DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 152 z 202
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 202
 #1087570  autor: babcia77
 08 sty 2020, 15:14
darekka pisze:
07 sty 2020, 13:28
Wygląda o ile nie dopisałeś jednego 0, że się Tobie kumuluje albo dostałeś jakiś awaryjny pakiet GB od konsula ważny do 22 stycznia*w takim przypadku kumulacja działa). W takiej sytuacji gdy się kumuluje nie powinno zdechnąć przed zużyciem posiadanych GB.
Mi to wygląda na pakiet awaryjny. We wrześniu gdy po 50 GB usługa totalnie padała jako dawali niestandardowo duże pakiety netu na pół/roku by obejść problem. Ustawione tak że jak kończyło się 50GB dzienne to dalej pobierało z tych pakietów. Pakiet 500 GB w obejściu problemu wcale nie był najmniejszy. ;-) Te dodatkowe pakiety i nasza usługa się nie sumują - w MiBOA jest to oddzielny pakiet a pod krótkim kodem ich nie widać.
 #1087572  autor: gothic77
 08 sty 2020, 15:22
babcia77 pisze:
08 sty 2020, 15:14
darekka pisze:
07 sty 2020, 13:28
Wygląda o ile nie dopisałeś jednego 0, że się Tobie kumuluje albo dostałeś jakiś awaryjny pakiet GB od konsula ważny do 22 stycznia*w takim przypadku kumulacja działa). W takiej sytuacji gdy się kumuluje nie powinno zdechnąć przed zużyciem posiadanych GB.
Mi to wygląda na pakiet awaryjny. We wrześniu gdy po 50 GB usługa totalnie padała jako dawali niestandardowo duże pakiety netu na pół/roku by obejść problem. Ustawione tak że jak kończyło się 50GB dzienne to dalej pobierało z tych pakietów. Pakiet 500 GB w obejściu problemu wcale nie był najmniejszy. ;-) Te dodatkowe pakiety i nasza usługa się nie sumują - w MiBOA jest to oddzielny pakiet a pod krótkim kodem ich nie widać.
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale mi wyszło, że przyznany "pakiet - awaryjny" z sumował się z ponownym włączeniem usługi, bo do danych doszło 50GB z dn. dzisiejszego.

Inna sprawa w tamtym miesiącu jak sporo ściągnąłem danych (lekko ponad 50GB) przyszedł mi sms, że mi net zwolni i jak dobrze pamiętam po dwóch dniach i jednej nieudanej próbie na pobranie 1zł. prędkość mi wróciła.
 #1087575  autor: babcia77
 08 sty 2020, 15:30
gothic77 pisze:
08 sty 2020, 15:22
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale mi wyszło, że przyznany "pakiet - awaryjny" z sumował się z ponownym włączeniem usługi, bo do danych doszło 50GB z dn. dzisiejszego.
A grom go wie. Odnoszę wrażenie że u każdego może być ciut inaczej. U mnie pakiety 50GB kumulują się inaczej niż u darekka - pisałem o tym w listopadzie. Różne też były pakiety "awaryjne". U mnie ten pakiet "awaryjny" się nie sumuje z codzienną paczką. Od września w naszej usłudze włącza się po 50 GB w jednym dniu kolejne 50 GB a nie schodzi "awaryjna" paczka. Poza tym bez włączonej naszej usługi można jechać na pakiecie "awaryjnym".
Ostatnio zmieniony 08 sty 2020, 15:35 przez babcia77, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1087576  autor: gothic77
 08 sty 2020, 15:35
babcia77 pisze:
08 sty 2020, 15:30
gothic77 pisze:
08 sty 2020, 15:22
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale mi wyszło, że przyznany "pakiet - awaryjny" z sumował się z ponownym włączeniem usługi, bo do danych doszło 50GB z dn. dzisiejszego.
A grom go wie. Odnoszę wrażenie że u każdego może być ciut inaczej. U mnie pakiety 50GB kumulują się inaczej niż u darekka - pisałem o tym w listopadzie. Różne też były pakiety "awaryjne".
:))

