czytam kiedy to i ile sobie kart zdążyłem przerobić ,opanować się radze na przyszlośc troszeczkę
 #838079  autor: Gregrin
 03 gru 2015, 17:03
hollender pisze: czytajac te forum to krew mnie zalewa jak czytam kiedy to i ile sobie kart zdążyłem przerobić
Gdzie tu czytasz o takich przypadkach ?? Naprawdę myślicie ze użytkownicy tego forum to problem a nie ludzie sprzedający karty na allegro w ilościach hurtowych ??
 #838086  autor: Maks SIM
 03 gru 2015, 17:34
Info z BOK FaktMobile:
- nie ma żadnych zmian w migracjach, obecna sytuacja to błąd w systemie
- zgłoszenia o błędach przy migracjach przesłane do działu technicznego w Play
Musimy niestety poczekać.....
hollender pisze:{....} czytajac te forum to krew mnie zalewa jak czytam kiedy to i ile sobie kart {.......}
hollender - Skoro takie oskarżenia wysuwasz wobec całego forum, to proszę podaj konkrety.
My na forum opisujemy zagadnienia, problemy związane z migracjami.
Prawdziwi szkodnicy znajdują się na znanym portalu aukcyjnym i ich możesz oskarżać o nadużycia, ale oskarżanie użytkowników forum, którzy sobie pomagają i wyjaśniają pewne problemy to nadużycie z Twojej strony. Oczywiście pewnych rzeczy -"tajemnic poliszynela" :D czasami lepiej nie pisać "wprost"...
___________
P.S
Może by zorganizować jakąś akcje i spróbować wychwycić takie aukcje i zgłosić za nielegalne?
Jest ktoś chętny ? :)
Ostatnio zmieniony 03 gru 2015, 17:55 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #838092  autor: hollender
 03 gru 2015, 17:54
tu ,akurat się mylicie drodzy koledzy,o tym przechodzeniu to nawet na forum play piszą między sobą,a to już zakrawa na absurd ,no gdzie jak gdzie, ale tam ?! przecież to czytają pracownicy play i zaraz robią zamieszanie, jak mamy teraz,a te cwaniaki z alledrogo to nie nazywają się handlarze tylko naciągacze i oszuści bo jeden z drugim ma dwie a nawet trzy rózne ceny tej samej karty licąc że ktoś nie spojrzy dokładnie na cene a wcześniej widział że kosztuje mniej i kupi bubla 3x drożej niż myślał,a jakie tam chwyty reklamowe stosują żeby od ludzi kase wyciągnąć,nawet wbrew postanowieniom regulaminu,a i na koniec te ogłoszenia to wygladają tak jak by to oni te startery mieli na wyłączność albo pójdę dalej "byli operatorami "tej sieci i oni dyktują warunki, ile za co i jak, itp.
 #838132  autor: hollender
 03 gru 2015, 21:28
greglin masz rację ,własnie złożyłem taką propozycję operatorowi żeby wystawiał startery na allegro ale na licytację,to będzie bardziej uczciwe i ludziska skorzystają a i firma bedzie miała dodatkowe źródło dochodu :lol:
 #838141  autor: german
 03 gru 2015, 22:17
Karta sim z migracją Fakt --> RBM Energy.
Operator infolinii RBM powiedział że by zadzwonił do Faktu.
Operator infolinii Faktu przedłużył ważność konta o rok.
 #838145  autor: grzegi
 03 gru 2015, 22:44
hollender pisze:jak bedziecie tak cudować z tymi przejściami i reklamacjami, że nie ma roku wazności konta w RBM na karte 5 ,to w końcu wyłączą ten darmowy LTE ,a tak to każdy by zapłacił i korzystał a tak to bedzie lipa,mało tego to widzę że reklamacje jeszcze chcecie składać i rościć pretensje, no ręce opadają,przeciez ta furtka by była dalej dla kazdego gdyby ludzie nie zaczeli przerabiac masowo kart na własny użytek czy do handlu, czytajac te forum to krew mnie zalewa jak czytam kiedy to i ile sobie kart zdążyłem przerobić ,opanować się radze na przyszlośc troszeczkę
Chyba sobie żartujesz. Operator ma wyłączyć jakąś możliwość, bo ludzie piszą reklamacje, że coś źle działa? Przecież oni dokładnie wiedzą ile osób robi takie triki z przenoszeniem i zgłaszanie reklamacji na pewno nie przesądzi o fakcie, czy wyłączą darmowe LTE, czy nie. Już się tak nie bój, że Twój idealny plan przestanie funkcjonować.
 #838151  autor: mikkel
 03 gru 2015, 23:08
Prawda jest taka że my mamy net za 5zł, plej ma statystyki a za wszystko płacą INNI.
 #838157  autor: hollender
 03 gru 2015, 23:38
grzegi,nie oceniaj ludzi swoją miarą ,w tym poście jest wyraźna krytyka osób,które robią z tego użytek i np.handlują na alledrogo wyciągając pieniądze,a co do obaw, to mam większe czy kiedyś ten naród zmądrzeje i przestanie grać na samodestrukcje ,bo takimi zachowaniami jak opisałem wyżej sam sobie dołki kopie
 #838166  autor: grzegi
 04 gru 2015, 00:48
W Polsce cwaniactwo i buractwo zawsze było, jest i niestety będzie. Oby tylko jak najmniej.
 #838189  autor: michcio123
 04 gru 2015, 09:32
Dzisiaj zmieniłem taryfę z lubię to -> pnk ważność wychodzących to ponownie 14dni. Niewiem tylko jak w przypadku zmiany z faktu do innych taryf.
 #838289  autor: reboot
 04 gru 2015, 15:36
Zmieniłem z Fakt na RBM Enegry.
Ważność zmieniła się z prawie roku do 2 dni (5.12).
Ponowny tel. na infolinię Fakt - konsultant twierdzi, że jestem w RBM, więc mam do nich zgłaszać błąd. Próba wytłumaczenia, że korzystałem z usługi oferowanej przez Fakt i to ich regulamin a nie regulamin sieci RBM określa przenoszenie numeru i utrzymanie ważności konta spełzła na niczym. Nawet prośby o połączenie z kimś wyżej nic nie dały "nie ma nade mną nikogo, kto może to zrobić, jest Pan w RBM, to tam proszę dzwonić".

