• Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 15 z 19
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19
 #906838  autor: bobiwr
 24 sty 2017, 11:41
Bur**l Orange jak dla mnie sięga zenitu. Ostatnio przeniosłem telefony firmowe (Sp. z o.o.). OK - jakoś to poszło. Ale maile dziękczynne i odnośnie założenia konta "mój Orange" przyszły na mail prywatny użyty przy umowie na prywatny numer z 16 lat temu!!! Co tam aktualne maile podane w umowie, co tam maile firmowe używane jak kiedyś firma u nich była... Znaleźli najstarszy kontakt ( to była jeszcze Idea) na szczęście jeszcze używany. :)
 #906846  autor: garfield-
 24 sty 2017, 12:04
hehe, system sprzedażowy OptiPOS w Orange to istna wieża babel, a i tak jest nie zły w porównaniu do tego z TP (S.A), na razie większy burdel to jest tylko w TiMobie - wiem od środka. Także Play jeszcze ujdzie - przynajmniej mają możliwość ręczne zmiany bo W Orange to zapomnij - muszą konstruować nową taryfę.
AL e co chcecie, te systemy sa rozbudowywane przez rożne zespoły, rożnych podwykonawców, mimo, że często "generlany" jest np comarch, asseco a czasem jednocześnie i klika innych. Parędziesiąt projektów opiera się o zmiany, CR konfiguracje i później powstaje taki smok z 5 głowami i pewne rzeczy się nakładają, mimo próby okiełznania nawet tęgich głów (architektów)
niektóre rzeczy są nie do przewidzenia ...
więcej nie powiem :P

... ale spokojnie, najgorzej jak tacy product managerowie maja to w nosie jak Ci z konferencji wczorajszej i coś wiedza, ale tylko to co mieli w złożeniach projektu i to na początku. swoje robili, projekt poszedł do realizacji i później tak wygląda, bo oni mówią to od strony koncepcji. Oni już kombinują nowe - w zasadzie po to są ...
Przydałby sie tu mem "projekt informatyczny" - to w rzeczywistości tak wygląda, dopiero jak zaczyna przenosić straty w słupkach (a od tego zależy premia) zaczyna się myśleć o jakiś zmianach. :) Znam to od podszewki :)
 #906847  autor: ign123
 24 sty 2017, 12:06
garfield- pisze:Ukłony dla "naszych" co chciało im się wyłuszczyć temat i wrzucić na blog rzecznika - chociaż do tego się odnieśli.
Dziwne - oglądałem, ale tych "odniesień" nie zauważyłem...
garfield- pisze:Chyba najbardziej ogarnięty jest tam ten Krzysiek - taki "Misiewicz" Gruszki :P
No, szczególnie jak tłumaczył RWK ;-)

http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 50#p906843
 #906873  autor: garfield-
 24 sty 2017, 13:54
no te posty, z bloga , gdzie wszystko było rozpisane prze "logik" nie pomnieli. Odnieśli się. sorry zrobimy tak i wiemy, że będziecie źli :P

Nie mówię o tym Krzysztofie - w sumie to nie wiem jak ten gość się nazywa co był na wizji, tylko o tym zza kamery.

Ten co był na wizji to jest chyba od Internetu na kartę - jak dobrze pamiętam jak wprowadzali te startery z 250mb cyklicznym co miesiąc. Sprawdzę to wieczorem
 #906907  autor: Dorotea
 24 sty 2017, 15:19
Zmęczyłam do końca: https://pl-pl.facebook.com/rzecznikplay ... S_TIMELINE

Przypominam wcześniejsze deklaracje rzecznika na blogu: "odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące rejestracji i bonusów. Proszę wpisujcie pytania, bo tym razem chcemy wyczerpująco odpowiedzieć na wszystkie Wasze wątpliwości."

Gdzie te wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania jakie zadał logik, ratt, empatka ?

