• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 103 z 104
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
 #1180158  autor: aleksanderharaburda
 28 wrz 2024, 01:20
Przychodzę z aktualizacją mojej sprawy poruszanej na tym forum 26 marca 2023 roku - odnośnie osiągniętego limitu 5 rejestracji kart SIM na mój numer PESEL i braku możliwości zarejestrowania kolejnej, chociaż od prawie 2 lat nie mam u nich żadnej aktywnej karty SIM na tym numerze PESEL.

Przez rok czasu czekałem na usunięcie tych numerów z bazy danych (zgłosiłem żądanie ich usunięcia w 2022 roku), bo tyle miały być tam przetrzymywane dla ew. zapytań policyjnych, następne 10 miesięcy z nimi walczyłem (przez ten czas próby rejestracji w Żabce kończyły się komunikatem: „Błąd operacji. Rejestracja nie została dokonana”) o ich usunięcie, bo dalej tam (chyba?) wisiały... Po wymianie wielu wiadomości ze wszystkimi możliwymi pracownikami Lyca Mobile drogą mailową i na czacie, wystawianiu negatywnych opinii na Trustpilot sprawę udało mi się wygrać. Po bezsilności polskiego Help Desku (przekazywali moją sprawę do odpowiednich zespołów i przekazano im, że już naprawione - nic nie było naprawione, znowu interweniowali w tej sprawie i od tamtej pory zostali bez odpowiedzi) napisałem na Complaints, po dosłownie kilku dniach odezwał się do mnie Shanthy Shanmugam - człowiek od reklamacji, zapytał o szczegóły, otrzymał wszystkie informacje i od tamtej pory 10 miesięcy milczał, ignorował wszystkie moje następne wiadomości (w międzyczasie dostawałem jakiś bełkot od tych typków z Trustpilota na maila, bo wystawiałem im negatywne recenzje) i 28 sierpnia 2024 roku napisał:
Dear Aleksander,

We are sorry for the delay.

Kindly note that we have managed to reset our database.

Hence, you can now try to register the new SIM card using the same PESEL.

If you are facing any issues, please write back to us for further analysis.

Kind Regards
Shanthy Shanmugam
Complaints Handler
www.lycamobile.com
Próba rejestracji przez Bank Millennium - karta eSIM niezarejestrowana. Byłem przekonany, że Pan Shanthy robi mnie w balona i nawet palcem nie kiwnął, więc odezwałem się jeszcze do czatu na stronie, który wstępnie mi nie pomógł - bełkot, ale następnego dnia na maila odzywa się do mnie sam z siebie Polski Help Desk w tej sprawie, że sprawdzili i problem na 100% jest rozwiązany, więc jeżeli dalej nie mogę zarejestrować, proszą o konkretne szczegóły. Napisałem na czacie w sprawie tego maila i ta sama konsultantka Julia po zapoznaniu się ze sprawą w związku z wysłaną do mnie wiadomością odpisała mi, że oficjalnie rejestracja przez Bank Millennium nie jest dozwolona i jej nie wspierają, więc dziwne, że ktokolwiek może za jej pośrednictwem zarejestrować numer w Lyce. Kartę SIM zarejestrujesz tylko w punktach partnerskich dostępnych na stronie Lycy (jakiś czas temu mi się przewinęło, że ktoś też miał problemy z rejestracją Lycy przez Bank Millennium, więc myślę, okej spróbuję stacjonarnie). Wbijam do Żabki, miła Pani rejestruje mi kartę eSIM, informuje mnie, że rejestracja przebiegła pomyślnie - po chwili dostaję SMS-a powitalnego z Lycy.

Ogólnie nigdy nie miałem problemu z działaniem sieci/usług samych w sobie: odnawianiem planu, doładowaniami...- szybko nauczyłem się które funkcje u nich działają, a które niedomagają. Mam na myśli doładowywanie przez Doładowania PayU, zamiast używania ich aplikacji czy strony do zarządzania numerem, bo to jest loteria, raz doładuje z opóźnieniem, a innym razem doładowanie przepadnie wraz z pieniędzmi, aktywacja pakietu przez USSD (przez aplikację momentami były cyrki, chociaż poprawili to - teraz aplikacja działa zdecydowanie lepiej, a błędów jest dużo mniej). Help Desk raz istniał bardziej, raz wcale, z tego co mi pisał jeden z pracowników na czacie, to zależy jaki zespół (wewnętrzny - za granicą) zajmuje się sprawą, jeden niedomaga, drugi wykonuje swoją pracę (kogo oni tam zatrudniają w takim razie?).
 #1183053  autor: patrix-83
 20 lis 2024, 20:26
Oto odpowiedź UKE - DELEGATURA KRAKÓW na moją skargę dotyczącą blokady prędkości internetu download do 99Mb/s w LYCAMOBILE PL po prawie 2 miesiącach oczekiwania na odpowiedź LYCAMOBILE PL do UKE w tej sprawie i udowadniania im w osobnej korespondencji z nimi że mają zablokowaną prędkość download swojego internetu mobilnego do 99Mb/s gdzie Plus w tej samej danej lokalizacji ma często 2 razy więcej:
"Szanowny Panie,

