Widzę, że temat jest kontynuowany to dopiszę jeszcze parę spostrzeżeń z ostatnich dni (dotyczy oczywiście SS):
-wykonałem kilka połączeń i wszystkie rozmowy były rozliczane prawidłowo;
-fakt, kontakt z DOK jest utrudniony ale jak się już dodzwoniłem operatorzy byli bardzo sympatyczni i załatwili wszystko od ręki np miałem problemy z usługą "Kto dzwonił" (najprawdopodobniej nie były aktywne przekierowania na centrali); problem zgłosiłem około godz. 20:00 i już około 20:45 usługa działała prawidłowo!
Tak jak pisał "oprych" usługę Dostępny Limit (dotyczy SS, simplus) można aktywować na każdym telefonie (prawie) ponieważ nie jest to usługa związana z telefonem lecz z platformą do której numer zostanie przyporządkowany; niektóre z telefonów (patrz wykaz na stronie SS) nie pracują prawidłowo na "starej platformie" ponieważ nie mają zaimplementowanej funkcjonalności związane z kosztami połączeń dlatego aby można było normalnie prowadzić rozmowy należy przełączyć się na "nową platformę" na której występuje rozliczanie w czasie rzeczywistym.
Z uwagi na fakt, że nowa platforma w ostatnim czasie nie pracowała zbyt stabilnie to proponuję wszystkim którzy mogą aby pozostali na starej dopóki wszystko się nie unormuje.
Póki co u mnie wszystko działa prawidłowo i oprócz tego, że czasami krótkie kody nie działają (chwilowe utrudnienia) nie zauważyłem innych niedogodności.
-wykonałem kilka połączeń i wszystkie rozmowy były rozliczane prawidłowo;
-fakt, kontakt z DOK jest utrudniony ale jak się już dodzwoniłem operatorzy byli bardzo sympatyczni i załatwili wszystko od ręki np miałem problemy z usługą "Kto dzwonił" (najprawdopodobniej nie były aktywne przekierowania na centrali); problem zgłosiłem około godz. 20:00 i już około 20:45 usługa działała prawidłowo!
Tak jak pisał "oprych" usługę Dostępny Limit (dotyczy SS, simplus) można aktywować na każdym telefonie (prawie) ponieważ nie jest to usługa związana z telefonem lecz z platformą do której numer zostanie przyporządkowany; niektóre z telefonów (patrz wykaz na stronie SS) nie pracują prawidłowo na "starej platformie" ponieważ nie mają zaimplementowanej funkcjonalności związane z kosztami połączeń dlatego aby można było normalnie prowadzić rozmowy należy przełączyć się na "nową platformę" na której występuje rozliczanie w czasie rzeczywistym.
Z uwagi na fakt, że nowa platforma w ostatnim czasie nie pracowała zbyt stabilnie to proponuję wszystkim którzy mogą aby pozostali na starej dopóki wszystko się nie unormuje.
Póki co u mnie wszystko działa prawidłowo i oprócz tego, że czasami krótkie kody nie działają (chwilowe utrudnienia) nie zauważyłem innych niedogodności.