Mi to wygląda na pakiet awaryjny. We wrześniu gdy po 50 GB usługa totalnie padała jako dawali niestandardowo duże pakiety netu na pół/roku by obejść problem. Ustawione tak że jak kończyło się 50GB dzienne to dalej pobierało z tych pakietów. Pakiet 500 GB w obejściu problemu wcale nie był najmniejszy. Te dodatkowe pakiety i nasza usługa się nie sumują - w MiBOA jest to oddzielny pakiet a pod krótkim kodem ich nie widać.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale mi wyszło, że przyznany "pakiet - awaryjny" z sumował się z ponownym włączeniem usługi, bo do danych doszło 50GB z dn. dzisiejszego.babcia77 pisze: ↑08 sty 2020, 15:14Mi to wygląda na pakiet awaryjny. We wrześniu gdy po 50 GB usługa totalnie padała jako dawali niestandardowo duże pakiety netu na pół/roku by obejść problem. Ustawione tak że jak kończyło się 50GB dzienne to dalej pobierało z tych pakietów. Pakiet 500 GB w obejściu problemu wcale nie był najmniejszy. Te dodatkowe pakiety i nasza usługa się nie sumują - w MiBOA jest to oddzielny pakiet a pod krótkim kodem ich nie widać.
Inna sprawa w tamtym miesiącu jak sporo ściągnąłem danych (lekko ponad 50GB) przyszedł mi sms, że mi net zwolni i jak dobrze pamiętam po dwóch dniach i jednej nieudanej próbie na pobranie 1zł. prędkość mi wróciła.
A grom go wie. Odnoszę wrażenie że u każdego może być ciut inaczej. U mnie pakiety 50GB kumulują się inaczej niż u darekka - pisałem o tym w listopadzie. Różne też były pakiety "awaryjne". U mnie ten pakiet "awaryjny" się nie sumuje z codzienną paczką. Od września w naszej usłudze włącza się po 50 GB w jednym dniu kolejne 50 GB a nie schodzi "awaryjna" paczka. Poza tym bez włączonej naszej usługi można jechać na pakiecie "awaryjnym".
Ostatnio zmieniony 08 sty 2020, 15:35 przez babcia77, łącznie zmieniany 1 raz.
)
Mi jedynie, co pozostaje to poczekanie, aż czasowe dane wyparują 22go i przez 3 dni zobaczę jak to z tą kumulacją i dodawaniem GB, czy na 3dzień się wyzeruje, skoro dodaje do obecnego pakietu.
Jeśli masz faktycznie pakiet "awaryjny" to on nie zniknie i można korzystać z niego bez włączania usługi na kolejne 30 dni. Nie schodzą opłaty. Jedyny problem to ważność konta i pakietu "awaryjnego".
Pakiet dodatkowy u mnie widać tylko w MiBOA. Nie ma go ani w aplikacji mobilnej ani pod kodem do sprawdzania ilości neta.
3 dni sprawdzania stanu po pobraniu 1zł.
08.01.2020
Wysłane:
*103*22#
Odebrane:
Pozostalo do wykorzystania: 453646 MB. Waznych do dnia: 22-01-2020.
8. Sprawdz inne
9. Koniec
09.01.2020
Wysłane:
*103*22#
Odebrane:
Pozostalo do wykorzystania: 500522 MB. Waznych do dnia: 22-01-2020.
8. Sprawdz inne
9. Koniec
10.01.2020
Wysłane:
*103*22#
Odebrane:
Pozostalo do wykorzystania: 531503 MB. Waznych do dnia: 22-01-2020.
8. Sprawdz inne
9. Koniec
Różnica oczywiście bierze się, że korzystałem cały czas z netu i nie pobierałem danych od razu po doładowaniu 1zł. Nie dość, że wszystko zapisuje się do "bonusu" to po 3 dniach nic się nie skasowało z moich danych w sensie wyzerowania.
