• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #329098  autor: Claudec
 13 kwie 2009, 18:32
Na bilingu sprawdź a jak się coś nie zgadza to napisz zgłoszenie do Play.

 #329140  autor: ManiacGSM
 13 kwie 2009, 23:03
Ależ naturalnie po to jest te forum (tak mi się wydaje) aby pisać posty chwalić czy narzekać na danego operatora.

Gość chciał starter za dziewiątkę (czytaj 9 zł) i głupio wyszło- cóż poradzić
Ja w miedzy czasie wypękałem i zastanawiam się czy jest sens przenosić numer skoro tyle wpadek na razie ma P4. I choćby to było narzekanie tylko dwóch osób (wybaczcie moi mili)
ale to jednak daje do myślenia. Dlatego wykorzystuję wszystko co na karcie w POP'ie, a w zapasie wolałem osobno kupić PF za 5zł - znów chodzę z dwoma telefonami po kieszeniach. :shock:

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.

 #329160  autor: widex
 14 kwie 2009, 05:26
ManiacGSM. Też chodziłem na początku z dwiema kartami, ale spróbowałem przenieść się. Był problem ze starterem, ale chwilowy. Każdego może dopaść pech, ale jak dopada nas to jesteśmy źli. Przypadki chodzą po ludziach, dlatego szkoda mi autora tematu. jednak nie możemy zrażać się do operatora po dwóch czy trzech błędach.

 #329172  autor: osachorzow
 14 kwie 2009, 09:55
właśnie dzwonił facet z salonu, który kontaktując się z "górą" uzyskał informacje, że NIE MA MOŻLIWOŚCI przeniesienia numeru na starter 9zł !!! po prostu skandal!

 #329173  autor: kowcio
 14 kwie 2009, 10:00
osachorzow pisze:właśnie dzwonił facet z salonu, który kontaktując się z "górą" uzyskał informacje, że NIE MA MOŻLIWOŚCI przeniesienia numeru na starter 9zł !!! po prostu skandal!
Ja gdzieś kiedyś czytałem warunki przeniesienia nr-u do Play'a i było wyraźnie napisane że użytkownik jest zobowiązany zakupić starter Play 30 :roll:

 #329174  autor: Jedrker
 14 kwie 2009, 10:02
osachorzow,
Napisz do Marcina Gruszki z informacją o tym.
Adres salonu imię i nazwisko konsultanta.
Na pewno po czymś takim szybko zmieni zdanie.
Poleć mu jeszcze przeczytanie bloga rzecznika prasowego Play.
Chłopak będzie zdziwiony, że taki kit wciska. :mrgreen:

 #329176  autor: osachorzow
 14 kwie 2009, 10:06
kowcio, http://web.playmobile.pl/resources/pdf/ ... _Fresh.pdf

Jedrker, napiszę na pewno! chłopak z salonu zna ten regulamin ale system nie działa z 9tkami! wiadomo sprzedawca nic nie wyczaruje.... a 'góra' nie ma zamiaru nic z tym zrobić... po prostu oszustwo!

 #329177  autor: Jedrker
 14 kwie 2009, 10:10
osachorzow pisze:Jedrker, napiszę na pewno!
ino aż wstyd, by rzecznik zajmował się takimi sprawami.
Burdel mają od dwóch lat.
Nikt mnie nie nabierze na to, że takie wpadki to kwestia tego, że operator raczkuje... tak można było powiedzieć przez pierwszy rok działalności, bo byli nowi, ale po dwóch latach ?
No coments.