Mi jedynie, co pozostaje to poczekanie, aż czasowe dane wyparują 22go i przez 3 dni zobaczę jak to z tą kumulacją i dodawaniem GB, czy na 3dzień się wyzeruje, skoro dodaje do obecnego pakietu.
 #1087577  autor: babcia77
 08 sty 2020, 15:38
gothic77 pisze:
08 sty 2020, 15:35

:))

Mi jedynie, co pozostaje to poczekanie, aż czasowe dane wyparują 22go i przez 3 dni zobaczę jak to z tą kumulacją i dodawaniem GB, czy na 3dzień się wyzeruje, skoro dodaje do obecnego pakietu.
Jeśli masz faktycznie pakiet "awaryjny" to on nie zniknie i można korzystać z niego bez włączania usługi na kolejne 30 dni. Nie schodzą opłaty. Jedyny problem to ważność konta i pakietu "awaryjnego".

Pakiet dodatkowy u mnie widać tylko w MiBOA. Nie ma go ani w aplikacji mobilnej ani pod kodem do sprawdzania ilości neta.
 #1087676  autor: gothic77
 10 sty 2020, 10:26
3 dni sprawdzania stanu po pobraniu 1zł.

08.01.2020

Wysłane:
*103*22#
Odebrane:

Pozostalo do wykorzystania: 453646 MB. Waznych do dnia: 22-01-2020.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

09.01.2020

Wysłane:
*103*22#
Odebrane:

Pozostalo do wykorzystania: 500522 MB. Waznych do dnia: 22-01-2020.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

10.01.2020

Wysłane:
*103*22#
Odebrane:

Pozostalo do wykorzystania: 531503 MB. Waznych do dnia: 22-01-2020.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

Różnica oczywiście bierze się, że korzystałem cały czas z netu i nie pobierałem danych od razu po doładowaniu 1zł. Nie dość, że wszystko zapisuje się do "bonusu" to po 3 dniach nic się nie skasowało z moich danych w sensie wyzerowania.
 #1087867  autor: jakubeskulap
 12 sty 2020, 16:49
czy jest jakakolwiek szansa na zdjecie lejka 15mb/s czy pozostaje mi tylko walka w sadzie? bez limitu za 1zl wlaczyl mi jakis debil z konsultantow i nawet o tym nie wiedzialem przez prawie 2 miesiace. Oczywiscie boa napisalo, ze to przeciez tylko malutki blad, a internet mam idealny. Stracilem 70zl na infolinie techniczna platna jak kurtyzana po 2,5zl za minute i wymienilem karte. Oczywiscie pani anna z dzialu reklamacji napisala, ze wszystkie zgloszenia techniczne sa rozwiazane i wszystko jest cacy. Zrobilem chyba ze 20 zgloszen, stracilem przeszlo 20h na maile i tak od pazdziernika maja mnie w dupie. Przez blad jakiegos debila z konsultantow stracilem 30h i 100zl, ktore mi nie zwrocono, bo uwazaja ze nie ma problemu. Zostawilem numer zeby sie zresetowal na 40dni (mam drugi) i oczywiscie po wlaczeniu to samo 15mb/s. Ja pierdole. Ktos ma jeszcze lejek i jest chetny do pozwu z pomoca rzecznika praw konsumenta? Nie daruje tym bandytom mojego czasu. A oczywiscie u mnie to samo - 50gb resetuje sie codziennie. Psia ich mac.
 #1087868  autor: leszekte
 12 sty 2020, 17:34
Mam to samo - sprawa była w UKE, i nic to nie dało. Stanowisko T jest takie:
[email protected] przez mail8.dt-one.com

wt., 14 maj 2019, 12:28

do leszek
Drogi Kliencie,

prosimy o zapoznanie się z naszą odpowiedzią, która została udzielona w tym e-mailu.
W oparciu o nią prosimy o wypełnienie ankiety (znajdziesz ją tutaj). Zależy nam bowiem na poznaniu Twojej opinii na temat naszej odpowiedzi e-mailowej.
Odpowiedz na 9 krótkich pytań. Napisz co Ci się podobało? Co chciałbyś zmienić?
Chcemy doskonalić się w zakresie obsługi Klienta, zmieniać się dla Ciebie. Twoje opinie pomogą nam w tym.
Czas na wypełnienie ankiety to 10 dni od momentu otrzymania odpowiedzi.