08.01.2020
Wysłane:
*103*22#
Odebrane:
Pozostalo do wykorzystania: 453646 MB. Waznych do dnia: 22-01-2020.
8. Sprawdz inne
9. Koniec
09.01.2020
Wysłane:
*103*22#
Odebrane:
Pozostalo do wykorzystania: 500522 MB. Waznych do dnia: 22-01-2020.
8. Sprawdz inne
9. Koniec
10.01.2020
Wysłane:
*103*22#
Odebrane:
Pozostalo do wykorzystania: 531503 MB. Waznych do dnia: 22-01-2020.
8. Sprawdz inne
9. Koniec
Różnica oczywiście bierze się, że korzystałem cały czas z netu i nie pobierałem danych od razu po doładowaniu 1zł. Nie dość, że wszystko zapisuje się do "bonusu" to po 3 dniach nic się nie skasowało z moich danych w sensie wyzerowania.
czy jest jakakolwiek szansa na zdjecie lejka 15mb/s czy pozostaje mi tylko walka w sadzie? bez limitu za 1zl wlaczyl mi jakis debil z konsultantow i nawet o tym nie wiedzialem przez prawie 2 miesiace. Oczywiscie boa napisalo, ze to przeciez tylko malutki blad, a internet mam idealny. Stracilem 70zl na infolinie techniczna platna jak kurtyzana po 2,5zl za minute i wymienilem karte. Oczywiscie pani anna z dzialu reklamacji napisala, ze wszystkie zgloszenia techniczne sa rozwiazane i wszystko jest cacy. Zrobilem chyba ze 20 zgloszen, stracilem przeszlo 20h na maile i tak od pazdziernika maja mnie w dupie. Przez blad jakiegos debila z konsultantow stracilem 30h i 100zl, ktore mi nie zwrocono, bo uwazaja ze nie ma problemu. Zostawilem numer zeby sie zresetowal na 40dni (mam drugi) i oczywiscie po wlaczeniu to samo 15mb/s. Ja pierdole. Ktos ma jeszcze lejek i jest chetny do pozwu z pomoca rzecznika praw konsumenta? Nie daruje tym bandytom mojego czasu. A oczywiscie u mnie to samo - 50gb resetuje sie codziennie. Psia ich mac.
Mam to samo - sprawa była w UKE, i nic to nie dało. Stanowisko T jest takie:
[email protected] przez mail8.dt-one.com
wt., 14 maj 2019, 12:28
do leszek
Drogi Kliencie,
prosimy o zapoznanie się z naszą odpowiedzią, która została udzielona w tym e-mailu.
W oparciu o nią prosimy o wypełnienie ankiety (znajdziesz ją tutaj). Zależy nam bowiem na poznaniu Twojej opinii na temat naszej odpowiedzi e-mailowej.
Odpowiedz na 9 krótkich pytań. Napisz co Ci się podobało? Co chciałbyś zmienić?
Chcemy doskonalić się w zakresie obsługi Klienta, zmieniać się dla Ciebie. Twoje opinie pomogą nam w tym.
Czas na wypełnienie ankiety to 10 dni od momentu otrzymania odpowiedzi.
Poniżej nasza odpowiedź na Twojego e-maila.
Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 16.04.2019 po ponownym zweryfikowaniu udzielonych dotychczas wyjaśnień uprzejmie informuję, że poruszane przez Pana aktualnie kwestie nie uzasadniają konieczności zmiany przedstawionego już stanowiska T-Mobile Polska S.A.
Raz jeszcze sprawdziłam parametry zasięgowe w Pana lokalizacji. Średnia osiągana prędkość wynosi 10-15 Mb/s jest ona zgodna ze specyfikacją usługi Internetu mobilnego. Osiągany zasięg jest bardzo wysoki - wynosi 5-6 kresek LTE. Stacja, z którą się Pan łączy pracuje prawidłowo. W okolicy (na innym nadajniku) występowała awaria przez którą sieć mogła być trochę przeciążona dlatego też w godzinach wieczornych i w weekendy mogły występować chwilowe utrudnienia – podkreślę jednak, że nie jest to nadajnik z którym łączy się Pana aparat.
