divhashmorex pisze:
Serio?
50 zł = ważność 5 miesięcy (150 dni) = ile złotych miesięcznie?
Serio? :->
W obecnych (powtarzam OBECNYCH nie tych, które wyszły z obiegu)
taryfach prepaid PLAY ze "zintegrowanym" VOICE & SMS w sieci
50zł to 100dni połączeń WYCHODZĄCYCH.
To jest w zaokrągleniu ~17zł na miesiąc.
Według prawidłowej matematyki: ~17zł to nie jest 10zł chyba, że w wykonaniu osoby z nickiem
divhashmorex.
Kolejny "Epic Fail" by
divhashmorex..
divhashmorex pisze:
Ale Play o tym wie xD
I to od baaardzo dawna.
Słowo klucz "dawno". To zasługa osób, które informowały o tym na forum publicznym lub innych tego typu miejscach.
Owy proceder przyśpieszył zauwazenie luki niekorzystnej biznesowo dla operatora.
W przeciwnym wypadku trwałoby to o wiele dłużej. Ot metodologia działań w dużej firmie.
divhashmorex pisze:
BTW, wg twojej teorii, równie dobrze, to "przypadkowy pracownik operatora" moze pytac się o to, dostać odpowiedź na PW i wyjdzie dokładnie to samo...
To nie działa w ten sposób. Przed wysłaniem odpowiedzi badam historię danej osoby tj. m.in. staż na forum oraz treść postów. Po analizie tych danych stwierdzam z kim mam do czynienia. Pracownik czy zwykły potrzebujący użytkownik. Ot cała filozofia.
divhashmorex pisze:
Rozumiem, jeśli rozmawiałoby się o czymś TAJEMNICZYM, nowym, czy co, ale ten sposób jest od dawna znany i Play o tym dobrze wie (o czym pisali m.in. na Play4You na FB). Oczywiście Play4You oficjalnie o tym nie piszą, ale już na forum play, Moderatorzy nie mają zakazu o tym pisać!
Tak jak wyżej. P4 wie o tej luce głownie dzięki użytkownikom "piszącym tu i tam".
Nieświadomie stosujesz jakby "oksymoronową" składnię. Piszesz, że Play4You wspomniał o tym fakcie a jednocześnie zaprzeczasz. Staram się zrozumieć Twój "makaronowy" tekst, ale dobrze byłoby gdybyś zastanowił się nad tym co piszesz.
Jeżeli moderatorzy dostaną nakaz to przestaną. Jak widać nikt z decydentów się tym nie przejmuję - narazie.
KA pisze:
Od dawna wszyscy zainteresowani wiedzą. Przypominam, że nawet całe nasze forum to tylko ułamek procenta abonentów, całkowicie nieszkodliwy dla operatorów. A forum akurat dokładnie do tego służy, aby dzielić się swoją wiedzą mniej lub bardziej tajemną dla "normalnych" użytkowników - ukrywanie jej odbiera sens jego istnieniu.
Właśnie "zainteresowani wiedzą" a "zainteresowany" jeżeli jest bystry to zauważy pewną prawidłowość.
Taka publiczna działalność na forum odkrywająca "wiedzę tajemną" pomaga w głównej mierze operatorowi szybciej wykryć to co nie jest dla niego korzystne biznesowo. Dla operatora taki "altruista" to "darmowa siła robocza". No chyba, że Ci "altruiści" otrzymują wynagrodzenie to co innego.
Karlos20 pisze:
Play szybko tego nie zablokuje. Chyba, że wprowadzi poprawkę do regulaminu o terminie ważności konta po zmianie taryfy.
Jeżeli liczba korzystających przekroczy "masę krytyczną" to P4 "stanie na głowie", aby wprowadzić poprawki.
Niektórzy użytkownicy pragną, aby do tego doszło.
Karlos20 pisze:
I tak termin ważności konta jest krótki bo to 14 dni, P4 poniosłaby ogromne straty, gdyby SMSy w Play byłyby darmowe wraz z Roczną Ważnością Konta.
I nie potrzeba więcej. Bystry user użyję smartfona i nie musi pamiętać o ważności.
Karlos20 pisze:
Klient ma swobodę wyboru taryfy, więc dostaje te 2 tygodnie na decyzję. A że TARYFOWO są minuty i SMSy do PLAY za darmo, to dodatkowy bonus Nie odbierajmy userom wolności wyboru i wykorzystywania tego.
Ta pełna swoboda jest Wielkim plusem prepaidów P4. Pozwala ona wydawać doładowanie w dowolny sposób a jednocześnie mieć pewność wykonywania połączeń bez bzdur typu: "ważność wychodzących".