KIEDY MUSZĘ doładować za 30 i czy musze jakis pakiet dodatkowy internetowy uruchomic?24bis24 pisze:takmichal198 pisze:RBM 5 to DIL bede mial na.rok za free bez doladowan
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

jak DIL będziesz chciał odpalićmichal198 pisze:KIEDY MUSZĘ doładować
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
24bis24 pisze:doładuj za 50 zł i do dnia 221 kasy wystarczy
jak DIL będziesz chciał odpalićmichal198 pisze:KIEDY MUSZĘ doładować
A jaki jest kod do przejścia z RBM 7 na RBM 5 bo na play24 wywala blad serwera.
*163# - później numer, pod którym będzie RBM5. Zanim przejdziesz to uruchom bonus za przeniesienie.
ja bym jeszcze wykorzystałhonorr pisze:Zanim przejdziesz to uruchom bonus za przeniesienie.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Słuszna uwaga. A miałem już migrowac24bis24 pisze:ja bym jeszcze wykorzystałhonorr pisze:Zanim przejdziesz to uruchom bonus za przeniesienie.

Pewnie już było, ale czy jest szansa by Stan Darmowy w RBMEnk objął również Virgin Mobile? Czy ten wirtualny operator jest traktowany jako play?

SD obejmuje wszystkich opów na sieci P4 bez wyjatków czyli Virgin też.
Dzięki !

Czy coś przegapiłem 
Nie widzę na stronach Play taryfy Rok Ważności konta by przejść i wrócić do Energy po ten Rok Ważności
Ktoś może mnie oświecić

Nie widzę na stronach Play taryfy Rok Ważności konta by przejść i wrócić do Energy po ten Rok Ważności

Ktoś może mnie oświecić

Taryfy od dawna brak, kody dzialaja
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Jest to ciekawe i zmieniło się niedawno.
PnKRWK wyleciała z prawie każdego miejsca z www Play.
Wyleciała np. z zestawienia ofert na kartę: http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zestawienie/
Wyleciała też z zestawienia kodów do zmiany taryf: http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zmiana-taryfy/
ale poniżej - na liście regulaminów migracji - już Regulamin migracji do PnKRWK już się znajduje.
Także to tylko taki pewnie chłyt maketingowy.
PnKRWK wyleciała z prawie każdego miejsca z www Play.
Wyleciała np. z zestawienia ofert na kartę: http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zestawienie/
Wyleciała też z zestawienia kodów do zmiany taryf: http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zmiana-taryfy/
ale poniżej - na liście regulaminów migracji - już Regulamin migracji do PnKRWK już się znajduje.
Także to tylko taki pewnie chłyt maketingowy.
Wczoraj próbowałem zmienić taryfę na Play Formuła z Minimaxa, coś się wywaliło i wisi....
Nie pozwala zmienić taryfy bo pisze że zmiana taryfy w trakcie a to nie prawda bo wtedy napisali że zmiana nie powiodła się....
Nie pozwala zmienić taryfy bo pisze że zmiana taryfy w trakcie a to nie prawda bo wtedy napisali że zmiana nie powiodła się....
Mam podobnie w RBM7MNP. Na p24 wisi ze są inne zmiany w trakcie mimo ze próbując wcześniej zmienić dostałem błąd :/
Od wczoraj coś się sypnęło w systemach Play/RBM/Fakt. Zmiana Usług/Pakietów wywala w połowie przypadków jakieś dziwne błędy/komunikaty (nie kojarzę ich aby się wcześniej kiedykolwiek pojawiły), a ich stan ciągle wskazuje "w trakcie" mimo upływu wielu godzin (kilku/kilkunastu) - najprawdopodobniej i po kilkudziesięciu nic się nie zmieni.
Najgorzej chyba będą mieli Ci, którzy z przedłużaniem pakietów czekali na ostatni dzień (a niektórzy to nawet muszą czekać na ostatni dzień) - możliwe, że aktywacja pakietu potrwa minimum do kolejnego dnia do późnych godzin popołudniowych powodując utratę wszystkich zgromadzonych środków (GB, PromoZŁ, minut). Mam jednak nadzieję, że lada moment awarię usuną (aczkolwiek w takich przypadkach w Play trwa to zwykle 3-4 dni ale jest szansa bo mamy środę, a nie piątek).
Najgorzej chyba będą mieli Ci, którzy z przedłużaniem pakietów czekali na ostatni dzień (a niektórzy to nawet muszą czekać na ostatni dzień) - możliwe, że aktywacja pakietu potrwa minimum do kolejnego dnia do późnych godzin popołudniowych powodując utratę wszystkich zgromadzonych środków (GB, PromoZŁ, minut). Mam jednak nadzieję, że lada moment awarię usuną (aczkolwiek w takich przypadkach w Play trwa to zwykle 3-4 dni ale jest szansa bo mamy środę, a nie piątek).
Musiała być wczoraj ***modernizacja w play bo na starej wersji play24 na andka pozmieniała się kolejność pakietów i pojawiły się znowu minuty do wszystkich sieci.
*** polega to na tym że jedno naprawią, a drugie zepsują i tak w kółko.
*** polega to na tym że jedno naprawią, a drugie zepsują i tak w kółko.
Jeśli mnie pamięć nie zawodzi, to wczoraj dokładnie minął okrągły rok od wprowadzenia Bonusu za rejestrację w Play i jakby na to nie patrzeć, to osoby które pierwszego dnia BzR uruchomiły dokładnie rok temu, to ta roczna ważność konta powinna im się skończyć dokładnie wczoraj. I może stąd te zmiany z błędami na Play24.
na Play24 w taryfie Lubię pojawiły się Minuty do Play Nielimitowane
SMS-y do Play Nielimitowane
SMS-y do Play Nielimitowane
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Na kilku numerach, na których był ten błąd w tej chwili (po kilku/kilkunastu godzinach) status "w trakcie..." zmienił się z powrotem na "wyłączony" - usługi/pakietu nie włączono i kwoty nie pobrało!jarekt pisze:Od wczoraj coś się sypnęło w systemach Play/RBM/Fakt. Zmiana Usług/Pakietów wywala w połowie przypadków jakieś dziwne błędy/komunikaty (nie kojarzę ich aby się wcześniej kiedykolwiek pojawiły), a ich stan ciągle wskazuje "w trakcie" mimo upływu wielu godzin (kilku/kilkunastu) - najprawdopodobniej i po kilkudziesięciu nic się nie zmieni.
Szczesciarz 
a u mnie nadal:
"Na Twoim koncie są inne oczekujące zlecenia. Zmiana oferty będzie możliwa po ich realizacji."

a u mnie nadal:
"Na Twoim koncie są inne oczekujące zlecenia. Zmiana oferty będzie możliwa po ich realizacji."