w nawiązaniu do Pana pisma, które wpłynęło do Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) Delegatura w Krakowie w dniu 29 września 2024 r. w sprawie jakości świadczenia mobilnych usług dostępu do Internetu przez Lycamobile Sp. z o.o. (dalej: Lycamobile, Operator, Spółka) informuję, że działając na podstawie art. 192 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 34), zwanej dalej „Prawo telekomunikacyjne”, UKE Delegatura w Krakowie wystąpiła do Operatora o złożenie wyjaśnień w zgłoszonej sprawie.

W odpowiedzi na interwencję UKE Delegatura w Krakowie Lycamobile poinformowała, że jest operatorem wirtualnym - MVNO (Mobile Virtual Network Operator) i nie posiada własnej sieci komórkowej, a usługi na terenie Polski świadczy z wykorzystaniem sieci operatora Polkomtel Sp. z o.o. (dalej: Polkomtel). Odnośnie dostępności sieci 5G Spółka wskazała, że Klienci Lycamobile posiadają dostęp do sieci 5G w każdym miejscu, gdzie dostępna jest usługa 5G dla sieci Polkomtel.

W celu wyjaśnienia różnic prędkości pobierania danych z sieci Internet z wykorzystaniem karty SIM Lycamobile i Polkomtel, Operator zwrócił się w dniu 29 października 2024 r. bezpośrednio do Pana o przeprowadzenie trzech testów prędkości Internetu. W dniu 31 października 2024 r. otrzymane od Pana dane Operator przekazał do analizy przez Polkomtel.

Polkomtel wyjaśnił, że prędkości pobierania danych z sieci Internet osiągane przez klienta w sieci Polkomtel oraz sieci Lycamobile mogą być różne. Mimo, że Lycamobile wykorzystuje sieć Polkomtel, to nie jest to identyczna usługa pod względem technicznym. Lycamobile wykorzystuje sieć Polkomtel do generowania usług w modelu RK (Roaming Krajowy) i wykorzystuje sieć Polkomtel (BTS - stacje bazowe oraz część sieci Polkomtel) do generowania usługi. Jednak część elementów sieciowych występuje po stronie Lycamobile i są one zintegrowane z elementami Polkomtel za pomocą odpowiednich interfejsów. Polkomtel do generowania swoich usług - po swojej stronie wykorzystuje swoje elementy sieci, a Lycamobile wykorzystuje elementy sieci Polkomtel oraz własne. W związku z powyższym elementy sieciowe po stronie usługi Polkomtel i po stronie Lycamobile są różnorodne. Stąd też mogą wynikać inne parametry świadczenia usługi dostępu do sieci Internet zarówno po stronie Polkomtel jak i po stronie Lycamobile.

Spółka zaznaczyła, że w żaden sposób nie gwarantuje swoim Abonentom identycznych parametrów dostępu do sieci Internet jak w sieci Polkomtel.

Operator wskazał, że na stronie internetowej Lycamobile pod adresem:
https://www.lycamobile.pl/pl/net-neutrality-policy/
znajdują się informacje o maksymalnej prędkości transmisji danych w sieci Lycamobile w poszczególnych technologiach. Spółka podkreśliła, że podane prędkości są szacunkowymi wartościami maksymalnymi. Rzeczywista osiągalna prędkość zależy od wielu zmiennych, w tym od wykorzystywanego urządzenia telekomunikacyjnego, siły sygnału radiowego, odległości od stacji bazowej, czynników wpływających na propagację fal radiowych (takich jak uwarunkowania geograficzne, urbanistyczne, atmosferyczne), struktury i tłumienności materiałów budowlanych użytych do konstrukcji budynku, ilości użytkowników końcowych obsługiwanych przez poszczególne stacje bazowe, rodzaju wykorzystywanej karty SIM.

Ponadto Lycamobile za pośrednictwem UKE przeprasza Pana za przygotowanie odpowiedzi na Pana reklamację w języku angielskim. Operator zapewnił, że zostały wprowadzone zmiany w sposobie odpowiedzi na zgłoszenia konsumentów i taka sytuacja nie będzie miała miejsca w przyszłości.

W tym miejscu UKE Delegatura w Krakowie informuje, że zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne w przypadku usług przedpłaconych (prepaid) warunki świadczenia usług oraz ich ceny zgodnie ze wskazaniami art. 59 i art. 61 Prawa telekomunikacyjnego określane są przez dostawcę usług w regulaminie i cenniku. Zawierając umowę Abonent zgadza się na warunki świadczenia usług określone w warunkach umowy.