Pragnę wyjaśnić, że weryfikując działanie usługi Internetu mobilnego na kontach Klientów, opieramy się na średniej oraz maksymalnej prędkości danych, ponieważ nie oferujemy w tej usłudze stałej prędkości. Zdaję sobie więc sprawę, że może Pan rejestrować spadki prędkości, w sieci radiowej nie stanowi to jednak nieprawidłowości.
Połączenia internetowe realizujemy głównie w technologiach 3G oraz LTE, ale też na różnych pasmach. Szczególnie w godzinach wieczornych czy w weekendy, kiedy duża ilość użytkowników łączy się z nadajnikiem, karta SIM w routerze i karta SIM w telefonie, mogą korzystać z pasm o różnej częstotliwości. W przypadku niższej częstotliwości, niższa będzie również prędkość, co wynika ze współdzielenia sieci.
Sama usługa Internetu jest jednak dostępna na koncie, poprawnie skonfigurowana i działa prawidłowo. Otrzymuje Pan transmisję danych o najwyższej w danej chwili przepustowości.
Rozumiem, że może mieć Pan odmienne zdanie, natomiast w toku wymiany korespondencji zostały Panu udzielone wszelkie wyjaśnienia, wyczerpując tym samym drogę postępowania reklamacyjnego. Moje pismo, proszę potraktować jako wiążące i ostateczne podtrzymanie dotychczasowego stanowiska. Po otrzymaniu zgłoszenia ze wskazanej przez Pana Instytucji odpowiednio się do niego ustosunkujemy.
Kończąc jestem zobligowana przypomnieć, że zakończyliśmy drogę postpowania reklamacyjnego, a informację dotyczącą możliwości dalszego postępowania z Pana strony prezentowaliśmy na dole każdej z naszych wcześniejszych decyzji. Informuję, że dalsza korespondencja podnosząca kwestie już wyjaśnione pozostanie z naszej strony bez odpowiedzi.
[email protected] przez mail8.dt-one.com
wt., 14 maj 2019, 12:28
do leszek
Drogi Kliencie,
prosimy o zapoznanie się z naszą odpowiedzią, która została udzielona w tym e-mailu.
W oparciu o nią prosimy o wypełnienie ankiety (znajdziesz ją tutaj). Zależy nam bowiem na poznaniu Twojej opinii na temat naszej odpowiedzi e-mailowej.
Odpowiedz na 9 krótkich pytań. Napisz co Ci się podobało? Co chciałbyś zmienić?
Chcemy doskonalić się w zakresie obsługi Klienta, zmieniać się dla Ciebie. Twoje opinie pomogą nam w tym.
Czas na wypełnienie ankiety to 10 dni od momentu otrzymania odpowiedzi.
Poniżej nasza odpowiedź na Twojego e-maila.
Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 16.04.2019 po ponownym zweryfikowaniu udzielonych dotychczas wyjaśnień uprzejmie informuję, że poruszane przez Pana aktualnie kwestie nie uzasadniają konieczności zmiany przedstawionego już stanowiska T-Mobile Polska S.A.
Raz jeszcze sprawdziłam parametry zasięgowe w Pana lokalizacji. Średnia osiągana prędkość wynosi 10-15 Mb/s jest ona zgodna ze specyfikacją usługi Internetu mobilnego. Osiągany zasięg jest bardzo wysoki - wynosi 5-6 kresek LTE. Stacja, z którą się Pan łączy pracuje prawidłowo. W okolicy (na innym nadajniku) występowała awaria przez którą sieć mogła być trochę przeciążona dlatego też w godzinach wieczornych i w weekendy mogły występować chwilowe utrudnienia – podkreślę jednak, że nie jest to nadajnik z którym łączy się Pana aparat.
