- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Nie wiem czy to sie tak da. Play do dziś nie ma tylu klientów co pozostała trójka. Gdyby to było takie proste to każdy z infrastrukturalnych operatorów miałby w Polsce ~25% rynku. A tak mamy Orange, Plusa i T-Mobile, które mają przybliżoną liczbę klientów i Playa, który mimo wszystko jest sporo w tyle. Tego się już raczej nie da zmienić.
Stawiam że wpadka.na szybko wprowadzać chcieli i mają....A raczej nie mają xD
ciekawi mnie ile to potrwa;/ technicznie mają już sim numery pulę i wszystko...Kwestia papierkowa tylko;/Ja już widziałem simki Virgin w Play;) razem z ulotkami.Niestety nie pozwolił mi pracownik PLAY na fote;/

Powitać po wielu latach



Nawet po wyrównaniu MTR sytuacja niewiele zmieni. Wyobrażacie sobie cały tabun ludzi przechodzących raptem do Virgin? To raczej mało realne. A na gwaltowny przyrost kart SIM też nie ma co liczyć, ten kto miał mieć komórkę i SIM już je ma, ci którzy jeszcze jej nie mają, pewnie zdecydują się na dużego opertora - bo są pakiety, minuty i znajomi w dużych sieciach. Istniejący operatorzy wirtualni utrzymują się głównie dzięki temu, że są dodatkami do jakichś innych usług (Carrefour, tuBierdonka, mBank mobile), albo stoi za nimi silne wsparcie infrastrukturalnego opa (MTV Mobile czy RBM).
Ale nikt nie mówi o tabunach ludzi. VM na pewno nie liczy na cuda na tak nasyconym rynku. Ot, będą wisienką na torcie prepaid, z której może skorzysta kolejny 1% rynku.
Muszą jakoś wpasować się w te polskie realia, skoro postanowili tu zaistnieć.
Oferta głosowa ma potencjał, bo jak na razie większość innych ofert prepaid opiera się na schemacie > Tanio w sieci>Standard do W3> i Drogo do Play.
Na tym forum dużo ludzi patrzy przez pryzmat atrakcyjności pakietów i bonusów, o których zwykły Kowalski ma nikłe pojęcie. I dla takiego Kowalskiego VM może być dobrym wyborem.
Pozostaje kwestia umiejętnego i taniego wyjścia z ofertą do ludzi. Rzeczywiście nakłady na reklamę to poważny problem dla małego operatora. I tu być może Play im trochę pomoże.
Póki co, to rzeczywiście spalili start. Portale też mają nauczkę, i pewnie teraz będą puszczać tylko oficjalne info - czyli skończyło się darmowe reklamowanie nowego gracza.
Muszą jakoś wpasować się w te polskie realia, skoro postanowili tu zaistnieć.
Oferta głosowa ma potencjał, bo jak na razie większość innych ofert prepaid opiera się na schemacie > Tanio w sieci>Standard do W3> i Drogo do Play.
Na tym forum dużo ludzi patrzy przez pryzmat atrakcyjności pakietów i bonusów, o których zwykły Kowalski ma nikłe pojęcie. I dla takiego Kowalskiego VM może być dobrym wyborem.
Pozostaje kwestia umiejętnego i taniego wyjścia z ofertą do ludzi. Rzeczywiście nakłady na reklamę to poważny problem dla małego operatora. I tu być może Play im trochę pomoże.
Póki co, to rzeczywiście spalili start. Portale też mają nauczkę, i pewnie teraz będą puszczać tylko oficjalne info - czyli skończyło się darmowe reklamowanie nowego gracza.
Co dwie sieci to nie jedna.
Piszecie, że falstart, że wpadka, itp. Tylko spójrzcie na to od tej strony. Dla kogo to rzeczywiście wpadka? Kto, oprócz kilku procent społeczeństwa, śledzącego portale telekomunikacyjne i inne jakoś powiązane z informacjami o telekomunikacji, rzeczywiście w ogóle wie o Virgin Mobile - nie wspominając już, że wie/-działo o [prawdopodobnym] starcie 8 sierpnia? Tak naprawdę przeciętny zjadacz chleba i tak nie ma o tym bladego pojęcia.
Po drugie. Moim zdaniem, to falstart ale przede wszystkim serwisów branżowych, które być może blednie zinterpretowały zapisy w regulaminach (cennik, promocja) i na tej podstawie wyciągnęły wnioski tworząc wiadomości. Bo tak naprawdę kto powiedział, że wystartują akurat tego dnia? Czy widzieliście oficjalny komunikat VM, który by to potwierdzał? Ja nie. Widziałem jedynie, na oficjalnej stronie międzynarodowego Virgin informację, że "wkrótce" wystartują w Polsce. Na FB jest podobna zajawka. Żadnych konkretów.
Wcześniej pisałem z przymrużeniem oka ale może faktycznie chodziło również o to, by podgrzać atmosferę głównie w branży - może u konkurencji, czekając na ruchy konkurentów?
PS Kilka dni temu w audycji Biznes w Jedynce w PR 1 Polskiego Radia, słyszałem tylko króciutką zapowiedź, że VM ma zamiar wkrótce wystartować w Polsce i równie krótką opinię eksperta na ten właśnie temat.
Po drugie. Moim zdaniem, to falstart ale przede wszystkim serwisów branżowych, które być może blednie zinterpretowały zapisy w regulaminach (cennik, promocja) i na tej podstawie wyciągnęły wnioski tworząc wiadomości. Bo tak naprawdę kto powiedział, że wystartują akurat tego dnia? Czy widzieliście oficjalny komunikat VM, który by to potwierdzał? Ja nie. Widziałem jedynie, na oficjalnej stronie międzynarodowego Virgin informację, że "wkrótce" wystartują w Polsce. Na FB jest podobna zajawka. Żadnych konkretów.
Wcześniej pisałem z przymrużeniem oka ale może faktycznie chodziło również o to, by podgrzać atmosferę głównie w branży - może u konkurencji, czekając na ruchy konkurentów?
PS Kilka dni temu w audycji Biznes w Jedynce w PR 1 Polskiego Radia, słyszałem tylko króciutką zapowiedź, że VM ma zamiar wkrótce wystartować w Polsce i równie krótką opinię eksperta na ten właśnie temat.
DanielR, Ja gdybam, Ty teraz też gdybasz że to może nie wpadka, że może to celowo, że może to Telepolis źle podał itp.
Cały ten temat polega głównie na gdybaniu i rozmowie o przyszłości, więc nie widzę nic złego w tym co napisałem o tych reklamach. Równie dobrze mogę napisać, że Wy gdybacie że te reklamy będą, a póki co ich nie ma 
Wszystko wskazuje na to, że to była wpadka. Po prostu pracując w kilku krajach nagle zetknęli się z polską rzeczywistością i polegli z biurokracją
Choć tak jak mówisz - większego skutku negatywnego to nie ma, nie mniej jednak nawalają na całej linii jak na razie.
Prawdę mówiąc większe emocje towarzyszyły chyba RedBullowi niż temu Virgin.


