mgrygiel pisze:Ja w sumie miałem podobny broblem, a mianowicie po zamówieniu startera nie otworzyła mi się strona z kodem aktywacyjnym, napisałem do niach mejla, a oni odpisali:
Witam serdecznie,
kod aktywacyjny udostepniany jest wylacznie osobie skladajacej zamowienie. Nalezalo go zapisac po zlozeniu zamowienia. W przypadku braku mozliwosci aktywacji karty On-line aktywoana bedzie automatycznie w ciagu 3 dni od momentu jej doreczenia.
Pozdrawiam
Anna R******
no to ja już nic nie rozumiem... a taki fajny numer sobie zamówiłem, a teraz karta pójdzie pewnie do kosza:( napisałem maila do nich, wcześniej gadałem z babką z orange przez telefon i kazała wysłać do nich parę danych: nr zamówienia i opis problemu... I ciekawe, bo twierdziła, że to pierwszy raz im się takie coś zdarzyło:) Chyba pierwszy raz od zeszłej godziny:)
