• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 97
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 97

 #573560  autor: NokiaUser
 08 sie 2012, 11:31
Heh, a najlepsze jest to, że konkurencyjny portal telekomunikacyjny napisał wcześniej i więcej o tym opóźnionym starcie od samego Virgin Mobile . :-D Podał przede wszystkim powód tego opóźnienia, a Virgin dał tylko to:
Uwaga! Start oferty w obecnym momencie
przewidywany jest na drugą połowę sierpnia.
Zapraszamy na naszą stronę, gdzie możecie zapisać
się i otrzymywać najnowsze wieści na email.
Oczywiście, wszystkie najnowsze informacje
pojawiać się również na Facebooku! Polecamy się.

 #573567  autor: Cage
 08 sie 2012, 12:11
NokiaUser pisze:Heh, a najlepsze jest to, że konkurencyjny portal telekomunikacyjny napisał wcześniej i więcej o tym opóźnionym starcie od samego Virgin Mobile . :-D
Jaki to jest powód, że start jest opóźniony :?:

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic

 #573571  autor: Atlan
 08 sie 2012, 12:40
Cage pisze:
NokiaUser pisze:Heh, a najlepsze jest to, że konkurencyjny portal telekomunikacyjny napisał wcześniej i więcej o tym opóźnionym starcie od samego Virgin Mobile . :-D
Jaki to jest powód, że start jest opóźniony :?:
Nieprofesjonalizm. To jest główny powód.

Nie potrafią zarejestrować domeny, potem nie potrafią jej odkupić, później nie potrafili uruchomić wcześniej strony www dla budowania emocji, następnie nie zablokowali dostępu do polskiej części zagranicznej strony z ofertą (raczej niecelowo bo raz dwa zablokowali), a teraz nie potrafią wystartować z ofertą.

 #573585  autor: potargany
 08 sie 2012, 13:39
Oficjalny profil www.facebook.com/virginmobilep tez wyparowwal

Pieniądze to nie wszystko ...

 #573602  autor: NokiaUser
 08 sie 2012, 14:39
Jaki to jest powód, że start jest opóźniony
Virgin Mobile Polska czeka na wpisanie nowych udziałowców i nazwy w Krajowym Rejestrze Sądowym.

 #573634  autor: NokiaUser
 08 sie 2012, 15:55
Być może i jaja, ale maniacy długich rozmów telefonicznych mają na co czekać. :P

 #573647  autor: lee
 08 sie 2012, 16:57
Taaa ... a jak gaduair wchodziło to też ceny na zestawach z sim były inne wyższe niż w cenniku
Teraz mamy chyba powtórkę z historii

 #573680  autor: kwistas
 08 sie 2012, 19:19
Firma musi być w KRS, żeby funkcjonować, choć w sumie myślałem, że takie podstawy są za nimi, a tu jeszcze w lesie są.
GaduAir padł przez złą kampanie marketingową (nawet moja skrzynka pocztowa zaczęła traktować wiadomości od GG jako spam).
Podstawową dźwignią handlu nadal są reklamy w TV czy radiu, bzdury o mediach społecznościowych można sobie wsadzić między bajki, bo FreeM też dość mocno promował się na FB i nic mu to nie dało, bo reszta oferty była przeciętna.
Aktualnie żaden wirtualny operator nie odważył się do tej pory na dużą kampanie reklamową, bo to są ogromne koszty wykupić czas antenowy na Polsacie czy TVN, oni mają możliwości, bo mają kasę.

 #573700  autor: Atlan
 08 sie 2012, 21:42
Podstawową dźwignią handlu nadal są reklamy w TV czy radiu
TuBiedronka miała sporo reklam w TV, pamiętam że jeszcze nawet stawkę 33gr reklamowali, potem 25gr. Dodatkowo są w sprzedaży największej sieci handlowej w Polsce, więc mają codziennie styczność z milionami klientów którzy oglądają ich doładowania przy kasie. I odnieśli sukces? Nie. Dlaczego więc dużo słabszy marketingowo i startujący od totalnego zera Virgin ma się przebić?

Naprawdę nie róbmy z reklam jakiegoś złotego środka na biznes, zwłaszcza że nie wiecie czy Virgin będzie szalał z reklamami. RedBull też miał szaleć, miał być rewolucją, miała to być sieć mlekiem i energetykiem płynąca. To, że ma się kasę nie oznacza że będzie ją teraz przeznaczać na głupie reklamy.