Wszystko wskazuje na to, że to była wpadka. Po prostu pracując w kilku krajach nagle zetknęli się z polską rzeczywistością i polegli z biurokracją

Prawdę mówiąc większe emocje towarzyszyły chyba RedBullowi niż temu Virgin.
Tylko, że ja piszę o tym co już miało miejsce ale tylko na tej podstawie nie wyciągam tak daleko idących wniosków, włącznie z tym czy w ogóle i w jaki sposób VM zaistnieje na polskim rynku i jakie duże będzie zainteresowanie tą ofertą. I raczej odnoszę się do takiego gdybania jak Twoje ukazując, że można tak bezsensownie gdybać i w drugą stronę, co w rzeczywistości do niczego nie prowadzi. Dlatego też wspomniałem o "przymrużonym oku". Wspomniałem tylko o tym co już nastąpiło, a czego w rzeczywistości nie było. A była zapowiedź startu, pojawiły się cenniki i regulaminy, była konferencja. Nie było za to żadnej szerokiej kompanii reklamowej, a już w szczególności zapowiadającej start na 8 sierpnia. A jak to się odbije w niedalekiej i dalszej przyszłości na wizerunku VM, tego nie wiem.Atlan pisze:DanielR, Ja gdybam, Ty teraz też gdybasz że to może nie wpadka, że może to celowo, że może to Telepolis źle podał itp.Cały ten temat polega głównie na gdybaniu i rozmowie o przyszłości, więc nie widzę nic złego w tym co napisałem o tych reklamach. Równie dobrze mogę napisać, że Wy gdybacie że te reklamy będą, a póki co ich nie ma

A co do reklam. Gdy taka firma jak VM zakłada swój kanał na YouTube, to bardzo prawdopodobne jest, że nie robi tego po to by "stał pusty", a aby zapełnić go jakimiś reklamami i/lub relacjami np. z eventów, które również w jakiś sposób ją reklamują.

Nie no, nie róbmy teorii spiskowych, że specjalnie nas podpuścili 
Po prostu trochę się w papierkach pogubili i tyle.

Po prostu trochę się w papierkach pogubili i tyle.