• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 17 z 97
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 97
 #837901  autor: Gregrin
 02 gru 2015, 16:23
ricki123 pisze:zatem gdzie są jakieś regulaminy bom chyba oślepł i nic nie widzę
Ja tam będę walczył, dla zasady:)
Patrząc na to co pisze wyżej Maks SIM wychodzi na to ze to błąd systemu wiec nie ma co doszukiwać się zmian w regulaminach tylko pisać zgłoszenia o błędach i zadać rekompensat.
 #837946  autor: bolek2004
 02 gru 2015, 20:14
Zmieniłem przed chwilą taryfę play na kartę (0zł w play) na formuła play na kartę kodem i ważność na wychodzące jest poprawna, dodało jak zawsze 14 dni. Ważność mam do 16.12.2015r.
Więc błąd nie dotyczy wszystkich taryf albo już to naprawili.
 #837947  autor: limaK
 02 gru 2015, 20:21
Zgłoszenie na p24 rozpatrzone pozytywnie, konsultant oddzwonił i przywrócił poprzednią ważność konta. Niestety byłem na tyle zaskoczony rezultatem, że zapomniałem zapytać o powód całej sytuacji... Dlatego bardzo proszę osoby, które też oczekują na odpowiedź, by zapytały skąd się wzięły te problemy ;)
 #837956  autor: Maks SIM
 02 gru 2015, 21:16
Limak - mała prośba:
- mógłbyś dokładnie opisać migracje?
- z jakiej taryfy na jaką zmieniałeś?
- przez BOK Play, czy przez BOK FaktMobile ?

