DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 112 z 203
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 203
 #895898  autor: jutek
 16 lis 2016, 22:51
I wtedy wysyłają rzeczony sms, czy też sami potwierdzają (zatwierdzają) dane na podstawie wyrażonej takiej woli w mailu?
 #895904  autor: ukefake
 16 lis 2016, 23:55
odkrywca1, raz twierdzili że dane numerów do przeniesienia zostały zniszczone (sic!), a potem, że będą je potwierdzać - lupanar lepszy niż w orange ;)

jutek, dziś wysłałem TAK na 8000 - zobaczymy czy do rana coś się zmieni, bo nie dostałem wcześniej rzeczonego smsa z pytaniem.
 #895910  autor: DanielR
 17 lis 2016, 01:09
Ja, w zasadzie kiedy tylko weszły nowe przepisy o rejestracji, po prostu sam zadzwoniłem na ichnią infolinię i poprosiłem o potwierdzenie wcześniej podanych danych w celu rejestracji numeru w zgodzie z nową ustawą. I tyle.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #895946  autor: Remington
 17 lis 2016, 10:16
jutek pisze:I wtedy wysyłają rzeczony sms, czy też sami potwierdzają (zatwierdzają) dane na podstawie wyrażonej takiej woli w mailu?
Potwierdzają mailem.
 #896241  autor: Marcin1108
 18 lis 2016, 23:17
Jak długo trwa przeniesienie numeru do Virgin Mobile?

Przenoszę z T-Mobile prepaida, we wtorek był kurier podpisałem dokumenty i od tej pory żadnej informacji, numer działa ciągle w starej sieci.
 #896244  autor: pavesi
 18 lis 2016, 23:41
Przenosiłem numer z red bull , z tym że we wniosku podałem datę 3 tygodnie W dzień wyznaczony około 3 nad ranem red bull przestał działać włożyłem kartę virgin - sieć się pojawiła ale podczas wybierania numeru słyszałem automat " numer niezarejestrowany " pisałem zgłoszenia i dzwoniłem około 10 mogłem dzwonić ale smsyów nie mogłem odbierać w tym kodów np z banku.... kolejne zgłoszenie i kolejny telefon około 12 smsy zaczęły dochodzić ....
Nie wiem czy to jednostkowy przypadek ale trochę z tym było zamieszania ..
 #896254  autor: negra
 19 lis 2016, 09:17
Ja załatwiałem przeniesienie numeru w punkcie stacjonarnym .Po wypełnieniu deklaracji wprowadzeniu jej do systemu przez pracownika punktu w przeciągu 2 godzin otrzymałem sms że obecny operator uwolni mój numer telefonu po 14 dniach kalendarzowych. Termin został dotrzymany .
 #896278  autor: xander21
 19 lis 2016, 13:52
Czy przychodzi jakieś potwierdzenie na telefon, że wysłali kuriera? Ja przeniosłem numer w środę i nic nie napisali, oprócz przyjęcia wniosku.
 #896323  autor: ja.michal
 19 lis 2016, 19:04
Faktycznie ciekawa promocja. Podwojenie działa dla przenoszących numer, prawie działa. W takim wypadku w opcji #DLAMNIESUPER jest 16 GB (za aktywowanie *222*333#) + 13 GB (jako podstawa), razem 29 GB. W opcji dla nowego numeru jest faktycznie podwojenie włącznie z opcją po aktywacji kodem *222*333# czyli łącznie 26 GB.
 #896325  autor: Marcin1108
 19 lis 2016, 19:21
xander21 pisze:Czy przychodzi jakieś potwierdzenie na telefon, że wysłali kuriera? Ja przeniosłem numer w środę i nic nie napisali, oprócz przyjęcia wniosku.
Od kuriera przychodzi sms, że dziś dostarczona zostanie przesyłka.

Napisałem maila w sprawie mojego przeniesienia, to odpisali mi po 2 dniach że zostanę poinformowany smsem o dacie przeniesienia numeru.

Jak na pierwsze wrażenie sieć wypada słabo - kompletny brak informacji co się dzieje z numerem.
 #896580  autor: xander21
 21 lis 2016, 18:14
Marcin1108 pisze:
xander21 pisze:Czy przychodzi jakieś potwierdzenie na telefon, że wysłali kuriera? Ja przeniosłem numer w środę i nic nie napisali, oprócz przyjęcia wniosku.
Od kuriera przychodzi sms, że dziś dostarczona zostanie przesyłka.

Napisałem maila w sprawie mojego przeniesienia, to odpisali mi po 2 dniach że zostanę poinformowany smsem o dacie przeniesienia numeru.