Pragnę wyjaśnić, że weryfikując działanie usługi Internetu mobilnego na kontach Klientów, opieramy się na średniej oraz maksymalnej prędkości danych, ponieważ nie oferujemy w tej usłudze stałej prędkości. Zdaję sobie więc sprawę, że może Pan rejestrować spadki prędkości, w sieci radiowej nie stanowi to jednak nieprawidłowości.
Połączenia internetowe realizujemy głównie w technologiach 3G oraz LTE, ale też na różnych pasmach. Szczególnie w godzinach wieczornych czy w weekendy, kiedy duża ilość użytkowników łączy się z nadajnikiem, karta SIM w routerze i karta SIM w telefonie, mogą korzystać z pasm o różnej częstotliwości. W przypadku niższej częstotliwości, niższa będzie również prędkość, co wynika ze współdzielenia sieci.
Sama usługa Internetu jest jednak dostępna na koncie, poprawnie skonfigurowana i działa prawidłowo. Otrzymuje Pan transmisję danych o najwyższej w danej chwili przepustowości.
Rozumiem, że może mieć Pan odmienne zdanie, natomiast w toku wymiany korespondencji zostały Panu udzielone wszelkie wyjaśnienia, wyczerpując tym samym drogę postępowania reklamacyjnego. Moje pismo, proszę potraktować jako wiążące i ostateczne podtrzymanie dotychczasowego stanowiska. Po otrzymaniu zgłoszenia ze wskazanej przez Pana Instytucji odpowiednio się do niego ustosunkujemy.
Kończąc jestem zobligowana przypomnieć, że zakończyliśmy drogę postpowania reklamacyjnego, a informację dotyczącą możliwości dalszego postępowania z Pana strony prezentowaliśmy na dole każdej z naszych wcześniejszych decyzji. Informuję, że dalsza korespondencja podnosząca kwestie już wyjaśnione pozostanie z naszej strony bez odpowiedzi.
Nieźle, ale jak widać przysłowiowy Kowalski jak nie spotka na swojej drodze odpowiedniej osoby, która ma wiedzę i jest wstanie pomóc to sobie może sam gwizdać w niebo.
Ja dlatego nie dzwonię i nie składam reklamacji, bo mi zabrało, a nie powinno 6zł itd. ze względu, że również miałem jak już pisałem do czynienia z kompletną ciemnotą, gdzie chcieli mi przestawić na inne taryfy, usługi, pakiety i Bóg wie, co jeszcze z uporem maniaka słyszałem, że NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO, a jak prosiłem o przełączeniem z kierownikiem to słyszałem, że nie ma opcji, a jak Pani się wyższego delikwenta pytała to się dowiedziałem, że tak była taka promocja, ale już się skończyła
Jak coś się działo z netem - brak, nie działało coś itp. to czekałem dzień, dwa i wszystko latało jak potrzeba.
- czasem poświęcając 6zł., które pobierało w czasie włączonej opcji no limit
Koledzy mają tu większe doświadczenie w reklamacjach, wiedzę jak i cierpliwości niż Ja i pewnie w tej materii więcej napiszą
Ja dlatego nie dzwonię i nie składam reklamacji, bo mi zabrało, a nie powinno 6zł itd. ze względu, że również miałem jak już pisałem do czynienia z kompletną ciemnotą, gdzie chcieli mi przestawić na inne taryfy, usługi, pakiety i Bóg wie, co jeszcze z uporem maniaka słyszałem, że NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO, a jak prosiłem o przełączeniem z kierownikiem to słyszałem, że nie ma opcji, a jak Pani się wyższego delikwenta pytała to się dowiedziałem, że tak była taka promocja, ale już się skończyła
Jak coś się działo z netem - brak, nie działało coś itp. to czekałem dzień, dwa i wszystko latało jak potrzeba.