Zagadki logiczne

 #573703  autor: lee
 08 sie 2012, 21:50
tyle ze to conajmniej dziwne...
najpierw przelew kpntrolowany a jak przychodzi co do czego to klopsidlo

 #573705  autor: słoneczny
 08 sie 2012, 22:07
Atlan pisze:
Podstawową dźwignią handlu nadal są reklamy w TV czy radiu
TuBiedronka miała sporo reklam w TV, pamiętam że jeszcze nawet stawkę 33gr reklamowali, potem 25gr. Dodatkowo są w sprzedaży największej sieci handlowej w Polsce, więc mają codziennie styczność z milionami klientów którzy oglądają ich doładowania przy kasie. I odnieśli sukces? Nie. Dlaczego więc dużo słabszy marketingowo i startujący od totalnego zera Virgin ma się przebić?
TuBiedronka to marka dyskontowa. Nie każdy ją dobrze postrzega. Poza tym to jedyna marka komórkowa, która nie ma w standardzie naliczania sekundowego. Inna sprawa, że wchodziła na rynek wtedy gdy Play stawał się coraz mocniejszy i grał coraz agresywniej ceną. To jest zasadnicza różnica. Dzisiaj Play odpuszcza, inni zdaje się też odpuszczają ze względu na planowane inwestycje. Dlatego dzisiaj VM właśnie ma szanse.

Wcześniej Mobilkingowi dzięki reklamom udało się rozkręcić interes. Marka "Sami Swoi" pod skrzydłami Polkomtelu też nadal mocno się trzyma. Ostatnie dane mówią o 100 000 użytkowników, mimo że nie jest już wspierana medialnie od lat. Nie ma co uogólniać.
Wszystko zależy od strategii nowego operatora.

Co dwie sieci to nie jedna.

 #573710  autor: Underek
 08 sie 2012, 22:23
Poczekamy zobaczymy ;-)
Może to był tylko test opinii?

 #573725  autor: Atlan
 08 sie 2012, 23:35
słoneczny, Nie chcę powiedzieć że VM nie ma totalnie szans, ale raczej tonowałbym ten entuzjazm polegający na tym, że przychodzi bogaty wujek z Anglii i będzie teraz rewolucjonizował rynek, zgarniając milion klientów.

Mówimy ciągle o reklamach, a oni nawet stroną internetową nie potrafią się zareklamować. Przecież to nie wygląda poważnie. Nawet konferencja prasowa była jakaś nijaka, nikt o niej nie pisze w zasadzie. Widział ktoś gdziekolwiek żeby był jakiś news w Internecie że jakieś Virgin startuje? Nawet na Telepolis jest średnie zainteresowanie tym tematem pod newsami.

Poza tym ile mogą wydać na reklamę? 10-15mln zł? Jak przychód z prepaidowca wynosi około 15zł miesięcznie to mając 100 tysięcy klientów od razu na starcie to ich cały przychód idzie na same reklamy (rocznie). I czym jest te 10-15mln? Nasi operatorzy wydają 4x tyle na same reklamy w radio! A gdzie promocje dla klientów, gdzie eventy, bilboardy, nawet głupie ulotki czy inne pomniejsze nośniki reklamy... To wszystko kosztuje i pochłonie pewnie nawet więcej niż te 10mln, a Wy reklam w TV jeszcze chcecie ;) I nie mówmy że ich stać, RedBulla też stać a jakoś za dużo tych reklam o telefonii nie mają, bo jest to po prostu za duże obciążenie finansowe. Może i reklamy jakieś się pojawią, nie mówię że nie, ale nie będzie ich wiele, poza tym odbije się to kosztem właśnie klientów (choćby tą ceną smsa).
A gdzie jeszcze opłacić pracowników, gdzie koszta dzierżawy infrastruktury itp... Szum medialny może być więc jeszcze mniejszy niż miał GaduAir czy MBank, bo Virgin nie ma własnej platformy marketingowej.

 #573737  autor: slaclofrus
 09 sie 2012, 00:23
Oferta Virgin Mobile wygląda fatalnie. Ceny rozmów są atrakcyjne, ale nie tak oszałamiające, żeby wszystko rzucać i przechodzić tylko dlatego do VM. Pakiety to już totalna porażka. Smartfony i potrzeba korzystania z internetu wszędzie to znak czasu, nie da się tego zatrzymać, wręcz przeciwnie, to się rozszerza. Nowy operator, który całkowicie ignoruje tak silny trend wprowadzając horrendalnie drogie pakiety, skazuje się na klęskę.

No chyba, że mają na celu pozyskanie ludzi, którzy internetu nie potrzebuję, a liczą się dla nich tanie rozmowy. Dobra, powiedzmy, że tak jest. I co? Taka grupa docelowa to głównie osoby starsze - czytaj konserwatywne, nielubiące zmian etc. Dlatego jakoś trudno mi uwierzyć, że emeryci i osoby w wieku 50+ zaczną masowo zmieniać operatora na jakiegoś o obco brzmiącej nazwie Virgin Mobile. Zdecydowanie mi się to nie widzi.

Reasumując. Robią atrakcyjne cenowo pakiety netu i wolny lejek po wykorzystaniu lub szybki lejek po przekroczeniu (dajmy na to 256 kb/s) i obecne ceny, poza tym równorzędne z tymi Playowymi pakiety minut i SMSów - mają duże szanse, jeśli oferty nie zmienią - będzie klęska.

Miałem wielką nadzieje, że wejście na rynek nowego operatora pobudzi konkurencje, spowoduje spadek cen i poprawę jakości usług. Przeliczyłem się. I tak przechodzę na PnK LT, ale zawsze lepiej jak jest większa konkurencja, bo to stwarza szansę na poprawienie atrakcyjności usług także w PLAY.