Dzwonię do RBM - bry, mam problem z ważnością konta... Bry, proszę dzwonić do Faktu, bo to ich regulamin i ich sprawa...

Dzwonię do Faktu, odbiera ktoś inny, tłumaczę co jest grane i słyszę "zmienię to Panu", a ja oczy jak 5-złotówki "jak to możliwe, skoro inny konsultant twierdził, że się nie da". Gość mówi, że nie każdy ma uprawnienia, a szkolenia jak widać nie zawsze dają skutek.

WKS
 #838290  autor: Maks SIM
 04 gru 2015, 15:43
Dzisiaj 15:30
Ponowna testowa migracja PNK 5zł(0zł w Play) -----> PLAY Lubie TO
Ważność skrócona:
2015-12-05 23:59:59

Czy może ktoś dostał odpowiedz na zgłoszenie z wyjaśnieniem ?
------
reboot pisze:{.....}Dzwonię do Faktu, odbiera ktoś inny, tłumaczę co jest grane i słyszę "zmienię to Panu", a ja oczy jak 5-złotówki "jak to możliwe, skoro inny konsultant twierdził, że się nie da". Gość mówi, że nie każdy ma uprawnienia, a szkolenia jak widać nie zawsze dają skutek.
Trzeba niestety próbować parę razy dzwonić... do skutku..

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #838295  autor: bolek2004
 04 gru 2015, 15:57
To że komuś zmienią ręcznie datę ważności po kontakcie z bok nie załatwia sprawy, bo problem jak widać jest globalny.
  • Strona 18 z 97
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 97
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 97