Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
852
Rejestracja
04 lip 2012, 14:43
Lokalizacja
Polska
Uwaga! Start oferty w obecnym momencie
przewidywany jest na drugą połowę sierpnia.
Zapraszamy na naszą stronę, gdzie możecie zapisać
się i otrzymywać najnowsze wieści na email.
Oczywiście, wszystkie najnowsze informacje
pojawiać się również na Facebooku! Polecamy się.
Jaki to jest powód, że start jest opóźnionyNokiaUser pisze:Heh, a najlepsze jest to, że konkurencyjny portal telekomunikacyjny napisał wcześniej i więcej o tym opóźnionym starcie od samego Virgin Mobile .
Nieprofesjonalizm. To jest główny powód.Cage pisze:Jaki to jest powód, że start jest opóźnionyNokiaUser pisze:Heh, a najlepsze jest to, że konkurencyjny portal telekomunikacyjny napisał wcześniej i więcej o tym opóźnionym starcie od samego Virgin Mobile .
TuBiedronka miała sporo reklam w TV, pamiętam że jeszcze nawet stawkę 33gr reklamowali, potem 25gr. Dodatkowo są w sprzedaży największej sieci handlowej w Polsce, więc mają codziennie styczność z milionami klientów którzy oglądają ich doładowania przy kasie. I odnieśli sukces? Nie. Dlaczego więc dużo słabszy marketingowo i startujący od totalnego zera Virgin ma się przebić?Podstawową dźwignią handlu nadal są reklamy w TV czy radiu
TuBiedronka to marka dyskontowa. Nie każdy ją dobrze postrzega. Poza tym to jedyna marka komórkowa, która nie ma w standardzie naliczania sekundowego. Inna sprawa, że wchodziła na rynek wtedy gdy Play stawał się coraz mocniejszy i grał coraz agresywniej ceną. To jest zasadnicza różnica. Dzisiaj Play odpuszcza, inni zdaje się też odpuszczają ze względu na planowane inwestycje. Dlatego dzisiaj VM właśnie ma szanse.Atlan pisze:TuBiedronka miała sporo reklam w TV, pamiętam że jeszcze nawet stawkę 33gr reklamowali, potem 25gr. Dodatkowo są w sprzedaży największej sieci handlowej w Polsce, więc mają codziennie styczność z milionami klientów którzy oglądają ich doładowania przy kasie. I odnieśli sukces? Nie. Dlaczego więc dużo słabszy marketingowo i startujący od totalnego zera Virgin ma się przebić?Podstawową dźwignią handlu nadal są reklamy w TV czy radiu
Właśnie tak! Kto powiedział, że chcą zawładnąć całym rynkiem? Ta grupa, to głównie osoby wykorzystujące telefon do tego, do czego pierwotnie został tworzony. To różne osoby, niekoniecznie głównie starsze czy/i konserwatywne. Osoby które nie muszą być w sieci w każdym miejscu i o każdej porze, co nie znaczy, że w ogóle z niej nie korzystają, jednak nie koniecznie poprzez komórkę.slaclofrus pisze:No chyba, że mają na celu pozyskanie ludzi, którzy internetu nie potrzebuję, a liczą się dla nich tanie rozmowy. Dobra, powiedzmy, że tak jest. I co? Taka grupa docelowa to głównie osoby starsze - czytaj konserwatywne, nielubiące zmian etc. Dlatego jakoś trudno mi uwierzyć, że emeryci i osoby w wieku 50+ zaczną masowo zmieniać operatora na jakiegoś o obco brzmiącej nazwie Virgin Mobile. Zdecydowanie mi się to nie widzi.
Twoja mama jest tak samo reprezentatywna względem wszystkich potencjalnych odbiorców jak my tutaj, także to nie jest argument. Zarówno my tu na forum, jak i osoby nam bliskie są konsumentami wyższej świadomości, jakkolwiek wywyższająco by to nie zabrzmiało.A to ciekawe. Jakoś moja mama nie miała żadnego problemu ze zmianą oferty z obco brzmiącej T-Mobile, na równie obco brzmiącą - Play. Argument do d***y.
Właśnie, podobnie brzmi twój argument o "uwierzeniu". Przeprowadzałeś może w tym temacie badania?slaclofrus pisze:Dlatego jakoś trudno mi uwierzyć, że emeryci i osoby w wieku 50+ zaczną masowo zmieniać operatora na jakiegoś o obco brzmiącej nazwie Virgin Mobile. Zdecydowanie mi się to nie widzi.