UKE Delegatura w Krakowie wskazuje, że mobilny dostęp do Internetu oznacza, iż nie jest to dostęp przypisany do konkretnej lokalizacji, a dostawca usług nie gwarantuje prędkości pobierania danych z sieci Internet w danej lokalizacji. Zatem gdy prędkość pobierania danych jest niedostateczna w jednym miejscu, nie oznacza to, iż w innym miejscu nie będzie wystarczająca.

Ponadto UKE Delegatura w Krakowie informuje, że rynek mobilnych usług telekomunikacyjnych w Polsce jest bardzo konkurencyjny, działa na nim wielu operatorów, posiadających zróżnicowane oferty. Wybór operatora świadczącego mobilne usługi telekomunikacyjne jest uzależniony od decyzji Abonenta, po analizie warunków i możliwości świadczenia usług przez poszczególnych operatorów na danym obszarze.

Mam nadzieję, że podjęte działania oraz przekazane wyjaśnienia pozwolą na zakończenie zgłoszonego przez Pana problemu."
Lycamobile PL długo odpowiadała na moją skargę do UKE gdyż w międzyczasie prosiła mnie o porównania prędkości download z Plusem w tych samych lokalizacjach o 3 różnych porach dniach i wysłanie im zrzutów speedtestów gdzie wyszło że mam racje oraz podanie im tego numeru w Plusie i wysyłała zapewne zapytania do Plusa jak wynika z powyższej odpowiedzi.

Słowem zakończenia i podsumowania - NIC IM NIKT NIE ZROBI dopóki w PL nie będzie przepisu w prawie telekomunikacyjnym o minimalnej gwarantowanej przepustowości łącza mobilnego bo co z tego że wykazałem różnice i blokadę download do 99Mb/s jak resztę już wiecie z powyższego.
Musi też więcej osób pisać skargi do UKE na takiego operatora jak LYCAMOBILE PL w tej sprawie, nie ja jeden.
 #1183481  autor: Ireq
 01 gru 2024, 15:33
05 grudnia kończy mi się pakiet roczny za 163,20 zł, ustawiłem autoprzedłużenie. Tylko tak myślę, czy pobierze mi 163,20 czy 240 zł? (12x20zł bo tyle kosztuje ten pakiet miesięcznie)
Przedłużał ktoś?
 #1183912  autor: mateo1995
 08 gru 2024, 19:24
Czy u innych uzytkownikow tej sieci tez od kilku tygodni przychodza rozne dziwne smsy? "Save promotion...", "Save Big..." w jezyku angielskim.
 #1183973  autor: aleksanderharaburda
 10 gru 2024, 01:52
Nie. Dostajesz te SMS-y z uwagi na fakt, że wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości o promocjach i ofertach specjalnych (włącza się ona automatycznie po aktywacji karty SIM). W celu wyłączenia tego typu wiadomości wystarczy wysłać SMS-a o treści STOP pod numer 3232.

Język angielski w komunikatach może wynikać z tego, że w ustawieniach Lyca Mobile Services masz zaznaczony język angielski dla karty SIM lub jest to jakiś komunikat „z góry” zlecony przez zagraniczny oddział. Oni troszkę nie panują nad tymi językami, kiedyś dostałem SMS-a w języku ukraińskim (strona internetowa to też mieszanka języków od portugalskiego aż po norweski), ale od ponad roku wszystkie ich wiadomości o promocjach mam tylko w języku polskim.
 #1187006  autor: aleksanderharaburda
 31 sty 2025, 16:07
Kilka nowych spostrzeżeń w sprawie Lycy.

*Ostatnio ponownie miałem problem z limitem rejestracji kart SIM na mój PESEL [*]. Miałem 1 aktywny numer i kilkakrotnie wyrabiałem duplikaty karty SIM/eSIM z powodu zmiany urządzeń. Konsultant zapewnił mnie, że duplikaty nie są wliczane do limitu, ale wkrótce pojawił się komunikat: "Przekroczono maksymalną dozwoloną liczbę kart SIM na dokument - rejestracja nie powiodła się".

Zgłosiłem sprawę do Polskiego CS, a Pan Kacper przekazał ją do weryfikacji. Po miesiącu ciszy, obawiając się długiego oczekiwania, napisałem skargę do Pani Shanthy Shanmugam na adres: [email protected], bo ten complaints to jest jakieś widmo... Po 10 dniach otrzymałem wiadomość, że problem został rozwiązany. Faktycznie, naprawili to, co stanowi postęp w porównaniu do wcześniejszych doświadczeń.