- czasem poświęcając 6zł., które pobierało w czasie włączonej opcji no limit
Koledzy mają tu większe doświadczenie w reklamacjach, wiedzę jak i cierpliwości niż Ja i pewnie w tej materii więcej napiszą
@leszekte ja mam to szczescie ze mam 3 numery z ta usluga i mialem wlaczona w tym samym momencie na tym samym urzadzeniu i mam zapisane, ze tylko na 1 sa problemy mimo, ze wszystkie lacza sie z tym samym bts w tym samym momencie. Dla mnie sprawa jest prosta. Nie nalezy zglaszac tego do uke, bo oni nie sa od reklamacji. Ja w tym miesiacu bede pisal do rzecznika praw konsumenta a pozniej z ich pomoca pozew, bo mam czarno na bialym, ze zrobili mi lejek i nie potrzeba mi zadnych pism. Tak czy siak wrzuce tutaj info jak bede juz pisal do rzecznika to najwyzej podepniecie sie jak chcecie. Dodatkowo bede ich pozywal w zwiazku ze sprawa z 2016-2017 kiedy mieli superzlotowki, a ktore nigdy u nas nie zadzialaly mimo ze powinny. Wszystkie regulaminy i setki stron reklamacji mam, wiec sie nie wywina. Na pelnej kurwie bede jechal z pozwami. Wkurwili mnie ostro.
Tak delikatnie sugeruję, że jak już masz grubo podymić to zgłoś nieregulaminowe działanie nolimitu internetu(50GB dobowo zamiast nolimitu), podnieś w skardze, że jest około 50 kart SIM na, których również takie nieregulaminowe działanie tej usługi występuje.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Trzymam kciuki ! Mnie trochę szkoda czasu, nerwów i kasy na "papugę" "Wyhodowałem" sobie wystarczającą mi kartę z Orange ( dostaję 61 GB w pełnej szybkości co tydzień za 7 zł, i co tydzień więcej) a karta Heyah czeka na "lepsze czasy"
Do telefonu pakiet z Orange spokojnie wystarcza ale jako net domowy juz średnio -tu bez konkurencji jest "Masz złotówkę-masz nolimit..." ale z racji pakietu tylko 50GB dobowo stwarza problemy. Na to jest rozwiązanie kilka razy w miesiącu zużyć tak aby brakło i reklamacje pisać(piszesz jedna i tylko daty podmieniasz).
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Jak przez rok ponabijasz sobie GB to zjada Wasza ofertę na śniadanie oferta Orange
W jaki sposób masz w orange więcej niż te nasze marne 50GB na dzień/350GB na tydzień/1500GB na miesiąc ?
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
[Tak, co tydzień o 1 GB więcej. Za 7 zł. A kartę "hoduję" ponad rok,więc dlatego taka "mięsna". Jeszcze jest na niej trochę "Grunwaldu".
Ja to spokojnie zrozumiałem ale zapytałem celem poznania być może jakiegoś innego myku-masz i działa Orange, a co najważniejsze wystarcza Tobie to tylko się cieszyć razem z Tobą.
Ja za pare dni wracam do "Masz złotówkę..."(kończy się darmowy nolimit neta na 14dni na trzeciej karcie z kolei) i coś czuję, że reklamacja będzie.
Ja za pare dni wracam do "Masz złotówkę..."(kończy się darmowy nolimit neta na 14dni na trzeciej karcie z kolei) i coś czuję, że reklamacja będzie.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
ten no limit na 14dni byl ograniczony tzn 1 raz na 1 osobe czy mozna bylo na siebie wziac kilka kart i odpalac po kolei w czasie trwania akcji?
ten no limit na 14dni byl ograniczony tzn 1 raz na 1 osobe czy mozna bylo na siebie wziac kilka kart i odpalac po kolei w czasie trwania akcji?