Obietnice Play przekazane złotymi ustami rzecznika okazały się jedynie pustymi deklaracjami bez pokrycia, delikatnie mówiąc.
 #906933  autor: reboot
 24 sty 2017, 16:53
garfield- pisze:@reboot: Ty idziesz, a ja już robię trzecie kółko
Ja mam wiele numerów zapasowych, na których właśnie robię różne myki.
sa pisze:Na to że gdzie indziej będzie lepiej nie licz,bo wszędzie operatorzy kombinują...
Można dać szansę nowym, może chociaż na początku nie będą lecieć w kulki np. Mobile Vikings :)
adacomp pisze:Jakbym aktywował bonusy także przed 20.10.2016 to bym mógł je przedłużyć.
Na 99% tak. U mnie wszystkie numery sprzed 20.10 działają, a te po 17.11 się nie przedłużają, chociaż rejestrowane były kilka lat wcześniej.
Dorotea pisze:Gdzie te wyczerpujące odpowiedzi
GRUSZKI na wierzbie xD

WKS
 #906966  autor: jarekt
 24 sty 2017, 18:55
garfield- pisze:Nie mówię o tym Krzysztofie (...) tylko o tym zza kamery.
Mówisz o Krzysztofie Sylwerskim czyli pracowniku szczebla PR albo inaczej Departamentu PR w Play/P4. I tak, on jest dość rozgarniętym chłopakiem :) 10 razy bardziej od tego Krzysztofa na wizji.
 #906979  autor: garfield-
 24 sty 2017, 20:20
@jarekt: tak, on chyba z nich najbardziej się nadaje na taki stream.

ale przecież odpowiedzieli wyczerpująco:
- co do sporów i nieścisłości - sorry zrobimy jak się nam podoba
- co do tematów nieznanych - no sądzimy, ze tak i tak to będzie wyglądać, ale w sumie pewni nie jesteśmy
- co do tematów znanych - to wiadomo

any questions ?

:P
 #907004  autor: sa
 24 sty 2017, 21:20
adacomp pisze:
Gregrin pisze:
sa pisze:Ja 2 tydzień próbuję przenieść numer do orange, bezskutecznie bo w aglomeracji katowickiej brak kart do przeniesienia ale abonament mi oferują za każdym razem :D ...
Zapraszam do Rybnika. Na 6 salonów bylem w 3 i we wszystkich mieli karty i chcieli przenosić ale CRM we franczyzach nie pozwolił.
Po pierwsze kierownik i/lub z-ca muszą mieć odpowiednie uprawnienia do CRM.
Jeśli to nie pomaga to tylko poprzez centralę oni to załatwiają ale na 100% da się :)
Ale da się na pewno sam tak zrobiłem na kilku kartach.
CRM Orange ma kilkanaście lat (podobnie jak CRM Plus) sami tak twierdzą i na jednym PESEL widnieje nieraz kilkanaście/dziesiąt numerów które kiedykolwiek miał klient o czasów Idei w 1.03.1998 roku.
Mają bajzel i nie wykreślają numerów nieaktywnych , niezarejestrowanych lub przeniesionych do innych sieci.
Ja też mam nadal numer w ich CRM z początku marca 98 501xxxxxx który od 2009 roku jest w Play :)
No i u mnie się też karty pojawiły ale pojawił się też problem z...CMR czytaj kierownik musiał wysłać wniosek do centrali i teraz trzeba czekać jak ograną "za dużo kont" by dokonać przeniesienia . :mrgreen: .No cóż lata histori w Ideii niestety nieodżałowanej oraz samym orange łącznie z nieaktywnymi i przeniesionymi numerami czyni "długą"historie której zwykły pracownik nie ogarnia ale na szczęście kierownik daje radę a przynajmniej wie do kogo dzwonić z problemem.. :o Po franczyznach nie chodzę,bo szkoda czasu,interesują mnie tylko normalne salony.
 #907251  autor: sa
 25 sty 2017, 22:47
Gregrin pisze: Taki sam efekt (wysłanie wniosku i do tego nie potrzeba kierownika) byłby we franczyzie.
Kiedyś we franczyznie nim jeszcze zorientowałam się że jest taki podział chciałam kupić doładowanie i okazało się to ...niemożliwe ,od tamtej pory unikam franczyzn operatorów bo tam tylko abo obsługują,a klientów pre paida nie albo, "po łebkach".A co do kierownika ale przynajmniej zainteresował się klientem z kartą a nie tylko z abo za to salonowi i samemu gościowi należy się plusik , inny pracownik mógłby olać sprawę i powiedzieć że "się nie da "bo "błąd systemu" nie puszcza ,a tu gość wezwał na pomoc swojego szefa a ten nie odpuścił.Czytaj w tym właśnie podejściu jest różnica. :wink:
 #907269  autor: adacomp
 26 sty 2017, 02:57
I dlatego ten kiero jest przykładem wzorowego menago.
Każdy klient jest na wagę złota a zadowolony przyprowadzi kilkunastu następnych potencjalnych.
A niezadowolony powie o tym kilkudziesięciu innym potencjalnym itd.
Na tym polega sztuka marketingu i biznesu.
 #907279  autor: garfield-
 26 sty 2017, 09:16
@Gregrin: nie wiem jak w Playu, ale w Orange pomiędzy franszyzą a salonem własnym jest kolosalna różnica w samej aplikacji, jak i w uprawnieniach. Owszem podpisywanie umów jest na podobnym poziomie, ale dostęp już do danych abonenta nie jest taki sam. Dodatkowo jeśli przenosisz numer w prepaid, oni te dokumenty skanują a wysyłają później pocztą - czasem nawet potrafią zaginąć ;)
 #907327  autor: Gregrin
 26 sty 2017, 14:26
sa pisze:Czytaj w tym właśnie podejściu jest różnica. :wink:
A ja właśnie pisze ze tak samo miałem we franczyzie (w 2 na 3 przypadkach a w 3 powiedział tez ze takie zgłoszenie "musiałby" zrobić i ze to długo potrwa i ze lepiej jak pójdę do firmowego bo tam to załatwią od reki). Wszystko zależy od pracowników. Nie wiem czy w tym firmowym nie byliby w stanie właśnie "od reki" tego załatwić...
 #907375  autor: jarekt
 26 sty 2017, 17:19
Po pierwsze to wiążący jest Regulamin a nie FAQ czy to co powie Rzecznik czy konsultant (choćby i na konferencji przed obliczem 1 mln osób).

