• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 16
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
 #1181479  autor: onifer2
 18 paź 2024, 09:52
Otrzymałem dziś maila od MT, że nie we wszystkich miejscach został podpisany dokument o przeniesienie numeru. A tyle podpisów było składanych, tam gdzie kurier wskazał. Niech poinstruują kurierów gdzie skladać podpisy.
Proponowali ponowną wysyłkę ale podziękowałem. Totalna amatorka. Od samego początku począwszy od braku informacji kiedy będzie kurier. Przenosiłem wiele razy numer, również kurierem, ale takiej bryndzy to nigdzie nie spotkałem. Nie polecam. Ich strata.
 #1181488  autor: onifer2
 18 paź 2024, 14:23
Tym bardziej, że nie każdy ma czas siedzieć w domu i czekać na kuriera, a nie wiadomo kiedy będzie. W moim przypadku byłoby to drugi raz. Jednak niska cena pakietu nie bierze się z niczego. Oszczędności odbijają się na jakości obsługi. Zostaję w heyah. Choć cudownie z netem nie jest.
WYMODEROWANO OFF-TOP
Ostatnio zmieniony 18 paź 2024, 14:39 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Do rozważań o alternatywach mamy dział Jaką ofertę wybrać?
 #1181489  autor: PiotrG-dz
 18 paź 2024, 14:41
onifer2 pisze:
18 paź 2024, 14:23
Zostaję w heyah. Choć cudownie z netem nie jest.
WYMODEROWANO OFF-TOP
Ja planowałem też przenieść się do MT czekając aż przetrzecie szlaki w MNP ale co tu piszecie raczej nie pójdę tutaj bo wolę dołożyć 6 zł więcej i nie mieć taki cyrków jak @onifer2 :x
Ostatnio zmieniony 18 paź 2024, 14:48 przez Remington, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: Alternatyw szukamy w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1181490  autor: zenkowik
 18 paź 2024, 14:54
Jakby coś (chociaż nie wiem czy ktoś próbował) to numer można też podobno przenieść przez list polecony i potwierdzenie tożsamości w punkcie Play - wtedy po prostu po ludzku czekamy na awizo i myk na pocztę w pasujących nam godzinach (bo listonosz też się przecież nie zapowiada).
 #1181496  autor: onifer2
 18 paź 2024, 16:04
To realizm. Wiem jak ciężko coś załatwić w salonach Play. Oni tylko zadowoleni, jak przechodzisz do nich na abonament. Jak kiedyś uslyszeli o Fakt Mobile to bylo mocne zdziwienie. Co dopiero o jakimś grosiku mobilnym. Życia nie znasz? Szkoda się uzerać z salonami.
 #1181497  autor: Window
 18 paź 2024, 16:08
Mnie dziwi że oni nie ogarnęli cyfrowego potwierdzenia tożsamości jak to jest np. w Mobile Vikings, czy też w Fonii.
Też ogólnie proces przeniesienia wygląda na prawdę słabo w porównaniu do np. a2mobile czy Orange, pewnie u innych operatorów to działa tak samo że przenosisz, gdy nadają paczkę to widzisz ją albo na stronie albo w aplikacji.
Window: uwierz mi, Lyca jest najgorsza z tych wszystkich low-cost'owych operatorów.
@Karlos20 Lyca Mobile ma przynajmniej dobrze działający serwis do zarządzania i aplikację, czego nie ma Klucz ani Telegrosik.
. Wiem jak ciężko coś załatwić w salonach Play. Oni tylko zadowoleni, jak przechodzisz do nich na abonament. Jak kiedyś uslyszeli o Fakt Mobile to bylo mocne zdziwienie.

Dla mnie szokiem było to że konsultantka wiedziała że można przenieść numer do Virgin Mobile, i mi się udało przenieść.
Gorzej to było w Orange, tam konsultantka próbowała mówić że system się zawiesił na kartę.
 #1181498  autor: zenkowik
 18 paź 2024, 16:15
onifer2: Ale byłeś tam i pytałeś, czy tylko piszesz bez sensu? Mój salon jest git, wiedzą o tych dziwolągach na sieci Play i nawet niestandardowe rzeczy pomogli ogarnąć. Przestań siać defetyzm bo jest jasne że tego nie doświadczyłeś.
 #1181499  autor: KC-KARLOS
 18 paź 2024, 16:20
Window: Klucza nie krytykuj pod tym względem, bo gdyby nie dobra współpraca z Plusem, oni by nie istnieli jak MT, a w porównaniu do MT mają fajną rozbudowaną obsługę konta poprzez darmowe smsy z pełnym FAQ + USSD, inne sieci powinny się od nich uczyć.