 #329187  autor: ManiacGSM
 14 kwie 2009, 11:13
''ino aż wstyd, by rzecznik zajmował się takimi sprawami.
Burdel mają od dwóch lat.
Nikt mnie nie nabierze na to, że takie wpadki to kwestia tego, że operator raczkuje... tak można było powiedzieć przez pierwszy rok działalności, bo byli nowi, ale po dwóch latach ? ''

Co racja to racja Jedrker- im większa firma tym większy B..(*_*)L
a tak bardziej poważnie to szkoda ,że Play zaczynając swoją działalność przejmuje
także złe nawyki od świętej trójcy. Najlepiej potem zgonić na błędy systemowe,i inne takie duperele. Oczywiście nie sposób się domyślić że lepiej niech ludzie kupują startery 30 niż te za 9zł. (ale wszystko zależy od punktu widzenia)

Ja też już mam kilka haczyków na Pleja, ale pożyjemy zobaczymy.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.

 #329190  autor: Marens
 14 kwie 2009, 11:28
Przenosiłem swojego czasu numer do Playa i nie było najmniejszych problemów, ale na 30zł. Każda sieć ma swoje minusy i plusy, jednak Play bardziej stawia na cenę niż jakość.

Po zakończonym kontrakcie idę do Plusa, jednak nie da się sensownie funkcjonować bez pakietów internetowych w telefonie większych niż 5MB.

 #329220  autor: tomko111
 14 kwie 2009, 12:56
W Playu faktycznie mają burdel, najgorsze jest to, że przez takich niedouczonych pracowników tworzy się opinia o całej firmie P4. Jedni mówią coś innego, drudzy wymyślą coś innego, a jak nie znają odpowiedzi: proszę złożyć zgłoszenie poprzez stronę www - jakby sami tego nie mogli zrobić. Dlaczego rzecznik ma brać całą odpowiedzialność za tych ludzi, skoro mieli oni szkolenia - nie wiem co robili.
Jest NA PEWNO możliwość przeniesienia numeru na starter o nominalne 9zł - sam rzecznik o tym wspominał.

 #329252  autor: osachorzow
 14 kwie 2009, 14:21
Pracownik dał mi do wyboru albo złożyć reklamację i czekać niewiadomo ile na jej rozpatrzenie (oczywiście z niedziałającym nadal telefonem) albo zwrócić starter za 9zł i kupić nowy za 30zł. Zostałem więc niejako zmuszony do wydania dodatkowo 21zł...

Starter kupiłem dziś między 11 a 12 i do tej pory milczy...

 #329254  autor: Tomek_19
 14 kwie 2009, 14:35
Ja dzisiaj odebrałem swój starter z przeniesionym numerem z TakTaka przed 12 w salonie Play. Ledwo co konsultant wpisał dane do systemu, już przyszedł sms z podziękowaniem za wizytę w salonie na numer w TT. Za chwilę następny, że mam jutro włożyć starter Play do telefonu i już będzie działał numer w Play. Załatwienie startera trwało chwilę. Od początku chciałem ten za 30 zł, bo bonus przy nim jest większy.

osachorzow, u mnie system nie chciał przyjąć ponownie wniosku o przeniesienie numeru, bo ciągle w systemie był pierwszy niezamknięty, który Era odrzuciła. Ruszyło się dopiero po błyskawicznej reakcji Gruszki. Żeby złożyć drugi wniosek, chodziłem 3 dni do salonu Play i odwiedziłem go w tej sprawie w sumie 5 razy. Żeby było śmieszniej, to najbliższy salon mam prawie 40 km od domu i najpierw załatwiałem przeniesienie numeru przy okazji, bo i tak bywam prawie codziennie we Wrocławiu, ale w końcu byłem zmuszony jeździć specjalnie tylko do salonu, żeby cokolwiek załatwić. Uparłem się na to przeniesienie numeru :mrgreen: Nie zależało mi jednak aż tak bardzo na czasie, bo z Play korzystam już od pół roku na innym numerze, a ten przeniesiony dam osobie w rodzinie.

 #329258  autor: osachorzow
 14 kwie 2009, 14:55
Tomek_19, my to chyba mamy jakiegoś pecha bo w sumie tyle we dwóch się tu uzewnętrzniamy jak nam źle...

