• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 16 z 20
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 20
 #1186749  autor: Kazimierz13
 27 sty 2025, 18:51
Dzięki za rady ale tak właśnie robiłem. Rozmowy z plusa i Orange bez volte i wowifi. Teraz widzę że usługa nie pokazuje się w play24.
W zeszłym tygodniu jeszcze działało normalnie.
Może po prostu kasują usługę klientom bez żadnego info.
 #1186751  autor: KC-KARLOS
 27 sty 2025, 19:10
Kazimierz13: nie wolno im tak zrobić. Usługę mogłeś stracić przy nieaktywnych wychodzących czy po zmianie taryfy niż Play Fresh 5.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186759  autor: KC-KARLOS
 27 sty 2025, 21:19
Kazimierz13: zanim napiszesz reklamację, przeanalizuj billing czy ostatnie połączenia w telefonie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186760  autor: PiotrG-dz
 27 sty 2025, 21:25
Ja dziś rozpocząłem nabijanie z Orange 2G do Fresha 4G VOLTE i patrzę sobie leci już 2 ,potem 3 godzina a połączenie nie rozłączone bo chyba P4 rozłącza takie coś po 2 godz.Wchodzę tutaj na forum,sprawdzam kodem a minuty nie nabite.Przełączam Fresha na 3G na 121 sekund i minuta przedłużona.
Dziwne ,że jak do mnie dzwoni kuzyn z ORANGE PSTN to mimo włączonego VOLTE we Freshu minuty są nabijane a z mobilnej Pomarańczy już nie. :o
 #1186763  autor: Kazimierz13
 27 sty 2025, 22:16
Zarówno billing jak i rejestr w telefonie pokazuje poprawnie połączenia.
Przed chwilą miałem połączenie ponad 2 minuty z plusa, *102# pokazuje ciągle „0” z datą ważności „-„.
Reklamacja już poszła. Konsultant coś tam rzekomo zrestartował w ustawieniach sieciowych ale nic się nie zmieniło w działaniu usługi.
 #1186769  autor: bolek2004
 27 sty 2025, 23:48
Przede wszystkim sprawdź na play24 czy masz tą usługę włączoną bo to jest najważniejsze.
Możesz też sprawdzić taryfę jaka jest bo może się cudownie zmieniła.
U mnie na telefonie w play24 w aktywnych pakietach mam: zbieraj minuty 3zł i na zielono że włączony
 #1186784  autor: KC-KARLOS
 28 sty 2025, 09:55
PiotrG-dz: to od Ciebie zależy, możesz nawet przygotować im list "miłosny" i wysłać Pocztą Polską na adres korenspondencyjny (elektroniczny zamiennik to e-mail: [email protected]), pozostałe dane kontaktowe do Play > https://www.play.pl/pomoc/kontakt

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186793  autor: PiotrG-dz
 28 sty 2025, 12:48
Pisałem z konsulem przez apkę i powiedział mi,że nabite minuty mogą zostać przyznane z opóźnieniem do 24-25 godz.Ciekawe,że jak przełączyłem na 3G to były od razu przyznane a te z VOLTE już nie.
Kręcą coś przy odpowiedziach i już 8)
 #1186797  autor: KC-KARLOS
 28 sty 2025, 13:08
PiotrG-dz: bo to stara usługa działająca w czasach, gdy nie było VoLTE / WiFi Calling, a takich technologii regulamin nie przewiduje. A zazwyczaj, gdy czegoś w nim nie ma, oznacza to, że jest to niedostępne / niewspierane.
Regulamin mówi, że minuty wpadają natychmiast po połączeniu, ale zastrzegają sobie te 24 godziny, jak przy każdej usłudze w Play.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186849  autor: PiotrG-dz
 29 sty 2025, 13:41
Obrazek
Obrazek
Rekonfiguracja zdalna nic nie pomogła bo konsule nie wiedzą tego co my dlaczego nie nabija nam minut.Jedynie co dobre to dostałem rekompensatę 15 zł ważną aż do ważności mojego konta czyli do początku maja. :shock:
 #1186852  autor: KC-KARLOS
 29 sty 2025, 14:01
PiotrG-dz: standardzik w Play. Nie potrafią przyznać się do błędu, bo rzekomo niczego w systemach nie widzą, to w "ramach dobrych relacji" zasilmy niezadowolemu klientowi konto główne za kilkanaście zł i "niech się wypcha".
Powiem tak - już ze względu na bezczelną obsługę i obłudę BOK, jak bym poszukał stabilnej oferty z no-limitami w innej sieci, lub zmienił taryfę, gdzie masz gwarantowane no-limity na rozmowy, smsy z paczkami internetu (np. Fakt Mobile z fajnym limiterem wydatków do 15 zł/mc). Usługa ZM i tak kiedyś zniknie nawet bez naszego udziału, jednym dokumentem z miesiącem wyprzedzenia migrując do nowszej taryfy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186853  autor: PiotrG-dz
 29 sty 2025, 14:18
Konsultantka wmawiała mi ,że mam nabite minuty a ja dokładnie wiedziałem ile miałem ich przed i po dzwonieniu z Orange Free.Te nabite 4 godziny starczą mi do maja a do wtedy mam też ważność na wychodzące wtedy coś postanowię ale na pewno nie będzie to FM. :)
 #1186856  autor: KC-KARLOS
 29 sty 2025, 14:44
Window: jest szansa, że możesz trafić na podobnych "doradców", bo też są w Play24, ale oferta jest nieco stabilniejsza. Zawsze można zmienić operatora, który oferuje możliwości ofertowe, które są bezobsługowe i ograniczają się do zasilenia konta i podglądu, kiedy usługa się odnowi.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186858  autor: Window
 29 sty 2025, 15:23
@KC-KARLOS to takie coś nawet LycaMobile ma, problem dopiero się robi, gdy ktoś ma problem z siecią. I chce coś zareklamować.
A takie Nju to ma ograniczenie że tylko w przeglądarce możesz zarządzać numerem.
 #1186859  autor: KC-KARLOS
 29 sty 2025, 15:29
Window: Nju ma kody USSD + darmowe smsy, więc możesz sobie poradzić bez interfejsu klienta w ofercie na kartę. Pozostawiam pod dowolną ocenę.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186861  autor: Window
 29 sty 2025, 15:39
@KC-KARLOS Ja na to mam rozwiązanie, wystarczy sobie skrót zrobić.
Przy Mój Orange jakby się chce aktualnych danych to też z tego możesz korzystać. Ale jakbym był ultramondrym człowiekiem to bym sobie zadzwonił do BOK za każdym razem żeby aktywowali mi ofertę.
  • Strona 16 z 20
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 20
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 20