• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 101 z 447
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 447
 #833726  autor: garfield-
 07 lis 2015, 00:00
hmm, ale z tego co pamiętam to juz było konto promocyjne w fakcie, zarówno w p24 jaki przez USSD *111# (http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 80#p806001).

Faktycznie może nie było do tej pory pod 101 ...
 #833752  autor: Maks SIM
 07 lis 2015, 11:56
Powtórzę przykład:
*101#
Pozostało Ci 1 zł do wykorzystania do 2015-11-20 23:59:59
Dodatkowo w ramach środków promocyjnych masz 2zł do wykorzystania do 2015-12-06 23:59:59
Jak widać ta informacja o "środkach promocyjnych" pod *101#
dotyczy tylko złotówek
nie dotyczy SMS, MB, Minut.
Czyli może to będą środki dodatkowe za doładowanie na Święta, albo za doładowania reklamacyjne, lub za usługę "kredyt"... i co jeszcze mogłoby być ?
doładowania za kody z nakrętek też tam widać ?

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #834100  autor: Marcel82
 09 lis 2015, 11:00
Oby tak było, bo oferta straci na atrakcyjności.

Skoro we Freemium dają 30/30/300 tak po prostu, a w Fakcie trzeba wysyłać SMSy i pilnować terminów, żeby dostać 40/40/400, to pewnie nie zmienią tego.

Miesięcznie zużywam 2-3 h i 200-300 SMS, więc wykombinowałem sobie, że skoro to mój główny numer, to bawiłem się w doładowania za 5zł i ustukałem 30h ;) Teraz po wygaśnięciu pakietu 300/300/300 mam zamiar włączać co miesiąc no-limit-SMS a minuty niech schodzą z tych 30h.
Jeśli zniosą wydłużanie ważności minut kodami, to ustukane godziny mi pewnie przepadną, bo mając włączony no-limit-SMS nie będę mógł włączyć pakietu min/SMS/MB - regulaminy tego zabraniają :D - działa to też w drugą stronę: mając włączony pakiet min/SMS/MB nie można włączyć no-limit-SMS :lol:
 #834377  autor: Durek
 11 lis 2015, 09:59
Coraz mniej zaczynam kumać tą sieć, więc proszę mnie oświecić jak faktycznie ma być. Mianowicie dopadło i mnie na NR1 i NR2, że zamiast sobotnich 50 MB przyznano mi 10 SMSów. Dzwonię z NR1, gostek potwierdza ten fakt, od razu przyznaje 50 MB. Koniec sprawy z NR1.

Dzwonię z NR2 i mówię, że w wyniku błędu zamiast 50 MB dzieciak dostał 10 SMSów. To spowodowało, że nie przedłużył mu się uzbierany (ciułany) pakiet 200 MB i wynosi on 0. Konsultant w ramach błędu przyznaje rekompensatę, tj. 300min+300sms+300MB. Mówił, że to włącza. Po 9 godzinach nic, więc dzwonię i pytam gdzie ta rekompensata. Konsultant mówi, że włączy się ... po północy. Minęła północ i nic. Dzwonię i 3 konsultant mówi, że pakiet rekompensaty zostanie włączony od nowego okresu rozliczeniowego (??) tj... 1 grudnia. Niech mnie ktoś oświeci czy tak to działa ?
 #834378  autor: bolek2004
 11 lis 2015, 10:07
W ofertach play tak jest, nie wiem od czego to zależy ale najprawdopodobniej od samego konsultanta. Jak mu się spodoba.
Często rekompensaty są przyznawane od nowego miesiąca. Tyle że jeden konsultant da rekompensatę od nowego miesiąca, inny przyzna od ręki bez czekania.
 #834390  autor: blacQ1
 11 lis 2015, 11:56
Panowie mam pytanie czy istnieje tak zwana blokada nr ,aby nie dzwonił do mnie chodzi mi dokładnie o to dzwoni do mnie nr komórkowy nie chcę z nim z tym nr rozmawiać chodzi mi o to czy istnieje go w jakiś sposób zablokować jakimś kodem? no ,a po jakimś czasie odblokować? jakiś kod czy coś ??? żeby myślał iż nr zajęty ! nie wiem sam:-/
 #834402  autor: lee
 11 lis 2015, 12:51
Blokada połączeń przychodzących z poziomu centrali
*35*0000*11# włączenie
#35*0000*11# wyłączenie
*#35# stan

0000 standardowy PIN

Uwaga!

Zmiana taryfy "może " spowodować wyłączenie /anulowanie blokady
Dzwoniący usłyszy komunikat "abonent nie przyjmuje połączeń przychodzących"

Pozdrawiam xd
 #834404  autor: asdaf
 11 lis 2015, 12:56
W Samsungach nawet tych najtańszych to jest "automatyczne odrzucanie". Po wpisaniu numeru na ta czarną listę dzwoniący usłyszy komunikat taki jakbyś nacisnął czerwoną słuchawkę.
 #834407  autor: bolek2004
 11 lis 2015, 13:11
Z tego co patrzyłem w instrukcję to ten telefon nie posiada takiej funkcji.
W play też nie ma takiej możliwości żeby z poziomu systemu zablokowali dany numer z tego co się orientuje.
 #834419  autor: xander21
 11 lis 2015, 13:50
Najlepiej blokować numery, dodając ją do filtru połączeń. Samo odrzuca połączenia. Nie wiem jak w androidzie, ale w windows phone jest standardowo filtr połączeń.
Po co kody w takim razie? No chyba, ze ktoś ma bardzo stary telefon klasyczny...
 #834423  autor: Maks SIM
 11 lis 2015, 14:00
black01 proszę uściślij i odpowiedz:
1.Jaki masz telefon (system) ?
2. Dostajesz jakieś natrętne telefony?
Jeżeli tak napisz te numery - zlokalizujemy do jakiej firmy należą.
3.Jeżeli ktoś do Ciebie wydzwania z ofertami reklamowymi zadzwoń do Faktu i poproś o wyłączenie wszystkich zgód marketingowych (oprócz obsługowych)
4. Istnieje blokada połączeń przychodzących z numerów zastrzeżonych :*111*114*1#
(niestety jak na razie kod nie działa w FaktMobile i trzeba dzwonić do BOK w celu jej włączenia)
5. blokada 35 dotyczy blokady wszystkich połączeń głosowych, a nie konkretnych pojedynczych numerów.
6. w Androidzie można zablokować konkretny numer.....

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #834433  autor: asdaf
 11 lis 2015, 14:50
Teraz patrzyłem u kuzyna ma nokie 101, dual sim. W tym telefonie jest filtr połączeń ale po wpisaniu mojego numeru, telefon nie odrzucał połączenia tylko dzwonił tak jak w trybie wyciszonym. U mnie był sygnał normalnego łączenia.
  • Strona 101 z 447
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 447
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 447