Fakt jest niezaprzeczalny - niepełnowartościowy produkt owinięty w fajniejszy "papierek" brandem telegrosika, nic więcej - mieli wiele lat, aby ten produkt (IZZI) ulepszać, bo patrząc na to, co oferują inne MVNO na zasięgu Playa, to Telegrosik jest na serio najgorszy.
Tylko wtajemniczeni i wytrwali ogarną ten "atrakcyjny" pakiet za 9/mc z nielimitowanymi minutami i smsami do wszystkich + 1 GB - i to na dodatkowym simie, nie na numerze głównym. Ogólnie to łatwiej by było od nich przenieść numer do innej sieci, aby... zwiększyć prestiż na wyjątkowym prefiksie, którego używa MT - 450 45x xxx.

onifer2: jak trafią się kumaci doradcy w salonie, to wszystko ogarną. Nie wolno wszystkich mierzyć swoją miarą - owszem, mają parcie na abonament, ale nie każdy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181500  autor: onifer2
 18 paź 2024, 16:32
zenkowik pisze:
18 paź 2024, 16:15
onifer2: Ale byłeś tam i pytałeś, czy tylko piszesz bez sensu? Mój salon jest git, wiedzą o tych dziwolągach na sieci Play i nawet niestandardowe rzeczy pomogli ogarnąć. Przestań siać defetyzm bo jest jasne że tego nie doświadczyłeś. Sam piszesz bez sensu.
Jakbym nie był (chodziło l Fakt Mobile) to bym nie pisał o tym. Więc nie wmawiaj mi czegoś jak sam nie wiesz. Skoro jest tak idealnie to skąd tyle narzekań na salony? Ze u cb jest ok to wyjątek potwierdzajacy regułę. Masz rangę nowicjusza tutaj, to sluchaj się starszych stażem. Koniec tego offtopu. : :roll:
 #1181501  autor: zenkowik
 18 paź 2024, 16:39
onifer2 : To wątek o MTG i ja pytałem o MTG (czego ewidentnie nie załapałeś) - byłeś tam i pytałeś? No właśnie nie, stąd taki a nie inny wpis.
(a użycie "wyjątku potwierdzającego regułę" w takim znaczeniu, to taki świetny wyznacznik określający poziom rozmówcy że ja osobiście więcej pytań nie mam)

Ogólnie wszystko rady w stylu "nie używajcie tego bo nie zadziała" bez sprawdzenia czy działa, to raczej nie jest realizm. MTG nie jest dopracowaną siecią pod wieloma względami, stąd próg wejścia może być wyższy - niech używa ten kto ma chęć się trochę potrudzić.
 #1181690  autor: KC-KARLOS
 22 paź 2024, 15:25
Kompan: w tej ofercie nie ma wstępu do 5G Playa. Grafika na stronie wprowadza w błąd.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181691  autor: Kompan
 22 paź 2024, 15:34
W pozostałych jest? Tam ogólnie mają cyrk. Aktywacja pakietu niby błąd. Potem przychodzi sms od IZZY , że pakiet aktywny No limit na komórki i stacjonarne. Kwota na koncie bez zmian. Następny sms od OPERATOR: Pakiet 1GB, nielimitowane smsy i 100 min za 9 zł został włączony i kwota odjęta prawidłowo. Pod *103#, stan minut to (HH:MM) 744:00, stan sms nieodczytywalny-jakieś kwiatki. Pod *104# pozostało do wykorzystania 0 sms-ow. Pod *106# pozostało do wykorzystania w UE 0BYTES. Pod *108# ilośc internetu prawidłowa. Pod *120# działająca usługa "Zadzwoń do mnie".
 #1181699  autor: KC-KARLOS
 22 paź 2024, 18:11
Kompan: w żadnym pakiecie nie mają wstępu do 5G.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1182137  autor: lee
 01 lis 2024, 11:51
Ja tymczasem ostatnio pomimo iż mam konto ważne do września dostaję wiadomości żeby doładować jak nie chcę stracić kontaktu. Z rzeczywistością chyba...
  • Strona 14 z 16
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16