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #837971  autor: limaK
 02 gru 2015, 21:56
Fakt -> PNK Lubię to, przez BOK FM, zgłoszenie p24 też trafiło do Faktu. Konsultant mówił, że taką reklamacją powinien zajmować się Play, ale przecież nie miałem wpływu na to, gdzie to zgłoszenie trafi. Tyle tylko, że po smsie potwierdzającym jego przyjęcie wiedziałem już, że trafiło właśnie do Faktu. Konsultant obiecał to jakoś naprawić. Jest to pewnie sprzężone z kolorami na p24, bo dopytywał czy nadal mam czerwone, no i je też - zgodnie z zapowiedzią - zaktualizował.
 #837984  autor: grzegi
 02 gru 2015, 23:41
Panowie, a czy już wiadomo coś na temat faktu, że przy migracji z FM na RBM skraca ważność na pewno? (Powinno zostawić rok, jeżeli był rok na FM?) Jeżeli nie wiadomo, to mogę zadać zgłoszenie.
 #837985  autor: Daawid1993
 02 gru 2015, 23:47
Regulamin w ogóle nie przewiduje zmiany taryfy z FM na RBM 5 wiec nie sądzę abyś coś wywalczył pisząc zgłoszenie. Moim zdaniem to może być awaria systemu, trzeba poczekać
 #838000  autor: german
 03 gru 2015, 09:38
Trzeba czekać 24 godziny od momentu zmiany taryfy, o ile nie mogą przyjąć zgłoszenia, ze słów konsultanta wszystko może się zmienić. Wątpię :(
 #838007  autor: bolek2004
 03 gru 2015, 11:10
Coś jest rzeczywiście nie tak. Jak pisałem na poprzedniej stronie:
migracja pnk 0zł w play na formuła play na kartę - 14 dni na wychodzące czyli tak jak być powinno.
Dzisiaj:
migracja formuła play na kartę > pnk rok ważności konta - ważność się skróciła do 04.12.2015r.
 #838009  autor: matek451
 03 gru 2015, 11:12
Pytanie tylko jak złożyć zgłoszenie na Play 24 jeśli mimo taryfy RBM5 jest czerwono jak na fakt Mobile z zakładka zgłoszenia przekierowuje na stronę Fakt Mobile gdzie brak możliwości zgłoszenia reklamacyjnego ? Pozostaje kontakt mailowy lub telefon 799599999 i zdanie się na łaskę konsultanta FM mimo, że sprawa dotyczy braku RWK na RBM5 czyli Play?
 #838012  autor: bolek2004
 03 gru 2015, 11:22
Było już pisane że według regulaminu nie ma możliwości migracji z fakt do rbm 5 i z powrotem więc nie ma nawet sensu w przypadku tej taryfy pisać zgłoszenia bo będzie bezzasadne.
Oficjalnie można migrować tylko na energy.
Kto może niech pisze zgłoszenie przez play24 i utworzy wątek na forum play odnośnie tego, im więcej ludzi się wpisze tym większe prawdopodobieństwo że szybciej coś z tym zrobią, nie ważne czy migracja między taryfami play czy fakt mobile.
 #838015  autor: matek451
 03 gru 2015, 11:35
Nie jest to takie jednoznaczne, regulamin dotyczy jedynie migracji za pomocą Infolinii Fakt Mobile i nic nie pisze w nim na temat migracji za pomocą kodu *163# . Skoro istnieje taka możliwość migracji na RBM5 to jest ona legalna. Problemem jest brak przeniesienia RWK i to jak widać na wszystkich dostępnych taryfach. Zresztą regulamin http://faktmobile.pl/upload/userfiles/r ... 102015.pdf nic nie mówi na temat zachowania czy utraty RWK. Ogólnie to te czerwone strony z FM nie pozwalają złożyć reklamacji na Play24. Co ciekawe wcześniejsze migracje przez FM na RBM 5 czy RBM7 nie dawały tej czerwieni.
 #838022  autor: bolek2004
 03 gru 2015, 11:52
Jest jednoznaczne. Regulamin mówi tylko o możliwości migracji Fakt>Rbm Energy i tyle. A to że można nieoficjalnie kodem migrować na inne taryfy to już nie ma znaczenia. Zgodnie z regulaminem nie ma takiej możliwości bo nic o tym nie jest wspomniane.
Chcesz to zgłaszaj brak rwk w rbm5 ale wątpię czy rozpatrzą pozytywnie, nawet jeśli by tak się stało to pewnie nie długo zablokują możliwość migracji tym kodem na inne taryfy i tyle będzie.
 #838026  autor: matek451
 03 gru 2015, 12:18
Są osoby, które już złożyły takie reklamacje( FM-RBM5) i poczekamy co na to operator. Sam piszesz, że przy migracji FM na PnK też ważność na 2 dni i brak RWK czyli to problem ogólny i dotyczy migracji zgodnej z tym regulaminem. Tak jak pisałem ten regulamin w ogóle nie reguluje kwestii RWK. Migracja kodem jest poza tym oficjalna, skoro jest możliwość wyboru RBM5. To nie problem klienta a operatora, nie muszę znać tego regulaminu i w nim nie ma nic na temat migracji kodem i dla niej nie obowiązuje.
 #838035  autor: Gregrin
 03 gru 2015, 13:09
matek451 pisze:ten regulamin w ogóle nie reguluje kwestii RWK.
Z regulaminu przenoszenia z Faktu: pisze:Po zmianie oferty z Oferty Fakt Mobile na jedną z ofert wymienionych w pkt. 7:
a.
W przypadku zmiany na ofertę Play na Kartę Lubię to! oraz ofertę Play na Kartę Rok
Ważności Konta Użytkownik zachowuje kwotę wynikającą z Doładowania oraz