 #573743  autor: DanielR
 09 sie 2012, 01:21
Atlan, skwituję to krótko, to Twoje [daleko idące] przypuszczenia. Gdy już wystartują i pobędą na rynku przynajmniej te kilka miesięcy, wówczas może będzie można powiedzieć coś więcej. Jak na na razie, to jedynie marnowanie klawiatury na gdybanie. :wink:
slaclofrus pisze:No chyba, że mają na celu pozyskanie ludzi, którzy internetu nie potrzebuję, a liczą się dla nich tanie rozmowy. Dobra, powiedzmy, że tak jest. I co? Taka grupa docelowa to głównie osoby starsze - czytaj konserwatywne, nielubiące zmian etc. Dlatego jakoś trudno mi uwierzyć, że emeryci i osoby w wieku 50+ zaczną masowo zmieniać operatora na jakiegoś o obco brzmiącej nazwie Virgin Mobile. Zdecydowanie mi się to nie widzi.
Właśnie tak! Kto powiedział, że chcą zawładnąć całym rynkiem? Ta grupa, to głównie osoby wykorzystujące telefon do tego, do czego pierwotnie został tworzony. To różne osoby, niekoniecznie głównie starsze czy/i konserwatywne. Osoby które nie muszą być w sieci w każdym miejscu i o każdej porze, co nie znaczy, że w ogóle z niej nie korzystają, jednak nie koniecznie poprzez komórkę.
A to ciekawe. Jakoś moja mama nie miała żadnego problemu ze zmianą oferty z obco brzmiącej T-Mobile, na równie obco brzmiącą - Play. Argument do d***y. :wink:

 #573835  autor: banderas
 09 sie 2012, 14:21
kwituje jednym zdaniem poczekajmy az wystartuje wtedy pewnie beda nowe cenniki i bardziej atrakcyjne pakiety internetowe

banderassso

 #573836  autor: Seba133
 09 sie 2012, 14:27
Oby było tak jak mówisz. Tańsze pakiety by się przydały. :|

http://dxwielun.c0.pl/index.php

 #573840  autor: slaclofrus
 09 sie 2012, 14:49
A to ciekawe. Jakoś moja mama nie miała żadnego problemu ze zmianą oferty z obco brzmiącej T-Mobile, na równie obco brzmiącą - Play. Argument do d***y.
Twoja mama jest tak samo reprezentatywna względem wszystkich potencjalnych odbiorców jak my tutaj, także to nie jest argument. Zarówno my tu na forum, jak i osoby nam bliskie są konsumentami wyższej świadomości, jakkolwiek wywyższająco by to nie zabrzmiało.

 #573864  autor: DanielR
 09 sie 2012, 16:31
slaclofrus pisze:Dlatego jakoś trudno mi uwierzyć, że emeryci i osoby w wieku 50+ zaczną masowo zmieniać operatora na jakiegoś o obco brzmiącej nazwie Virgin Mobile. Zdecydowanie mi się to nie widzi.
Właśnie, podobnie brzmi twój argument o "uwierzeniu". Przeprowadzałeś może w tym temacie badania? :wink: Ja przynajmniej podałem jakiś konkretny przypadek. Moja mama też nie jest jakimś znawcą rynku telekomunikacyjnego. I w zasadzie zwisa jej i powiewa, to jak nazywać się będzie sieć, w której będzie miała numer (byleby nie obraźliwie). Gdyby przyjąć za prawdę, to o czym piszesz, problem występowałby powszechnie nie tylko w obszarze telekomunikacji ale też np. środków transportu, zakupu aut, zakupu sprzętów RTV czy AGD. A tak przecież nie jest. Zresztą dziś jedynie "swojsko" brzmiącą nazwę, wśród wszystkich głównych marek sieci komórkowych, posiada chyba tylko Plus. I nie wiele z tego faktu dla Polkomtela wynika, w kontekście profilu wiekowego użytkowników będących w tej sieci lub przenoszących do niej numer. :wink:

 #573869  autor: Komórczak
 09 sie 2012, 16:43
Ale problem polega na tym, że rynek jest już nasycony i ciężko będzie nowemu operatorowi "ukroić przyzwoity kawałek tortu" dla siebie. Operatorzy wirtualni, a jest ich już sporo, mają łącznie w Polsce niecałe 2% rynku... czyli tyle co nic. Polacy jednak wolą tradycyjnych, infrastrukturalnych operatorów, a powodów ku temu jest wiele, ot choćby ilość sklepów/salonów i ich łatwa dostępność. Sam fakt, że użytkowników dużych operatorów jest już teraz dużo też o czymś świadczy. Bo po co zmieniać operatora jak większość znajomych i rodziny ma telefony w naszej sieci.

A Virgin? Jego najmocniejszą stroną jest marka, która w Polsce jest znana chyba z powodu sklepu na lotnisku lub ze starych gier komputerowych (Virgin Interactive). Ale czy to wystarczy? MTV Mobile już miał większą szansę na sukces.
  • Strona 15 z 97
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 97
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 97