Po drugie w aktualnym od 17.11 Regulaminie dla Play nie podano do kiedy najpóźniej należy aktywować Bonus.
Podano tylko i wyłącznie, że Bonus można włączyć jeśli zarejestrujesz numer od 17.11 do 1.02.
Więc Bonus Można aktywować nawet i po 1.02 - w razie czego jest jasny i klarowny zapis w regulaminie i można się na niego powołać.

Po trzecie Regulamin RBM jest inaczej napisany i dla RBM Bonus należy aktywować do 1.02 :)

Takie mamy Play to taki mamy Regulamin.

To samo jest w kwestii przedłużania Bonusu.
Regulamin jasno mówi jak sprawdzić Stan Bonusu (*101# PromoZŁ i *107#/*108# GB lub Play24) czyli jego Ilość i Ważność.

Bo Stan Bonusu MOŻE się zmienić (ilość i ważność) bo wg innego punktu Regulaminu promocja nie wyklucza się z innymi co może spowodować zmianę Stanu Bonusu za Rejestrację jeśli skorzystamy z innej promocji. Aby sprawdzić czy ta inna niewykluczająca się promocja nie wpłynęła przypadkiem na Stan Bonusu za Rejestrację korzystamy z kodów podanych w Regulaminie.

Jeśli data i ilość się zmieniły (wydłużyły/zwiększyły) to skasowanie lub zmniejszenie tych środków przed datą uzyskaną w sposób podany w Regulaminie (kodem lub w Play24) jest NIELEGALNE i nie ma znaczenia co sobie ktoś napisał w jakimś FAQ na forum Play albo co powiedział Rzecznik na konferencji albo co powiedział Krzysztof na tej samej konferencji.

Piszemy przede wszystkim zawiadomienie/skargę do Prezesa UOKiK o naruszeniu zbiorowych interesów konsumentów przez P4 sp. z o.o. operatora Play (aby ukarać Play) i ewentualnie reklamację do Play a potem zawiadomienie do Prezesa UKE (aby otrzymać od Play zwrot zabranych środków i dodatkową rekompensatę o co wnosimy w reklamacji).

Jest istotny tylko Regulamin.
 #907380  autor: Gregrin
 26 sty 2017, 17:30
jarekt pisze: w razie czego jest jasny i klarowny zapis w regulaminie i można się na niego powołać.
Tak samo jak z ważnością konta. Już to przerabialiśmy. Jeśli system tego nie włączy po 1.02 (a pewnie-z małym poślizgiem- tak będzie) to można się będzie powoływać na regulaminy i nic z ego nie wyjdzie.
 #907381  autor: jarekt
 26 sty 2017, 17:32
No wiadomo, że Regulamin jest "klarowny" a system i tak nie zaprogramowano odpowiednio i tego Bonusu w Play pewnie nie będzie się dało odpalić już w południe 2 lutego.
Ale dla niektórych Regulamin Operatora to rzecz święta i będą walczyć o niego (o ten Bonus po 1 lutego) do przyszłej zimy :) i jeszcze o dodatkową rekompensatę.
  • Strona 15 z 19
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19