Mnie już wyłączyli w erze więc smsa nie dostanę, aż mnie włączą.... mam nadzieję, że nie będzie to jutro bo to oznaczać będzie trzeci dzień czekania :/ mi się na szczęście udało bez składania powtórnego wniosku (era zmieniła decyzję i poprawiła status aktualnego wniosku), ale za to jak już piłeczka była po stronie playa to się zaczęła szopka o czym pewnie czytałeś wyżej. Dobrze, że mam w sumie 3 punkty playa w odległości spacerowej ;) co przy obecnej pogodzie nie jest jakimś wielkim utrudnieniem ;)

Do rzecznika P4 napisałem obszernego maila z opisem całej sytuacji... może po iluś naszych skargach coś tam się ruszy... choć wielkiej nadziei nie mam :(

 #329299  autor: Tomek_19
 14 kwie 2009, 18:21
osachorzow, ja tam nie mam na co narzekać. Dawałem sobie miesiąc na przeniesienie tego numeru. Na czasie mi aż tak nie zależało, bo korzystam już z Play na innym numerze. W końcu się udało. Minęła dopiero połowa miesiąca, więc nie jest źle. :mrgreen: Za kilka godzin numer już będzie działał w Play. Musiałem się trochę najeździć i naodwiedzać salon Play kilka razy, ale źle nie było. Żal mi tylko konsultantów, którzy muszą rozkładać ręce i świecić oczami, bo ciągle coś nie działa w tych playowych systemach, a oni są Bogu ducha winni. Staram się jednak zawsze być cierpliwy i wyrozumiały i niejednokrotnie to popłaca.

 #329308  autor: eski
 14 kwie 2009, 18:48
To trzeba przyznac Play nie ma najlepszej obslugi klienta i to naprawde duzo osob mowi i pisze. Malo tego w zasadzie nie inwestuje w to. No nic widac klienta to nie przeszkadza. Play chce za szybko wojowac, przy czym robi sam sobie niezly nielad.

 #329423  autor: linchpin
 15 kwie 2009, 02:21
No to zdziwicie się bardzo, bo ja przeniosłem nr z TakTaka do PF ze starterem za 9 zł dnia 28 marca (w tym dniu numer w PF zaczął być aktywny, a cała procedurę rozpocząłem tydzień wcześniej). Wg blogu Gruszki, możliwość przeniesienia na "dziewiątki" teoretycznie jest dostępna od 7.04! I co Wy na to? :)

Dziwna sprawa, bo po aktywowaniu numeru w PF miałem na koncie 30 zł, ale starter napewno był za 9 zł, bo w BOK odmówiono mi włączenia dodatkowych bonusów wynikających z promocji z przeniesieniem numeru, właśnie dlatego, że była to "dziewiątka", a regulmin promocji mówi o starterze za 30 zł. Osobną sprawą jest to, że pracownik salonu wprowadził mnie w błąd i właśnie czekam na rozpatrzenie reklamacji.

EDIT: @osachorzow racja, oczywiście marca, a nie kwietnia :)
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2009, 10:50 przez linchpin, łącznie zmieniany 1 raz.

 #329447  autor: osachorzow
 15 kwie 2009, 10:26
no to masz szczęście wynikające chyba z niekompetencji pracownika ;) nie mógł włączyć startera 9zł to uruchomił za 30 żeby przez system przeszedł :D pewnie myślał że jest niedouczony bo nie działa i dlatego wolał dołożyć 21zł od siebie :D a tak w ogóle to chyba 28 marca a nie kwietnia ;)

 #329452  autor: tomko111
 15 kwie 2009, 10:36
Ale zaskakująca informacja, a wydawałoby się, że to właśnie z Orange przenosi najwięcej osób swoje numery, a tymczasem:
44% osób, którzy przeszli do Play to klienci Ery, 35 % z Orange, 14% z Plusa i 5% to MVNO.