Jak na pierwsze wrażenie sieć wypada słabo - kompletny brak informacji co się dzieje z numerem.
Ja czekam i czekam i nic nie przychodzi.
 #897086  autor: pantin
 25 lis 2016, 01:09
Ja już jestem po przenosinach z Plusa (abonament). Koniec umowy 23.11 Zlecona data była na 24.11 (wczoraj) i tak też się stało. Ale żadnych informacji Virgin mi nie przesyłał smsem (taką wybrałem formę kontaktu). Musiałem sam wysłać zapytanie na email (12.10). Była cisza. Przy poprzednim przeniesieniu numeru (tmobile, mix) smsy dochodziły, kiedy wyznaczona datai czy operator się zgodził. Nawet bym sms Witamy w Virgin... Dzisiaj nic nie było.
 #897090  autor: xander21
 25 lis 2016, 01:20
U mnie wczoraj był kurier. Dziś pytałem się virgin dwa razy w ciągu dnia, czy umowa ok i kiedy przeniosą. Podałem date obecną, czyli powinni jak najszybciej przenieść. A tu obsługa virgin zero odzewu. No nie wierze, że nie odpisali. Ta sieć długo nie pobędzie u nas, to nie ta jakość co kiedyś :(
 #897095  autor: everymen
 25 lis 2016, 05:45
xander21 pisze:U mnie wczoraj był kurier. Dziś pytałem się virgin dwa razy w ciągu dnia, czy umowa ok i kiedy przeniosą. Podałem date obecną, czyli powinni jak najszybciej przenieść. A tu obsługa virgin zero odzewu. No nie wierze, że nie odpisali. Ta sieć długo nie pobędzie u nas, to nie ta jakość co kiedyś :(
Mówiąc o dawnej jakości, masz na myśli swoje doświadczenia sprzed roku, kiedy czekałeś na przenosiny 6 dni?:P

A tak na poważnie. Wydaje mi się, że możemy mieć powtórkę z rozrywki. Tym razem nie system UKE może dać w kość, jak rok temu, tylko wprowadzana zmiana platformy Virgin. Mają ewidentny problem, bo miało się to odbyć już dawno temu.
 #897140  autor: xander21
 25 lis 2016, 11:41
everymen pisze:
xander21 pisze:U mnie wczoraj był kurier. Dziś pytałem się virgin dwa razy w ciągu dnia, czy umowa ok i kiedy przeniosą. Podałem date obecną, czyli powinni jak najszybciej przenieść. A tu obsługa virgin zero odzewu. No nie wierze, że nie odpisali. Ta sieć długo nie pobędzie u nas, to nie ta jakość co kiedyś :(
Mówiąc o dawnej jakości, masz na myśli swoje doświadczenia sprzed roku, kiedy czekałeś na przenosiny 6 dni?:P

A tak na poważnie. Wydaje mi się, że możemy mieć powtórkę z rozrywki. Tym razem nie system UKE może dać w kość, jak rok temu, tylko wprowadzana zmiana platformy Virgin. Mają ewidentny problem, bo miało się to odbyć już dawno temu.

Wspominałem czasy kiedy virgin zaczynało. Ja byłem z nimi od początku. To była jakość obsługi :)
Dobrze, że mi przypomniałeś o zeszłych przenosinach. Teraz znów to samo? Ehhh
 #897157  autor: jarekt
 25 lis 2016, 12:49
Dzisiaj zauważyłem, że na wszystkie moje numery Virgin BK 2012 (Bez Kompromisów - oryginalna taryfa Virgin, w której zawsze dostajemy 50% doładowania na konto główne) bez wyjątków otrzymałem dziwny pakiet 215MB. Przy czym ważność tego pakiety jest mniejsza niż 30 dni albo w ogóle bez ważności (tzn. ważność jest taka jak ważność konta MB) - bo nie wydłużyło mi ważności konta MB.
Stało się to w ciągu minionych 30 dni - nie wiem dokładnie kiedy bo sprawdzam salda raz w miesiącu.
Ktoś coś wie co to za dziwne promo-usterka? Może ktoś sprawdzić (jeśli ma taka taryfę) czy też mu się saldo MB powiększyło w ciągu ostatnich 30 dni?
 #897169  autor: Gregrin
 25 lis 2016, 13:47
Na 2 numerach BK na stronie "Zarządzanie kontem" nic nie mam w pakiecie danych.
Moze jakiś bonus za rejestracje bo oba mam jeszcze niezarejestrowane ;)
  • Strona 112 z 203
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 203
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 203