promocyjne złotówki przyznane na podstawie innych Ofert Promocyjnych, a okres ich ważności pozostaje niezmieniony,
b.
W przypadku zmiany na ofertę Play na Kartę Użytkownik zachowuje Pakiet Złotówek
wynikający z Doładowania (okres jego ważności wynosi 14 dni) oraz promocyjne złotówki
przyznane na podstawie innych Ofert Promocyjnych, a okres ich ważności pozostaje
niezmieniony,
c.
W przypadku zmiany na ofertę FORMUŁA MINI MAX na Kartę Użytkownik zachowuje Pakiet Złotówek wynikający z Doładowania (okres jego ważności wynosi 14 dni),
natomiast promocyjne złotówki przyznane na podstawie innych Ofert Promocyjnych
przepadają,
d.
W przypadku zmiany na ofertę Red Bull Mobile Energy na Kartę Użytkownik zachowuje
Pakiet Złotówek wynikający z Doładowania z niezmienionym okresem jej
ważności
, a promocyjne złotówki przyznane na podstawie innych Ofert Promocyjnych
przepadają,
e.
Niezależnie od oferty, przepadają wszelkie pakiety minut, bajtów lub SMS-ów, bonusy
za doładowanie, rabaty, uprawnienia lub usługi uzyskane przez Użytkownika na
podstawie dotychczasowych Ofert Promocyjnych lub regulaminów chyba, że warunki
tych innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej. Przepadają również wszystkie pakiety
minut, bajtów lub SMS-ów oraz rabaty przyznane w drodze indywidualnych ustal
eń z P4.
Ostatnio zmieniony 03 gru 2015, 13:15 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #838036  autor: ricki123
 03 gru 2015, 13:12
Jeśli w regulaminie nie ma nic i likwidacji rwk po migracji to widzę podstaw do skrócenia ważności konta. Proszę mnie też nie rozbawiać że jeśli można kodem zmigrować to jest z tym jakikolwiek problem. Operator udostępniając taki kod legalnie umożliwia migrację. Moje zgłoszenie jest rozpatrywane
 #838039  autor: Gregrin
 03 gru 2015, 13:21
ricki123 pisze:eśli w regulaminie nie ma nic o likwidacji rwk po migracji to nie widzę podstaw do skrócenia ważności konta. Proszę mnie też nie rozbawiać że jeśli można kodem zmigrować to jest z tym jakikolwiek problem. Operator udostępniając taki kod legalnie umożliwia migrację.
W regulaminie nie ma nic o zasadach przeniesienia do RBM5 co więcej według regulaminu nie ma takiej możliwości!
[quote="Pkt. 7:]Zmiana Oferty Fakt Mobile jest możliwa tylko na Ofertę Play na Kartę, Ofertę Play na Kartę Lubię to!, Formułę MINI MAX na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta
oraz Red Bull Mobile Energy na Kartę. [/quote]
Sa w nim opisane zasady przejścia do określonych taryf i tam są warunki ustawiania ważności konta (to co tu jest rozumiane przez "likwidacje RWK").
A na jakich zasadach chcesz żeby przenosili cie tym kodem skoro nie ma do tego regulaminie ??
Jesteś świadom ze każda zmiana taryfy ma swoje warunki ?? Normalne w taryfach pley'owych po zmianie taryfy ważność konta jest ustawiana na 14dni i środki przechodzą. U innych operatorów (np orange) środki nie przejdą po zmianie taryfy ani ważność konta.
To ze ważność konta przechodzi z faktu do niektórych taryf nie znaczy ze musi być tak w każdym przypadku (szczególnie nieopisanym w regulaminie).
Jaki jest problem z migracja kodem ?? Migrujesz i jesteś w innej taryfie. Ktos cie zapewniał jaka będzie ważność konta po takiej migracji ??
Jednak przypadki które obecnie są opisywane to ewidentny błąd systemu (i dotyczy wielu regulaminowych jak i nieregulaminowych zmian taryf) i pewnie uznają reklamacje ale nie wiem czy podawanie informacji konsultantom ze przenosiliśmy się kodem (który trzeba traktować jako niezalatana dziurę) jest dobrym pomysłem.
 #838064  autor: grzegi
 03 gru 2015, 15:34
@Gregrin - ale skoro po wklepaniu kodu *163# mam możliwość migracji do RBM5, to znaczy, że taka opcja istnieje. Mamy teraz dwie możliwości:

a) jest to opcja nieoficjalna, nieujęta w regulaminie - co nie byłoby takie dziwne

b) jest to niezałatana furtka w systemie - w co szczerze wątpię

Gdyby Play nie chciał umożliwiać opcji migracji z FM--> RBM5 to przecież już dawno by taką opcję dezaktywowali. Sporo osób z Play przecież czyta to forum, nie są w ciemię bici.

Nawet jeżeli migracja z FM--> RBM5 nie jest oficjalnie podana w regulaminie, a jest możliwa, to powinni się wypowiedzieć w takiej sprawie, że wcześniej, taka procedura pozwalała utrzymać RWK po doładowaniu, a teraz nie. Bez względu na to, czy jest to opisane w regulaminie, czy nie jest.
  • Strona 17 z 97
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 97
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 97