*Normalny system płatności na stronie poprzez blik, zamówienie z eSIM teraz przychodzi natychmiastowo na maila. Za plan długoterminowy możemy zapłacić środkami z salda konta - nie ma potrzeby podpinania karty płatniczej.

*W Empiku są startery Lycy, w takim mniejszym boxie jak na UK. Jest na nich już pakiet: rozmowy, SMS-y bez limitu i 100GB internetu. Cena startera: 19 zł.
Obrazek

*Wróciły normalne paczki gigabajtów w roamingu w UE, UK+Szwajcaria. Nawet 14GB w ramach pakietu krajowego.

Ciekawostka: W trakcie tej zadymy z osiągniętym limitem rejestracji kart SIM na dokument przeniosłem numer do Crossa (co było ogromnym błędem...) i działa znacznie gorzej niż Lyca na swoich angielsko-hinduskich systemach. Tam gdzie Lyca miała swoje 99,7 Mb/s (w związku ze sztucznie limitowaną prędkością), tam Cross osiągał po 30-40 Mb/s. VoLTE raz działa, a raz nie - po skończonej rozmowie 30 minut mu zajęło zanim wrócił z 3G na LTE, więcej nie będę pisał, bo to sprawa na inny dział forum.
 #1187843  autor: aleksanderharaburda
 15 lut 2025, 06:05
@patrix-83
Wygląda na to, że już uporali się z problemem limitowania prędkości internetu. Przeniosłem do nich swój numer ponownie z Crossa i teraz na 4G jest powyżej 120Mb/s a na 5G potrafi dobić powyżej 300Mb/s.

Jeden z testów wykonanych chwilę temu:
Obrazek
 #1187968  autor: patrix-83
 17 lut 2025, 06:50
aleksanderharaburda pisze:
15 lut 2025, 06:05
@patrix-83
Wygląda na to, że już uporali się z problemem limitowania prędkości internetu. Przeniosłem do nich swój numer ponownie z Crossa i teraz na 4G jest powyżej 120Mb/s a na 5G potrafi dobić powyżej 300Mb/s.
Niestety, nie uporali się, nie u wszystkich, u mnie nadal max 99Mb/s i chciało by wskoczyć wyżej ale jest blokada.

Na karcie Plusa w tej samej lokalizacji jest nawet 250Mb/s także bez zmian w Lyca.
 #1187972  autor: HappyBoy
 17 lut 2025, 10:28
Ciekawe kiedy ogarną rejestracje kart eSIM za pomocą np. mobywatel (jak MV).
Karta w 5 min a i tak trzeba iść do punktu zarejestrować :/
 #1187973  autor: KC-KARLOS
 17 lut 2025, 10:39
HappyBoy: jak masz konto w Banku Millennium, możesz zarejestrować kartę z Lyca (to chyba od niedawna tak jest).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1187974  autor: maniek357
 17 lut 2025, 10:55
Już od dosyć dawna - jakieś 2-3 lata temu rejestrowałem kartę Lyca na stronie banku Millenium.
 #1187977  autor: HappyBoy
 17 lut 2025, 11:31
Nie posiadam konta w Millennium.. a mObywatela może mieć każdy (bezpłatnie).
W Millennium rejestracja już była od dłuższego czasu (~5 lat).
 #1188767  autor: KOZ
 05 mar 2025, 23:52
Posiadam jeszcze 35GB danych w pakiecie a Lyca ograniczyła mi prędkość do 1Mbps upload i download czy to jakaś awaria ?

Obrazek
 #1188811  autor: KOZ
 06 mar 2025, 15:50
Dzwoniłem na infolinie Lycamobile operator potwierdził że mają problem z operatorem MVNO Plus czy u was też tak prędkość spadła w 3G/4G+/5G ?
 #1188839  autor: MariuszY
 07 mar 2025, 08:30
KOZ pisze:...mają problem z operatorem MVNO Plus czy u was też tak prędkość spadła w 3G/4G+/5G ?
Potwierdzam, że w ostatnich dniach w macierzystych ofertach Plusa (kilka kart, różne fony, kilka lokalizacji) miewam bardzo kiepskie parametry. A to UL ledwie zipie, a to DL leży (LTE gorzej niż 3G), albo 1-2Mbit/s w każdą stronę. Najciekawsze jest to, że stałem "w polu", bts 6km w linii prostej widoczny, a Netmonster pokazuje, że połączyło mnie z jakąś stacją 13km ode mnie (której nawet przez lornetkę nie zobaczę) i co ciekawe mam 20Mbit/s :?
 #1188894  autor: zalezok
 08 mar 2025, 07:48
Również potwierdzam że na lyca zrobił się jednomegowy symetryk. Nieważne czy LTE czy H. Najgorsze jest to że nie da się zalogować do banku i uzyskać dostępu do pieniędzy.
  • Strona 103 z 104
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104