• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #317889  autor: biotyt
 16 lut 2009, 22:36
Łukasz_W pisze:A w tym Simplusie to przychodzących chyba nie blokują. Mam np. kartę, która leży już ze 4 miesiące i spokojnie można na niej odbierać.
I to by zgadzało się z regulaminem. Ja trochę przedstawiłem jak to z grubsza wygląda. W regulaminie jest zapis:
9. POLKOMTEL zastrzega możliwość dokonania blokady połączeń przychodzących Użytkownikowi, który w ciągu 30 dni od dnia upływu okresu ważności nie dokona zasilenia konta.
Czyli mogą, ale nie muszą blokować przychodzących. Dopóki nie zablokują przychodzących nie wyzerują też konta. W przypadku blokady przychodzących następuje zerowanie konta, a użytkownik ma 7 dni na doładowanie by odzyskać pieniądze.
Użytkownik ma też rok na doładowanie od chwili wyczerpania środków na koncie lub utraty wychodzących, w innym wypadku po roku Polkomtel dezaktywuje numer.

biotyt

 #317964  autor: kowcio
 17 lut 2009, 14:34
Łukasz_W pisze:biotyt napisał/a:
W odróżnieniu od innych prepaidów w Orange nie ma czegoś takiego jak blokada konta na usługi wychodzące po minięciu terminu na wychodzące.

Ale jaja, przecież to się kłóci z wszelką logiką :shock:
Spójrz na to z tej strony: kupujesz pakiet i płacisz za to 6 PLN, to ma ważność dajmy na to te 30 dni, i możesz z tego korzystać (bo zapłaciłeś za to) nie mając środków na koncie. Dla mnie to nielogiczne jest w Plusie...

Tak samo kupujesz w sklepie mleko, które ma termin ważności 5 dni. Płacisz za to (dajmy na to) 2 PLN. Jak nie masz nic w portfelu/na koncie, to nikt Tobie nie zabierze tego mleka ;) (choć i to może głupi przykład).

Ale na szczęście to ogromna zaleta- nikomu to nie przeszkadza ;)