Poniżej nasza odpowiedź na Twojego e-maila.



Szanowny Panie

W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 16.04.2019 po ponownym zweryfikowaniu udzielonych dotychczas wyjaśnień uprzejmie informuję, że poruszane przez Pana aktualnie kwestie nie uzasadniają konieczności zmiany przedstawionego już stanowiska T-Mobile Polska S.A.

Raz jeszcze sprawdziłam parametry zasięgowe w Pana lokalizacji. Średnia osiągana prędkość wynosi 10-15 Mb/s jest ona zgodna ze specyfikacją usługi Internetu mobilnego. Osiągany zasięg jest bardzo wysoki - wynosi 5-6 kresek LTE. Stacja, z którą się Pan łączy pracuje prawidłowo. W okolicy (na innym nadajniku) występowała awaria przez którą sieć mogła być trochę przeciążona dlatego też w godzinach wieczornych i w weekendy mogły występować chwilowe utrudnienia – podkreślę jednak, że nie jest to nadajnik z którym łączy się Pana aparat.

Pragnę wyjaśnić, że weryfikując działanie usługi Internetu mobilnego na kontach Klientów, opieramy się na średniej oraz maksymalnej prędkości danych, ponieważ nie oferujemy w tej usłudze stałej prędkości. Zdaję sobie więc sprawę, że może Pan rejestrować spadki prędkości, w sieci radiowej nie stanowi to jednak nieprawidłowości.

Połączenia internetowe realizujemy głównie w technologiach 3G oraz LTE, ale też na różnych pasmach. Szczególnie w godzinach wieczornych czy w weekendy, kiedy duża ilość użytkowników łączy się z nadajnikiem, karta SIM w routerze i karta SIM w telefonie, mogą korzystać z pasm o różnej częstotliwości. W przypadku niższej częstotliwości, niższa będzie również prędkość, co wynika ze współdzielenia sieci.

Sama usługa Internetu jest jednak dostępna na koncie, poprawnie skonfigurowana i działa prawidłowo. Otrzymuje Pan transmisję danych o najwyższej w danej chwili przepustowości.

Rozumiem, że może mieć Pan odmienne zdanie, natomiast w toku wymiany korespondencji zostały Panu udzielone wszelkie wyjaśnienia, wyczerpując tym samym drogę postępowania reklamacyjnego. Moje pismo, proszę potraktować jako wiążące i ostateczne podtrzymanie dotychczasowego stanowiska. Po otrzymaniu zgłoszenia ze wskazanej przez Pana Instytucji odpowiednio się do niego ustosunkujemy.

Kończąc jestem zobligowana przypomnieć, że zakończyliśmy drogę postpowania reklamacyjnego, a informację dotyczącą możliwości dalszego postępowania z Pana strony prezentowaliśmy na dole każdej z naszych wcześniejszych decyzji. Informuję, że dalsza korespondencja podnosząca kwestie już wyjaśnione pozostanie z naszej strony bez odpowiedzi.
 #1087872  autor: gothic77
 12 sty 2020, 18:32
Nieźle, ale jak widać przysłowiowy Kowalski jak nie spotka na swojej drodze odpowiedniej osoby, która ma wiedzę i jest wstanie pomóc to sobie może sam gwizdać w niebo.

