• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 102 z 140
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 140

 #727023  autor: maniek89
 23 cze 2014, 09:05
Dobra nie offtopujcie o nju ;p Każdy ma inne potrzeby i na tym poprzestańmy. Dobrze że mamy wybór. :mrgreen:

 #727029  autor: Emsi
 23 cze 2014, 10:39
Wracając do tematu Virgin. W ostatnim czasie na sugestie o obniżkę pakietów neta, Virgin odpowiada, że "wkrótce" nowa promocja. Można wnioskować, że coś wykombinują z tym netem. Poza tym pisali, że przy okazji pakietów SMS-ów i minut, sprawdzali jak klienci z tego korzystają. To akurat traktuję jak wymówkę, bo klienci cisną ich o pakiety minut i SMS-ów, a tych komentarzy było naprawdę sporo. Pytanie tylko, czy ten fanpage można traktować poważnie :?: :!:

 #727063  autor: parasite
 23 cze 2014, 13:06
Historię połączeń też macie tylko do 18 czerwca wyświetlaną?

 #727150  autor: Multimek
 23 cze 2014, 18:36
Virgin mobile ma ogromne problemy z przyznaniem bonusu po doladowaniu na czas (24h), jak się dowiedziałem na infolinii bonusy będą przyznawane ręcznie do 72h.

 #727167  autor: kaspeed
 23 cze 2014, 19:51
Mi też przyznali po około 70h

 #727169  autor: darek638
 23 cze 2014, 19:52
parasite, mam do dziś.

Nigdy więcej Play.

 #727232  autor: Emsi
 24 cze 2014, 01:14
Mój świeżo przeniesiony numer loguje się do Play, T-mobile i Orange.

 #727335  autor: bolek2004
 24 cze 2014, 14:03
Mam takie pytanie odnośnie rejestracji w Klubie Virgin, bo rozmawiałem ze znajomym z drugiego końca Polski no i on się zarejestrował w Klubie Virgin, ale mówi że doładował się za 10zł w dniu rejestracji albo dzień po i żadnego bonusu nie otrzymał. Wiem że bonus jest przyznawany w ciągu 24 godzin ale minęło już z 10 dni. Być może on coś pokręcił przy rejestracji i nie dostaje tych bonusów, mówił że dostał jakiegoś smsa że musi jeszcze 10 minut wygadać ale to pewnie nie chodzi o Klub Virgin tylko Virgin Challange bo rozumiem że sama rejestracja w Klubie Virgin wystarcza do otrzymywania 50% do doładowania, niezależnie czy kupię wydruk z terminala czy przez net?
W regulaminie na to wygląda. Nie mam jak sam tego zweryfikować i teraz zastanawiam się gdzie mógł popełnić błąd, może ktoś pomoże?

 #727341  autor: KA
 24 cze 2014, 14:33
Rodzaj, wysokość i sposób doładowania nie mają na to wpływu. Musiałbyś zobaczyć, co tam namącił, inaczej to tylko wróżka pozostaje.

 #727351  autor: Emsi
 24 cze 2014, 15:07
Bolek2004, jeżeli taka sytuacja miała miejsce w ciągu kilku ostatnich dni temu, to najprawdopodobniej związane jest to z awarią. Jeżeli doładował po rejestracji, to bonus mu się należy. A Virgin Challenge, o którym wspomniałeś, to jeden z poziomów w Klubie Virgin, czyli w Klubie jest prawidłowo zarejestrowany. Sposób zasilania konta nie ma tutaj znaczenia. Wszystkie zaległe bonusy mają zostać przyznane po uporaniu się z awarią systemu. Jest podobno też możliwość szybszego przyznania bonusu, poprzez kontakt z CMOK. Niech zadzwoni lub wyśle maila.

 #727363  autor: bolek2004
 24 cze 2014, 15:42
Czyli co jest jakaś awaria i nie przyznają bonusu? Po awarii zaległe bonusy zostaną automatycznie przyznane na konta użytkowników czy trzeba samemu się dopominać przez kontakt z bok czy mailowo?

 #727364  autor: Multimek
 24 cze 2014, 15:43
VM ma aktualnie problem z przyznaniem bonusu (awaria), niech zadzwoni do CMOK.

 #727370  autor: bolek2004
 24 cze 2014, 15:54
Ok dzięki za pomoc, widzę że tel pod nr *222 w cenniku jest bezpłatny więc nic się nie zmieniło pewnie.
Może to jakaś przymiarka do zmiany oferty od lipca? Choć na stronie Virgin widziałem już jakieś dokumenty ważne od 01.07.2014r.

 #727376  autor: Multimek
 24 cze 2014, 16:16
Emsi pisze:Mój świeżo przeniesiony numer loguje się do Play, T-mobile i Orange.
Z jakiej sieci przenosiłeś?

 #727379  autor: Emsi
 24 cze 2014, 16:19
Multimek, z Nju.

 #727560  autor: maniek89
 25 cze 2014, 09:41
Własnie dostałem wniosek do podpisu i karte sim :)
Na ostatniej stronie wniosku jeśli przenoszę numer z prepaida zaznaczam opcję bez zachowania okresu wypowiedzenia? Muszę wpisać ilość dni roboczych przeniesienia od dnia zawarcia umowy. Wpisać 1? Bo tu chyba chodzi o te 24h jakie maja na przeniesienie nie?

 #727561  autor: Emsi
 25 cze 2014, 09:47
Nic nie musisz tam wpisywać, w którymś z podpunktów jest napisane, że nie dotyczy oferty prepaid. No chyba, że przenosisz z abonamentu.

 #727562  autor: maniek89
 25 cze 2014, 10:00
Tak - niepotrzebne skreslic. Pierwsze z okresem wypowiedzenia dotyczy abonamentu (nie dotyczy uzytkowników usług przedpłaconych) więc drugie prepaida. dokonuje trybu przeniesienia numeru:
*bez zachowania terminu wypowiedzenia, w ciagu ___ dni roboczych od dnia zawarcia umowy. itd Chodzi o to czy w tę rubrykę mam wpisac 1 ?

 #727565  autor: Emsi
 25 cze 2014, 10:36
Obrazek

Podpunkt 4 dotyczy całego tekstu zaznaczonego czerwoną ramką. Jeżeli przenosisz z prepaida, to pozostawiasz puste. Już było o tym na forum, poza tym ja dopiero przenosiłem dwa numery zostawiając puste i nie było problemu.

 #727568  autor: maniek89
 25 cze 2014, 10:42
Ok dzięki :) O to chodziło.
  • Strona 102 z 140
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 140
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 140