Ja dlatego nie dzwonię i nie składam reklamacji, bo mi zabrało, a nie powinno 6zł itd. ze względu, że również miałem jak już pisałem do czynienia z kompletną ciemnotą, gdzie chcieli mi przestawić na inne taryfy, usługi, pakiety i Bóg wie, co jeszcze z uporem maniaka słyszałem, że NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO, a jak prosiłem o przełączeniem z kierownikiem to słyszałem, że nie ma opcji, a jak Pani się wyższego delikwenta pytała to się dowiedziałem, że tak była taka promocja, ale już się skończyła :)

Jak coś się działo z netem - brak, nie działało coś itp. to czekałem dzień, dwa i wszystko latało jak potrzeba.
- czasem poświęcając 6zł., które pobierało w czasie włączonej opcji no limit

Koledzy mają tu większe doświadczenie w reklamacjach, wiedzę jak i cierpliwości niż Ja i pewnie w tej materii więcej napiszą :)
 #1087896  autor: jakubeskulap
 12 sty 2020, 21:31
@leszekte ja mam to szczescie ze mam 3 numery z ta usluga i mialem wlaczona w tym samym momencie na tym samym urzadzeniu i mam zapisane, ze tylko na 1 sa problemy mimo, ze wszystkie lacza sie z tym samym bts w tym samym momencie. Dla mnie sprawa jest prosta. Nie nalezy zglaszac tego do uke, bo oni nie sa od reklamacji. Ja w tym miesiacu bede pisal do rzecznika praw konsumenta a pozniej z ich pomoca pozew, bo mam czarno na bialym, ze zrobili mi lejek i nie potrzeba mi zadnych pism. Tak czy siak wrzuce tutaj info jak bede juz pisal do rzecznika to najwyzej podepniecie sie jak chcecie. Dodatkowo bede ich pozywal w zwiazku ze sprawa z 2016-2017 kiedy mieli superzlotowki, a ktore nigdy u nas nie zadzialaly mimo ze powinny. Wszystkie regulaminy i setki stron reklamacji mam, wiec sie nie wywina. Na pelnej kurwie bede jechal z pozwami. Wkurwili mnie ostro.
 #1087900  autor: darekka
 12 sty 2020, 21:47
Tak delikatnie sugeruję, że jak już masz grubo podymić to zgłoś nieregulaminowe działanie nolimitu internetu(50GB dobowo zamiast nolimitu), podnieś w skardze, że jest około 50 kart SIM na, których również takie nieregulaminowe działanie tej usługi występuje.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1087908  autor: leszekte
 13 sty 2020, 07:26
Trzymam kciuki ! Mnie trochę szkoda czasu, nerwów i kasy na "papugę" "Wyhodowałem" sobie wystarczającą mi kartę z Orange ( dostaję 61 GB w pełnej szybkości co tydzień za 7 zł, i co tydzień więcej) a karta Heyah czeka na "lepsze czasy"
 #1087915  autor: darekka
 13 sty 2020, 10:39
Do telefonu pakiet z Orange spokojnie wystarcza ale jako net domowy juz średnio -tu bez konkurencji jest "Masz złotówkę-masz nolimit..." ale z racji pakietu tylko 50GB dobowo stwarza problemy. Na to jest rozwiązanie kilka razy w miesiącu zużyć tak aby brakło i reklamacje pisać(piszesz jedna i tylko daty podmieniasz).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1087927  autor: darekka
 13 sty 2020, 16:08
W jaki sposób masz w orange więcej niż te nasze marne 50GB na dzień/350GB na tydzień/1500GB na miesiąc ?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1087932  autor: gothic77
 13 sty 2020, 17:57
darekka pisze:
13 sty 2020, 16:08
W jaki sposób masz w orange więcej niż te nasze marne 50GB na dzień/350GB na tydzień/1500GB na miesiąc ?
Kolega ...@ leszekte napisał:
- dostaję 61 GB w pełnej szybkości co tydzień za 7 zł, i co tydzień więcej
- czyli 61 GB na tydzień tak to Ja rozumiem :)
 #1087952  autor: darekka
 13 sty 2020, 20:17
Ja to spokojnie zrozumiałem ale zapytałem celem poznania być może jakiegoś innego myku-masz i działa Orange, a co najważniejsze wystarcza Tobie to tylko się cieszyć razem z Tobą.
Ja za pare dni wracam do "Masz złotówkę..."(kończy się darmowy nolimit neta na 14dni na trzeciej karcie z kolei) i coś czuję, że reklamacja będzie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 152 z 202
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 202
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 202